Moikka kaikille pitkästä aikaa! 😊 jostain syystä tapatalk ei toimi mun puhelimessa enää ja olin unohtanut jo salasanatkin....nyt päätin piipahtaa ja katsoa mikä meno? Yhtä hiljaista kuin ennenkin 🙈
Itse oon ollut tiiviisti töissä 2kk ja tarkoitan sitä kirjaimellisesti, kaikki on töissä päin persettiä ja mulla alkaa jo ylityöt paukkuu vaikka ollaan vasta helmikuussa 😱 koko ajan pitää päivystää, kun ei ole tekijöitä ja uupumus alkaa kolkuttaa ovella.Edellisvikolla tuli tunteja 90 kun joutuu 24/7 juosta 650 kpl kiinteistöjä hoitamassa! Asiaa ei oo auttanut yhtään ferritiinin lasku joka oli 13 ja nyt rautaa syödään ja katotaan nouseeko?
Liikuntaa ei ole päässyt harrastaa, koska oon töissä koko ajan ja sitte nukun muun ajan 😆 Työkuviot on muuttuneet ihan järkyttäviksi Kotikatuun siirryttäessä ja aionkin hakea ensi vuonna kouluun ja vaihtaa alaa johonkin akkojen hommiin 🤭 Nyttenkin päivystän ja odotan puhelimen soittoa.
Muuten menee hyvin! Minä ja lapset ollaan pysytty terveinä ja olen tienannut hyvin paiskiessa duunia.Kiva nähdä että porukat jaksaa täällä vielä heilua ja aion jatkossa käydä itsekin nyt useammin, nyt on ollut vaan niin kiire.Terkkuja ihan teille kaikille ihanille! ❤💋