Aihe: Höyry-Off-topic 2: Electric Boogaloo

  1. #22901
    Höyrykone Miru's Avatar

    Liittynyt
    03/2015
    Sijainti
    Järvenpää
    Viestit
    6,563
    Kyllä sen huomaa jos mennään b rappuun

     
     
  2. #22902
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Miru Näytä viesti
    Kyllä sen huomaa jos mennään b rappuun
    Niin huomaa! Ja nyt en puhu seksistä, senkin pervot, vaan oikeasta gynekologista, joka kerran mitään virkkamatta teki tämän. Lievää hämmennystä siinä oli, että ollaankohan nyt ihan oikealla asialla. Sittemmin olen oppinut, että kyllä näin voi tapahtua mutta saisi sitä edes varoittaa ensin.

     
     
  3. #22903
    Höyrykone WonderC's Avatar

    Liittynyt
    12/2013
    Sijainti
    Kerava
    Viestit
    2,517
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Miru Näytä viesti
    Kyllä sen huomaa jos mennään b rappuun
    NO NYT, tuli kyllä kokemuksen syvällä rintaäänellä.
    -Gerstensaft über alles!

     
     
  4. #22904
    Höyrykone Miru's Avatar

    Liittynyt
    03/2015
    Sijainti
    Järvenpää
    Viestit
    6,563
    Höpö höpö jänö SVK on ihan oikeassa, onneksi mulla on naispuolinen gynis ja hän kuitenkin kertoi etukäteen mitä tekee Oon kuullut aika karuja juttuja gyneistä Onhan näitä häiriintyneitä lekureita joka kategoriassa

     
     
  5. #22905
    Höyrykone Niksi's Avatar

    Liittynyt
    12/2013
    Sijainti
    Satunnainen
    Viestit
    1,047
    Lainaus Alkuperäinen postaaja SVK Näytä viesti
    Niin huomaa! Ja nyt en puhu seksistä, senkin pervot, vaan oikeasta gynekologista, joka kerran mitään virkkamatta teki tämän. Lievää hämmennystä siinä oli, että ollaankohan nyt ihan oikealla asialla.
    Ettei tässä olis ollut kyseessä se valelääkäri?

     
     
  6. #22906
    Höyrykone Miru's Avatar

    Liittynyt
    03/2015
    Sijainti
    Järvenpää
    Viestit
    6,563
    Jos se olikin patologi

     
     
  7. #22907
    Höyrykone AnttiE's Avatar

    Liittynyt
    10/2013
    Sijainti
    Jyväskylä, aika-ajoin Tampere
    Viestit
    3,768
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Niksi Näytä viesti
    Olen gynekologi, nyt sulla on hiv.


    Mikäs rakki tällä kertaa?
    Samanmoinen tiibetiläinen tuli tolla toiselle kaveriks, toki narttu tällä kertaa.

     
     
  8. #22908
    Höyrykone Niksi's Avatar

    Liittynyt
    12/2013
    Sijainti
    Satunnainen
    Viestit
    1,047
    Lainaus Alkuperäinen postaaja AnttiE Näytä viesti
    Samanmoinen tiibetiläinen tuli tolla toiselle kaveriks, toki narttu tällä kertaa.
    Meikäläinen on aina kaukaasian paimenkoirasta haaveillut, mutta taitaapi jäädä hankkimatta. Jossain vaiheessa, tilanteen salliessa pitää kyllä joku sakemanni hankkia seuralaiseksi. Porukoilla oli ennen sheefferi ja sen luonteeseen jotenkin tykästyin.

     
     
  9. #22909
    Höyrykone WonderC's Avatar

    Liittynyt
    12/2013
    Sijainti
    Kerava
    Viestit
    2,517
    Kaukkari on kyllä melko vaativa koira. Ja melko on kyllä tässä tapauksessa aikamoinen understatement.
    -Gerstensaft über alles!

     
     
  10. #22910
    Höyrykone Miru's Avatar

    Liittynyt
    03/2015
    Sijainti
    Järvenpää
    Viestit
    6,563
    Mä tykkään kaikista koirista, ei oo mitään väliä minkä rotuinen tai seropi.Parasta on, kun käyn pokien luona ja onnellinen koira / koirat tulee moikkaamaan 2 hankalaa tapausta ollut! Yhdessä talossa oli 7 koiraa ja kaikki halusi syliin ja suukotella

     
     
  11. #22911
    Lainaus Alkuperäinen postaaja tuittu Näytä viesti
    Nythän on menossa kuulemma pahin influenssa-aalto vuosiin. Ja valtaviruksena vanha kunnon sikainfluenssa. Lauantaista asti oon kuumeillut, kaikkia lihaksia särkenyt ja niveliä jomottanut, nähnyt niin häiriintyneitä unia että oon oikeasti herätessä miettinyt että pitäiskö mun lähteä ensiapuun psykiatrian osastolle. Silmät ei ole vain valonarat mitä usein flunssassa vaan valo viiltää, ja itse asiassa silmien kääntelykin sattuu. Mutta suunta se on parempaan päin.

    Ja syytän tätä Oulun ilmastoa että tää on jo kolmas kerta kun oon kipeenä täällä, viime talvena olin kaks kertaa ja nyt ekaa kertaa tänä talvena. Ennen olin yläasteiän jälkeen kipeä ehkä joka toinen tai kolmas talvi enkä missään influenssassa silloinkaan...

    Nyt syön Ben & Jerry'sin Blondie Brownie jäätelöö!
    En tiedä mikä influenssa iski kolme viikkoa sitten. Viikon ihan kykenemätön mihinkään toimintaan ja kolme päivää yritti kuume nousta 40 asteeseen aina ilman lääkkeitä. Tuli tosissaan höyryteltyä pelkkää VG:tä ja niksaa, kun kaikki maistui pahalta. Lihaskivut ihan järkyttävät ja silmiä särki viimeistä päivää. Vieläkin oireita kolmen viikon jälkeen. Kurkku hieman kipeä, korvat märkii ja menee tukkoon koko ajan sekä aivastuttaa vähän väliä. Viimeksi näin kipeänä pikkulapsena...

     
     
  12. #22912
    Höyrykone Miru's Avatar

    Liittynyt
    03/2015
    Sijainti
    Järvenpää
    Viestit
    6,563
    Toinen oli wc pöntön korjaus ja pikku huusissa 4 kissaa kaverina...siinä sai nipeksit kyytiä ja yhden kissen kaivoin pois säiliöstä

     
     
  13. #22913
    Höyrykone Teppa's Avatar

    Liittynyt
    07/2012
    Sijainti
    Vuorentausta
    Viestit
    4,071
    Lainaus Alkuperäinen postaaja SVK Näytä viesti
    Hyvä Teppa-setä,

    kävin gynekologilla. Onko minulla keuhkoahtaumatauti?
    Heippa Hisse. Minulla on sekä hyviä, että huonoja uutisia. Hyvä uutinen on että sinulla ei ole keuhkoahtaumaa. Huono uutinen taas on, että sinulla on astma ja penikkatauti.
    Virtaa: G-Tube, Tesla WYE, ja iStick Pico
    Höyryä: Berzerker RTA, Skyline RTA ja Dvarw MTL

     
     
  14. #22914
    On se kyllä kone tuo Teppa. Penikkataudinkin diagnosoi gynekäynnistä.

     
     
  15. #22915
    Höyrykone ahteri's Avatar

    Liittynyt
    07/2012
    Sijainti
    Ylöjärvi
    Viestit
    1,318
    Teppa ei oo gynekologi, mut kyllä se varmaan ihan mieluusti voi vilkaista
    "FEAR stands for fuck everything and run."

     
     
  16. #22916
    Höyrykone Niksi's Avatar

    Liittynyt
    12/2013
    Sijainti
    Satunnainen
    Viestit
    1,047
    Tässähän alkaa oikeena astmaatikkona melkeinpä vituttamaan tää uus muoti-ilmiö. Varmaan keväällä siitepölyallergiakin on höyryttimien syytä. Ja otsonikato. Ja hellekesät sekä merilevä. Kaikki höyryttimien tekemää.

     
     
  17. #22917
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Niksi Näytä viesti
    Tässähän alkaa oikeena astmaatikkona melkeinpä vituttamaan tää uus muoti-ilmiö. Varmaan keväällä siitepölyallergiakin on höyryttimien syytä. Ja otsonikato. Ja hellekesät sekä merilevä. Kaikki höyryttimien tekemää.
    No joo, mutta onhan tässä hommassa riskinsä. Ja astma on ikävä. Mutta tuo COPD ei käsittääkseni ala ns. yli yön vaan kehkeytyy pikkuhiljaa vuosien saatossa.
    Astma on kuitenkin melko selvä diagnosoida (vs. moni muu) joten sitä en ymmärrä, miksei vaan hakeudu lääkäriin jos asia vaivaa. Toki sen flunssan jälkeen on parempi hetki.

     
     
  18. #22918
    Höyrykone Tomassino's Avatar

    Liittynyt
    11/2011
    Sijainti
    Spoon river County
    Viestit
    3,074
    Oikeesti toi yks vielä pian tappaa ittensä näillä laitteilla....
    "don Tomassino - tekee tarjouksia, joista ei voi kieltäytyä."

    Höyryaakkoset: höyryttelijän sanakirja
    Höyryttelypäiväkirja

     
     
  19. #22919
    Höyrykone Teppa's Avatar

    Liittynyt
    07/2012
    Sijainti
    Vuorentausta
    Viestit
    4,071
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Tomassino Näytä viesti
    Oikeesti toi yks vielä pian tappaa ittensä näillä laitteilla....
    Ihana tyyppi. Aivot sulaa ja pitää läpsiä itteensä ettei sano liian rumasti. Kai se Speedballl tulee taas kohta kysyyn asiaansa joka ketjussa. Kysymyksensä jälkeen laittaa kolmen minuutin päästä pisteen tai kolme. Niinku jossain vitun vapottajissa.
    Virtaa: G-Tube, Tesla WYE, ja iStick Pico
    Höyryä: Berzerker RTA, Skyline RTA ja Dvarw MTL

     
     
  20. #22920
    Te ootte ihan kauheita

    No oikeasti itsekään en osaa sähköoppia. Siksi pysyttelen yhdistelmissä joista ei tarvitse kysellä.

     
     
Keskustelu Yleinen keskustelu

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •