Sivu 9 / 12 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 56789101112 ViimeinenViimeinen
Tulokset 161 - 180 / 221

Aihe: Innokin iSub + iSub G

  1. #161
    Höyrähtänyt

    Liittynyt
    11/2015
    Viestit
    24
    ja tosiaan apexista tulee 5ml versio sekä uusi isub s tankki.

     
     
  2. #162
    Höyrykone Thyroid's Avatar

    Liittynyt
    08/2012
    Sijainti
    HKI
    Viestit
    1,127
    On kyllä lapsellisen helppo vaihtaa omat pumpulit näihin iSubin atopäihin. Vastuksen päällä olevan verkon saa nypättyä pois ja painettua sormella takaisin, vanhat pumpulit vekka, ja muji-soiro (tai mitä nyt käyttääkään) atopään nesterei'istä ja coilista läpi. Kannattaa kuitenkin olla huolellinen, kun leikkaa pumpulin päät pois että atopään nesterei'ät on hyvin peitetty. Jos jää rakoja niin floodaus on varmaa. Toisaalta pumpuli ei saa tulla myöskään noiden reikien reunojen yli, muuten jää kinnaamaan kun yrittää atopäätä työntää takaisin paikoilleen. Silloin ne pumpulinpäät menee lyttyyn, varsinkin jos kostuttanut pumpulit ennen atopään paikoilleen laittamista. Kostuttaminen kandeekin tehdä vasta myöhemmin. Mutta nuo nyt hoksaa ihan maalaisjärjellä kun pumpulit vaihtaa.

    Omilla pumpuleilla tuntuu makua irtoavan enemmän ja vähemmän tunkkaisena, eikä niin paljoa poksumista eikä etenkään jälkipolttoa. Atopäille tulee myös lisää elinikää kummasti

     
     
  3. #163
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    04/2015
    Sijainti
    Kittee
    Viestit
    190
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Thyroid Näytä viesti
    On kyllä lapsellisen helppo vaihtaa omat pumpulit näihin iSubin atopäihin. Vastuksen päällä olevan verkon saa nypättyä pois ja painettua sormella takaisin, vanhat pumpulit vekka, ja muji-soiro (tai mitä nyt käyttääkään) atopään nesterei'istä ja coilista läpi. Kannattaa kuitenkin olla huolellinen, kun leikkaa pumpulin päät pois että atopään nesterei'ät on hyvin peitetty. Jos jää rakoja niin floodaus on varmaa. Toisaalta pumpuli ei saa tulla myöskään noiden reikien reunojen yli, muuten jää kinnaamaan kun yrittää atopäätä työntää takaisin paikoilleen. Silloin ne pumpulinpäät menee lyttyyn, varsinkin jos kostuttanut pumpulit ennen atopään paikoilleen laittamista. Kostuttaminen kandeekin tehdä vasta myöhemmin. Mutta nuo nyt hoksaa ihan maalaisjärjellä kun pumpulit vaihtaa.

    Omilla pumpuleilla tuntuu makua irtoavan enemmän ja vähemmän tunkkaisena, eikä niin paljoa poksumista eikä etenkään jälkipolttoa. Atopäille tulee myös lisää elinikää kummasti
    Ne pumpulit saa myös vaihdettua ilman sitä verkon irrotusta, näin ainakin itse tein. En oo tosin uusia pumpuleita vielä laittanu sisään kun ei oo ollu vaihtoatolle vielä tarvetta.

     
     
  4. #164
    Höyrykone Thyroid's Avatar

    Liittynyt
    08/2012
    Sijainti
    HKI
    Viestit
    1,127
    ^ totta, itse otinkin lähinnä sen vuoksi että sain paremmin nypättyä ne orkkispumpulit pois

     
     
  5. #165
    Höyrähtänyt

    Liittynyt
    11/2015
    Viestit
    24
    olen itsekin vaihtanut jo useampaan kertaan pumpulit ja samalla polttanut vastuksen puhtaaksi. Ei sitä verkkoa tarvitse irrottaa vaihdon aikana vaan terävillä pinseteillä nyhtää pumpulit nestereiästä pois ja uutta putkeen. Eka ato ollut käytössä 2kk (4ml päivässä) ja pelittää vieläkin.

     
     
  6. #166
    Mikähä tässä on ku oon laittanu uudet pumpulit ni iskee jälkipolttoa parin imun välein? Oon antanu imeytyä kauan, ja alottanu pienistä wateista mut ei vaan onnistu.

     
     
  7. #167
    Höyrykone ktdd's Avatar

    Liittynyt
    04/2013
    Sijainti
    Kuopio
    Viestit
    12,342
    Liikaa pumpulia? Liian vähän pumpulia? Pumpulit huonosti aseteltu?

     
     
  8. #168
    HöyryGuru smami's Avatar

    Liittynyt
    11/2012
    Sijainti
    Lapua
    Viestit
    4,286
    Otat atopään käteen ja tökit neulalla niitä pumpuleita reijän edessä. Mulla on nyt muutamien kanssa käynyt samat ja ton neulahoidon jälkeen toimii taas. Ilmeisesti liian tiukalle ne tumpulit niin ei mahdu neste liikkumaan.
    E. Mulla siis ihan tehdas pumpulointiin auttanut toi.

     
     
  9. #169
    Oon siis aina menny valmis atopäillä joten ei ole mitään kokemusta paljo sitä pumpulia pitää laittaa mut katoin urdun videosta ni aikalailla saman verran mä tota laitan. Tein nyt uuden ni katsotaa miten ton kanssa käy

     
     
  10. #170
    Tervakeuhko

    Liittynyt
    12/2015
    Viestit
    3
    Itselläni on ollut tuo Innokin Isub Apex tankki käytössä n.1 kuukauden ja modina on istick 100w. Mitä nyt omia käyttökokemuksia on noista atopäistä, niin 0,5ohmin atopäät on ollu jostain syystä huonohkoja. 5 atopäätä olen testaillut ja yksi on toiminutkin niinkuin pitää.. En tiedä mikä siinä on, mutta 0.5ohmin atopäät räksyy ja poksuu ja ampuu ihan nestettä suuhun asti.. joko suoraan tai imuputken kautta. (olen myös puhalellut ja kuivaillut imuputkeakin)

    Tilailin tuossa viikko sitten 2 ohmin atopäitä. Molemmat atopäät on toiminut ongelmitta. Tulittamisen alottaessa kuuluu vain pieni sirinä, joka kuuluu varmastikkin asiaan.

    En ole oikeen vielä keksinyt, että mikä noissa 0.5ohmin atoissa mättää.. vaikka watteja ja imuaukkoja on säädelty suuntaan jos toiseen

    Tuossa ois vielä tuo Urdun video kyseistä tankista https://www.youtube.com/watch?v=b0EkRgc80TY ( tosiankin 20:55 lähtien on juttua tuosta atopään pumpulin vaihdosta)

    Onkohan muilla ollut tuon apexin kanssa noita kondensoitumis ongelmia? Ja ois kiva kuulla mikä siihen on auttanut =)
    Viimeksi muokannut rake; 13.12.15 kello 15:04.

     
     
  11. #171
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    12/2014
    Sijainti
    Joroinen
    Viestit
    31
    Finnvapelta uudenmallisia atoja tulossa toivottavasti nyt jo alkuviikosta saapuu. Laittellen tuntemuksia (toivottavasti) jo loppuviikosta... Vanhat 0.5 atot kestäneet mulla noin 3-4 päivää vain. Vanilja litkuja 65vg n.10ml/päivä menny pääasiassa.

     
     
  12. #172
    näköjään myös nikkeli coilit tullu markinoille jokos joku on näitä ehtiny testailemaan ?
    Innokin iSub Ni200 -atopää (1 kpl) | FinnVape - Sähkötupakka- ja nikotiinineste-kauppa

     
     
  13. #173
    Höyrähtänyt

    Liittynyt
    11/2015
    Viestit
    24
    vuotaako muilla isub g ilmareijistä? eli atopään ilmanotosta pääsee nestettä läpi ja valuu ilmareijistä ulos. ärsyttävää

     
     
  14. #174
    Höyrykone ktdd's Avatar

    Liittynyt
    04/2013
    Sijainti
    Kuopio
    Viestit
    12,342
    Toinen iSub teki tuota mutta nykyinen ei tee. Kiinalaisten toleranssit jne

     
     
  15. #175
    https://www.facebook.com/Innokin.Tec...type=3&theater nyt vaan oottelua et tuleee johonkin saldoille =)

     
     
  16. #176
    Tervakeuhko

    Liittynyt
    12/2015
    Viestit
    3
    Tuohon vuotoihin liittyvä kysymys. Tartkottaako tämä nyt sitä että ato wickkaa liikaa, kun nestettä tulee ihan suuhun asti. välillä pieninä pisaroina ja välillä ihan kontensaatio höyryn kautta huulille.. vaikka oisin just kuivannu imuputken ja driptipin. Nesteetki on ollu sitä vg70%/bg30% luokkaa, että ei ainakaan oo liian notkeista nesteistä ollu kyse. Oon hangannu noitten ilma-aukkojen ja wattejen(10w-20w) välillä vaikka kuinka paljon, mutta aina sama tulos. atopäinä on toiminut iSub / iSub G by Innokin SubOhm 2 ohmiset. Mitä pienemmäks menee tuo atopään ohmilukema niin sitä enemmän tuppaa tulemaan nestettä suuhun. Onko kellään ollut samanlaisia ongelmia, jos on niin mitenkä se on saatu korjattua? Kiitoksia jo etukäteeen mahdollisista vastauksista Modina toimii Istick 100w.

     
     
  17. #177
    Höyrypää

    Liittynyt
    01/2013
    Sijainti
    Eurajoki
    Viestit
    740
    Lainaus Alkuperäinen postaaja rake Näytä viesti
    Tuohon vuotoihin liittyvä kysymys. Tartkottaako tämä nyt sitä että ato wickkaa liikaa, kun nestettä tulee ihan suuhun asti. välillä pieninä pisaroina ja välillä ihan kontensaatio höyryn kautta huulille.. vaikka oisin just kuivannu imuputken ja driptipin. Nesteetki on ollu sitä vg70%/bg30% luokkaa, että ei ainakaan oo liian notkeista nesteistä ollu kyse. Oon hangannu noitten ilma-aukkojen ja wattejen(10w-20w) välillä vaikka kuinka paljon, mutta aina sama tulos. atopäinä on toiminut iSub / iSub G by Innokin SubOhm 2 ohmiset. Mitä pienemmäks menee tuo atopään ohmilukema niin sitä enemmän tuppaa tulemaan nestettä suuhun. Onko kellään ollut samanlaisia ongelmia, jos on niin mitenkä se on saatu korjattua? Kiitoksia jo etukäteeen mahdollisista vastauksista Modina toimii Istick 100w.
    Mitä pienemmät ohmit, sen enemmän se kaipaa tehoa jottei tulvi (eli saa höyrystettyä vastukselle tulevan nesteen).

     
     
  18. #178
    Onkos porukalla kokemusta jo noista clapton coileista? Lähtee isub vaihtoon ellei noi nyt ole oikeesti parempia ku normiatot.

     
     
  19. #179
    Tervakeuhko

    Liittynyt
    12/2015
    Viestit
    3
    Korjautu tuo tulviminen nesteen vaihtamisella. Ainakin näillä Finnvapen (Los Fruittis, Fruit ninjalla) toimii apexi hyvin. Harmittaa kyllä kun karma ja neon creamilla ei tuo tankki oikeen pelitä. :/ Kuitenkin laadukkaammat nesteet kyseessä. Kangerin subtank minissä taas toimiivat ihan hyvin.. Mutta pidän enemmän henk. koht. tästä apexin tankista. Roelly ajattelin tilata noita claptin coileja kokeeksi ja kokeilla toimisko paremmin nuo laadukkaamat nesteet sillä.

     
     
  20. #180
    Höyrypää Mäntti's Avatar

    Liittynyt
    10/2015
    Sijainti
    Ylivieska
    Viestit
    697
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Roelly Näytä viesti
    Onkos porukalla kokemusta jo noista clapton coileista? Lähtee isub vaihtoon ellei noi nyt ole oikeesti parempia ku normiatot.
    Parin tankillisen verran nyt testiä takana 30-35W tehoilla. Hyvin antaa makua ja höyryä. Optiminesteet tälle ehkä 70-75 %VG. 80% tuntuu antavan villasukan makua muutamien pitkien vetojen jälkeen. Pumpulit taitaa jäädä vaihtamatta ku tässähän onki piru vie pystycoili!

     
     
Keskustelu Atomisaattorit / cartot / tankit

Tämän aiheen tunnukset (tag)

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •