Aihe: Höyry-Off-topic 2: Electric Boogaloo

  1. #33681
    Höyrykone zkys's Avatar

    Liittynyt
    12/2011
    Sijainti
    Oulu
    Viestit
    3,782
    Lainaus Alkuperäinen postaaja ktdd Näytä viesti
    Kaikki oululaiset > tähän mennessä sitä on 3 suositellu
    Nyt on kyllä laadultaan paskaa tää junkutus. Niin huonoa että ei kelpaa edes mulle. Ja se on silloin oikeasti tosi huonoa.

     
     
  2. #33682
    Höyrykone jasso's Avatar

    Liittynyt
    01/2012
    Sijainti
    kokkola
    Viestit
    13,801
    Oon mäkin käyny oulun hellassa😮 täällä ei oo ku pari mainitsemisen arvoista raflaa.
    Lyhty ja vanhan kaupungin ravintola ja kesäl tuli joku uus...
    Rosso & Amarillo 100% pussikastikkeet + pakastepihvit👎.
    Paitsi onhan rillos kyl hyvät hampparit.
    höyryä 17.1.2012 alkaen.

     
     
  3. #33683
    Höyrypää

    Liittynyt
    10/2013
    Sijainti
    Kouvola
    Viestit
    588
    Mäkkärin tuplajuustokin maistuu aika maailman parhaalta parkkiksella paperipussista vedettynä.

    Kouvolassa rouva litteliin kaupoille ja minä aamupalalle tuplajuustolle mäkkäriin. Useesti näin. Juuh, on se kuitenkin "maukasta" naposteltavaa.

    Huomenna kuitenkin johonkin paikalliseen kuppilaan einestämään kolmenkympin sapuskaa, kun tyttö kotivisiitille ja haluu ulos syömään. Hernekeittopurkki kotona olis sipulin kanssa myöskin maukasta, mut ei kuulemma kelpaa. Et silleen, siis satanen selälleen. Huoh.... sais sillä kaikenlaista.... vapotavarakin....

     
     
  4. #33684
    Höyrykone arskaxx's Avatar

    Liittynyt
    03/2015
    Sijainti
    Masku
    Viestit
    7,074
    Lainaus Alkuperäinen postaaja tuittu Näytä viesti
    Maksaa niissä varmaan vähän merkkikin, mut on nää kyl ihan eri laatuakin ja käyttökokemus eri sfääreissä Jo kun ostat Applen tuotteen ja avaat laatikon huomaat kuinka ajatuksella ja hyvin ne on pakattu, sillai että unboxatessa jo tulee sellanen olo että nyt olen ostanut jotain hienoa kun johdotkin on niin hienosti kääritty
    Löin itseni kanssa vetoa, että tuittu kommentoi ensimmäisenä Apple kommenttiani
    Siispä avaan lonkeron, jonka "voitin" itseltäni

     
     
  5. #33685
    Höyrykonkari t0n1's Avatar

    Liittynyt
    09/2012
    Viestit
    365
    Alkoi mieltä painamaan kun viiemaikainen toiminta on keskittyny hehkutukseen aiheesta gtfo aka. wittuuntäältä .

    Joten päädyin muutaman mietintä ale-cogin jälkeen tänne kyselemään, että mites se perjantai-ilta menee muilla? Täällä menee ale-cogin voimalla gta:ta streamatessa.

     
     
  6. #33686
    Höyrykone ktdd's Avatar

    Liittynyt
    04/2013
    Sijainti
    Kuopio
    Viestit
    12,342

     
     
  7. #33687
    Höyrykone arskaxx's Avatar

    Liittynyt
    03/2015
    Sijainti
    Masku
    Viestit
    7,074
    Piti laittaa pari riviä Eurojackpottia, mut myöhästyin
    No justiin viime viikolla voitin huimat 0.3€, niin ei kai joka viikko käviskään "tuuri"

     
     
  8. #33688
    Minua ainakin kiinnostaa katsoa kisoja, joissa pelaa se paras anti, se pärjääkö suomi on ihan toissijaista. Olishan se kiva jos pärjäisi, mutta kun ei vain ole materiaalia tarpeeksi.
    No se on. Itse en katso krikettiä tai edes rygbyä vaikka on kuinka maailman tasoa. Toisaalta pesäpallo jossa suomi joukkueet on ehdotonta maailma huippua kiinnostaa kuin kilo paskaa... ja itse asiassa alji olisi kiellettävä koska vie urheilija nuorukaisia pois lajeista joissa kannattaisi menestyä.

    En minä näistä tappelemaan ala ,sillä urheilu on alistettu bisneksen alttarille nykyään ja mun mielestä se kuka maksaa kovimmat verot on kannatetavaa.
    Older men declare war. But it is youth that must fight and die

     
     
  9. #33689
    Höyrykone ktdd's Avatar

    Liittynyt
    04/2013
    Sijainti
    Kuopio
    Viestit
    12,342
    Pesäpallo on paras laji mitä maa päällään kantaa.

     
     
  10. #33690
    Höyrykone WonderC's Avatar

    Liittynyt
    12/2013
    Sijainti
    Kerava
    Viestit
    2,517
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Hilajoen Antti Näytä viesti
    No se on. Itse en katso krikettiä tai edes rygbyä vaikka on kuinka maailman tasoa. Toisaalta pesäpallo jossa suomi joukkueet on ehdotonta maailma huippua kiinnostaa kuin kilo paskaa... ja itse asiassa alji olisi kiellettävä koska vie urheilija nuorukaisia pois lajeista joissa kannattaisi menestyä.

    En minä näistä tappelemaan ala ,sillä urheilu on alistettu bisneksen alttarille nykyään ja mun mielestä se kuka maksaa kovimmat verot on kannatetavaa.
    En minäkään katso lajeja jotka ei minua kiinnosta. Jääkiekko kuitenkin huipputasolla kiinnostaa. En ymmärrä mikä merkitys rahalla tässä asiassa on? Ammattilaiset saa palkkaa, niin se on joka lajissa ja paremmat ammattilaiset saa parempaa palkkaa. Jos se on kova pala, niin ei muuta kuin Mestistä katsomaan.
    -Gerstensaft über alles!

     
     
  11. #33691
    Do di. Ota rauhallisesti ja hengitä syvään.... Valkeatakkiset tuolla käytävällä ohjaa Vimpeliin.
    Older men declare war. But it is youth that must fight and die

     
     
  12. #33692
    Höyrykone WonderC's Avatar

    Liittynyt
    12/2013
    Sijainti
    Kerava
    Viestit
    2,517
    Lainaus Alkuperäinen postaaja ktdd Näytä viesti
    Pesäpallo on paras laji mitä maa päällään kantaa.
    Se taitaakin olla ainoa laji, jossa suomi pärjää. Eukonkannon ja saappaanheiton tittelit kun on tainnut mennä jo useamman kerran Suomen ulkopuolelle. Löylynheitossakin kisaaminen on lopetettu.
    -Gerstensaft über alles!

     
     
  13. #33693
    Jääkiekko kuitenkin huipputasolla kiinnostaa. En ymmärrä mikä merkitys rahalla tässä asiassa on? Ammattilaiset saa palkkaa, niin se on joka lajissa ja paremmat ammattilaiset saa parempaa palkkaa
    Höpötti höpöti CCCP:n maajoukkueen tähdet veti nälkäpalkalla parempaa hokia kuin taalamiljönäärit. Ei se ole rahasta kiinni.
    Enkä mä sun kanssa jaksa väitellä kun kuitenkin väität Teemu Selännettä kaikkien aikojen suomaiseksi strabaksi. Ku se sai eniten massia.
    Older men declare war. But it is youth that must fight and die

     
     
  14. #33694
    Höyrykone ktdd's Avatar

    Liittynyt
    04/2013
    Sijainti
    Kuopio
    Viestit
    12,342
    Lainaus Alkuperäinen postaaja WonderC Näytä viesti
    Löylynheitossakin kisaaminen on lopetettu.
    Jep, nössö ryssä kun meni kuolemaan :/ Kaikki kunnia sauna-Timolle.

     
     
  15. #33695
    Höyrykone ajax universal's Avatar

    Liittynyt
    08/2015
    Sijainti
    Oulu
    Viestit
    2,567
    Lainaus Alkuperäinen postaaja ktdd Näytä viesti
    Jep, nössö ryssä kun meni kuolemaan :/ Kaikki kunnia sauna-Timolle.
    Näissä kisoissa oli ilmeisesti kyllä äijä-meininki; kerran käyt tuon ukon kaa saunassa niin henki lähtee tai et enää koskaa sauno
    #cream_ass_lyfe

     
     
  16. #33696
    Höyrykone WonderC's Avatar

    Liittynyt
    12/2013
    Sijainti
    Kerava
    Viestit
    2,517
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Hilajoen Antti Näytä viesti
    Höpötti höpöti CCCP:n maajoukkueen tähdet veti nälkäpalkalla parempaa hokia kuin taalamiljönäärit. Ei se ole rahasta kiinni.
    Enkä mä sun kanssa jaksa väitellä kun kuitenkin väität Teemu Selännettä kaikkien aikojen suomaiseksi strabaksi. Ku se sai eniten massia.
    Kuten sanottu sinä sen rahan tähän mukaan vedit. Sillä ei ole mitään merkitystä miten 80-luvulla asiat meni. Nyt on nyt ja nyt pelaajille maksetaan, sitäpaitsi sinne taalakaukaloon ne punakoneen pelaajatkin lopulta meni. Osa pärjäsi osa ei. Eli edelleenkin miten se raha tähän asiaan liittyy? Jos et olisi Taistolaisia kironnut täällä, niin epäilisin kyllä vakaamustasi pahemman kerran.
    -Gerstensaft über alles!

     
     
  17. #33697
    Höyrykone jasso's Avatar

    Liittynyt
    01/2012
    Sijainti
    kokkola
    Viestit
    13,801
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Hilajoen Antti Näytä viesti
    Do di. Ota rauhallisesti ja hengitä syvään.... Valkeatakkiset tuolla käytävällä ohjaa Vimpeliin.
    Vimpeli, tuo sivistyksen kehto 😂
    Komeella paikalla Lappajärven rannalla👍
    höyryä 17.1.2012 alkaen.

     
     
  18. #33698
    Taisit itse väittää ,että rahalla saa parasta hokia ja itse olen eri mieltä. Taidot ja rahastus pitää erottaa. Eli esmes Olympialaisissa periaatteessa pelaajat ei saa pennin hyrrää . Tippuuko taitotaso ?

    World Cup sen sijaan on rahankeruu automaatti järjestäjälleen. Jotenkin potkupallon seurojen väliset ymmärtää kun seuroissa on sen verran huimia pelaajia eri maanosista ettei minkään maan maajoukkue ei voisi pärjätä. Dallas stars isossa kaukalossa vs. Suomi. Tai niin kuin joku englantilainen valmentaja sanoi suomesta,että suomi pystyy kasaamaan yhden kansallisen joukkueen,mutta meiltä 40 vastaavaa.
    Se on pikkuisen sama world cupin kanssa. Ei siellä mitään parhaita pelimiehiä ole. Jos joku jaksaa seurata ,niin ei siinä mitään.
    Older men declare war. But it is youth that must fight and die

     
     
  19. #33699
    Höyrykone zkys's Avatar

    Liittynyt
    12/2011
    Sijainti
    Oulu
    Viestit
    3,782
    Lainaus Alkuperäinen postaaja jasso Näytä viesti
    Vimpeli, tuo sivistyksen kehto 
    Komeella paikalla Lappajärven rannalla
    https://uploads.tapatalk-cdn.com/2016...7669831f33.jpg
    Asuin joskus vimpelissä jokusen vuoden. Vimpeli oli kyllä sellainen paikka että ei helvetti. Nykyään kaveripiiriin on vakiutunut sanonta "tämäkin meni taas vimpelin tyyliin", koska vimpeli on sellainen paikka missä kaikki tehdään niin päin vittua kuin mahdollista.

     
     
  20. #33700
    Lähellä käyttämistä ei lasketa ku Lappeenrannassa. Melkee sai pilluu o ihan eri asia ku muualla suomessa.
    Older men declare war. But it is youth that must fight and die

     
     
Keskustelu Yleinen keskustelu

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •