Sivu 161 / 2756 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 611111511571581591601611621631641651712112616611161 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 3,201 - 3,220 / 55106

Aihe: Höyry-Off-topic 2: Electric Boogaloo

  1. #3201
    Voi siihen pluidiin suhtautua ihan neutraalin hyväksyvästikin. Hyvää, muttei mitään taivaallista. Sama kuin sinihomejuustostakin sanotaan, että rakastaa tai vihaa. En minä siihen veijariani halua työntää, mutta ihan maukasta esim. pizzassa ja piparin päällä.

     
     
  2. #3202
    Höyrykone tuittu's Avatar

    Liittynyt
    10/2013
    Sijainti
    Uleåborg
    Viestit
    11,238
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Miru Näytä viesti
    Oliko siellä makeita kuteita?
    No oli! Siellä myytiin oikeasti niin hienoja vaatteita ettei Suomesta löydä, ja ne on jopa laadukkaan tuntuisia! Eikä ihme koska ne on tehty Turkissa kuitenkin, nykyään monen vaateketjun ryysyt on made in Bangladesh tms. superköyhät lapsityövoimamaat. Ja Suomessa jostain syystä myydään muodottomia pussittavia vaatteita nykyään laimeissa väreissä, Turkista löysi vaatteita joissa on jopa jotain ideaa.

     
     
  3. #3203
    Höyrykone Miru's Avatar

    Liittynyt
    03/2015
    Sijainti
    Järvenpää
    Viestit
    6,563
    Mulla on huomenna 2 kakun teko ja sunn vien ne synttäri sankarille ja tietty juhlitaan...pikku neiti täyttää 1 vee ei sen kummempaa ohjelmaa.

     
     
  4. #3204
    Mullahan on tässä julmat bileet. Tulin saunasta, syön irtokarkkeja, katon jotain pätkää toisella silmällä.

    Mutta mutta mullahan on kuin onkin kesäloma, kuukauden päästä!

     
     
  5. #3205
    Höyrykone Miru's Avatar

    Liittynyt
    03/2015
    Sijainti
    Järvenpää
    Viestit
    6,563
    Toi pluidi kuullostaa nyt vähintäänkin eksoottiselta, heti alkoi tekemään mieli kokeilla

     
     
  6. #3206
    Höyrykone jasso's Avatar

    Liittynyt
    01/2012
    Sijainti
    kokkola
    Viestit
    13,801
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Miru Näytä viesti
    Toi pluidi kuullostaa nyt vähintäänkin eksoottiselta, heti alkoi tekemään mieli kokeilla
    Jäät koukkuun kun maistat ja siitä ei oo ulospääsyä
    Pistä osote niin heitän tilkan maistiaisia
    höyryä 17.1.2012 alkaen.

     
     
  7. #3207
    Höyrykone tuittu's Avatar

    Liittynyt
    10/2013
    Sijainti
    Uleåborg
    Viestit
    11,238
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Twisted Näytä viesti

    Mitäs tytöt ? Joko menojalka vipattaa vai mitä ohjelmassa. Täällä töitä koko viikonloppu.
    Ajattelin mennä saunaan kun täällä ei pääse hamamiin. No, ihan kivaa sekin on. Ehkä. Kai.
    Viimeksi muokannut tuittu; 05.06.15 kello 22:35.

     
     
  8. #3208
    Lainaus Alkuperäinen postaaja _S_ Näytä viesti
    Oi miksi oi miksi sinä modi tulit juuri nyt myyntiin
    Tarvis huomenna ostaa jiirisirkeli & vääntimet
    No kai niitä modeja lisää tulee
    Kellekäs modille sinä niin tuttavallisesti juttelet? Eikös niitä ole jo kaapit pullollaan?

     
     
  9. #3209
    Höyrykone höyrypää92's Avatar

    Liittynyt
    06/2013
    Sijainti
    Raisio
    Viestit
    5,681
    Lainaus Alkuperäinen postaaja SVK Näytä viesti
    Kellekäs modille sinä niin tuttavallisesti juttelet? Eikös niitä ole jo kaapit pullollaan?
    Koskaan ei voi olla liikaa. Paitsi ku ei mahdu enää ovesta sisään
    E. Pitäis varmaan tilata jotain lisää ku ei oo tullu hetkiin mitään hommattua

     
     
  10. #3210
    Höyrykone _S_'s Avatar

    Liittynyt
    05/2013
    Sijainti
    Satakunta
    Viestit
    10,375
    Lainaus Alkuperäinen postaaja SVK Näytä viesti
    Kellekäs modille sinä niin tuttavallisesti juttelet? Eikös niitä ole jo kaapit pullollaan?
    On niitä jokunen hyllyssä
    Harrastus tämä on eikä muuta

    Tuollaista mustaa / valkoista boxia havittelisin vähäsen

     
     
  11. #3211
    Lainaus Alkuperäinen postaaja höyrypää92 Näytä viesti
    Koskaan ei voi olla liikaa. Paitsi ku ei mahdu enää ovesta sisään
    E. Pitäis varmaan tilata jotain lisää ku ei oo tullu hetkiin mitään hommattua
    Lainaus Alkuperäinen postaaja _S_ Näytä viesti
    On niitä jokunen hyllyssä
    Harrastus tämä on eikä muuta

    Tuollaista mustaa / valkoista boxia havittelisin vähäsen
    Käykö tuossa hommassa koskaan niin, että ei muista jotain, mitä on hankkinut? Eikös se silloin menisi vähän hukkaan? Vai käyttekö kokoelmaa päivittäin läpi järjestellen ja vaalien?

     
     
  12. #3212
    Höyrykone Miru's Avatar

    Liittynyt
    03/2015
    Sijainti
    Järvenpää
    Viestit
    6,563
    Apua..emmä mitää osotetta, haluan pysyä anonyyminä tiedän, että porukat täällä lähettelee nesteitä mut en ole vielä valmis siihen..ooks mä nyt nolo

     
     
  13. #3213
    Höyrykonkari Gonamies's Avatar

    Liittynyt
    06/2015
    Sijainti
    Tampere
    Viestit
    134
    Pitkä on odottavan aika. Tänään tilasin ekat satsit pohjia ja tiivareita. Ensi viikolla toivottavasti pääsee kokkaileen. Onneksi on valmiita nesteitä sen verran ettei lopu ennenku saa ekat omatekemät valmiiksi käyttöä varten. Siitä se lähtee.

     
     
  14. #3214
    Höyrykone höyrypää92's Avatar

    Liittynyt
    06/2013
    Sijainti
    Raisio
    Viestit
    5,681
    Lainaus Alkuperäinen postaaja SVK Näytä viesti
    Käykö tuossa hommassa koskaan niin, että ei muista jotain, mitä on hankkinut? Eikös se silloin menisi vähän hukkaan? Vai käyttekö kokoelmaa päivittäin läpi järjestellen ja vaalien?
    Ainiin onhan mulle sx mini m class tulossa ja Genelläki tilaus sisällä Mulla kaikki laitteet aktiivisessa käytössä tosin ei mulla kovin montaa oo

     
     
  15. #3215
    Höyrykone Miru's Avatar

    Liittynyt
    03/2015
    Sijainti
    Järvenpää
    Viestit
    6,563
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Gonamies Näytä viesti
    Pitkä on odottavan aika. Tänään tilasin ekat satsit pohjia ja tiivareita. Ensi viikolla toivottavasti pääsee kokkaileen. Onneksi on valmiita nesteitä sen verran ettei lopu ennenku saa ekat omatekemät valmiiksi käyttöä varten. Siitä se lähtee.
    Niin lähtee..mä arastelin kauheesti kokkailua, kun luulin et olisi vaikeeta..eihän se olekaan

     
     
  16. #3216
    Höyrykone jasso's Avatar

    Liittynyt
    01/2012
    Sijainti
    kokkola
    Viestit
    13,801
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Miru Näytä viesti
    Apua..emmä mitää osotetta, haluan pysyä anonyyminä tiedän, että porukat täällä lähettelee nesteitä mut en ole vielä valmis siihen..ooks mä nyt nolo
    No et
    Niinhän me kaikki halutaan olla anonyymejä mut veikkaan et aika iso osa tietää meikäläisen identiteetin
    Charlie Sheen
    höyryä 17.1.2012 alkaen.

     
     
  17. #3217
    Höyrykone tuittu's Avatar

    Liittynyt
    10/2013
    Sijainti
    Uleåborg
    Viestit
    11,238
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Miru Näytä viesti
    Apua..emmä mitää osotetta, haluan pysyä anonyyminä tiedän, että porukat täällä lähettelee nesteitä mut en ole vielä valmis siihen..ooks mä nyt nolo
    Noin minäkin ajattelin alkuun että ehdottoman tunnistamaton haluan olla, sitten annoin osoitteeni ekalle avuliaalle, sitten tokalle, sitten ystävystyin parin kanssa muutenkin, sitten löysin täältä miehen jajaja... Ja nyt varmaan puolet tietää mun henkilöllisyyden ja fb profiilin, että se siitä anonyymeilystä sitten. Katsotaan sunki tilannetta sitten vuoden päästä.

     
     
  18. #3218
    Lainaus Alkuperäinen postaaja SVK Näytä viesti
    Käykö tuossa hommassa koskaan niin, että ei muista jotain, mitä on hankkinut? Eikös se silloin menisi vähän hukkaan? Vai käyttekö kokoelmaa päivittäin läpi järjestellen ja vaalien?
    Mikään ei mene hukkaan. Höyrystä en ole irti pääsemässä pitkiin aikoihin, ja tupakoimaan en ala. Onhan tuossa pari dripperiä joita liian vähän ehtinyt testata. Mistereitä on varmuusvarastossa niin että yksi on jopa valmistajan koneistuksen jäljiltä, edes pessy en oo, avasin paketin ja katoin että ehjä ja oikeat osat ja laitoin paketin hyllyyn.

     
     
  19. #3219
    Lainaus Alkuperäinen postaaja jasso Näytä viesti
    No et
    Niinhän me kaikki halutaan olla anonyymejä mut veikkaan et aika iso osa tietää meikäläisen identiteetin
    Charlie Sheen
    Onhan täällä joistain ihmisistä naama- ja muitakin kuvia. Että voi sitten tietyssä tilanteessa todeta: ai sääkö oot Eki?

     
     
  20. #3220
    Höyrykone Miru's Avatar

    Liittynyt
    03/2015
    Sijainti
    Järvenpää
    Viestit
    6,563
    No joo, kyllä mä rohkaistun jossain vaiheessa, mutta aika hienoa pyyteettömästi lähettää maistiaista ja ystävällistä vai olisiko siellä kuitenkin arsenikkia tms VITSI VITSI!!!

     
     
Keskustelu Yleinen keskustelu

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •