Aihe: Höyry-Off-topic 2: Electric Boogaloo

  1. #32381
    VapeTrix
    Vieras
    kattoa pitäs sutia.. saatanan molopööt k raudassa ku niide piti tilaa 9l tuota maalia ni tuli vaan 2.7l saatana.. saa riittää.. ja kartonki suojuksetki oli jätetty tilaamatta.. no onneks tuo maali lähtee iha fairyllä lattiasta..

    Lähetetty minun ONE E1003 laitteesta Tapatalkilla

     
     
  2. #32382
    Mitä oot suihkinu kattoon jos maalata pitää?

     
     
  3. #32383
    VapeTrix
    Vieras
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Rokuli Näytä viesti
    Mitä oot suihkinu kattoon jos maalata pitää?
    oon vuokralla ja entinen asukas maalannu päin vittua.. puolet ilmeisesti himmeel puolet kiiltävällä ja sit myrskyn aikana tippu rappaukset katosta ku tippu oksa katolle ni piti paikkailla. ja samalla vaihdan keittiöön parit putket ku lämmin vesiputki osittain lyöty myttyyn. no onneks on luvat tehrä..

    Lähetetty minun ONE E1003 laitteesta Tapatalkilla

     
     
  4. #32384
    ^Edellinen asukas ei ilmeisestikkään ollut maalari Eikös tuossa vaiheessa kandeis jo pistää vuokranantaja pistään katto kuntoon jos rapinkit tippuu jo katosta?

     
     
  5. #32385
    VapeTrix
    Vieras
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Rokuli Näytä viesti
    ^Edellinen asukas ei ilmeisestikkään ollut maalari Eikös tuossa vaiheessa kandeis jo pistää vuokranantaja pistään katto kuntoon jos rapinkit tippuu jo katosta?
    en jaksa virolaiset paikkas alakerrassa katot ni oli kuullemma kaikki rappaukset tippuni ku olivat iskeneet katon liia märäks en mäkää maalarii oo mut raksahommii tehny. eipähä oo muutakas tekemistä ja ku on pirtee ni mikäs siinä. kahvia tippuun kyllä nyy

    Lähetetty minun ONE E1003 laitteesta Tapatalkilla

     
     
  6. #32386
    Höyrykone Miru's Avatar

    Liittynyt
    03/2015
    Sijainti
    Järvenpää
    Viestit
    6,563
    Lainaus Alkuperäinen postaaja VapeTrix Näytä viesti
    oon vuokralla ja entinen asukas maalannu päin vittua.. puolet ilmeisesti himmeel puolet kiiltävällä ja sit myrskyn aikana tippu rappaukset katosta ku tippu oksa katolle ni piti paikkailla. ja samalla vaihdan keittiöön parit putket ku lämmin vesiputki osittain lyöty myttyyn. no onneks on luvat tehrä..

    Lähetetty minun ONE E1003 laitteesta Tapatalkilla
    Nyt on pakko kysyä, että miten meinaat putkiremppaa tehdä? Täälläpäin ei asukas saa sellaisia tehdä vaikka olisi itse ammattilainen eikä ainakaan vuokralla?
    Nyt on tainnut mennä murot ja vellit sekaisin.....

     
     
  7. #32387
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Rokuli Näytä viesti
    Eikös tuossa vaiheessa kandeis jo pistää vuokranantaja pistään katto kuntoon jos rapinkit tippuu jo katosta?
    erittäin hyvin sanottu.jpg


     
     
  8. #32388
    Smoked_Vaping
    Vieras
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Miru Näytä viesti
    Nyt on pakko kysyä, että miten meinaat putkiremppaa tehdä? Täälläpäin ei asukas saa sellaisia tehdä vaikka olisi itse ammattilainen eikä ainakaan vuokralla?
    Ääni tälle. Hieman pisti silmään sama homma. Huvittavaa oli aiemmassa kämpässä, ettei huoltomies saanut itse vaihtaa edes sähköisen ovikellon kantta, vaan tähän piti hommata sähkömies. Vaativuudeltaan työ oli vastaava, kuin kattovalaisimen asentaminen. Aikaa sähkärillä meni alle 2min. Tarkoitan vain, että lupien kanssa ollaan aika tarkkoja. Etenkään LVI-puolen kanssa ei kannata pelleillä.

     
     
  9. #32389
    Pistäs VapeTrix kuvaa sit ku oot saanu rempattua, kahtotaan saadaanko yhdessä hekoteltua lopputulokselle Joo ei taida vuokra asunnoissa olla kovin paljoo itsellä oikeuksia korjailla ainakaan putkistoa, siinä voi heposti käydä niin et tarvii kanootin jos pasauttaa jonkun putken hajalle eikä sulkua löydy lähistöltä.

     
     
  10. #32390
    VapeTrix
    Vieras
    noku sattuu olemaan putkiasennus luvat ja kurssit käyty ja isännöitsijän kanssa sovittuna homma ni ei tässä ole epäselvää.. huoneiston sulut tietysti laitoin päälle ennen ku mitään teen ja tästä rempasta sai 2kk ilmasen vuokran ni miksi ei. ja nykyajan putket on helvetin helppoja liittää. tietysti jos ei oo mtn kokemusta ni sillo kandee kyllä antaa huollon tehdä.

    Lähetetty minun ONE E1003 laitteesta Tapatalkilla

     
     
  11. #32391
    VapeTrix
    Vieras
    sattuu löytymään lvi ja iv tutkinto paperit ja kyllä noita tuli asenettua työmailla.

    Lähetetty minun ONE E1003 laitteesta Tapatalkilla

     
     
  12. #32392
    VapeTrix
    Vieras
    Lainaus Alkuperäinen postaaja VapeTrix Näytä viesti
    sattuu löytymään lvi ja iv tutkinto paperit ja kyllä noita tuli asenettua työmailla. ja tosiaa vaihdoin huimat 3 metriä ohutta putkee.. en siis piikannu seinää jne...

    Lähetetty minun ONE E1003 laitteesta Tapatalkilla


    Lähetetty minun ONE E1003 laitteesta Tapatalkilla

     
     
  13. #32393
    Lainaus Alkuperäinen postaaja VapeTrix Näytä viesti
    sattuu löytymään lvi ja iv tutkinto paperit ja kyllä noita tuli asenettua työmailla.

    Lähetetty minun ONE E1003 laitteesta Tapatalkilla
    Joo eihän nuo nyt mitään avaruustiedettä tietty ole, mä heitin vaan pienen läpän ei toki ollu tarkoitus epäillä asennustaitojasi

     
     
  14. #32394
    Höyrykone tuittu's Avatar

    Liittynyt
    10/2013
    Sijainti
    Uleåborg
    Viestit
    11,238

     
     
  15. #32395
    VapeTrix
    Vieras
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Rokuli Näytä viesti
    Joo eihän nuo nyt mitään avaruustiedettä tietty ole, mä heitin vaan pienen läpän ei toki ollu tarkoitus epäillä asennustaitojasi
    no oon tottunu että täällä heitetään aina leijjonille kun mahdollista mutta joo ei tuo vaikea homma ollut ja muutenkin sain vähän jalkaa oven väliin ja pääsen ehkäpä tämän alueen talkkariksi ^^ loppuis työttömyys samalla. eniten tässä hommas houkutteli et sai 2kk ilmasta asumista ja se tekee säästöö 1600€ ja maalauskin valmista toki lopputulos nyt ei oo paras koska se entinen asukas maalannu kahdella värillä ja samalla huomasin et makkarin seinän läpi paistaa mustaa väriä no nyt saa riittää tältä päivää otan kaffetta

    Lähetetty minun ONE E1003 laitteesta Tapatalkilla

     
     
  16. #32396
    VapeTrix
    Vieras
    ja oikeastaa joulukuussa me omistetaa tää kämppä muutenki ku nää asunnot meni myyntiin toki en malta tammikuuta venaa ku pääsis kylppäriin vaihtaa laatat. toki vedeneristys maksaa maltaita..

    Lähetetty minun ONE E1003 laitteesta Tapatalkilla

     
     
  17. #32397
    Holy moses noita asumiskuluja kaupungissa. Itsellä on pakko olla omakotitalo maalla,että edes töissä käymällä pystyisi asumaan.
    Older men declare war. But it is youth that must fight and die

     
     
  18. #32398
    VapeTrix
    Vieras
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Hilajoen Antti Näytä viesti
    Holy moses noita asumiskuluja kaupungissa. Itsellä on pakko olla omakotitalo maalla,että edes töissä käymällä pystyisi asumaan.
    espoossa oli kolmio 54 neljöä 1050€ ja ois noussu noin 1400€/kk

    Lähetetty minun ONE E1003 laitteesta Tapatalkilla

     
     
  19. #32399
    Lainaus Alkuperäinen postaaja VapeTrix Näytä viesti
    noku sattuu olemaan putkiasennus luvat ja kurssit käyty ja isännöitsijän kanssa sovittuna homma ni ei tässä ole epäselvää.. huoneiston sulut tietysti laitoin päälle ennen ku mitään teen ja tästä rempasta sai 2kk ilmasen vuokran ni miksi ei. ja nykyajan putket on helvetin helppoja liittää. tietysti jos ei oo mtn kokemusta ni sillo kandee kyllä antaa huollon tehdä.

    Lähetetty minun ONE E1003 laitteesta Tapatalkilla
    Kenen vastuuvakuutuksella teet? Harvemmin taloyhtiöt antaa ilman sellaista tehä, vaikka tekijä olisi putkitieteiden maisteri... Jos jotain sattuu, niin vakuutusyhtiöt pesee kätensä hymyssä suin.

    Kuinka iso se oksa oli? Jos oksa putoo katolle, ja sisältä tippuu rappaukset, ni varmaan suurempi huolenaihe vois olla se vesikatto...

     
     
  20. #32400
    M,oon asunut tässä 16 vuotta ja laskin,että tuolla 800 euron kuukausivuokralla täältä saisi kaksi omakotitaloa tuolla aika jänteellä. Jää rahaa ylikin. 120 neliöö ja muuta tilaa päälle. Toki joka suuntaan on pitkä matka ja palveluista ei tietoakaan.
    Older men declare war. But it is youth that must fight and die

     
     
Keskustelu Yleinen keskustelu

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •