Aihe: Höyry-Off-topic 2: Electric Boogaloo

  1. #29941
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Zavuke Näytä viesti
    Tuli tuossa mieleen että onhan nykyään meillä aika helppoa elämää. Ennen ei ollut jääkaappeja tai muita elämää helpottavia elektroniikkaa. Töitä piti kait tehdä 10+ tunteja joka päivä ja oliko edes sunnuntai vapaita? Nykyään pääsee harrastamaan mitä ei ehkä entinen renki tai piia päässyt.
    Toisaalta oravanpyörä pyöri kyllä hitaammin. Jos renki teki hommansa hyvin, sai vetää Työmiehen (siis tupakkamerkki, ei hanuriin työkaveria ) rauhassa ilman että isäntä kyttäsi sekuntikellon kanssa. Jos kyttäsi, oli hyvälle rengille kyllä paikka naapuritalossa. Piikaakin saatto päästä tuikkaamaan joskus.

     
     
  2. #29942
    Höyrykone Kynä's Avatar

    Liittynyt
    09/2015
    Sijainti
    Tuusula
    Viestit
    1,661
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Jamo81 Näytä viesti
    No kyl mää pärjäsin ilmankin. Mut tätä on nykymaailma.
    Olishan se makeeta hypätä tuosta pyörästä pois, se vaan vaatis vähän jotain muutakin kuin ajatuksia.
    Se vaatii munaa. Siis Miehen eikä mitään marjanpoimijaa.
    Tai Naisen, mutta munaa pitää silti olla...!
    Olisihan se hienoa, itselläni pyörinyt mieles useasti.
    Jos olis sitä rahaa tarpeeksi niin sillähän siitä pääsis!

     
     
  3. #29943
    Jääkaappina toimi kellari. Nolla energiankulutus,niin kuin nykyään on tavoite. Kaverilla on jemmassa vanha sähkösopimus jossa "Oikeutetaan käyttämään kolmea 40 kynttilän lamppua pimeän aikana ja yhtä radioapparaattia" Nääs sähkömittareitakaan ei ollut vielä keksitty.

    Sukututkimusta ja kirkonkirjoja tutkimalla voi havaita,että kuolo korjasi aika taajaan nuorempaakin väkeä ja silloin kuoltiin sellaisiin tauteihin johon nyt otetaan muutama pilleri ja tauti ohi.
    Older men declare war. But it is youth that must fight and die

     
     
  4. #29944
    .
    Viimeksi muokannut Twisted; 13.04.20 kello 11:51.

     
     
  5. #29945
    Ja Twisted itse oli iältään...

    Penskana mökillä jäähdytykseen toimi maakuoppa. Kauhunsekaisin tuntein piti sieltä hakea maitoa, kun ympärillä pyöri itikka-armeijan lisäksi hämähäkkejä ja jotain tuhatjalkaisia. Kaupunkilaispenskan elämysmatka.

     
     
  6. #29946
    VapeTrix
    Vieras
    Nykyään kehitys on liiankin helppoa.. keksitään kaikkea härpäkettä ettei ihminen toimi kuin sähkön avulla.. paras oli se kun kaverilla oli yleiskone ja väänsi sillä jauheliha kastikkeen.. meni 20min aikaa.. meni vähän yli hilseen. Tein itse kastikkeen pannulla 10 minuutissa sipuleineen.. ja sitten huvittaa tää kännykkä teollisuus kohta on varmaan samsung s100 jolla ajat partasi ja se ohjaa sinut vessaasi toki varmaa osat jo käyttä navia siihenkin.. 😂

    Lähetetty minun ONE E1003 laitteesta Tapatalkilla

     
     
  7. #29947
    Juuri tässä tapasin nuoren polven edustajia. 9-vuotias halusi nähdä, miltä tukkansa näyttää, ja pyysi äitinsä puhelinta, että voisi katsoa etukamerasta. 28-vuotias hermostui, että ettekö te herranjestas tiedä sellaista kapinetta kuin peili. (Itsehän en enää hämmästy mistään nuorison kotkotuksista.)

     
     
  8. #29948
    VapeTrix
    Vieras
    Kaikista naurettavin keksintö mihin törmää jokapaikassa.. selfiekeppi..

    Lähetetty minun ONE E1003 laitteesta Tapatalkilla

     
     
  9. #29949
    Lainaus Alkuperäinen postaaja VapeTrix Näytä viesti
    Kaikista naurettavin keksintö mihin törmää jokapaikassa.. selfiekeppi..

    Lähetetty minun ONE E1003 laitteesta Tapatalkilla
    No joo... Toisaalta nämä meidän kanniskelemat härpäkkeet herättävät kyllä myös hilpeyttä asiaan vihkiytymättömissä

     
     
  10. #29950
    VapeTrix
    Vieras
    Se on totta kannoin pinkkiä picoa ni tytsyt kyseli bussipysäkillä et onkos iphonesta tullut tupakka laite

    Lähetetty minun ONE E1003 laitteesta Tapatalkilla

     
     
  11. #29951
    Höyrypää Dehumanized's Avatar

    Liittynyt
    08/2013
    Sijainti
    Espoo
    Viestit
    614
    Mukavasti jyrisee mökillä😄

     
     
  12. #29952
    VapeTrix
    Vieras
    Täällä PK seudulla ei ukkosta ikinä...

    Lähetetty minun ONE E1003 laitteesta Tapatalkilla

     
     
  13. #29953
    Sataa, pitäs varmaan kauppaan kävellä, jotain liha klönttiä voisi uunittaa....... On se helppoa, kun kaupat on "aina" auki

     
     
  14. #29954
    Höyrykone Kynä's Avatar

    Liittynyt
    09/2015
    Sijainti
    Tuusula
    Viestit
    1,661
    Lainaus Alkuperäinen postaaja VapeTrix Näytä viesti
    Täällä PK seudulla ei ukkosta ikinä...

    Lähetetty minun ONE E1003 laitteesta Tapatalkilla
    Tuusulassa ainakin, just loppu!

     
     
  15. #29955



    Oli tarjouksessa, hot wings, joista kaikki on näköjään koipia

     
     
  16. #29956
    Höyrypää Dehumanized's Avatar

    Liittynyt
    08/2013
    Sijainti
    Espoo
    Viestit
    614
    Tuli ja meni, oli kyllä lyhyt ukonilma😯 en nähny yhtään salamaa😑

     
     
  17. #29957
    VapeTrix
    Vieras
    kummalista kyl tääl pkseudul oltava liikaa taloi ja nosturei ku noi ukkoset kiertää aina.. perkele..

    Lähetetty minun ONE E1003 laitteesta Tapatalkilla

     
     
  18. #29958
    Höyrykone ahteri's Avatar

    Liittynyt
    07/2012
    Sijainti
    Ylöjärvi
    Viestit
    1,318
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Esa vuke Näytä viesti


    Oli tarjouksessa, hot wings, joista kaikki on näköjään koipia
    Kun ostaa kerralla 5 kilon laatikon, niin on varaa valkkailla 2 luisia . Ei kyl yhtään uppoo nuo nuijat, onneks emännälle kelpaa
    "FEAR stands for fuck everything and run."

     
     
  19. #29959
    Hyvin nuo meni, korjataan nyt senverran, että tuote nimi on buffalo wings(liiteri nääs). Meinasin pyörtyä, kun huomasin siellä myös Italian parasta olutta, peroni(nastro azzurro) Otin vain 4, taidan vielä setin kipaista aka "iltalenkki". Äkkiä katsomaan, olihan se 21 auki?

    Kiinni, voe helevata No prkl, alepaan sitten, muistini mukaan sieltäkin pitäs löytyä?

     
     
  20. #29960
    Höyrykone esu's Avatar

    Liittynyt
    01/2016
    Sijainti
    Oulu
    Viestit
    1,030
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Esa vuke Näytä viesti
    http://i386.photobucket.com/albums/o...psmix0zgoh.jpg


    Oli tarjouksessa, hot wings, joista kaikki on näköjään koipia
    Lainaus Alkuperäinen postaaja ahteri Näytä viesti
    Kun ostaa kerralla 5 kilon laatikon, niin on varaa valkkailla 2 luisia . Ei kyl yhtään uppoo nuo nuijat, onneks emännälle kelpaa
    Ne nuijat on kyllä siipeä kans, jos ei oo tullu vahinko tehtaalla. Se on siiven tyviosa, littana palanen kärki. Koivet on vähintään tuplasti isompia nuijia. Toki noihin välillä menee väärääkin tavaraa, yhdessä paketissa oli rintaleikkeen puolikas. Ja ne kärjet on parhaita, meilläkin emäntä syö nuijat, kun tykkää niistä enemmän. Kolme varttia grillissä ja nam.
    Kaikki epäoniistuu jotenkin.

     
     
Keskustelu Yleinen keskustelu

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •