Sivu 7 / 7 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 34567
Tulokset 121 - 138 / 138

Aihe: Keuhkoihin sattuu.

  1. #121
    Lainaus Alkuperäinen postaaja pipeman Näytä viesti
    Joo, kyl kilpparikokeet on otettu kun työpaikkalääkärissä siittä kerran mainitsin, on jopa oltu letkua nielemässä polilla....hyi hitto mitä touhua se oli.... :-(
    No hyvä että on katottu!


    "Mitäs vattua. Mrs Darcy on mun mielikuvissa n. 50v rouvashenkilö"

     
     
  2. #122
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    10/2013
    Viestit
    217
    Mulla oli jossain vaiheessa kans semmosta että kurkkua kutitti koko ajan ja sai koko ajan olla rykimässä limaa. Meni pari kertaa jopa kurkku verille kun köhin niin pontevasti sitä limaa sieltä. Epäilin silloin että olis ollu PG:stä johtuvaa, mutta sitten oireet meni kuitenkin ohi, että oiskohan ollu jotain skeidaa mitä lähtee sieltä keuhkoista liikkeelle tupakoinnin lopettamisen seurauksena...

    Nykyään keuhkot tuntuu vaan jatkuvasti paremmalta mitä kauemmin oon ollu ilman tupakkaa.
    8==== e-penis on näin pitkä: ================================================== ================================================== ==========D
    Ego 900mah, KTS+, Kanger Protank 2, AGA-T2, CE4, CE5, BT-804 Dream, Innokin iTaste SVD, SMOK Winder 1100mah, Vivi Nova, Kanger AeroTank, SMOK Tumbler Tank, Aspire CE5-BDC, Vision Spinner 2

     
     
  3. #123
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    01/2012
    Viestit
    316
    Aamuhöyryt Halo Midnight Applesta, en tiedä mikä oli nesteessä pielessä mutta muutamien höyryjen jälkeen rintakehässä sama tunne ja paine kuin tulee runsaasta tupakan ketjuun polttamisesta, illalla oli sama juttu vähän lievemmin oirein, neste ei ole edes vanhaa parasta ennen päivä elokuulle 2014.
    Onen tankki tyhjäksi ja vesihuuhtelu piippusoosia tankkiin, ei mitään oireita enää.

     
     
  4. #124
    Höyrykone K-57's Avatar

    Liittynyt
    01/2012
    Sijainti
    Hobo
    Viestit
    1,675
    Närästystä! Haeppa apteekista Panadol pore tapletteja, seuraavan kerran kun tuota tekee niin ota sellainen! Jos auttaa niin Refluksi/ närästys, siinä nesteessä on nyt jotain? Itselle ei sovi myöskään tietyt nesteet!

     
     
  5. #125
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    01/2012
    Viestit
    316
    Saattapa olla närästystäkin sitäkään ei voi pois sulkea.

     
     
  6. #126
    Tulin Halon Midnight Applen kohdalla siihen tulokseen, että aiheuttaa allergiaa. Alkaa olemaan aikaa, kun tuota vetelin, mutta muistaakseni kutitti suussa/nielussa kuten oikea omena konsanaan ja yskitti.

    Onhan tuossa vielä suurinosa tota 7ml maistiaispulloa jäljellä, vois ottaa revanssin jokupäivä.

     
     
  7. #127
    Höyrykonkari Nyrkki's Avatar

    Liittynyt
    10/2013
    Sijainti
    Vimpeli
    Viestit
    134
    Itselläni tuli ilkeitä oireita iltaisin. Nukkumaan menessä alkoi ahistamaan välillä vähemmän ja välillä enemmän. Joskus jopa joutui turvautumaan ventolineen. Parin viikon jäleen raahauduin lääkäriin ja tohtori totesi oireiden johtuvan tästä: Mykoplasma - Infektiotaudit - THL

     
     
  8. #128
    Höyrähtänyt

    Liittynyt
    11/2013
    Sijainti
    Nurmijärvi
    Viestit
    8
    Jotkut terävät hedelmämaut tuntuu kairaavan keuhkoja, riippumatta pohjasuhteista. Nyt kokeiltu Halon Voodoo valmisneste taas ei aiheuta mitään.

     
     
  9. #129
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    03/2014
    Sijainti
    kuutamo
    Viestit
    105
    Hui.aika paljon jengillä samoja oireita.
    Itse alotin höyryttelyn reilut kaksi vkoa taaksepäin 10.3.2014
    Ego cE4 ja alpine strawberry 24mg, french vanilla 24mg ja caramel kiss 18mg.
    No nuo meni melkeen ton 2vkon sisään paitsi alpine mansikkaa jäi 1/3 osa ja myös french vanillaa..
    Minulla alkoi viime perjantaina kurkkukivut, tosi kuiva kurkku joka reagoi korviin, nenään ja flunssan puski päälle.
    Nyt maanantaina meinas helpottaa mut ei.. Vikat kaks päivää on ollu tosi nihkeit, KUIVAA YSKÄÄ, RINTAKIPUJA.
    No höyrytelly olen nyt vaan pakoliset muutamat höyryt sillon tällön et nikkikset pysyy poissa. Postissa tuli 18mg
    Litkui.. Niin nyt alensin ton nikotiini määrän 20mg ja alas 18mg et noita kahta menee. Käyn tänää sairaanhoitajalla.
    Noh saa nähdä toiv ei oo mitn keuhkoputkessa.Luin jonku jutun mis joku oli sähkökessun takii sairaalaan päässy.
    Laitan raporttia tänne miten täst eteenpäin käyttäytyy kurkku yms.. Noi litkut on 70/30 liuoksii. En aijo palaa analogisii todellakaan.

     
     
  10. #130
    Höyrykone humppis's Avatar

    Liittynyt
    10/2013
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    1,216
    Lainaus Alkuperäinen postaaja SadPanda Näytä viesti
    Hui.aika paljon jengillä samoja oireita.
    Itse alotin höyryttelyn reilut kaksi vkoa taaksepäin 10.3.2014
    Ego cE4 ja alpine strawberry 24mg, french vanilla 24mg ja caramel kiss 18mg.
    No nuo meni melkeen ton 2vkon sisään paitsi alpine mansikkaa jäi 1/3 osa ja myös french vanillaa..
    Minulla alkoi viime perjantaina kurkkukivut, tosi kuiva kurkku joka reagoi korviin, nenään ja flunssan puski päälle.
    Nyt maanantaina meinas helpottaa mut ei.. Vikat kaks päivää on ollu tosi nihkeit, KUIVAA YSKÄÄ, RINTAKIPUJA.
    No höyrytelly olen nyt vaan pakoliset muutamat höyryt sillon tällön et nikkikset pysyy poissa. Postissa tuli 18mg
    Litkui.. Niin nyt alensin ton nikotiini määrän 20mg ja alas 18mg et noita kahta menee. Käyn tänää sairaanhoitajalla.
    Noh saa nähdä toiv ei oo mitn keuhkoputkessa.Luin jonku jutun mis joku oli sähkökessun takii sairaalaan päässy.
    Laitan raporttia tänne miten täst eteenpäin käyttäytyy kurkku yms.. Noi litkut on 70/30 liuoksii. En aijo palaa analogisii todellakaan.
    Sori OT mut ootko sama Panda ku Vaultissa?

     
     
  11. #131
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    03/2014
    Sijainti
    kuutamo
    Viestit
    105
    Juu kyllä olen tein sinne muuten myös oman höyryttely topicin. Ei oo kukaan ilmottautunu. Joo sori OT

     
     
  12. #132
    Höyrähtänyt

    Liittynyt
    06/2012
    Viestit
    10
    Onko muilla tullut tukkoisuutta/hengenahdistusta höyryttelystä? Aika ajoin tulee tuota vaivaa. Astma kyllä löytyy, mutta ~10v analogista ja ei tiennyt sairaudesta mitään.

     
     
  13. #133
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    11/2012
    Viestit
    40
    Joillakin nesteillä höyryttelyn jälkeen ei saa muutamaan sisään vetoon kunnolla happea, ikään kuin keuhkoissa olisi joku kalvo ja happea saisi kolmanneksen vähemmän. Tämä kyllä normalisoituu nopeasti ja ilmaantuu useimmiten tervalakulla ulkona kaljan kanssa ollessa.

     
     
  14. #134
    Höyrykonkari Saon's Avatar

    Liittynyt
    11/2013
    Sijainti
    Tampere
    Viestit
    275
    Muistuttaisin, että on aika paha siitepölykausi meneillään. Itse olen äärimmäisen allerginen, ja noi aiheuttaa vaikka minkälaista vaivaa, etenkin keuhkoissa.
    Siltikin, on ihan uutta herätä hengenahdistukseen ja kuivaan yskään yöllä. Olisiko kuitenkin sen verran yksinkertanen ratkaisu, että olen allerginen kaikkien mahdollisten hedelmien lisäksi myös persikalle, jota höyryttelen Capellan peaches&cream -muodossa.
    "It's a golden shower of deliciousness that doesn't cost $325/hr" - Seduce Juice


     
     
  15. #135
    Itselläni on ollut tämmöinen ongelma että kurkku on useasti aivan saatanan kipeä,limaa tulee kuin viimistä päivää, yskittää ja höyryttely ottaa keuhkoihin aivan perke***ti.. näitä oireita ei ole kokoajan vaan silloin tällöin (aika useasti kumminkin) yhtenä iltana kun höyryttelin gennyllä niin tuli jokin kohtaus mikä vaikutti ihan astma kohtaukselta-keuhkoihin sattui,yskitti, henkeä ahdisti, hengitys vinkui ja rohisi en nytten haluaisi vetää mitään johtopäätöksiä että johtuu höyryttelystä,mutta analogisten aikana ei näin pahoja ongelmia ollut
    VAPE OR DIE

     
     
  16. #136
    HöyryGuru smami's Avatar

    Liittynyt
    11/2012
    Sijainti
    Lapua
    Viestit
    4,286
    Flunssaa se on Sopii nimittäin meikäläisen viimeisen 2vk olotilat juuri samoihin oireisiin, jos vielä lisäisi että ensimmäisen viikon sattui pirusti aina kun nielaisi. Omalla kohdalla aina kevään/kesän alkuun kun vaatteet vähenee tulee moinen, vähän lämpiää muttei kumminkaan ole vielä lämmintä.

     
     
  17. #137
    Höyrypää lepetius's Avatar

    Liittynyt
    09/2013
    Sijainti
    Lohja
    Viestit
    631
    Samaa ollu täälläkin kyllästymiseen asti. Reilun parin viikon välein pojan kans kilpaa kipeenä. Nyt terveenä taas mut limaa tulee ja aamusin yskittää melkein kun röökatessa. PRKL!! Sais nää taudit jo helpottaa.

    ...

     
     
  18. #138
    Lainaus Alkuperäinen postaaja smami Näytä viesti
    Flunssaa se on Sopii nimittäin meikäläisen viimeisen 2vk olotilat juuri samoihin oireisiin, jos vielä lisäisi että ensimmäisen viikon sattui pirusti aina kun nielaisi. Omalla kohdalla aina kevään/kesän alkuun kun vaatteet vähenee tulee moinen, vähän lämpiää muttei kumminkaan ole vielä lämmintä.
    toivotaan on vaan sen verran vittumaista
    VAPE OR DIE

     
     
Sivu 7 / 7 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 34567
Keskustelu Terveys-, lakiasiat, uutisointi ja matkustus

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •