Aihe: Höyry-Off-topic 2: Electric Boogaloo

  1. #20801
    Höyrykone AnttiE's Avatar

    Liittynyt
    10/2013
    Sijainti
    Jyväskylä, aika-ajoin Tampere
    Viestit
    3,768
    Saataisko me tänne känniärinään nyt joku jolla olis oikeesti munaa? Missä eki?

     
     
  2. #20802
    Höyrykone ktdd's Avatar

    Liittynyt
    04/2013
    Sijainti
    Kuopio
    Viestit
    12,342
    Eki on niin rakastunut nykyään ettei siitä ole edes kunnolla trollaamaan. Irkissä se aina välillä käy mutta ei sillä juttu lennä niinku ennen vanhaan.

     
     
  3. #20803
    Höyrykone tuittu's Avatar

    Liittynyt
    10/2013
    Sijainti
    Uleåborg
    Viestit
    11,238
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Naamapeikko Näytä viesti
    Rahaa naidaan niin, että ollaan hyvännäköisiä ja jekutetaan joku onneton höyryttelyaiheiselta forumilta maksamaan laskut.
    Sulle rakkaus tuntematon käsite vaikka sulla ollut hyvä äiti ja lapsuus?

     
     
  4. #20804
    Höyrykone tuittu's Avatar

    Liittynyt
    10/2013
    Sijainti
    Uleåborg
    Viestit
    11,238
    Lainaus Alkuperäinen postaaja AnttiE Näytä viesti
    Saataisko me tänne känniärinään nyt joku jolla olis oikeesti munaa? Missä eki?
    Se on varmaan sammunut jo aikaa sitten kusilätäkköönsä kun tuli viime yönä irkissä tapeltua sen kanssa valkohäntäpeuroista(?!), piti kolmelta mennä nukkumaan kun ne koiranampumisjutut ei meinannu loppua...

    Lainaus Alkuperäinen postaaja ktdd Näytä viesti
    Eki on niin rakastunut nykyään ettei siitä ole edes kunnolla trollaamaan. Irkissä se aina välillä käy mutta ei sillä juttu lennä niinku ennen vanhaan.
    Se on totta että Ekistä on tullut vähän semmoinen kastraatti tyttöystävän myötä.

     
     
  5. #20805
    Höyrypää UNDERBERG's Avatar

    Liittynyt
    08/2012
    Sijainti
    epsoo
    Viestit
    463
    Rauhaa veljet. Tietenkin ktdd on tekemisissä firman kanssa. Ihan loogista.
    Eli kannattaa mielestäni varoa muiden kauppiaiden arvostelua, että asiaa ei ymmärretä väärin. Eikös noista resepteista saa mitään korvausta? Taidan lopettaa omien kehittelyn, jos ne ilmaiseksi pitää kauppiaalle antaa mä luulin että musta tulee rikas...
    Rauhaa...
    Laitteet | GLV SuperMini | Ea Mod | buzz Pro | Kayfun 3.1 | Kayfun 2.1
    Hakusessa | Laadukas mekaaninen akkuputki pohjanapilla. Saa tarjota
    RIP | Buzz Pro # 542 | Kayfun V3 x 2 | Caravela #136

     
     
  6. #20806
    Höyrykone AnttiE's Avatar

    Liittynyt
    10/2013
    Sijainti
    Jyväskylä, aika-ajoin Tampere
    Viestit
    3,768
    Lainaus Alkuperäinen postaaja ktdd Näytä viesti
    Eki on niin rakastunut nykyään ettei siitä ole edes kunnolla trollaamaan. Irkissä se aina välillä käy mutta ei sillä juttu lennä niinku ennen vanhaan.
    Lainaus Alkuperäinen postaaja tuittu Näytä viesti
    Se on varmaan sammunut jo aikaa sitten kusilätäkköönsä kun tuli viime yönä irkissä tapeltua sen kanssa valkohäntäpeuroista(?!), piti kolmelta mennä nukkumaan kun ne koiranampumisjutut ei meinannu loppua...



    Se on totta että Ekistä on tullut vähän semmoinen kastraatti tyttöystävän myötä.
    Sanokaa ny vielä et Eki on vähentäny juomista jonku naikkosen takia? Mihin tää maailma on menossa! Mihkää voi luottaa! Mää meen nukkumaa!

     
     
  7. #20807
    Höyrykone ktdd's Avatar

    Liittynyt
    04/2013
    Sijainti
    Kuopio
    Viestit
    12,342
    Susta voi tulla rikas jos teet semmoisen sopimuksen että saat siivun jokaisesta myydystä pullosta, kuten varmasti osa kokeista tekeekin. Mutta kuten jo sanoin, en mä rahan perässä noita nesteitä tee. Kehittely vaan on kivaa.

    Enkä minä sitä ole kiistänytkään ettenkö olisi tekemisissä, en vain saa siitä mitään korvausta. Ihan samalla tavalla olen tekemisissä S-ryhmän kanssa mutta silti teen ruokaostokseni myös K-kaupassa. Itse asiassa voi paska, joskus teen mainoksia myös K-kaupalle. Nyt joudun varmaan helvettiin.

     
     
  8. #20808
    Höyrykone jasso's Avatar

    Liittynyt
    01/2012
    Sijainti
    kokkola
    Viestit
    13,801
    Mähän lopetin päivätyön kun rupesin kokkailemaan Rahaa tulee ovista ja ikkunoista ettei tiiä mihin niitä tunkee
    Vittumaista olla rikas, ei koskaan tiedä mistä seuraava rolex ilmestyy ranteeseen
    höyryä 17.1.2012 alkaen.

     
     
  9. #20809
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    10/2015
    Viestit
    211
    Facebook kauppiaat ne vasta rahaa kääriikin noilla nesteillä.

     
     
  10. #20810
    Höyrykone ktdd's Avatar

    Liittynyt
    04/2013
    Sijainti
    Kuopio
    Viestit
    12,342
    Eräs nimeltämainitsematon kauppias taitaa myydä omia nesteitään hintaan 60e/100ml (ilman nikotiinia) eli kyllä niillä rikastuakin saattaa

     
     
  11. #20811
    Lainaus Alkuperäinen postaaja tuittu Näytä viesti
    Sulle rakkaus tuntematon käsite vaikka sulla ollut hyvä äiti ja lapsuus?
    Kiitos kysymästä. Rakkauselämä on mennyt hyvinkin putkeen! Ikää kuitenkin sen verta, että teidän ensimmäinen ihqrakkaus ei oikein jaksa säväyttää.

     
     
  12. #20812
    Höyrykone jasso's Avatar

    Liittynyt
    01/2012
    Sijainti
    kokkola
    Viestit
    13,801
    Täytyy yhtyä koottariin virtuaalisesti siinä mielessä et jos rahankiilto silmissä reseptejä kehittelee niin kyllä mä vaihtaisin sen homman johonki muuhun. Kyllähän sitä pääasiassa itselle niitä nesteitä kehittelee ja sehän on plussaa jos muillekin maistuu ja löytyy kauppias hoitamaan sen välitystä. Mulla ainakaan ois aikaa noita ruveta tekemään/pullottamaan
    höyryä 17.1.2012 alkaen.

     
     
  13. #20813
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    10/2015
    Viestit
    211
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Naamapeikko Näytä viesti
    Kiitos kysymästä. Rakkauselämä on mennyt hyvinkin putkeen! Ikää kuitenkin sen verta, että teidän ensimmäinen ihqrakkaus ei oikein jaksa säväyttää.
    Jaa joo, semmoseen pölyimurin putkeen vai ihanko tommoseen fleshlight keinovaginaan? Vai ootko niin old skool että semmoiseen ruotsalaiseen mieskunnon kehittäjään?

     
     
  14. #20814
    Ei tääl kukaan oo väittäny, että kysees olis mikään miljoonadiili, vaan että ktdd:lla ja vapetalolla on selkee yhteys, ja toisia vituttaa se että ktdd arvostelee muita kauppoja negatiivisesti.

     
     
  15. #20815
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Puffer Näytä viesti
    Jaa joo, semmoseen pölyimurin putkeen vai ihanko tommoseen fleshlight keinovaginaan? Vai ootko niin old skool että semmoiseen ruotsalaiseen mieskunnon kehittäjään?
    Tiina, Katja(2), Yhden nimeä en kyllä millään muista. Tissit silläkin oli. Ella? Emmi? Emma? Joku tollanen.

    Panomiäs en ole, arvostan enempi romantiikkaa. Romantiikkamiikka.

     
     
  16. #20816
    Höyrykone tuittu's Avatar

    Liittynyt
    10/2013
    Sijainti
    Uleåborg
    Viestit
    11,238
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Puffer Näytä viesti
    Jaa joo, semmoseen pölyimurin putkeen vai ihanko tommoseen fleshlight keinovaginaan? Vai ootko niin old skool että semmoiseen ruotsalaiseen mieskunnon kehittäjään?
    Mä veikkaan säästeliään miehen ratkaisua, Naamis syö luultavasti paljon Pringlessejä...


     
     
  17. #20817
    Höyrypää UNDERBERG's Avatar

    Liittynyt
    08/2012
    Sijainti
    epsoo
    Viestit
    463
    Perheestä löytyy spankkilainen, jpten en voi puhua asiasta enempää.
    NY kun tajusin et must ei tuu rikasta kokkaamalla, menetin elämän ilon. Laitoin kaikki juissit btenderiin, nyyh
    Mutta heisenberg, vai miten se meni? Olis nikkikin jo vähän sinne päin...
    Laitteet | GLV SuperMini | Ea Mod | buzz Pro | Kayfun 3.1 | Kayfun 2.1
    Hakusessa | Laadukas mekaaninen akkuputki pohjanapilla. Saa tarjota
    RIP | Buzz Pro # 542 | Kayfun V3 x 2 | Caravela #136

     
     
  18. #20818
    Höyrykone ktdd's Avatar

    Liittynyt
    04/2013
    Sijainti
    Kuopio
    Viestit
    12,342
    Vähän aikaa kesti mutta löytyhän ne kuvat





     
     
  19. #20819
    Höyrykone jasso's Avatar

    Liittynyt
    01/2012
    Sijainti
    kokkola
    Viestit
    13,801
    Oho, napsahti 4vee höyryä täyteen nytyyy
    Saanks mä Halin
    höyryä 17.1.2012 alkaen.

     
     
  20. #20820
    Höyrykone zkys's Avatar

    Liittynyt
    12/2011
    Sijainti
    Oulu
    Viestit
    3,782
    Lainaus Alkuperäinen postaaja vinokone Näytä viesti
    Ei tääl kukaan oo väittäny, että kysees olis mikään miljoonadiili, vaan että ktdd:lla ja vapetalolla on selkee yhteys, ja toisia vituttaa se että ktdd arvostelee muita kauppoja negatiivisesti.
    Ymmärrän kyllä miksi se aiheuttaa närää, kyllähän tuo varmasti monia vituttaa (ehkä jopa itseäkin välillä). En vain itse halua suoraan tulla liitetyksi tuohon arvosteluun, jos mulla on jotain sanottavaa ollut, niin olen kyllä laittanut omalla allekirjoituksella tai ottanut suoraan kauppiaaseen henkilökohtaisesti yhteyttä. Salaliittoa sissimarkkinoinnista siis ei ole olemassa.

    Yhteyttä toki on sen verran että ollaan ktdd:n kanssa ystäviä ja muuten tekemisissä lähes joka päivä.

     
     
Keskustelu Yleinen keskustelu

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •