Aihe: Höyry-Off-topic 2: Electric Boogaloo

  1. #24661
    Höyrykone höyrypää92's Avatar

    Liittynyt
    06/2013
    Sijainti
    Raisio
    Viestit
    5,681
    Vissiin siivottu viestejä kun en mä siellä enää mitään erikoista nähny

     
     
  2. #24662
    HöyryGuru Troll from behind's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Pietarsaari
    Viestit
    14,132
    Harmi, missasit siis tuitun nakukuvat.
    KGO & Twist

     
     
  3. #24663
    Twisted tuon ketjun jo mainitsikin.

    Tapahtumavirtaa tulee ainakin itse seurailtua, sieltä sitten helppo siiryä ketjuihin jotka kiinnostaa. Tosin joskus tapahtumavirrassa aika kelaaminen, mutta pysyypähän jotenkin kartalla missä mennään.
    "Not a bad life really"

     
     
  4. #24664
    Höyrykone tuittu's Avatar

    Liittynyt
    10/2013
    Sijainti
    Uleåborg
    Viestit
    11,238
    SOKERIA SEN OLLA PITÄÄ! Ja laitoin vaan 23 kuvaa, en ymmärrä miks luup1 vihelsi pelin poikki

     
     
  5. #24665
    Höyrykone Niksi's Avatar

    Liittynyt
    12/2013
    Sijainti
    Satunnainen
    Viestit
    1,047
    Lainaus Alkuperäinen postaaja tuittu Näytä viesti
    SOKERIA SEN OLLA PITÄÄ! Ja laitoin vaan 23 kuvaa, en ymmärrä miks luup1 vihelsi pelin poikki
    Tuitulla vauhtipäivä?

     
     
  6. #24666
    Höyrykone Miru's Avatar

    Liittynyt
    03/2015
    Sijainti
    Järvenpää
    Viestit
    6,563
    tuittu on tuittu jaksaisimpa minäkin vielä riekkua tuollaisella nuoruuden innolla mä vaan murahtelen välillä

     
     
  7. #24667
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Miru Näytä viesti
    tuittu on tuittu jaksaisimpa minäkin vielä riekkua tuollaisella nuoruuden innolla mä vaan murahtelen välillä
    Se on katsos ilmaisu kehittynyt kypsemmällä iällä siihen pisteeseen, että välillä vaan äyskähtää. Eikä ees välitä vaikkei kukaan ymmärrä sitä

     
     
  8. #24668
    Höyrykone Miru's Avatar

    Liittynyt
    03/2015
    Sijainti
    Järvenpää
    Viestit
    6,563
    Lainaus Alkuperäinen postaaja SVK Näytä viesti
    Se on katsos ilmaisu kehittynyt kypsemmällä iällä siihen pisteeseen, että välillä vaan äyskähtää. Eikä ees välitä vaikkei kukaan ymmärrä sitä
    No juu Kotonakin riittää, kun pojille näytän mistä on pienet muijat tehty niin se katse, kun ne huomaa et olen vihainen Kyllä ne tottelee tosipaikan tullen.Välillä toki nauravat, kun meuhkaan omiani ja draamailen milloin mistäkin Eivätkä tosiaan ymmärrä aina mun länkytyksiä muttei kai tarvitsekaan

     
     
  9. #24669
    Kävin tänään parilla itsemyyntikirpparilla. Jasso kun valitti niistä käytetyistä atopäistä niin kyllä tuolla sekakirpparillakin on ihme tavaraa. Kuten vähän käytettyjä ihovoiteita tai meikkejä. Ostaisko ne myyjät itse niitä?

     
     
  10. #24670
    Höyrykone Niksi's Avatar

    Liittynyt
    12/2013
    Sijainti
    Satunnainen
    Viestit
    1,047
    Lainaus Alkuperäinen postaaja SVK Näytä viesti
    Kävin tänään parilla itsemyyntikirpparilla. Jasso kun valitti niistä käytetyistä atopäistä niin kyllä tuolla sekakirpparillakin on ihme tavaraa. Kuten vähän käytettyjä ihovoiteita tai meikkejä. Ostaisko ne myyjät itse niitä?
    No hyi stna! Oon aina itekin ihmetellyt, että mitä lisäarvoa jengi hakee, kun mainostaa käytettyjä atopäitä myynti-ilmoissa. Roskiin vaan!
    Vai pitäskö alkaa kaupitteleen torilla "vain vähän käytettyä" paskapaperia?

     
     
  11. #24671
    Höyrykone arskaxx's Avatar

    Liittynyt
    03/2015
    Sijainti
    Masku
    Viestit
    7,072
    Lainaus Alkuperäinen postaaja SVK Näytä viesti
    Kävin tänään parilla itsemyyntikirpparilla. Jasso kun valitti niistä käytetyistä atopäistä niin kyllä tuolla sekakirpparillakin on ihme tavaraa. Kuten vähän käytettyjä ihovoiteita tai meikkejä. Ostaisko ne myyjät itse niitä?
    Mä välillä naureskelen noita kirppislöytöjä tuolla sivulla
    Paskat Kirppislöydöt

     
     
  12. #24672
    Mun mielestä se käytetty atopää ei ole niin paha kuin limainen tippi. Omatkin tipit pesen tiskiaineella joka täytöllä.

     
     
  13. #24673
    Höyrykone ajax universal's Avatar

    Liittynyt
    08/2015
    Sijainti
    Oulu
    Viestit
    2,567
    http://paskatkirppisloydot.bellablog...4873426192.jpg

    Tämmönen vois olla komia omaan kotioveen.

     
     
  14. #24674
    Lainaus Alkuperäinen postaaja arskaxx Näytä viesti
    Mä välillä naureskelen noita kirppislöytöjä tuolla sivulla
    Paskat Kirppislöydöt
    Tosiaan samantyyppisiä nähnyt itsekin myynnissä. Nykyään aika vähän käyn noilla itsemyyntikirppareilla kun hirveä vaiva käydä läpi ne, helpompi käydä järjestetyillä järjestöjen myynneissä kuten Kontissa. Mutta niistä on valitettavasti karsittu nämä "löydöt".

     
     
  15. #24675
    Käytetystä atopäästä tulee uusi kun siihen vaihtaa sisuskalut. On tässä setupoitu jopa evodin päitäkin.
    Older men declare war. But it is youth that must fight and die

     
     
  16. #24676
    Lainaus Alkuperäinen postaaja SVK
    Mutta kun on mokoma maikäläusen nekun perässä niin...
    Viittinyt tuolla Deetwon ketjussa kysäistä, mutta onko tässä kirjoitusvirhe vai enkö vaan hoksaa mitä tarkoitetaan?
    "Not a bad life really"

     
     
  17. #24677
    HöyryPoliisi luuponen's Avatar

    Liittynyt
    03/2010
    Sijainti
    Steamland Yard
    Viestit
    3,620

    Palautetta : "Eli Luuponenhan sun käyttäjänimi oli/on millä f....ing ilveellä voit väittää noin oikeesti tekisi mieleni itse vääntää jostain paikasta eli korjaa virheesi ja myönnä että olet väärässä.
    "

     
     
  18. #24678
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Pottula Näytä viesti
    Viittinyt tuolla Deetwon ketjussa kysäistä, mutta onko tässä kirjoitusvirhe vai enkö vaan hoksaa mitä tarkoitetaan?
    On Juuri huomasin itsekin. Kännykkäkirjoittaminen ja nakkisormet

     
     
  19. #24679
    Höyrykone tuittu's Avatar

    Liittynyt
    10/2013
    Sijainti
    Uleåborg
    Viestit
    11,238
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Niksi Näytä viesti
    On! Toi hamsteri on legenda! Mullakin on ollut samanmerkkinen venäjänkääpiöhampsteri eli Roborovski, jolla oli samanlainen silent spinner juoksupyörä, ja se veti kanssa usein katon kautta sillä.

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Miru Näytä viesti
    tuittu on tuittu jaksaisimpa minäkin vielä riekkua tuollaisella nuoruuden innolla mä vaan murahtelen välillä
    Oon mä jo aika paljon rauhoittunut ja laiskistunut.

     
     
  20. #24680
    Höyrykone Niksi's Avatar

    Liittynyt
    12/2013
    Sijainti
    Satunnainen
    Viestit
    1,047
    Lainaus Alkuperäinen postaaja tuittu Näytä viesti
    On! Toi hamsteri on legenda! Mullakin on ollut samanmerkkinen venäjänkääpiöhampsteri eli Roborovski, jolla oli samanlainen silent spinner juoksupyörä, ja se veti kanssa usein katon kautta sillä.
    Oonkin miettinyt, että vetääkö ne ihan tosissaan noita voltteja "huvin vuoksi" vai loppuuko vaan vauhti kesken
    Mä oon aina ollut ihan hulluna fretteihin. Oikeestaan jos jonkun koiraa pienemmän otuksen ottaisin, niin lauman frettejä.

     
     
Keskustelu Yleinen keskustelu

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •