Voi olla tahallistakin että saadaan pidettyä hinnat pilvissä.Varavoimaloitakaan ei voida ottaa käyttöön koska ne ovat varavoimaloita.
""FastTech lopettanut vape tarvikkeiden myynnin""
Oli aikoinaan mun vakkari ostopaikka...
Hyvää Joulua kaikille.
1671899433519.jpg
"Not a bad life really"
Uusi vuosi ja uudet kujeet, jokos on uudenvuodenlupaukset rikottu?![]()
"Not a bad life really"
Hyvästi mennyt. Jos tää paska muilma joskus sattuis järkiintymään..., (no ei kait tapahdu, aina tulee joku ääliö...), mut kaikille palstalle kävijöille toivotan Hyvää kuluvaa vuotta 2023. Toivottavasti tää palsta ei lopu, vaikka huonolta näyttää... oon varmaankin hengissä tään yhteisön takia, ISO KIITOS PALSTALLE JA YHTEISÖLLE...kiitos...
Jotain erroria herjannut koko eilispäivän, kun yrittänyt foorumin sivuja aukaista. Kävi jo mielessä, että nyt on Vizi ja Luuponen sammuttaneet valot.
Ei näköjään vielä.![]()
"Not a bad life really"
Ajattelin ihan samaa. En tiedä millä rahalla tämä foorumi pidetään pystyssä nyt kun mainoksiakaan ei enää ole.
Athena, Yihi, Kanger, Aspire, Smok, Joyetech, Eleaf, ProVape, UD, House of Liquid, ePipemods, John Smith's.
Pöö! Muistatteko mikä vipinä täällä ennen vanhaan oli perjantaisin ja lauantaisin?Pitäis lukee joskus, aika eeppisiä juttuja oli välillä
![]()
Toki
Vinkistä aloitin tuosta https://www.e-savuke.com/vb/showthre...ight=off-topic
Itse en ollut vielä mukana tuolloin![]()
Yritin tähän allekirjoitusta, mutta kuulakärkikynä naarmutti näytön, ja tussilla tehty jäi tuohon näytölle eikä näy viesteissä...
Oli kyllä melkoista vipinää aikanaan, ei meinannut viikonloppuiltaisin ehtiä edes lukea viestejä siihen tahtiin kuin mitä niitä foorumille tuli. Johonkin viestiin jos kommentoit jotain pidemmällä kirjoituksella, niin vastauksen lähetettyäsi sait huomata että olet jo kaksi sivua viesteistä jäljessä ja käsitellään ihan muita juttuja.
Siinä onkin hetkeksi lukemista.
Joskus lueskellut itsekin vanhoja juttuja. Osan vielä muistaa, mutta on joukossa paljon unohduksiinkin jääneitä viestejä/kirjoittajia.
"Not a bad life really"
Kohta 12 vuotta höryttelyä takana ja vieläkin hengissä. Ihme juttu.
Athena, Yihi, Kanger, Aspire, Smok, Joyetech, Eleaf, ProVape, UD, House of Liquid, ePipemods, John Smith's.