Aihe: Höyry-Off-topic 2: Electric Boogaloo

  1. #32801
    Meinasitko juoda tuon irish creamin? Mä ajattelin just ottaa wiski naukun, ihan juomalla.

     
     
  2. #32802
    Reilut 1,5 viikkoa lomaa/pitämättömiä vapaita edessä, pikku breikki siis töistä näin syssyllä.
    "Not a bad life really"

     
     
  3. #32803
    Höyrykonkari vamomies's Avatar

    Liittynyt
    04/2016
    Sijainti
    Maalla
    Viestit
    185
    Joo siitä vaan. En ota kuppia tänään. Höyrystän marjoja mehumaijalla ja kuuntelen hyvää musaa
    Pekka Streng - Matkalaulu

     
     
  4. #32804
    Höyrykonkari vamomies's Avatar

    Liittynyt
    04/2016
    Sijainti
    Maalla
    Viestit
    185
    nimimerk 17,5 kaljaa alla...
    Pekka Streng - Matkalaulu

     
     
  5. #32805
    Lainaus Alkuperäinen postaaja vamomies Näytä viesti
    nimimerk 17,5 kaljaa alla...
    Nimimerkki pari omakotitaloa alla. En siis juo paljon, mutta kun otan niin en laske kaloreita

     
     
  6. #32806
    Mitä Pottula meinasi hommata vapailla?

     
     
  7. #32807
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Rokuli Näytä viesti
    Mitä Pottula meinasi hommata vapailla?
    Enpä mitään isompaa, auton jarruremppaa ainakin + omakotitaloon liittyviä syksyisiä puuhia. Pahimpana tuon saatanan orapihlaja-aidan jokavuotinen leikkaus...
    "Not a bad life really"

     
     
  8. #32808
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Pottula Näytä viesti
    Enpä mitään isompaa, auton jarruremppaa ainakin + omakotitaloon liittyviä syksyisiä puuhia. Pahimpana tuon saatanan orapihlaja-aidan jokavuotinen leikkaus...
    Jaa no sulla on sit varmaan joku ranskalainen jos jarruremppaa meinasit tehdä? Jepa kyllä sitä hommaa riittää varmasti omakotitalossa kun sitä tuntuu riittävän rivarissakin.

     
     
  9. #32809
    Mun piti nyt kesällä leikata meidän aita matallemmaksi kun se on niin helvatin korkea niin eihän tonne helvetti yllä enään millään, mä sit jaksanu alkaa taisteleen sanoin naiselle et kaadetaa koko helvetin aita pois jos se niin häirihee, tossa se on vielä pystyssä.

     
     
  10. #32810
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Rokuli Näytä viesti
    Jaa no sulla on sit varmaan joku ranskalainen jos jarruremppaa meinasit tehdä?
    Jaappanin Nizzanista jarrupalat edessä ihan loppu, ne meinasin vaihtaa. Ei sen kummempaa remonttia, tällä kertaa...
    "Not a bad life really"

     
     
  11. #32811
    Höyrykonkari vamomies's Avatar

    Liittynyt
    04/2016
    Sijainti
    Maalla
    Viestit
    185
    Mehumaija on kyllä taivaallinen keksintö. Tiivisteet vaan pitää olla tarkkana, ettei vuua sinne veden sekaan, mutta ei kai se niin tarkkaa ole. Hyvä se on. Musiikillinen viini sunnuntaiksi!

    Pekka Streng - Matkalaulu

     
     
  12. #32812
    ^Perus remonttia menossa, kai niihi japseihinkin joutuu jarrupalat vaihtaan, mä oon aina luullu et japsit kestää mitä vaan.

     
     
  13. #32813
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Rokuli Näytä viesti
    ^Perus remonttia menossa, kai niihi japseihinkin joutuu jarrupalat vaihtaan, mä oon aina luullu et japsit kestää mitä vaan.
    Japsit voi kestää mitä vaan, niitten autot sen sijaan on tavallisia kuolevaisia. Onneksi osat ei noihin maltaita maksa, jos vaan viitsii itse työt tehdä.
    "Not a bad life really"

     
     
  14. #32814
    Höyrykonkari vamomies's Avatar

    Liittynyt
    04/2016
    Sijainti
    Maalla
    Viestit
    185
    Kotieläin eli kissa. toi hiiren. Muistutti taasd tulevasta talvesta. Vitut minä näytä hölmöltä shortsit jalassa sisällä 25 astetta ja meksu käes, viini kohta käy. Nyt on Pihlajan ja Punaherukan tuoksu kämpässä. Ovet kiinni. Kuka sano, ettei kissaa muka pysty kouluttamaan. Hiekkalaatikko vettä ja Raksuja. ++Lämmin ++paikka/paikkoja. Vähän kuin mummolassa. Pyytäköön ulos.

     
     
  15. #32815
    Höyrykonkari vamomies's Avatar

    Liittynyt
    04/2016
    Sijainti
    Maalla
    Viestit
    185


    marjoja höyrystellessä...

     
     
  16. #32816
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Pottula Näytä viesti
    Japsit voi kestää mitä vaan, niitten autot sen sijaan on tavallisia kuolevaisia. Onneksi osat ei noihin maltaita maksa, jos vaan viitsii itse työt tehdä.
    No jos japsit kesti ydin sijotuksen niin eiköhän ne kestä mitä vaan. Hurraa ydinaseet. Toki tässä ei tainnu olla kyse mistään sellasesta.

     
     
  17. #32817
    Lainaus Alkuperäinen postaaja vamomies Näytä viesti
    Kotieläin eli kissa. toi hiiren. Muistutti taasd tulevasta talvesta. Vitut minä näytä hölmöltä shortsit jalassa sisällä 25 astetta ja meksu käes, viini kohta käy. Nyt on Pihlajan ja Punaherukan tuoksu kämpässä. Ovet kiinni. Kuka sano, ettei kissaa muka pysty kouluttamaan. Hiekkalaatikko vettä ja Raksuja. ++Lämmin ++paikka/paikkoja. Vähän kuin mummolassa. Pyytäköön ulos.
    Jepajee, mulla on kissa nimeltä bella ja bellahan ei usko ketään eikä mitään, olen suurinpiirtein normaali kissa mut joskus silloin tällöin mua pissattaa ihan vitusti ja kusen ihan huvikseen meidän alakerran vesin matolle. Emmä oikeen tiedä mitä mä sillä voitan, emäntä ja isäntä möykkää mulle vähän aikaa sen jälkeen ku oon pissiny. (Hei oikeesti ketä se nyt haittaa jos mulla pääsee hätäpissa? oikeesti? Mä mielummin elän ja kuolen kusen hajussa kuin se et mun tarvii joka ikistä hajuhernettä haistella mun kainalosta?

     
     
  18. #32818
    Höyrykonkari vamomies's Avatar

    Liittynyt
    04/2016
    Sijainti
    Maalla
    Viestit
    185
    Joo. Koitan kouluttaa talvitavoille/aloille. Eiköhen ne sen kohta tajuu tää maya 7v narttu diggailee aes danaa ja mulkoilee mua, jos laitan musaa yli 200 bpm. Perusasiat kunnossa. Monella Ihmiselläkään ei ole, niin hyvin, kuin hemmotellaan kotieläimiä. Suomen talvsta se on tosin ennenkin pärjännyt. Kai se huomenna käy nuuskimassa ilmaa ja toteaa, että sisällä oli sittenkuin kivempaa
    Pekka Streng - Matkalaulu

     
     
  19. #32819
    Höyrykonkari vamomies's Avatar

    Liittynyt
    04/2016
    Sijainti
    Maalla
    Viestit
    185
    Rokuli: tehän ne matot pesette kuitenkin
    Pekka Streng - Matkalaulu

     
     
  20. #32820
    Höyrypää Dehumanized's Avatar

    Liittynyt
    08/2013
    Sijainti
    Espoo
    Viestit
    614
    Eilen saapui puffilta topecon supertank, on muuten loisto vehje, makua ja höyryä tulee mukavasti 😤 Ai että kun on hyvä🤗

     
     
Keskustelu Yleinen keskustelu

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •