Varmaan kymmeniä vapetilauksia tuolta aikojen saatossa tehnyt. Tosin vuosiin en enää ole tilaillut ulkomailta, kiitos tupakkalain.
"Not a bad life really"
Taitaa 3FVapekin lopettaa kun kaikki on alennusmyynnissä....
Yritin tähän allekirjoitusta, mutta kuulakärkikynä naarmutti näytön, ja tussilla tehty jäi tuohon näytölle eikä näy viesteissä...
Mitä ihmettä? Ens vuoden veroprosentti laskee 24-->22 ja eläke nousee 6,8%.. Tulee kyl tarpeeseen näillä hinnoilla
Bensa sentään kohtuuedullista tänä päivänä, mutta voi heilahtaa koska vaan ylöspäin..
Taisin nuolaista ennenkuin tipahti
Edit: Verohallinnon sivulla taulukossa kyllä lukee 21,8% mun tuloilla?? No katotaan tuleeko muutos
Screenshot 2022-12-22 at 11-10-20 Osalla eläkkeensaajista on verokorteilla virheellinen veropros.jpg
Viimeksi muokannut arskaxx; 22.12.22 kello 12:22.
Yritin tähän allekirjoitusta, mutta kuulakärkikynä naarmutti näytön, ja tussilla tehty jäi tuohon näytölle eikä näy viesteissä...
Ei yllätä varmaan ketään
Ehkä ensi vuonna..
Screenshot 2022-12-21 at 21-15-09 Olkiluoto 3 myöhästyy jälleen.png
""FastTech lopettanut vape tarvikkeiden myynnin""
Oli aikoinaan mun vakkari ostopaikka...
Hyvää Joulua kaikille.
1671899433519.jpg
"Not a bad life really"
Uusi vuosi ja uudet kujeet, jokos on uudenvuodenlupaukset rikottu?![]()
"Not a bad life really"
Hyvästi mennyt. Jos tää paska muilma joskus sattuis järkiintymään..., (no ei kait tapahdu, aina tulee joku ääliö...), mut kaikille palstalle kävijöille toivotan Hyvää kuluvaa vuotta 2023. Toivottavasti tää palsta ei lopu, vaikka huonolta näyttää... oon varmaankin hengissä tään yhteisön takia, ISO KIITOS PALSTALLE JA YHTEISÖLLE...kiitos...
Jotain erroria herjannut koko eilispäivän, kun yrittänyt foorumin sivuja aukaista. Kävi jo mielessä, että nyt on Vizi ja Luuponen sammuttaneet valot.
Ei näköjään vielä.![]()
"Not a bad life really"
Ajattelin ihan samaa. En tiedä millä rahalla tämä foorumi pidetään pystyssä nyt kun mainoksiakaan ei enää ole.
Athena, Yihi, Kanger, Aspire, Smok, Joyetech, Eleaf, ProVape, UD, House of Liquid, ePipemods, John Smith's.
Pöö! Muistatteko mikä vipinä täällä ennen vanhaan oli perjantaisin ja lauantaisin?Pitäis lukee joskus, aika eeppisiä juttuja oli välillä
![]()
Toki
Vinkistä aloitin tuosta https://www.e-savuke.com/vb/showthre...ight=off-topic
Itse en ollut vielä mukana tuolloin![]()