Sivu 2733 / 2733 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 1733223326332683272327292730273127322733
Tulokset 54,641 - 54,654 / 54654

Aihe: Höyry-Off-topic 2: Electric Boogaloo

Höyrykone arskaxx's Avatar

Sijainti
    Masku
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Miru Näytä viesti
    2015 meni jo
    Ajatusvirhe tms.
    Yritin tähän allekirjoitusta, mutta kuulakärkikynä naarmutti näytön, ja tussilla tehty jäi tuohon näytölle eikä näy viesteissä...

Höyrykone

Sijainti
    Turku
    Lainaus Alkuperäinen postaaja tuittu Näytä viesti
    En mä kyllä ikinä maksaisi hiustenpesusta extraa jos ei ole jonkun käsittelyn takia pakko, on se niin inha kokemus aina. Ja sitten se miten kamalaa on kun joku muu harjaa pitkiä hiuksia niillä kampaamon kovilla luurankoharjoilla, päänahkaa nipistelee ja sit ahdistaa ne raastavat äänet Oon käyttänyt jo vuosikausia tangle teezereitä joten tavallisten hiusharjojen käyttö tuntuu keskiaikaiselta kidutukselta.

En tiiä onko se psykologista vai ei mutta eilen herätessä oli päänsärky (ei krapulaa ) mikä on mulle harvinaista, ja oli outo olo kun kello tuntui näyttävän ihan väärää aikaa, ja illalla oli liian valoisaa. Kesäaika on mieluisampi mulle kuitenkin, kunhan vaan voisi jäädä siihen pysyvästi.
    Mä todella nautin siitä kun mun hiukset pestään ja päänahkaa hierotaan... Ah. Mutta mulla tosin tosi lyhyet miesten hiukset. En siitä ekstraa maksa vaan käyn suihkussa aina juuri ennen parturia. Ehkä jotkut haluaa välttämättä pestä hiukset siksi ettei sakset ja koneet mee tylsiksi jos on jotain hiekkatomua hiuksissa? En tiedä?

Höyrykone

Sijainti
    Turku
    Miru... Noi sun sääret hiukan häiritsee mua... Noissa kiiltävissä lengginsseissä taikka mitä mahtavat olla... Siis kun... Öh. No ei kait! Pidä vaan tuo kuva! Mutta on se kyllä vähän rankkaa katseltavaa ( Huumorii). Huonoo, mutta huumorii P.s.Mä ehdotin mun naisystävälle että jos hänkin "haluaisi" tuollaiset kiiltävät housut itselleen..? Heh, hän sanoi miettivänsä asiaa... Oho!

Höyrykone

Sijainti
    Turku
    Niin ja toivon että annatte anteeksi mun tämänpäiväisille jutuille... Siksi että en nukkunut viime yönä lainkaan vaan vetelin hirmukasan särkylääkkeitä ja tänään päivällä revittiin hammas irti. En ole siis oikein kunnossa tänään... Pöllyssä jotenkin vain kait... Ylirasitusta ehkä.

Höyrykone Miru's Avatar

Sijainti
    Tuusula
    Lainaus Alkuperäinen postaaja benji Näytä viesti
    Miru... Noi sun sääret hiukan häiritsee mua... Noissa kiiltävissä lengginsseissä taikka mitä mahtavat olla... Siis kun... Öh. No ei kait! Pidä vaan tuo kuva! Mutta on se kyllä vähän rankkaa katseltavaa ( Huumorii). Huonoo, mutta huumorii P.s.Mä ehdotin mun naisystävälle että jos hänkin "haluaisi" tuollaiset kiiltävät housut itselleen..? Heh, hän sanoi miettivänsä asiaa... Oho!
    kiitos vaan! Nykyään uskallan ja haluan pukeutua juuri niinkuin haluan.Kuljen aina työvaatteissa päivät pitkät niin haluan näyttää hyvältä vapaalla.Poikaystäväkin tykkää oikein kovasti

Sijainti
    Masku
    Yritin tähän allekirjoitusta, mutta kuulakärkikynä naarmutti näytön, ja tussilla tehty jäi tuohon näytölle eikä näy viesteissä...

Höyrypää Ukki555's Avatar

Sijainti
    Helsinki
    Laitanpa tähän pienen arvuuttelun oman ja teidän aikanne kuluksi. Tein hyllystä löytyneistä jämistä sotkun:

3% Perique Black (FA)
    3% Smokey Blend Topacco (Cap)
    3% Vanilla Bourbon (FA)
    10ml/20mg niksaputeli
    = 100ml puteliin loput 70/30 pohjaa.

1. Tästä tulee herkku,jota ukki vetelee hymyssä suin?
    2. Pahaa, mutta eläkeläinen vetelee hampaat irvessä väkisin pois?
    3. Ei helvatti, eihän tätä pysty vetämää ukkikaan, viemäriin tippa linssissä?

Arvuutteluun saadaan vastaus viikon kypsyttelyn jälkeen. (jos muistan)

Sijainti
    Masku
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Ukki555 Näytä viesti
    Laitanpa tähän pienen arvuuttelun oman ja teidän aikanne kuluksi. Tein hyllystä löytyneistä jämistä sotkun:

3% Perique Black (FA)
    3% Smokey Blend Topacco (Cap)
    3% Vanilla Bourbon (FA)
    10ml/20mg niksaputeli
    = 100ml puteliin loput 70/30 pohjaa.

1. Tästä tulee herkku,jota ukki vetelee hymyssä suin?
    2. Pahaa, mutta eläkeläinen vetelee hampaat irvessä väkisin pois?
    3. Ei helvatti, eihän tätä pysty vetämää ukkikaan, viemäriin tippa linssissä?

Arvuutteluun saadaan vastaus viikon kypsyttelyn jälkeen. (jos muistan)
    Arvaan, et 3 on oikea vastaus?
    Ite oon viemäriin kaatanut huonot kokeilut, kun parempaakin on hyllyssä

Toisaalta voihan se olla hyvääkin eli 1, mutta onko niin hyvää, et ihan hymyssä suin???

Kakkonen ei ole vaihtoehto, kukaan ei hampaat irvessä vetele

Aika vaikea. Lukitsen Nro 3:n
    Viimeksi muokannut arskaxx; 10.04.21 kello 10:36.

Höyrykone Teppa's Avatar

Sijainti
    Vuorentausta
    Mä veikkaan vaihtoehtoa neljä: Helvetti kun lipsahti liikaa vaniljaa niin coilit on mustana jo tankillisen jälkeen.
    Virtaa: G-Tube, Tesla WYE, ja iStick Pico
    Höyryä: Berzerker RTA, Skyline RTA ja Dvarw MTL

Sijainti
    Masku
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Teppa Näytä viesti
    Mä veikkaan vaihtoehtoa neljä: Helvetti kun lipsahti liikaa vaniljaa niin coilit on mustana jo tankillisen jälkeen.
    Sori, oli pakko leikkiä

Screenshot_2021-04-10 Welcome To The Jungle The Rundown - Funny Scene.jpg

Sijainti
    Masku
    Kävin sit ottamassa rokotuksen ja vielä Astraa.. Nyt sit ootellaan veritulppaa tms.

Sijainti
    Masku
    Aina nää ilmastonpelastus suunnitelmat vaan yllättää, just kun luuli, et kaikki konstit on keksitty, niin löytyy uusi kikka
    Screenshot_2021-04-14 HU Lihan, lentämisen, autoilun ja monen muun tuotteen sekä palvelun ulkoma.png

Lainaus Alkuperäinen postaaja arskaxx Näytä viesti
    Kävin sit ottamassa rokotuksen ja vielä Astraa.. Nyt sit ootellaan veritulppaa tms.
    Taitaa olla se veritulpan tms. mahdollisuus olemattoman pieni. Paljon suurempi riski saada korona, ja sairastua sen vakavaan muotoon. Itselle ainakin Astra kelpaa, sitten kun rokotukseen joskus pääsee.
    "Not a bad life really"

Lainaus Alkuperäinen postaaja arskaxx Näytä viesti
    Aina nää ilmastonpelastus suunnitelmat vaan yllättää, just kun luuli, et kaikki konstit on keksitty, niin löytyy uusi kikka
    Screenshot_2021-04-14 HU Lihan, lentämisen, autoilun ja monen muun tuotteen sekä palvelun ulkoma.png
    No mitä voi odottaa vihervassareilta?Kaikki mulkusterit hulluja nykyään.

Keskustelu Yleinen keskustelu

Kirjoitusoikeudet

• Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •