Aihe: Höyry-Off-topic 2: Electric Boogaloo

  1. #24981
    HöyryGuru Troll from behind's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Pietarsaari
    Viestit
    14,132
    No se pakkanen ei ainakaan AUTA, kyllä toi pölynpaska iloiseen leijuu, se ei nakkaa paskaakaan pakkasesta.
    Sitten kun lyödään kylmää päälle, niin räkä lentää ja perkeleet raikaa!
    (Sori taas niille päiväkodin tädeille, joiden hoidokit kuunteli kiinnostuneina ku tuhma setä noitu ääneen maahanpudonnutta modii.)
    KGO & Twist

     
     
  2. #24982
    Ihan järkyttävä katupöly lilli ilmassa täällä kotipuolessa. Onneksi on nenä valmiiksi tukossa.

    On se kyllä perkelettä tuo työelämä. Soon-to-be-ex-työnantajani pisti sitten toiselta osastolta taas porukkaa pihalle, mukaanlukien ystäväni. Ex-kollega taas valittaa että meno on entistä järjettömämpää entistä vähemmällä väellä. Varmaan tässä kilpailukyky kasvaa ja toiminta tehostuu ja Suomi nousuun ja muuta scheibaa.

     
     
  3. #24983
    Hyvvee iltoo pitkästä aekoo

     
     
  4. #24984
    Höyrykone höyrypää92's Avatar

    Liittynyt
    06/2013
    Sijainti
    Raisio
    Viestit
    5,681
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Audrina Näytä viesti
    Hyvvee iltoo pitkästä aekoo
    Iltaa. Mitäs Addu?

     
     
  5. #24985
    Lainaus Alkuperäinen postaaja höyrypää92 Näytä viesti
    Iltaa. Mitäs Addu?
    Semmosta pyöritystä ollu taas tän mun hiljaiselon aikana että voi terve On kärsitty homekämpästä, työpaikat vaihtunu lennosta, kohta aletaan roudaamaan kamoja toiseen kämppään, tuli mentyä taas koulunpenkillekki vaihteeks, että kyllä tätä hulinata on tässä riittäny täytyy sanoa!

    Mitäs tänne kuuluupi?

     
     
  6. #24986
    Höyrykone höyrypää92's Avatar

    Liittynyt
    06/2013
    Sijainti
    Raisio
    Viestit
    5,681
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Audrina Näytä viesti
    Semmosta pyöritystä ollu taas tän mun hiljaiselon aikana että voi terveOn kärsitty homekämpästä, työpaikat vaihtunu lennosta, kohta aletaan roudaamaan kamoja toiseen kämppään, tuli mentyä taas koulunpenkillekki vaihteeks, että kyllä tätä hulinata on tässä riittäny täytyy sanoa!

    Mitäs tänne kuuluupi?
    Onpa sulla ollu vauhdikasta. Höyryissä oot pysyny koko ajan?
    Täällä on nykysin hiljasta.

     
     
  7. #24987
    Höyrykone AnttiE's Avatar

    Liittynyt
    10/2013
    Sijainti
    Jyväskylä, aika-ajoin Tampere
    Viestit
    3,768
    Kai sitä maanantaina pystyu jo töihin palaamaan. Ei muista milloin olis näin pitkään ollu "lomalla".

     
     
  8. #24988
    Lainaus Alkuperäinen postaaja höyrypää92 Näytä viesti
    Onpa sulla ollu vauhdikasta. Höyryissä oot pysyny koko ajan?
    Täällä on nykysin hiljasta.
    Höyryissä on kuule pysytty kyllä vaan! Nyt vaan kauheesti haluttais saada tuo Kangerin SUBVOD vaaleenpunasena varalaitteeks Vähän meinaa masentaa toi uus tupakkalaki, täytyy hamstrata ihan urakalla tiivareita. En tiiä uskaltaako sitä enää 100mg niksaakaa tilata mistään kun sitä tuolla vapetalon ketjussaki jo kyselin

    Mitämitämitä, onks täältä hävinny paljonki porukkaa?

     
     
  9. #24989
    Höyrykone höyrypää92's Avatar

    Liittynyt
    06/2013
    Sijainti
    Raisio
    Viestit
    5,681
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Audrina Näytä viesti
    Höyryissä on kuule pysytty kyllä vaan!Nyt vaan kauheesti haluttais saada tuo Kangerin SUBVOD vaaleenpunasena varalaitteeks Vähän meinaa masentaa toi uus tupakkalaki, täytyy hamstrata ihan urakalla tiivareita. En tiiä uskaltaako sitä enää 100mg niksaakaa tilata mistään kun sitä tuolla vapetalon ketjussaki jo kyselin

    Mitämitämitä, onks täältä hävinny paljonki porukkaa?
    Hyvä että höyryissä pysytty . Eihän toi subvod oo ees hirveen kallis. Kyllä niksat on nyt tullu taas läpi kaiketi kaikille. Ja tiivareita pitäis saada kyllä jatkossakin.

    En mä nyt tiiä onko hävinny mutta melko rauhallinen meno ollut.

     
     
  10. #24990
    Lainaus Alkuperäinen postaaja höyrypää92 Näytä viesti
    Hyvä että höyryissä pysytty . Eihän toi subvod oo ees hirveen kallis. Kyllä niksat on nyt tullu taas läpi kaiketi kaikille. Ja tiivareita pitäis saada kyllä jatkossakin.

    En mä nyt tiiä onko hävinny mutta melko rauhallinen meno ollut.
    Siksi just se olis täydellinen varalaite mikä täytyy hankkia! Mä toivon et ku vapetalolle vaan niksaa ilmestyy niin mä samantien hyökkään sieltä tilaamaan sitä sekä sen subvodin. Patrikin pirtelöö on pakko saada pitkästä aikaa taas tehtyä (oon vannoutunu fani )

    Nyt täytyy kyl Addun poistua kun huomenna taas herätyskello alkaa kiljumaan turhan aikaseen. Täytyy tulla kyl tänne höpöttelemään taas useemmin! Ja tuitulle terkkuja Ajdöö!

     
     
  11. #24991
    Höyrykone höyrypää92's Avatar

    Liittynyt
    06/2013
    Sijainti
    Raisio
    Viestit
    5,681
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Audrina Näytä viesti
    Siksi just se olis täydellinen varalaite mikä täytyy hankkia! Mä toivon et ku vapetalolle vaan niksaa ilmestyy niin mä samantien hyökkään sieltä tilaamaan sitä sekä sen subvodin. Patrikin pirtelöö on pakko saada pitkästä aikaa taas tehtyä (oon vannoutunu fani )

    Nyt täytyy kyl Addun poistua kun huomenna taas herätyskello alkaa kiljumaan turhan aikaseen. Täytyy tulla kyl tänne höpöttelemään taas useemmin! Ja tuitulle terkkuja Ajdöö!
    Kai iteki tarvis valmistautua nukkumaan menoon ku kans aikanen herätys. Tuu ihmeessä höpöttelemään useemmin.

     
     
  12. #24992
    Höyrypää fateful's Avatar

    Liittynyt
    01/2014
    Sijainti
    Turku
    Viestit
    939
    Pitäiskö huolestua kun mesh jumalat on ollut kaksi kertaa putkeen suotuisia. Tänään tein katiskan ja tarvis vain ja ainoastaan kerran tökätä alinta lankaa ja avot.

    Edellinen setuppi meni melkeen yhtä helposti vaikka tukki oli inan liian löysä.

     
     
  13. #24993
    Höyrykone Niksi's Avatar

    Liittynyt
    12/2013
    Sijainti
    Satunnainen
    Viestit
    1,047
    Lainaus Alkuperäinen postaaja fateful Näytä viesti
    Pitäiskö huolestua kun mesh jumalat on ollut kaksi kertaa putkeen suotuisia. Tänään tein katiskan ja tarvis vain ja ainoastaan kerran tökätä alinta lankaa ja avot.

    Edellinen setuppi meni melkeen yhtä helposti vaikka tukki oli inan liian löysä.
    Eikai siinä ny mitään kummempia olekaan jos tohottelee aina ennen laittoa? Itse en kyllä moista harrasta, vaan "raakana" sisään ja lankaa poikki!
    Vieläkös muuten jotain hyviä katiskoja valmistellaan? Kaapin perukoilta löytyy diablo hybbe, johon viimeksi väännetty setuppi n. vuosi sitten

     
     
  14. #24994
    Höyrypää fateful's Avatar

    Liittynyt
    01/2014
    Sijainti
    Turku
    Viestit
    939
    Mulla on diablon hybridi aktiivisessa käytössö ollut kauan, mutta tossa kun hommasin nextinyn niin se korvas ton täysin. Helvetin helppo setupoida, täyttää ja maku ihan perkeleen hyvä.

     
     
  15. #24995
    Höyrykone Niksi's Avatar

    Liittynyt
    12/2013
    Sijainti
    Satunnainen
    Viestit
    1,047
    Lainaus Alkuperäinen postaaja fateful Näytä viesti
    Mulla on diablon hybridi aktiivisessa käytössö ollut kauan, mutta tossa kun hommasin nextinyn niin se korvas ton täysin. Helvetin helppo setupoida, täyttää ja maku ihan perkeleen hyvä.
    170€ Ajeletko ihan meksulla? Vois kenties koittaa jonkin kloonin ensin ja miettiä sitten enempi tuota pahvin alla asumista
    Edit: Eipä hybridinkään maussa valittamista, kun on toi kiilun kuristuspala kammiossa kiinni.

     
     
  16. #24996
    Höyrypää fateful's Avatar

    Liittynyt
    01/2014
    Sijainti
    Turku
    Viestit
    939
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Niksi Näytä viesti
    170€ Ajeletko ihan meksulla? Vois kenties koittaa jonkin kloonin ensin ja miettiä sitten enempi tuota pahvin alla asumista
    Pulssitin meksulla, mutta releen nokassa se nyt on. 1,03 muumia ja kaikki 13.5w.

     
     
  17. #24997
    Höyrykone AnttiE's Avatar

    Liittynyt
    10/2013
    Sijainti
    Jyväskylä, aika-ajoin Tampere
    Viestit
    3,768
    Lainaus Alkuperäinen postaaja fateful Näytä viesti
    Pulssitin meksulla, mutta releen nokassa se nyt on. 1,03 muumia ja kaikki 13.5w.
    Heleppo se on releen nokassa tollasta roikottaa

     
     
  18. #24998
    Höyrypää fateful's Avatar

    Liittynyt
    01/2014
    Sijainti
    Turku
    Viestit
    939
    Lainaus Alkuperäinen postaaja AnttiE Näytä viesti
    Heleppo se on releen nokassa tollasta roikottaa
    Toi olis meksunkin (jossa reilumpi droppi) nokkaan aika passeli. Kuitenkin jotain 3.7v luokkaa toi 13.5w. En edes kokeillu wickkaako reilummilla tehoilla kuinka.

     
     
  19. #24999
    Höyrypää Ukki555's Avatar

    Liittynyt
    05/2015
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    927
    Huomenta! Tulihan taas herättyä "ajoissa", kello näytti 04.30, kun oli pompattava ylös. Partsilla odotteli luminen maisema, aika ohkainen harso näyttäis olevan, joten eiköhän tuo päivän mittaan tuosta hävinne.
    Mukava oli eilinen piipahdus Reseptien Loungeen, pari kolme tuntia vierähti huomaamatta siinä turistessa ja höyrytessä.

     
     
  20. #25000
    Höyrykonkari t0n1's Avatar

    Liittynyt
    09/2012
    Viestit
    365
    Heei, ijusti toimii. Minähän olin epähuomiossa (tyhmä kun olen) kasannut sen vain väärin. Tässä aamulla aikani rassailin ja ongelma oli niinkin paha kun vastuslankat oli väärin tuolla pohjapinnin alla. Meinas silmät irrota päästä kun ekat höyryt vetäsin, ei tarvii seuraavien litkujen ihan 20mg olla

     
     
Keskustelu Yleinen keskustelu

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •