Aihe: Höyry-Off-topic 2: Electric Boogaloo

  1. #33121
    Höyrykone zkys's Avatar

    Liittynyt
    12/2011
    Sijainti
    Oulu
    Viestit
    3,782
    Kuten jo luvattu, niin laitan tänne Rokulin rakentavalla aiheella "Mäitä" tulleen yksityisviestin tänne:

    Näyttökuva 2016-09-17 kello 3.43.10.jpg

     
     
  2. #33122
    Höyrykone zkys's Avatar

    Liittynyt
    12/2011
    Sijainti
    Oulu
    Viestit
    3,782
    BREAKING NEWS
    ROKULIN VITUN MAALAMINEN LOPPUU SAMOINTEIN
    Näyttökuva 2016-09-17 kello 3.48.27.jpg
    Liitetyt kuvat Liitetyt kuvat

     
     
  3. #33123
    Lainaus Alkuperäinen postaaja zkys Näytä viesti
    Kuten jo luvattu, niin laitan tänne Rokulin rakentavalla aiheella "Mäitä" tulleen yksityisviestin tänne:

    Näyttökuva 2016-09-17 kello 3.43.10.jpg
    Eli siinä haluat haastaa edelleenki. mä kaivan tähän meidän välisiä keskusteluja niin vammasetkin näkee ja osaa lukea niitä. Peli on nyt avoin.

     
     
  4. #33124
    Lainaus Alkuperäinen postaaja zkys Näytä viesti
    Kuten jo luvattu, niin laitan tänne Rokulin rakentavalla aiheella "Mäitä" tulleen yksityisviestin tänne:

    Näyttökuva 2016-09-17 kello 3.43.10.jpg
    Laita zykkeli myös sun omat vastaukset? Se me jo tiedetään et olet niin vitun pelle ettei sua lasketa. Älä vitun pelle vääristele asioita?

     
     
  5. #33125
    Lainaus Alkuperäinen postaaja zkys Näytä viesti
    BREAKING NEWS
    ROKULIN VITUN MAALAMINEN LOPPUU SAMOINTEIN
    Näyttökuva 2016-09-17 kello 3.48.27.jpg
    Nyt voit vittu kusta sinne omaan nurkkaas? Tuelenko pesemään kusipaikkasi?

     
     
  6. #33126
    Höyrykone zkys's Avatar

    Liittynyt
    12/2011
    Sijainti
    Oulu
    Viestit
    3,782
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Rokuli Näytä viesti
    Laita zykkeli myös sun omat vastaukset? Se me jo tiedetään et olet niin vitun pelle ettei sua lasketa. Älä vitun pelle vääristele asioita?
    No tuossa kai ne näkyy mun mielestä?? Opettele käyttämään foorumia taistelulajien lisäksi.

     
     
  7. #33127
    Höyrykone tuittu's Avatar

    Liittynyt
    10/2013
    Sijainti
    Uleåborg
    Viestit
    11,238
    Että silleen Rokuli. SUA EI PYSTY RÖLLÄÄN? 2h tuon sanomisen jälkeen oot jo menossa pesemään toisten kusipaikkoja.

     
     
  8. #33128
    Höyrykone Petsku89's Avatar

    Liittynyt
    05/2014
    Sijainti
    Vantaa
    Viestit
    1,034
    "Do not go gentle into that good night,
    Old age should burn and rave at close of day;
    RAGE, RAGE against the dying of the light."

    - Dylan Thomas 1951

     
     
  9. #33129
    Lainaus Alkuperäinen postaaja zkys Näytä viesti
    No tuossa kai ne näkyy mun mielestä?? Opettele käyttämään foorumia taistelulajien lisäksi.
    Tule pelle kättenni ulottuvulle, mä lupaan et kaunis lärvisi ei ole pahasti hakattu. Iha oma vika jos saat turpaasi, mä jopa haluan tapella sinun kansasi? Uskallatko?
    Lupaan et saat kunnolla turpaas ja jos mä saan lupaan et oot kova jätkä.......muita vaihtoehtoja ei ole.

     
     
  10. #33130
    Höyrykone zkys's Avatar

    Liittynyt
    12/2011
    Sijainti
    Oulu
    Viestit
    3,782
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Rokuli Näytä viesti
    Tule pelle kättenni ulottuvulle, mä lupaan et kaunis lärvisi ei ole pahasti hakattu. Iha oma vika jos saat turpaasi, mä jopa haluan tapella sinun kansasi? Uskallatko?
    Lupaan et saat kunnolla turpaas ja jos mä saan lupaan et oot kova jätkä.......muita vaihtoehtoja ei ole.
    Kyllä sinä saat olla meistä kahdesta aivan vapaasti se kova jätkä. Ei se mua haittaa. Voit olla voittaja.

     
     
  11. #33131
    Ihmisistä joko on tai sitten ei ole. Naaamaan vetokilpailu alkaa nyt. Anti palaa vaan jos siltä tuntuu, taiddeate olla kuitenkin lökäpöksyjä.

     
     
  12. #33132
    Höyrykone zkys's Avatar

    Liittynyt
    12/2011
    Sijainti
    Oulu
    Viestit
    3,782
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Rokuli Näytä viesti
    Ihmisistä joko on tai sitten ei ole. Naaamaan vetokilpailu alkaa nyt. Anti palaa vaan jos siltä tuntuu, taiddeate olla kuitenkin lökäpöksyjä.
    Mennään Rokuli joskus kaljalle kun oon siellä päin käymässä. Tykkään sun tyylistä

     
     
  13. #33133
    Lainaus Alkuperäinen postaaja zkys Näytä viesti
    Mennään Rokuli joskus kaljalle kun oon siellä päin käymässä. Tykkään sun tyylistä
    Sopii mulle, mut sit myös pitää loppua halventaminen. Ainoatakaan en halua nähän missä vähäälysiä vähätellään. Jos teillä on massia niin kivat teille.

     
     
  14. #33134
    Höyrykone zkys's Avatar

    Liittynyt
    12/2011
    Sijainti
    Oulu
    Viestit
    3,782
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Rokuli Näytä viesti
    Sopii mulle, mut sit myös pitää loppua halventaminen. Ainoatakaan en halua nähän missä vähäälysiä vähätellään. Jos teillä on massia niin kivat teille.
    Ei kai sitä massia nyt niin vitusti oo, mutta sen verran on että voin kalja tarjota kyllä. Arvostan myös sitä että sua ei voi ajattaa rölliin pahki.

     
     
  15. #33135
    Lainaus Alkuperäinen postaaja zkys Näytä viesti
    Mennään Rokuli joskus kaljalle kun oon siellä päin käymässä. Tykkään sun tyylistä
    Mä taas en tykkää sun tyylistä, turpaas saatat saada kun kohdalle satut. Ja varmasti saatkin kunnolla turpasaunan kun tavataan. ps.Mulla on hyvä muisti. sen voin luvata et naisia en lyö.

     
     
  16. #33136
    Höyrykone zkys's Avatar

    Liittynyt
    12/2011
    Sijainti
    Oulu
    Viestit
    3,782
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Rokuli Näytä viesti
    Mä taas en tykkää sun tyylistä, turpaas saatat saada kun kohdalle satut. Ja varmasti saatkin kunnolla turpasaunan kun tavataan. ps.Mulla on hyvä muisti. sen voin luvata et naisia en lyö.
    No se on mun mielestä hyvä homma. Mikäs ois sen mukavampaa kun tarjota kalja ja saada pataan hyvämuistiselta mieheltä.

     
     
  17. #33137
    Höyrykone Petsku89's Avatar

    Liittynyt
    05/2014
    Sijainti
    Vantaa
    Viestit
    1,034
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Rokuli Näytä viesti
    Mä taas en tykkää sun tyylistä, turpaas saatat saada kun kohdalle satut. Ja varmasti saatkin kunnolla turpasaunan kun tavataan. ps.Mulla on hyvä muisti. sen voin luvata et naisia en lyö.
    http://www.iltasanomat.fi/perhe/art-2000001112794.html

     
     
  18. #33138
    Lainaus Alkuperäinen postaaja zkys Näytä viesti
    No se on mun mielestä hyvä homma. Mikäs ois sen mukavampaa kun tarjota kalja ja saada pataan hyvämuistiselta mieheltä.
    Niin ja mikä parasta, saaha vittu tapella. Lupaan sulle ihan näin kahdestaan, oot vääristäny mun sanomisia tekemisiä ja kaikkea vitun paskaa mun nimiin, siitä hyvästä saat kunnolla turpaas ku tavataan.

     
     
  19. #33139
    Nyt ukot, eiköhän jo riitä.
    Tasapeli, sovitaanko näin?

    i-love-you-more.jpg
    "Not a bad life really"

     
     
  20. #33140
    ^Miehä oon iha rauhallinen, muttaku potuttaa jos valehdellaan.

     
     
Keskustelu Yleinen keskustelu

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •