Aihe: Höyry-Off-topic 2: Electric Boogaloo

  1. #32641
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Juhani Näytä viesti
    ^Mikäs se tämmönen elukka on, ihminenkö?
    Siperiantiikeri.

     
     
  2. #32642
    Höyrykone tuittu's Avatar

    Liittynyt
    10/2013
    Sijainti
    Uleåborg
    Viestit
    11,238
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Juhani Näytä viesti
    ^Mikäs se tämmönen elukka on, ihminenkö? Mutta muistelen jostain lukeneeni että tuollon aikoinaan olisi liioiteltu tuota susien hyökkäilyä ihmisten päälle, koska se oli hyvä tekosyy hankkiutua eroon vammaisista ja ei-toivotuista lapsista. Mutta tiedäpä tuosta...
    On varmasti sitäkin tehty, mutta ei niitä epäselviä tapauksia ole sittemmin laskettukaan. Se on kuitenkin varmaa että moni ihminen on suden hampaissa päivänsä päättänyt aikoinaan.

     
     
  3. #32643
    Höyrypää Juhani's Avatar

    Liittynyt
    08/2012
    Sijainti
    Juankoski
    Viestit
    842
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Twisted Näytä viesti
    Siperiantiikeri.
    Jees, tietty. Olis pitänyt ajatella pitemälle

     
     
  4. #32644
    Kun se 1 tapaus joskus jossain P-Karjalassa tulee väkisinkin, joku pikkulapsi maatilalta ja takki haisee suden kuonoon lemmikkikoiralle/navetan elukoille....johan muuttuu politiikka. Ikävä vaan että joku joutuu ensin kärsimään.

     
     
  5. #32645
    Höyrykone WonderC's Avatar

    Liittynyt
    12/2013
    Sijainti
    Kerava
    Viestit
    2,517
    Lainaus Alkuperäinen postaaja tuittu Näytä viesti
    Tähän piti sanoo että olin kuulemma pienenä murtautunut vaippoihini ja maalannut kakalla sängyn pinnat ja sieltä välistä vähän tapettiakin. Kakkamaalarin iloinen pikku ylläri iskälle... Harmi kun en muista tilannetta enkä sen ilmettä
    Itse havahduin muutama vuosi siihen, että kämpässä on epäilyttävän hiljaista. Jotenkin tuli sellainen ajatus, että nyt kannattaa mennä katsomaan mitä muksun huoneessa tapahtuu. Pikkasen myöhästyin, sillä samalla hetkellä ovi avautui ja näky oli ikimuistoinen. Muksun jalat, tai oikeataan koko ruumis kaulaan asti oli paskassa. Sen verran pahasti, että ihon värin pystyi näkemään vain naamasta. Mitäpä siinä sitten muuta, kuin muksu perusteelliseen suihkuun ja paluumatkalle pesuvatia mukaan. Vahingon laajuudestahan ei ollut mitään tietoa, sillä en ehtinyt näkemään huonetta kunnolla. Mutta kun ovea alkoi pikkusen raottamaan ja samalla pesten itselle pääsyä eteenpäin, niin alkoi totuus selvitä. Valkoinen lattia oli täysin tumman ruskea ja yli puoleen väliin huonetta. Ei muuten ole mikään pieni huone. Meni pieni tovi, että sain pestyä edes pääsyn ikkunan luo. Ikkunan kun sai auki, niin huomasin että onhan sitä vähän seinilläkin. Uskomattoman riittoisaa tavaraa.

    Lainaus Alkuperäinen postaaja tuittu Näytä viesti
    Mä taidan jättää googlaamatta ton kuppijutun... varmuuden vuoks
    Mä kokeilin, mutta en ymmärrä. Tuli vain kuva, jossa on Crosby ja Malkin Stanley cupin kanssa.
    -Gerstensaft über alles!

     
     
  6. #32646
    Höyrykone tuittu's Avatar

    Liittynyt
    10/2013
    Sijainti
    Uleåborg
    Viestit
    11,238
    Mikä siinä on että lasten kanssa hiljaisuus on paha merkki, sen jopa minä oon lapsista oppinut

    Kuppijutusta tulee ekana mulle mieleen video jonka näin joskus 10v sitten... Siinä pikkasen tuuheessa kunnossa oleva herrasmies juo tuopista ja oksentaa sinne, ottaa uudestaan huikan ja pulauttaa taas, ja taas.... EWWWW

     
     
  7. #32647
    Höyrykone arskaxx's Avatar

    Liittynyt
    03/2015
    Sijainti
    Masku
    Viestit
    7,072
    Lainaus Alkuperäinen postaaja tuittu Näytä viesti
    Kuppijutusta tulee ekana mulle mieleen video jonka näin joskus 10v sitten... Siinä pikkasen tuuheessa kunnossa oleva herrasmies juo tuopista ja oksentaa sinne, ottaa uudestaan huikan ja pulauttaa taas, ja taas.... EWWWW
    Mä oon nähny ihan livenä vastaavan joskus nuorena miehenä baarissa. Vastapäätä istuvalla kaverilla ei tuoppi meinannut millään tyhjentyä
    Olin itekin aika tuiskeessa, niin nauratti vaan. Selvänä ois varmaan laatta lentäny

     
     
  8. #32648
    Höyrykone AnttiE's Avatar

    Liittynyt
    10/2013
    Sijainti
    Jyväskylä, aika-ajoin Tampere
    Viestit
    3,768
    Lainaus Alkuperäinen postaaja tuittu Näytä viesti
    Mikä siinä on että lasten kanssa hiljaisuus on paha merkki, sen jopa minä oon lapsista oppinut

    Kuppijutusta tulee ekana mulle mieleen video jonka näin joskus 10v sitten... Siinä pikkasen tuuheessa kunnossa oleva herrasmies juo tuopista ja oksentaa sinne, ottaa uudestaan huikan ja pulauttaa taas, ja taas.... EWWWW
    Naamis?

     
     
  9. #32649
    Meil oli ihan muutama viikko sit pikkulikkojen kanssa pieni episoodi kans jätösten kanssa. Mamma oli lähteny jo aamul tallille ja jätti mukulat isin huomaan. Käytiin sit isosiskon kans potalla (2v) ja totesin et on liikaa sotkuu paperille ni eiku pesulle. Noh siit sit ku palattiin pottaa tyhjentelee ni pikkusisko (kohta 1v) istu tyytyväisenä potan vierellä ja oli pökäle kovaa kyytiä jo matkalla suuhun. Kerkesin onneks pelastaa tilanteen ennen ku pääty kiduksiin. Kyl tää lasten kanssa on mielenkiintoista tää elämä

     
     
  10. #32650
    Höyrykone tuittu's Avatar

    Liittynyt
    10/2013
    Sijainti
    Uleåborg
    Viestit
    11,238
    Lainaus Alkuperäinen postaaja AnttiE Näytä viesti
    Naamis?
    Ehkä se vois olla, ennen kuin se kasvatti turkin ja villiintyi lopullisesti

    (ei herkkävatsaisille)

    Spoileri!

     
     
  11. #32651
    Eikös tuo nyt ole aika taloudellinen ratkaisu? Aikamoinen amatööri tosin, kun menee osa ohi. Mitähän lie stobekin maksaa noissa diskoteekeissa nykyään, kun aikanaan kauhisteltiin femmaa. Nyt tollanen taitaa olla halvemmasta päästä perus juottolassakin. Melko vahva muistikuva, että olen joskus juonut euron tuoppeja Kalliossa.

     
     
  12. #32652
    Höyrykone Teppa's Avatar

    Liittynyt
    07/2012
    Sijainti
    Vuorentausta
    Viestit
    4,071
    Ylitöitä pitäis tehdä. Aika oudolta tuntuu kun ei ole kymmeneen vuoteen moista tehnyt. Kaikkea kanssa.
    Virtaa: G-Tube, Tesla WYE, ja iStick Pico
    Höyryä: Berzerker RTA, Skyline RTA ja Dvarw MTL

     
     
  13. #32653
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Teppa Näytä viesti
    Ylitöitä pitäis tehdä. Aika oudolta tuntuu kun ei ole kymmeneen vuoteen moista tehnyt. Kaikkea kanssa.
    Ylitöiden teko on vapaaehtoista, ainakin monella alalla. Kyllähän noita satunnaisesti tekisi, on vaan ainakin meidän puljussa harvoin tarjolla.
    "Not a bad life really"

     
     
  14. #32654
    Höyrykone Teppa's Avatar

    Liittynyt
    07/2012
    Sijainti
    Vuorentausta
    Viestit
    4,071
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Pottula Näytä viesti
    Ylitöiden teko on vapaaehtoista, ainakin monella alalla. Kyllähän noita satunnaisesti tekisi, on vaan ainakin meidän puljussa harvoin tarjolla.
    Siis juu, ei mua kukaan tähän pakottanut. Lapset tarvii vaatteita, ja tää ny on tämmöstä lepposaa nojailuhommaa.
    Virtaa: G-Tube, Tesla WYE, ja iStick Pico
    Höyryä: Berzerker RTA, Skyline RTA ja Dvarw MTL

     
     
  15. #32655
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Teppa Näytä viesti
    Siis juu, ei mua kukaan tähän pakottanut. Lapset tarvii vaatteita, ja tää ny on tämmöstä lepposaa nojailuhommaa.
    Talvi tulossa, joten hyvähän se on muksuille saada lämmintä ylle...
    Ylityörahoista vaan tuppaa menemään veroa aika rankasti, tai riippuu tietysti millainen verokortti on.
    "Not a bad life really"

     
     
  16. #32656
    .
    Viimeksi muokannut Twisted; 14.04.20 kello 12:02.

     
     
  17. #32657
    Vissiin ikinä ole ollut ylitöissä. No ehkä kerran. Aina ollut liukuva työaika, jossa ns. ylityön on saanut aikana takaisin, ja se onkin ollut ainut keino saada vapaata lomien lisäksi.

    Erite- ja eläinasioista yksi aikoja sitten silloisen poikaystävän äidiltä kuultu juttu. Äiti oli ollut vaipanvaihdossa jälkikasvulleen ja kääntänyt vähän selkäänsä kakkavaipan auki ollessa. Perheen koira äkkäsi tilaisuutensa ja ryntäsi nauttimaan vaipan sisältöä. Koirat, nuo oikeasti kaikkiruokaiset ystävämme.

     
     
  18. #32658
    Lainaus Alkuperäinen postaaja SVK Näytä viesti
    Vissiin ikinä ole ollut ylitöissä. No ehkä kerran. Aina ollut liukuva työaika, jossa ns. ylityön on saanut aikana takaisin, ja se onkin ollut ainut keino saada vapaata lomien lisäksi.

    Erite- ja eläinasioista yksi aikoja sitten silloisen poikaystävän äidiltä kuultu juttu. Äiti oli ollut vaipanvaihdossa jälkikasvulleen ja kääntänyt vähän selkäänsä kakkavaipan auki ollessa. Perheen koira äkkäsi tilaisuutensa ja ryntäsi nauttimaan vaipan sisältöä. Koirat, nuo oikeasti kaikkiruokaiset ystävämme.
    Jep. Meil koirat kyl tyhjentää potan jos vähäkski aikaa unohtaa sen tyhjentämättä. Saman kohtalon kokee vaipat ja ulkohuussin alunen jos ei muista laittaa säppiin.

     
     
  19. #32659
    Höyrykone Kynä's Avatar

    Liittynyt
    09/2015
    Sijainti
    Tuusula
    Viestit
    1,661
    Mikä ihme siinä ihmisen paskassa oikein on niin herkkua, koirien mielestä.

     
     
  20. #32660
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Kynä Näytä viesti
    Mikä ihme siinä ihmisen paskassa oikein on niin herkkua, koirien mielestä.
    Käsittääkseni tykkäävät myös esim. hirven papanoista.
    Tykkään koirista, paljon, mutta joskus kyllä käy mielessä, mitä siinä suussa on ollut ennen kuin tuli kättä nuolemaan.

     
     
Keskustelu Yleinen keskustelu

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •