Aihe: Höyry-Off-topic 2: Electric Boogaloo

  1. #24721
    Höyrypää fateful's Avatar

    Liittynyt
    01/2014
    Sijainti
    Turku
    Viestit
    939
    Yök. Oli eilen koulutus porukan illanvietto ja on aika rapsakka olo.

    Onneks aihe on helppo ja kevyt.

     
     
  2. #24722
    Höyrykone tuittu's Avatar

    Liittynyt
    10/2013
    Sijainti
    Uleåborg
    Viestit
    11,238
    Musta tuli sittenkin yllättäen Yamahatyttö!

    Uljas ratsuni


     
     
  3. #24723
    Höyrykone Miru's Avatar

    Liittynyt
    03/2015
    Sijainti
    Järvenpää
    Viestit
    6,563
    No voi jummi tuittu olis kiva päästä pärräilee joskus sun kanssa, en oo vielä moottorikelkkaa päässyt ajamaan

     
     
  4. #24724
    Höyrykone tuittu's Avatar

    Liittynyt
    10/2013
    Sijainti
    Uleåborg
    Viestit
    11,238
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Miru Näytä viesti
    No voi jummi tuittu olis kiva päästä pärräilee joskus sun kanssa, en oo vielä moottorikelkkaa päässyt ajamaan
    Ajettais kahta sataa auringonlaskuun! Mä oon muutaman kerran kokeillut reitillä retkikelkkaa ja kivaa oli. Umpihangessa ja vaihtelevassa maastossa se sitten on kai vähän haastavampi laji.

     
     
  5. #24725
    Mitens naisilla tuo tyrä jos sattuu tulemaan? Kaverilla valahti suolet kivespussiin kun kelkkaa piti jumista irrotella...
    Older men declare war. But it is youth that must fight and die

     
     
  6. #24726
    Höyrykone Miru's Avatar

    Liittynyt
    03/2015
    Sijainti
    Järvenpää
    Viestit
    6,563
    Lainaus Alkuperäinen postaaja tuittu Näytä viesti
    Ajettais kahta sataa auringonlaskuun! Mä oon muutaman kerran kokeillut reitillä retkikelkkaa ja kivaa oli. Umpihangessa ja vaihtelevassa maastossa se sitten on kai vähän haastavampi laji.
    Thelma ja Louise

     
     
  7. #24727
    Höyrykone Miru's Avatar

    Liittynyt
    03/2015
    Sijainti
    Järvenpää
    Viestit
    6,563
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Hilajoen Antti Näytä viesti
    Mitens naisilla tuo tyrä jos sattuu tulemaan? Kaverilla valahti suolet kivespussiin kun kelkkaa piti jumista irrotella...
    Ei meille mitään tyriä tule äkkiäkös tollasella oppii ajamaan luulen minä.Ehkä me oltais tuitun kanssa hankien kingejä eikä ikinä ajettais ojaan tai jumiin minnekään

     
     
  8. #24728
    Höyrykone jasso's Avatar

    Liittynyt
    01/2012
    Sijainti
    kokkola
    Viestit
    13,801
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Miru Näytä viesti
    Ei meille mitään tyriä tule äkkiäkös tollasella oppii ajamaan luulen minä.Ehkä me oltais tuitun kanssa hankien kingejä eikä ikinä ajettais ojaan tai jumiin minnekään
    Juu helppoo ku heinänteko Reitillä juu... Sit vähän puuterilunta ja hups
    höyryä 17.1.2012 alkaen.

     
     
  9. #24729
    Joo. Nuo kelkat nostaa vaikka kainaloon,mutta silloin kun minä olin nuori ja työkelkalla umpisessa ja kuormaa 20 säkkiä.... Oi niitä aikoja.
    Older men declare war. But it is youth that must fight and die

     
     
  10. #24730
    Avohakkuu aukealle tehdyllä kiepillä kannattaa rouvien aloittaa. Ei tule ajettua niin kovaa. Vähän mäkeä vielä ylös ja alas...

    Kelkkahommissa on hyvä olla se tyrävyö ja mielellään nuppi valmiiksi umpiluuta. ;-)

     
     
  11. #24731
    Höyrykone Miru's Avatar

    Liittynyt
    03/2015
    Sijainti
    Järvenpää
    Viestit
    6,563
    Te yritätte ihan selvästi lannistaa tylsiä ootte....

     
     
  12. #24732
    Höyrypää Ukki555's Avatar

    Liittynyt
    05/2015
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    927
    Eipä tullut sitkeä natiaississi tänään pappaa viihdyttämään, piti käydä koulussa ja musiikkikerhossa rumpuja paukuttamassa. Ei ollut aamulla kuumetta, mutta nyt on, huomisen soittimena onkin sitten pappa, tuovat pikku potilaan aamulla tänne hoitoon.

     
     
  13. #24733
    Höyrykone jasso's Avatar

    Liittynyt
    01/2012
    Sijainti
    kokkola
    Viestit
    13,801
    Jäällä hyvää ajaa kun lunta vähän päällä tai sit syrjäisellä metsätiellä. Kerran lähin kaverin kyytiin syrjäisellä metsätiellä... Pikkasen kutititeltu vehjes... oli mennä haalarit vaihtoon
    höyryä 17.1.2012 alkaen.

     
     
  14. #24734
    Höyrykone tuittu's Avatar

    Liittynyt
    10/2013
    Sijainti
    Uleåborg
    Viestit
    11,238
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Miru Näytä viesti
    Thelma ja Louise
    Se on yks parhaita leffoja ikinä!

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Hilajoen Antti Näytä viesti
    Joo. Nuo kelkat nostaa vaikka kainaloon,mutta silloin kun minä olin nuori ja työkelkalla umpisessa ja kuormaa 20 säkkiä.... Oi niitä aikoja.
    Kyllä tuo mun kelkka painaa enemmän kun riittävästi, kokeilin tönäistä sitä tasaisella eikä hievahtanukkaan. Mutta kyllä mä sen esiin ojasta kaivan jossain rattiraivokohtauksessa jos se sinne kehtaa pyllähtää.

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Twisted Näytä viesti
    Avohakkuu aukealle tehdyllä kiepillä kannattaa rouvien aloittaa. Ei tule ajettua niin kovaa. Vähän mäkeä vielä ylös ja alas...

    Kelkkahommissa on hyvä olla se tyrävyö ja mielellään nuppi valmiiksi umpiluuta. ;-)
    Mä just haluan mennä johonkin metsään ajeleen jyrkkiä ylä- ja alamäkiä!

    Lainaus Alkuperäinen postaaja jasso Näytä viesti
    Jäällä hyvää ajaa kun lunta vähän päällä tai sit syrjäisellä metsätiellä. Kerran lähin kaverin kyytiin syrjäisellä metsätiellä... Pikkasen kutititeltu vehjes... oli mennä haalarit vaihtoon
    Merenjäällä aloitetaan mun alkeistunnit.

     
     
  15. #24735
    Lainaus Alkuperäinen postaaja jasso Näytä viesti
    Jäällä hyvää ajaa kun lunta vähän päällä tai sit syrjäisellä metsätiellä. Kerran lähin kaverin kyytiin syrjäisellä metsätiellä... Pikkasen kutititeltu vehjes... oli mennä haalarit vaihtoon
    Mulla oli joskus mennä koko kroppa vaihtoon. Pitkä loiva mutka, ja ajettu siitä lukuisat kerrat. Oli mettästä juoksuttanu vettä tielle, ko rumpu tukos, vauhtia n.120. Ei muistikuvia mitä sen kohan jälkee tapahtu, mut niskan hiusmurtumalla ja lievällä aivotärähdyksellä selvittiin

     
     
  16. #24736
    Höyrykone jasso's Avatar

    Liittynyt
    01/2012
    Sijainti
    kokkola
    Viestit
    13,801
    Lainaus Alkuperäinen postaaja vinokone Näytä viesti
    Mulla oli joskus mennä koko kroppa vaihtoon. Pitkä loiva mutka, ja ajettu siitä lukuisat kerrat. Oli mettästä juoksuttanu vettä tielle, ko rumpu tukos, vauhtia n.120. Ei muistikuvia mitä sen kohan jälkee tapahtu, mut niskan hiusmurtumalla ja lievällä aivotärähdyksellä selvittiin
    Kelkalla moni tappanu/loukannut ittensä
    höyryä 17.1.2012 alkaen.

     
     
  17. #24737
    Höyrykone tuittu's Avatar

    Liittynyt
    10/2013
    Sijainti
    Uleåborg
    Viestit
    11,238
    Tainnut suurin osa kuolleista ajaa kännissä heikkoihin jäihin...

     
     
  18. #24738
    Kaksi tiedän kutka on ajaneet laivaväylään ja henki pois. Yhden joka veti ahtojää kasaan muuten tasasella merijäällä. Se on semmoinen 30% prosentilla käyvä. Jalka poikki huuli halkki sitten enemmän.
    Older men declare war. But it is youth that must fight and die

     
     
  19. #24739
    Lainaus Alkuperäinen postaaja jasso Näytä viesti
    Kelkalla moni tappanu/loukannut ittensä
    Silloin oltiin nuoria ja notkeita. Aika hurjia juttuja tuli kelkalla ja enskalla tehtyä. ei enää pystyis ees harkittee sellasia

     
     
  20. #24740
    Tässä kyliillä kun ei saa ajaa oottoriveneillä,niin juhannuksena yksi hurja veti moottorikelkalla pitkin järveä,eikä osuuskunta voinnut mitään kun ei ollut säännöissä kielletty. Mökkiläiset kuulemma valitti...
    Older men declare war. But it is youth that must fight and die

     
     
Keskustelu Yleinen keskustelu

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •