Aihe: Höyry-Off-topic 2: Electric Boogaloo

  1. #25761
    Joo trailer park boyssia tuli katottuu yks jakso muuten on ihan liikaa katottavaa. Toki toi 10jaksoo on aika hanurista et meneeki niin nopeesti. Ohhoj vika työpäivä takana ja lopputiliä odotellessa.. Jos korkkais oluen .

     
     
  2. #25762
    Höyrykone tuittu's Avatar

    Liittynyt
    10/2013
    Sijainti
    Uleåborg
    Viestit
    11,238
    Oli kyllä hapokas pääsiäinen, mut kai tässä aletaan jo pikkuhiljaa toipua

     
     
  3. #25763
    Höyrykone Miru's Avatar

    Liittynyt
    03/2015
    Sijainti
    Järvenpää
    Viestit
    6,563
    Lainaus Alkuperäinen postaaja tuittu Näytä viesti
    Oli kyllä hapokas pääsiäinen, mut kai tässä aletaan jo pikkuhiljaa toipua
    Mä join peräti 2 garagea lomalla mutta ihana loma oli..nyt jo suunnitelmissa mennä Kokkolaan syksyllä mukaan hirvijahtiin..siis vain mukaan, mutta luulen innostuvani enemmänkin.Sä taisit kelkkailla? Se on varmaan tosi hubaa

     
     
  4. #25764
    Höyrykone tuittu's Avatar

    Liittynyt
    10/2013
    Sijainti
    Uleåborg
    Viestit
    11,238
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Miru Näytä viesti
    Mä join peräti 2 garagea lomalla mutta ihana loma oli..nyt jo suunnitelmissa mennä Kokkolaan syksyllä mukaan hirvijahtiin..siis vain mukaan, mutta luulen innostuvani enemmänkin.Sä taisit kelkkailla? Se on varmaan tosi hubaa
    Hei määki join pari Garagen kovaa jääteetä... Ja vähän muuta... Parina päivänä tuli törpöteltyä, mutta kyllä parasta oli Muhoksen reissu kelkalla. Se on tosi hubaa, mutta yllättävän raskasta ja vaativaa yrittää pitää reipasta tahtia yllä patikossa. Hirvijahdit on kyllä mukava harrastus, lukuunottamatta sitä kun hirvi suolistetaan. Yäk.

     
     
  5. #25765
    Höyrykone Miru's Avatar

    Liittynyt
    03/2015
    Sijainti
    Järvenpää
    Viestit
    6,563
    Lainaus Alkuperäinen postaaja tuittu Näytä viesti
    Hei määki join pari Garagen kovaa jääteetä... Ja vähän muuta...Parina päivänä tuli törpöteltyä, mutta kyllä parasta oli Muhoksen reissu kelkalla. Se on tosi hubaa, mutta yllättävän raskasta ja vaativaa yrittää pitää reipasta tahtia yllä patikossa. Hirvijahdit on kyllä mukava harrastus, lukuunottamatta sitä kun hirvi suolistetaan. Yäk.
    Varmasti on ajaminen raskasta ja oletan sen ottavan hartioihin ja niskaan? Varmaan muuallekin.Oon ollut faijan mukana joskus nylkemistä jne kattelemassa eikä pahaa tee ollenkaan.Joskun ja kun muutan kokkeliin niin hyvällä tuurilla pääsen mukaan touhuun.Ainakin toivon niin

     
     
  6. #25766
    Höyrykone ktdd's Avatar

    Liittynyt
    04/2013
    Sijainti
    Kuopio
    Viestit
    12,342
    Eikö ollutkaan FA:n kimpasta kiinnostuneita tällä kertaa? Kaks vasta kasassa niin ei ihan vielä viittis tilata.

     
     
  7. #25767
    Höyrykone

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Sorvan kylä
    Viestit
    1,748
    Lainaus Alkuperäinen postaaja ktdd Näytä viesti
    Eikö ollutkaan FA:n kimpasta kiinnostuneita tällä kertaa? Kaks vasta kasassa niin ei ihan vielä viittis tilata.
    Mitäs siellä oli niitä niiden omia sekoituksia mitä kannattaa kokeilla? Joku taisi joskus niitä listatakin jossain ketjussa

     
     
  8. #25768
    Sitä RY4 Nutzillaa vois ottaa, mutta sen kaveriksi tarvis jotain 1-2 muuta. Mitä kokemuksia Bitextrasta, onko kukaan kokeillut ? Capsaisiinia ilmeisesti.

    Hanskinkin kysymä lista olis hyvä.

     
     
  9. #25769
    Höyrykone _S_'s Avatar

    Liittynyt
    05/2013
    Sijainti
    Satakunta
    Viestit
    10,375
    Lainaus Alkuperäinen postaaja ktdd Näytä viesti
    Eikö ollutkaan FA:n kimpasta kiinnostuneita tällä kertaa? Kaks vasta kasassa niin ei ihan vielä viittis tilata.
    Ota mulle 2 tai 3 100ml tuubia Ry4 Nutzillaa

     
     
  10. #25770
    Höyrykonkari mikagee's Avatar

    Liittynyt
    09/2015
    Sijainti
    Pori
    Viestit
    354
    Nutzilla kelpaisi, sit joku hyvä marjainen ja joku mehukas hedelmä, vinkkejä noihinin kelpuutetaan

     
     
  11. #25771
    Lainaus Alkuperäinen postaaja ktdd Näytä viesti
    Eikö ollutkaan FA:n kimpasta kiinnostuneita tällä kertaa? Kaks vasta kasassa niin ei ihan vielä viittis tilata.
    Mä voin ottaa 100ml potun tätä forest juttua. Voi varmaan postittaa ässän paketin mukana, ni saan sen sieltä noudettua

     
     
  12. #25772
    Höyrykone tuittu's Avatar

    Liittynyt
    10/2013
    Sijainti
    Uleåborg
    Viestit
    11,238
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Miru Näytä viesti
    Varmasti on ajaminen raskasta ja oletan sen ottavan hartioihin ja niskaan? Varmaan muuallekin.Oon ollut faijan mukana joskus nylkemistä jne kattelemassa eikä pahaa tee ollenkaan.Joskun ja kun muutan kokkeliin niin hyvällä tuurilla pääsen mukaan touhuun.Ainakin toivon niin
    Ottaa koko käsivarsiin ja hartioihin, yläselkään ja kaasukäteen! Aloittelevien kelkkailijoiden ikävä ongelma on peukalon väsyminen ja kipeytyminen, vaikka varmaan hassulta kuulostaakin. Ottaa se kai perseeseen ja jalkoihinkin kovaa patikossa ajaessa mutta mulla onkin ratsastajan karaistunut alaruumis. Selkää oon oppinut heppaillessa käyttämään iskarina, en lennä penkistä pomppuihin reippaasti istualtaan ajaessakaan vaan se on lähinnä kivaa, vaikka reissulla mukana ollut kaveri ihmetteli että eikö selkä mee paskaks. Ei mee, tuntuu kivalta! Nylkemisessä hirveintä on varmaan se omituinen yökättävä haju.

    Kävin kelkkafoorumilla ilmoittamassa että kyllä ratsastus kuitenkin on fyysisempää ja 100x vaativampaa, ihme ettei mua nyljetty...

     
     
  13. #25773
    Höyrykone _S_'s Avatar

    Liittynyt
    05/2013
    Sijainti
    Satakunta
    Viestit
    10,375
    Saiko Pave Naggimaan tilauksen ?
    Huuda vaan paljon oravannahkoja laitan tilillesi

     
     
  14. #25774
    Höyrykone ktdd's Avatar

    Liittynyt
    04/2013
    Sijainti
    Kuopio
    Viestit
    12,342
    Joo mutta otatko sinä nyt 2 vai 3 vinokoneelle samaan pakettiin niin saatte jakaa kulut. vinokoneelle siis Forest Fruits?

    BiteXtra on tosiaan kapsaisiinia. Ei siinä kyllä ihan sama kurkkutuntuma ole kuin niksassa, mutta vähän sinne päin.

     
     
  15. #25775
    Lainaus Alkuperäinen postaaja ktdd Näytä viesti
    Joo mutta otatko sinä nyt 2 vai 3 vinokoneelle samaan pakettiin niin saatte jakaa kulut. vinokoneelle siis Forest Fruits?

    BiteXtra on tosiaan kapsaisiinia. Ei siinä kyllä ihan sama kurkkutuntuma ole kuin niksassa, mutta vähän sinne päin.
    Sulla on varmaan parempi laskupää, ni ynnäile putelin hinta ja rahdista puolet, ja maksutiedot

     
     
  16. #25776
    Höyrykone ktdd's Avatar

    Liittynyt
    04/2013
    Sijainti
    Kuopio
    Viestit
    12,342
    Juu laitan maksutietoja sitten kun saan tilauksen tehtyä.

     
     
  17. #25777
    Höyrykone Beenari's Avatar

    Liittynyt
    06/2014
    Sijainti
    Hässlinki
    Viestit
    2,591
    Laskithan Paavo minut jo mukaan?
    #teamStarre

    Lähetetty minun vaimon läppäristä ilman mitään vitun tapatalkkia.




     
     
  18. #25778
    Höyrykone _S_'s Avatar

    Liittynyt
    05/2013
    Sijainti
    Satakunta
    Viestit
    10,375
    Otan kolme kun oon kova

     
     
  19. #25779
    Lainaus Alkuperäinen postaaja _S_ Näytä viesti
    Otan kolme kun oon kovana
    Edit

    Mitä muuten tollanen desin pottu kustantaa? En jaksa selailla

     
     
  20. #25780
    Täytyy jättää väliin, en saa järkevästi 2 isoa pottua Nutzillan kaveriksi ja sitä ei yksin ole järkevää postien takia ottaa. Passaan tällä kertaa.

     
     
Keskustelu Yleinen keskustelu

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •