Aihe: Höyry-Off-topic 2: Electric Boogaloo

  1. #34061
    Höyrykone RiMa's Avatar

    Liittynyt
    01/2015
    Sijainti
    Oulu
    Viestit
    1,066
    Lainaus Alkuperäinen postaaja jasso Näytä viesti
    Elvistelkää ny siinä herkkueineksinenne Köyhällä ei varaa tollasiin herkkuihin...
    6h uunia villiporsaalle ja ny on jasson massu pinkeenä.
    Nyhtövillipossua
    Näyttää herkulliselta
    Spoileri!

     
     
  2. #34062
    Nyt on kyllä papana-aukko sen verran hellänä, etten osta enää ikinä noita sipsejä. Ainakaan ennen ensi kertaa.

     
     
  3. #34063
    Tarttis kyl taas alkaa jotain kebabeläintä tankkaan talvee varte.

     
     
  4. #34064
    Höyrykone Miru's Avatar

    Liittynyt
    03/2015
    Sijainti
    Järvenpää
    Viestit
    6,563
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Naamapeikko Näytä viesti
    Nyt on kyllä papana-aukko sen verran hellänä, etten osta enää ikinä noita sipsejä. Ainakaan ennen ensi kertaa.
    Tuliko niinkuin uzin suusta sorry oli pakko, ei kuulosta kyllä kovin mukavalta

     
     
  5. #34065
    Höyrykone ktdd's Avatar

    Liittynyt
    04/2013
    Sijainti
    Kuopio
    Viestit
    12,342
    Kävinpäs ennen peliä Hesessä syömässä Clubburgerin. Ihan yhtä hyvää kuin Carrolsista 20 vuotta sitten

    Tuittukin saattaisi tuosta jopa tykätä, kun siinä ei sitä majoneesia pahemmin ole.

     
     
  6. #34066
    Lainaus Alkuperäinen postaaja ktdd Näytä viesti
    Kävinpäs ennen peliä Hesessä syömässä Clubburgerin. Ihan yhtä hyvää kuin Carrolsista 20 vuotta sitten
    Ai sitä on saatavilla taas. Pitääpi käydä jokupäivä maistelemassa.


     
     
  7. #34067
    Höyrykone tuittu's Avatar

    Liittynyt
    10/2013
    Sijainti
    Uleåborg
    Viestit
    11,238
    Jee vihdoinkin Helsingissä, kelpaa Hiltonissa kentän vieressä majottua kun ikkunasta näkee vähän väliä koneiden takeoffeja, tälläinen lentokoneiden ystävä nauttii kun saa päivystää koneita. Nyt tuossa rullailee norski, finski ja DHL. Mä taidan olla semmonen lentokone- ja laiva-autisti, pitäiskö siirtyä niiden foorumeille seuraavaks.

    Lainaus Alkuperäinen postaaja ktdd Näytä viesti
    Kävinpäs ennen peliä Hesessä syömässä Clubburgerin. Ihan yhtä hyvää kuin Carrolsista 20 vuotta sitten

    Tuittukin saattaisi tuosta jopa tykätä, kun siinä ei sitä majoneesia pahemmin ole.
    Muistan että Carrols oli hyvä. Olisko ollu 2004 kun ne loputkin katos? Tai sulautu Heseen, ja reseptit hävis samalla kun ei Heselle kelvannu niiden paljon paremmat reseptit. Kävin joskus kokeileen kun Hesellä oli kampanjassa carolina tms. vanha Carrolsin purilainen eikä se ollu yhtä hyvää ku ennen vanhaan. Pitänee reissulla kokeilla että miltä clubburger maistuu, se ainakin kuulostaa positiiviselta ettei ne ole majoneesilla sitä vissiin pilanneet.

     
     
  8. #34068
    .
    Viimeksi muokannut Twisted; 13.04.20 kello 13:21.

     
     
  9. #34069
    Höyrykone tuittu's Avatar

    Liittynyt
    10/2013
    Sijainti
    Uleåborg
    Viestit
    11,238
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Twisted Näytä viesti
    Koneet on kivoja, mutta autismi niihin paranee kun ekan tällaisen laskun Hki-Vantaalle syysmyrskyssä koet.

    757 kuten tämäkin. Kiva oli katella kiitorataa matkustamon ikkunasta koko laskun ajan. Kapteeni vähän huohottaen toivotti että "Tervetuloa takas Suomeen, oli vähän myräkkää tuossa laskussa".

    https://www.youtube.com/watch?v=Am1OqfT2Cdw
    Aah mä rakastan noita videoita! Arvaa vaan paljonko oon crosswind hakusanalla youtubesta etsinyt... Tässä yksi hieno kooste:



    Mä haluaisin joskus päästä kyytiin ääriolosuhteissa, ja haluisin myös kokea ylösvedon

     
     
  10. #34070
    Höyrykone zkys's Avatar

    Liittynyt
    12/2011
    Sijainti
    Oulu
    Viestit
    3,782
    Tais haarukkamies hävitä sanomatta mitään. Taas.

     
     
  11. #34071
    .
    Viimeksi muokannut Twisted; 13.04.20 kello 13:21.

     
     
  12. #34072
    Höyrykone ktdd's Avatar

    Liittynyt
    04/2013
    Sijainti
    Kuopio
    Viestit
    12,342
    Lainaus Alkuperäinen postaaja zkys Näytä viesti
    Tais haarukkamies hävitä sanomatta mitään. Taas.
    Vastahan minä jotain sanoin. En jaksa sun kanssa ruveta uuteen kisaan kun sulla on se edellinenkin vielä suorittamatta. Tässä kävis varmaan samalla tavalla, kierrät jokaisen Oulun kebabbilan että löydät yhden ison rullakebabin.

     
     
  13. #34073
    Höyrykone tuittu's Avatar

    Liittynyt
    10/2013
    Sijainti
    Uleåborg
    Viestit
    11,238
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Twisted Näytä viesti
    Kuski osas kyllä hommansa. Kai nekin haluaa kotiinsa nukkumaan, eikä lentää mihinkään Köpikseen jos suomessa vähän myrskyää. Hurja kulma oli laskussa ja vähän heitteli. Lieviä paniikki-kiljaisuja tuli muutamalta matkustajalta siinä kun roikuttiin jotaan 40 asteen kulmassa 50 metrin korkeudella kiitoradan päällä, että tuleeko alas pyörilleen vai ei...

    Itse olin 2 viikon reissun jälkeen aika puutunut, eli ei pelottanut yhtään (päänsärky loppuu jos tää syöksyy maahan... ).
    Voisin kyl kuvitella että tollasessa kyydissä on aika hiton pelottavaa, kyllä mua vähän pelotti kun Turkkiin mennessä oli yöllä ukkosmyrskyjä liikkeellä ja siellä vuoristojen yläpuolella oli aika kamalaa turbulenssia

     
     
  14. #34074
    Ai niin, en muistanutkaan että nyt oli joku lihaton lokakuu. Olet mitä syöt, eli vihannes.
    All your cookie are belong to us.

    RIP Mr. Marlboro 18.10.2013

    Laitteisto: 2 x ESquare DNA40, G-Tube #115, 3 x Billow V2, Hobo 3.1, Kayfun V5, Bachelor

     
     
  15. #34075
    .
    Viimeksi muokannut Twisted; 13.04.20 kello 13:20.

     
     
  16. #34076
    Höyrykone zkys's Avatar

    Liittynyt
    12/2011
    Sijainti
    Oulu
    Viestit
    3,782
    Lainaus Alkuperäinen postaaja ktdd Näytä viesti
    Vastahan minä jotain sanoin. En jaksa sun kanssa ruveta uuteen kisaan kun sulla on se edellinenkin vielä suorittamatta. Tässä kävis varmaan samalla tavalla, kierrät jokaisen Oulun kebabbilan että löydät yhden ison rullakebabin.
    Mikä multa on suorittamatta?

    Ei mitään kaupunkikierroksia, yks paikka vaan. Oon ihan varma että voittaisin.

     
     
  17. #34077
    Höyrykone Kynä's Avatar

    Liittynyt
    09/2015
    Sijainti
    Tuusula
    Viestit
    1,661
    Saahan sitä ison keburullan mistä vaan kun lätkäsee 50€ tiskiin ja ottaa koko rahalla yhden rullan.

     
     
  18. #34078
    Lainaus Alkuperäinen postaaja zkys Näytä viesti
    Mikä multa on suorittamatta?

    Ei mitään kaupunkikierroksia, yks paikka vaan. Oon ihan varma että voittaisin.
    Tulee ihan amisajat mieleen vuosien takaa tästä twidän vänkäämisestä. Aiheet oli samat

     
     
  19. #34079
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Apossium Näytä viesti
    Ai niin, en muistanutkaan että nyt oli joku lihaton lokakuu. Olet mitä syöt, eli vihannes.
    Ituhippien keksimä. Eihän toi voi olla muutakaan.


     
     
  20. #34080
    Höyrykone ktdd's Avatar

    Liittynyt
    04/2013
    Sijainti
    Kuopio
    Viestit
    12,342
    Lainaus Alkuperäinen postaaja zkys Näytä viesti
    Mikä multa on suorittamatta?

    Ei mitään kaupunkikierroksia, yks paikka vaan. Oon ihan varma että voittaisin.
    Mega Man 2

     
     
Keskustelu Yleinen keskustelu

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •