Sivu 152 / 2756 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 521021421481491501511521531541551561622022526521152 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 3,021 - 3,040 / 55106

Aihe: Höyry-Off-topic 2: Electric Boogaloo

  1. #3021
    Höyrykone _S_'s Avatar

    Liittynyt
    05/2013
    Sijainti
    Satakunta
    Viestit
    10,375
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Miru Näytä viesti
    Hitto, kun ei ole popcorn hymiötä mulla

    En mää tiedä onko toi poppareita vai riisiä

     
     
  2. #3022
    .
    Viimeksi muokannut Twisted; 12.04.20 kello 18:04.

     
     
  3. #3023
    Höyrykone Miru's Avatar

    Liittynyt
    03/2015
    Sijainti
    Järvenpää
    Viestit
    6,563
    Lainaus Alkuperäinen postaaja _S_ Näytä viesti

    En mää tiedä onko toi poppareita vai riisiä
    Käytän tota seuraavalla kerralla...näyttää kyllä riisi kulholta, mutta hällä väliä

     
     
  4. #3024
    Höyrykone _S_'s Avatar

    Liittynyt
    05/2013
    Sijainti
    Satakunta
    Viestit
    10,375
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Miru Näytä viesti
    Käytän tota seuraavalla kerralla...näyttää kyllä riisi kulholta, mutta hällä väliä
    Toivossa on hyvä elää sanoi lapamato
    Ajatus on kuulemma tärkeä myös

     
     
  5. #3025
    Höyrykone Miru's Avatar

    Liittynyt
    03/2015
    Sijainti
    Järvenpää
    Viestit
    6,563
    Kait nuo virasto ihmiset on niin tympiintynyt työhönsä ettei niitä edes kiinnosta, ovat niin helvetin väsyneitä, mutta luulisi jotta olisi tavat vielä muistissa.Liikoja tuskin kannattaa koskaan odottaa kurjalta se tuntuu kuitenkin.

     
     
  6. #3026
    Reivi
    Vieras
    Puhelinmyynti ja asiakaspalvelija kelassa/TE-toimistossa/verottajalla on kyl ne duunit johon ainakaan mua ei sais edes mistään hinnasta. Se paskan määrä mitä nuokin saa päivätasolla kuulla on varmasti aika huikea.

     
     
  7. #3027
    Puhelinmyyjänhän ei tarvii kuunnella paskaa, vaan tuottaa paskaa. Mitä enemmän, sitä enemmän tiliä tulee.

    Olis aika hurjia tarinoita mutta ei pysty kertomaan. Botit ryömii netissä...

     
     
  8. #3028
    Höyrykone Miru's Avatar

    Liittynyt
    03/2015
    Sijainti
    Järvenpää
    Viestit
    6,563
    Juurikin niin Reivi! tosin mua ei saisi istuma duuniin muutenkaan, koska olen luotu liikkumaan pakko heittää tähän väliin, kun oli tuossa puhetta valtion ja kansalaisten asioista eikä se elämä ole aina ihanaa niin....juodaan tässä pojan kanssa yhdet oluet, höyrytellään ja katsotaan LOL:in kisoja..naurettiin, että kuinkahan moni 18 vee poika tekee äitinsä kanssa samaa.Ei ne asiat pahasti ole kun on omat rakkaat vierellä

     
     
  9. #3029
    .
    Viimeksi muokannut Twisted; 12.04.20 kello 18:04.

     
     
  10. #3030
    Höyrykone Miru's Avatar

    Liittynyt
    03/2015
    Sijainti
    Järvenpää
    Viestit
    6,563
    Meillä oli kaapissa vain 2 tölkkiä joten ei pelkoa....mulla olis jo vähän tuittuakin ikävä, eikös ne tänään kotiudu

     
     
  11. #3031
    Höyrykone WonderC's Avatar

    Liittynyt
    12/2013
    Sijainti
    Kerava
    Viestit
    2,517
    Olin joskus lomautettua ja piti ilmoittautua työttömäksi työnjakijaksi. Hieman soti omaa logiikkaa vastaan, sillä mulla oli kyllä mun mielestä työpaikka. Sinne sitten lappuja täyttelemään ja ekana päivänä käännytettiin pois, kun jonossa oli jo liikaa porukkaa. Seuraavana pävänä heti kun se aukesi ja pääsin sisään. Joku pirun kyselykaavake piti täyttää ja sitten jonkun mamman juttusille. Aluksi se katteli niiden työpaikat läpi ja totesi ettei mitään ole. Sanoin että olen hyvin tietoinen asiasta, sen takia olenkin lomautettuna. Sitten se kyseli että millaista apua kaipaan työnhakuun ja osaanko tehdä CV:n? Kerroin etten kaipaa apua, siinä vaiheesa kun työkkärillä on mulle töitä tarjolla, mä olen ollut jo pitkään taas töissä. Täti oli harvinaisen samaa mieltä ja ilmoitti, että pitäisi käydä joku työnhakukoulutus, mutta voin hoitaa sen netin kautta.
    Kun pääsin takaisin töihin, kuulim että muut ukot oli joutunu sinne kurssille istumaan.
    Jos tossa hommassa ei haaskattu työkkärin resursseja, niin missä sitten.
    -Gerstensaft über alles!

     
     
  12. #3032
    Höyrykone Raaka-Eki's Avatar

    Liittynyt
    03/2013
    Sijainti
    Merilappi
    Viestit
    2,188
    Vittu ennen tehtiin töitä, nyt naputetaan konetta SAATANA!!!
    Too big to fail

     
     
  13. #3033
    Höyrykone Miru's Avatar

    Liittynyt
    03/2015
    Sijainti
    Järvenpää
    Viestit
    6,563
    Toisille se naputtelukin on työtä...ei sopis mulle kyllä

     
     
  14. #3034
    Höyrykone Raaka-Eki's Avatar

    Liittynyt
    03/2013
    Sijainti
    Merilappi
    Viestit
    2,188
    Pisin aika mitä oon ollut työttömänä on 3 kuukautta.
    Työntekijälle on aina töitä.
    Too big to fail

     
     
  15. #3035
    Höyrykone Miru's Avatar

    Liittynyt
    03/2015
    Sijainti
    Järvenpää
    Viestit
    6,563
    Mä olin 20 vuotta sitten työttömänä 6kk, mutta hoidin lapsia, että oli tekemistä...ei siinä paljoa tienannut mut meni päivät mukavammin.
    Siihen aikaan sai muistaakseni tienata muutaman sata markkaa eikä vaikuttanut työttömyys korvauksiin.

     
     
  16. #3036
    Höyrykone Raaka-Eki's Avatar

    Liittynyt
    03/2013
    Sijainti
    Merilappi
    Viestit
    2,188
    jos ei saatana löydy töitä niin tiettyjä siemeniä voi kuka tahansa tilata laillisesti
    Too big to fail

     
     
  17. #3037
    Höyrykone Raaka-Eki's Avatar

    Liittynyt
    03/2013
    Sijainti
    Merilappi
    Viestit
    2,188
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Miru Näytä viesti
    Mä olin 20 vuotta sitten työttömänä 6kk, mutta hoidin lapsia, että oli tekemistä...ei siinä paljoa tienannut mut meni päivät mukavammin.
    Oukki doukki!
    Too big to fail

     
     
  18. #3038
    .
    Viimeksi muokannut Twisted; 13.04.20 kello 12:21.

     
     
  19. #3039
    Höyrykone zkys's Avatar

    Liittynyt
    12/2011
    Sijainti
    Oulu
    Viestit
    3,782
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Reivi Näytä viesti
    Puhelinmyynti ja asiakaspalvelija kelassa/TE-toimistossa/verottajalla on kyl ne duunit johon ainakaan mua ei sais edes mistään hinnasta. Se paskan määrä mitä nuokin saa päivätasolla kuulla on varmasti aika huikea.
    Voi varmaan myös johtua siitä se ulosteen määrä niskassa, että suurin osa noista mainitsemistasi virkailijoista ei tiedä yhtään mitä ne neuvoo. Vanha vitsi siitä että kysymällä samaa asiaa viideltä eri KELAn virkailijalta, saat viisi eri vastausta pitää melko hyvin paikkaansa.

    Verotoimisto taas on yksi persereikä, pari kertaa kysynyt jotain asiaa niin ei sieltä yleensä saa yhtään mitään järkevää vastausta. Jos kysyt kirjallisesti niin joku neuvo sieltä tulee ja lopussa lukee että vastaus ei sido toimistoa millään tavalla. Mitä helvettiä, toimisto mikä antaa sulle ohjeen minkä mukaan toimimalla vastaat kuitenkin itse jos menee vituiksi!?

     
     
  20. #3040
    Höyrykone ktdd's Avatar

    Liittynyt
    04/2013
    Sijainti
    Kuopio
    Viestit
    12,342
    Eki vanha pilviveikko. Olisin minäkin jos se olisi laillista.

     
     
Keskustelu Yleinen keskustelu

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •