Aihe: Höyry-Off-topic 2: Electric Boogaloo

  1. #30001
    Lainaus Alkuperäinen postaaja VapeTrix Näytä viesti
    no 1-2mg per 100ml menee nykyää. mietin vaa et saako niksaa mistää tulevaisuudessa

    Lähetetty minun ONE E1003 laitteesta Tapatalkilla
    Tuossa olisi laskin jolla voi laskea:
    Laskin netissä - Nettilaskin


     
     
  2. #30002
    VapeTrix
    Vieras
    niin mut suomesta saa siis diy varte niksaa? en viittis kyl enää hamstrata.

    Lähetetty minun ONE E1003 laitteesta Tapatalkilla

     
     
  3. #30003
    Sitten kun Suomeen tulee niksapitoisia nesteitä myyntiin niin ne ovat maksimi 20mg/ml vahvuisia ja maksimi 10ml pulloissa.

    " Mitä se minulle kuuluu mitä minä teen..."

     
     
  4. #30004
    No ei sitä yli 20 mg/ml vahvuista tietenkään tule myyntiin, mutta eikös tolla 5 litralla jo pärjää loppuelämän?
    Henkkoht tykkäisin käyttää miedompia vahvuuksia kokkailuihin, mutta luultavasti en tykkää hinnasta, jolla ne tulevat myyntiin.

     
     
  5. #30005
    .
    Viimeksi muokannut Twisted; 12.04.20 kello 21:25.

     
     
  6. #30006
    VapeTrix
    Vieras
    twisted vähä repesin joo ei oo tapetteja mut en halua kosteusvahinkoja joo 5L/100MG löytyy. mut tekus mieli viel hamstraa lisää jos vaikka jättäs perintönä

    Lähetetty minun ONE E1003 laitteesta Tapatalkilla

     
     
  7. #30007
    .
    Viimeksi muokannut Twisted; 12.04.20 kello 14:08.

     
     
  8. #30008
    Höyrykone zkys's Avatar

    Liittynyt
    12/2011
    Sijainti
    Oulu
    Viestit
    3,782
    Lainaus Alkuperäinen postaaja vinokone Näytä viesti
    Tiistaikänni?
    Oli vaan jotenkin niin epäselvästi kirjoitettu viesti

     
     
  9. #30009
    VapeTrix
    Vieras
    no siis mulla menee 5-10ml nestettä per päivä. ja tosiaa menee yleensä se 1mg niksaa per satsi. pitää joskus jopa luopuu niksasta kokonaan. mut saa nähdä saako puhasta niksaa enää lakimuutoksen jälkeen tosiaa höyryttelyy en lopeta ikinä.. pelastanu monesti stressin ja paniikkikohtauksessa.

    Lähetetty minun ONE E1003 laitteesta Tapatalkilla

     
     
  10. #30010
    Siis minulla on 4 dl satasta varastossa ja hieman miedompia. Tällä pitäisi pärjätä 2-3 vuotta. En rupea pakastehommiin ja mistä sitä tietää onko elossakaan parin vuoden päästä.
    Plus porttiteorian mukaan olen siinä vaiheessa siirtynyt jo ihan muihin aineisiin.

     
     
  11. #30011
    .
    Viimeksi muokannut Twisted; 12.04.20 kello 21:25.

     
     
  12. #30012
    Höyrykone ahteri's Avatar

    Liittynyt
    07/2012
    Sijainti
    Ylöjärvi
    Viestit
    1,318
    Lainaus Alkuperäinen postaaja SVK Näytä viesti
    Siis minulla on 4 dl satasta varastossa ja hieman miedompia. Tällä pitäisi pärjätä 2-3 vuotta. En rupea pakastehommiin ja mistä sitä tietää onko elossakaan parin vuoden päästä.
    Plus porttiteorian mukaan olen siinä vaiheessa siirtynyt jo ihan muihin aineisiin.
    Ainiin perkule. Hyvä kun muistutit porttiteoriasta. Oon vallan unohtanu siirtyä muihin aineisiin. Kannabistako tässä pitäis pikkuhiljaa alkaa piikittään?
    "FEAR stands for fuck everything and run."

     
     
  13. #30013
    VapeTrix
    Vieras
    rly ?? mä oon ihan paska matikassa mut siis ymmärsinkö et diy niksaa ei saa lakimuutoksen jälkeen? lähinnä kaveri kyseli et loppuuko sekotelut sikseen :/ twisted palasti mun päivän

    Lähetetty minun ONE E1003 laitteesta Tapatalkilla

     
     
  14. #30014
    Lainaus Alkuperäinen postaaja ahteri Näytä viesti
    Ainiin perkule. Hyvä kun muistutit porttiteoriasta. Oon vallan unohtanu siirtyä muihin aineisiin. Kannabistako tässä pitäis pikkuhiljaa alkaa piikittään?
    Vapekauppojen tylsät neulat on helvetin huonoja tykittämiseen, ei uppoa suoneen sitten millään.

     
     
  15. #30015
    Lainaus Alkuperäinen postaaja VapeTrix Näytä viesti
    twisted vähä repesin joo ei oo tapetteja mut en halua kosteusvahinkoja joo 5L/100MG löytyy. mut tekus mieli viel hamstraa lisää jos vaikka jättäs perintönä

    Lähetetty minun ONE E1003 laitteesta Tapatalkilla
    Ota ihmeessä muutama tonkka vielä,viisaat väittää että ihmisten elinikä olis kasvamaan päin.ehkä

     
     
  16. #30016
    .
    Viimeksi muokannut Twisted; 12.04.20 kello 21:25.

     
     
  17. #30017
    Perhanan manaajat. Pakko kai se on tilata vielä varastoa vaikka kerran jo päätin muuta.
    Kaipa niille joku käyttäjä löytyy jos parasta ennen alkaa lähetä. Alan vaikka imppaamaan sitä niksaa. Piikkihommiin en rupea.

     
     
  18. #30018
    VapeTrix
    Vieras
    twisted sellast se on ku on vainoharhanen ja rakastaa harrastustaan mut sit tulee räsäset ja kaput kaveri lähinnä kyseli et saako hän enää tulevaisuudes.. toivon et saa koska veti ennen 3 askia westii päiväs

    Lähetetty minun ONE E1003 laitteesta Tapatalkilla

     
     
  19. #30019
    Yhen satsin laitan viel tuleen että tulee nätti tasaluku ja 20v. varastot. Älä SVK hermostu näistä. Jos vuosikymmenten röökaaminen vaatii x määrän ihan vaan mielenrauhan takia, se hankitaan, vaikkei koskaan tarvittaisikaan. Halpa hinta siitä ettei tarvii mailaa puristaa.

     
     
  20. #30020
    Lainaus Alkuperäinen postaaja VapeTrix Näytä viesti
    kaveri lähinnä kyseli et saako hän enää tulevaisuudes.. toivon et saa koska veti ennen 3 askia westii päiväs
    Kaverisi tod. näk. tarvii ihan toisenlaisia määriä nikoa kuin sinä. Kannattaisi pistää luottokortti vinkumaan, NYT.

     
     
Keskustelu Yleinen keskustelu

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •