Sivu 2 / 7 EnsimmäinenEnsimmäinen 123456 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 21 - 40 / 138

Aihe: Keuhkoihin sattuu.

  1. #21
    Höyrykone jasseri's Avatar

    Liittynyt
    11/2011
    Sijainti
    Hollola
    Viestit
    1,494

    Vs: Keuhkoihin sattuu.

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Jalippo Näytä viesti
    Yhdelle mun työkaverille tuli keuhkoputkentulehdus ja sillä alko ottamaan toi höyryttely niin paljon kurkkuun, että se saakeli siirty takas analogisiin.
    Kehu ettei mitään ongelmaa vetää Mallua ja ei kuulemma tunnu ollenkaan kurkussa/keuhkoissa.
    Kerroin sitten noista analogisen sisältämistä puudutusaineista ja totes se sitte ittekin, että oon varmaa oikeessa... ???

    Joku tulehdus tai muu vastaava, niin tuntuu toi nikotiini varmaan suht epämiellyttävältä...
    Joo toi on niin pirun totta, elikkä siis se että noissa analogisissa on juurikin sitä puuduttavaa ainetta mutta hölmöyden huippu on kuitenkin alkaa niitä kiskomaan, ja mullakin saattaa jotain keuhkoputken tulehdukseen viittaavaa olla kun jonkin aikaa on ollut nuhaa, mutta kun 30 vuotta kiskoo röökiä ja sit kun lopettaa ja on viisikuukautta ilman analogista, niin se nuhakin on erillaista kun silloin tavan röökiä poltellessa.
    Mutta jos positiivisesti asiaa miettii niin nykyään nikotiinipitoisuuskin on tippunut jo 10mg pintaan, puolivuotta sitten se oli 24mg. En olis kyllä ikänä uskonu että 10mg niksallakin saa hyvän TH:n, ja kun näin hyvin menee niin tarkoitus olis tiputtaa vielä se 5mg pois, ja sit nollaan, ja lopullisesti tuskin höyryttelyä lopetan koskaan kun täällä foorumilla on niin pirun upeeta porukkaa ja ilman teidän apua olisin jo monta kertaa sortunut anaaloogisiin. I love you guis and girls.

    -mikään työ ei ole tehty ennenkuin, lihava mies on poistunut rakennuksesta-

     
     
  2. #22
    Höyrykone jasseri's Avatar

    Liittynyt
    11/2011
    Sijainti
    Hollola
    Viestit
    1,494

    Vs: Keuhkoihin sattuu.

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Pol Näytä viesti
    Selkäänne sietäsitte saada kaikki tuosta kansantaudista!
    Minä oon huomannut, että omissa keuhoissa alkaa heti tuntua ns. painon tunne ja hengitys hankaloituu kun käytän yli 14 mg nestettä ja varsinkin menthol-nesteissä tuo tunne vielä korostuu.
    Toi on muuten totta, kun lääkärissä vuosi sitten kävin ja lekuri sanoi että nyt kotiin lepäämään, minä sanoin en voi kun pitää laatoittaa pesuhuone valmiiksi, oli joulu tulossa ja asukkaa halusivat joulusaunaan, ja meikäläisellä 39 astetta kuumetta ja hirvee lunssa. Lekuri kirjoitti 2 viikkoo saikkuu ja minä painelin suoraa työmaalle tekemään hommaa loppuun kun en oikeesti voinu jättää kesken.Sit viikonloppuna soi puhelin ja kaveri oli kuollu kun ei ollu uskonu lekuria, sai sydänlihaksen tulehduksen ja keuhkokuumeen ja kuoli sairaalassa 2 viikon sinnittelyn jälkeen, mutta siltikään en hevin lekuriin mene.

    -mikään työ ei ole tehty ennenkuin, lihava mies on poistunut rakennuksesta-

     
     
  3. #23
    HöyryGuru Jalippo's Avatar

    Liittynyt
    10/2011
    Sijainti
    Seinäjoki
    Viestit
    5,380

    Vs: Keuhkoihin sattuu.

    En nyt halua peloitella, mutta kuulin tuossa, että keuhkokuumetta olis taas liikkeellä.
    Että jos vähänkin siltä tuntuu, niin käy nyt Jasseri siellä lekurilla, oot ihan liian hyvä mies menetettäväksi!

    Mustan huumorin puolelle jos mennään ronskisti, niin ei tarttis kirkossakaan mitään ortodoksien suitsukkeita käyttää, ku sellanen 1000 höyrypäätä kävis puhaltaas viimeiset voitelut...

     
     
  4. #24
    Höyrykone jasseri's Avatar

    Liittynyt
    11/2011
    Sijainti
    Hollola
    Viestit
    1,494

    Vs: Keuhkoihin sattuu.

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Jalippo Näytä viesti
    En nyt halua peloitella, mutta kuulin tuossa, että keuhkokuumetta olis taas liikkeellä.
    Että jos vähänkin siltä tuntuu, niin käy nyt Jasseri siellä lekurilla, oot ihan liian hyvä mies menetettäväksi!

    Mustan huumorin puolelle jos mennään ronskisti, niin ei tarttis kirkossakaan mitään ortodoksien suitsukkeita käyttää, ku sellanen 1000 höyrypäätä kävis puhaltaas viimeiset voitelut...
    Kiitos Suuresti Jalippo huolenpidosta, kyllä jasseri menee lääkäriin kun itse tuntee että on mentävä(suomalainen mies), ja sitäpaitsi olen jutellut perheen kanssa, 4 lasta ja ihana vaimo, eivät kuulemma pärjää ilman jasseria, jos jasserista ilmat pellolle pihisee, ja mä olen niitä vuosikausia kuitenkin yrittänä opettaa jos mua ei olis.Jotenkin tuntuu kuitenkin että olen sitten se viimeinen joka jollainlailla pystyssä pysyy, ja toi perheen antama voima on ihan uskomatonta.
    On vaan niin sairaan mukavaa kun oikeesti ympärillä on ihmisiä jotka rakastaa/välittää, kanssa ihmisistä.
    Olenkin monesti miettinyt jos ja kun joskus vaikka lotossa voittaisin vaikka5 millii, niiin kuinka sairaalat saisivat lastenosastoille kaikkea kivaa, ja saattohoidossa olevien perheiden asiat järjestäisin uuteen uskoon, jakaisin oikeasti koko potin vähäosaisille, siitä itse hyötymättä mitenkään, olen köyhä ja haluankin olla köyhä vs rikas paska omahyväinen juudas.

    -mikään työ ei ole tehty ennenkuin, lihava mies on poistunut rakennuksesta-

     
     
  5. #25

    Vs: Keuhkoihin sattuu.

    Koita vaan raahautua ajoissa sinne lekuriin. Tossa parikymmentä vuotta sitten soitin ambulanssin hakemaan kaverin mun luota, kun siltä loppui ilma. Lanssimiehet laittoi sen hengityslaitteeseen ja kuskasivat pyörätuolilla biiliin. Piilevä (kuumeeton) keuhkokuume ja lapsuusaikojen astma jostain syystä oli iskenyt uudestaan. Siinä rupesi kaverilla olemaan hengitys aika heikoilla lanssia odotellessa, onneksi silloin asua Kalliossa, ja lanssit on puolen kilometrin päässä.


    (käytetty rahaa 1201,66 e-savukkeisiin)

     
     
  6. #26

    Vs: Keuhkoihin sattuu.

    jännää..itse olen höyrytellyt yli 3 vuotta 18-26mg nesteitä, eikä ole mitään negatiivisia kokemuksia höyryttelystä verrattuna aikoihin kun vetelin analogisia..isäni on höyrytellyt 2v ja kävi viime viikolla täydellisessä keuhko tutkimuksessa kuvattiin tähystettiin mitattiin jne ja tuloksena oli että hänellä on astma..(perusteellinen tutkimus suoritettin siksi että herralla on sydämmen vajaatoiminta ollut jo vuosia, ja hengestä ottaa aina aika ajoin) mutta lääkäri oli sitä mieltä ettei keuhkoissa ainakaan mitään muutosta negatiiviseen suuntaan ollut viime kontrollista eikä kieltänyt höyryttelyä oli tyytyväinen siitä ettei äijjä polttele enää analogisia..

     
     
  7. #27
    Höyrykone jasso's Avatar

    Liittynyt
    01/2012
    Sijainti
    kokkola
    Viestit
    13,801

    Vs: Keuhkoihin sattuu.

    Itellä kans todella sitkeä flunssa ja poskiontelotulehdus...tänään tulee 3 viikkoa täyteen. Tiistaina kävin lekurilla hakemas antibioottikuurin ja tänään on alkanu vähän helpottaa! Nyt vähä "moottoripää"-punaviiniä maistellessa valmistaudun aamun formuloihin... Jos ei tropit tämän paremmin pure niin täytyy maanantaina ryömiä lääkäriin uudelleen. Poskiontelon tulehdusta ei ole ollut sitten vuoden -89 armeijalääkärin suorittaman punkteerauksen...
    höyryä 17.1.2012 alkaen.

     
     
  8. #28

    Vs: Keuhkoihin sattuu.

    Kaverilla oli täysin kuumeetoon keuhkokuume, ja sitä vaan sattui keuhkoihin. Jasseri poikkee nyt kiltisti lekurilla. Voisi vaikkapa olla kyse samasta asiasta. Tosin inttervebissä nyt on turha alkaa arvailemaan, mutta tutkittavahan tuommoinen on.

     
     
  9. #29
    Höyrähtänyt

    Liittynyt
    11/2011
    Sijainti
    Karkku
    Viestit
    22

    Vs: Keuhkoihin sattuu.

    Tätähän keskusteluissa on pelättykin että joku vielä joutuu höyryttelyn uhriksi.

    Kyseessähän ei ole keuhko-ongelma vaan varsinainen tauti vain heijastuu keuhkoihin. Keuhkojen kiinnityskohtiin kiinnittyvät myös takapuolilihakset ja kuten on uutisoitu, sähkötupakka aiheuttaa happivajausta ja tästä johtuen lihasten kiinnitys on irtoamassa.

    Tauti tunnetaan suomalaisella nimellä happivajainen takapuolilihassurkastuma (lat. tippumus peppumus) ja hoitamatta jasserin takapuoli tipahtaa yllättäen kadulle. Siispä ensiapuna takapuoli teipaten mahdollisimman hyvin kiinni ilmastointiteipillä ja sitten lääkäriin!

     
     
  10. #30

    Vs: Keuhkoihin sattuu.

    Edellinen vastaus pitää hetimiten päivittää johonkin mediwikiin sähkötupakkasairauksien kohdalle.

     
     
  11. #31

    Vs: Keuhkoihin sattuu.

    Joo mutta kannattaa muistaa se, ihan vaan yleisesti, että jos vaikka 50 vuotta polttanut henkilö vaihtaa 4-5 kuukaudeksi höyryyn ja kuolee johonkin keuhkotautiin niin mitä veikkaatte tuleeko iltasanomiin kissankokoisilla kirjaimilla

    VAIHTOI HÖYRYTTELYYN JA KUOLI ALLE PUOLESSA VUODESSA

    Jossa sitten alaviittessä mainitaan että 50 vuoden tupakoinnilla ja sattumalla saattoi myös olla osallisuutta asiaan.
    Bud, eGo-T, eGo, Smok DC cartot ja tankit, vamot startterit tai pelkät putket, sikari ja piippumallit ja muita tarvikkeet hoplaan kahvilasivuilta (www.hoplaakahvila.fi - avataan pian virallisesti) ja kivijalkamyymälästä

     
     
  12. #32
    Höyrykonkari djkettu's Avatar

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Tampere
    Viestit
    219

    Vs: Keuhkoihin sattuu.

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Feldegast Näytä viesti
    VAIHTOI HÖYRYTTELYYN JA KUOLI ALLE PUOLESSA VUODESSA

    Jossa sitten alaviittessä mainitaan että 50 vuoden tupakoinnilla ja sattumalla saattoi myös olla osallisuutta asiaan.
    Niin siis ei mainita.

     
     
  13. #33

    Vs: Keuhkoihin sattuu.

    Lainaus Alkuperäinen postaaja djkettu Näytä viesti
    Niin siis ei mainita.
    Lähtihän eräs herra tammilehtoki keuhkosyövän takia, ja oli vähän aiemmin lopettanu tupakanpolton...

     
     
  14. #34
    Höyrypää

    Liittynyt
    10/2011
    Sijainti
    Pohjanmaa nyt ja kesällä taas Norja
    Viestit
    985

    Vs: Keuhkoihin sattuu.

    Minulla väheni,kun menthoolia vähensin.Taitaa lehtijuttu pitää joskus paikkaa http://www.iltasanomat.fi/terveys/na...461891484.html

     
     
  15. #35
    Höyrypää

    Liittynyt
    09/2010
    Sijainti
    kirkkonummi
    Viestit
    610

    Vs: Keuhkoihin sattuu.

    tollasta pientä ahdistusta on aina välillä.iskee yleensä pg/vg sotku nesteen jälkeen.
    mutta oireista selviää pienellä 2-5min läähättämisellä ja yskimällä (vaikka virallista syytä ei ole)tosin lenkillä kun kävis niin varmaan auttas myös
    V1 & V2 PROVARI,ADAM,PROVAPE,BOLT,ARCTIC JA LUMI,KICK.SIAM COBRA.NAUTILUS.ODDY"v2".

    tulossa:kaikenlaista

     
     
  16. #36
    Höyrypää

    Liittynyt
    10/2011
    Sijainti
    Pohjanmaa nyt ja kesällä taas Norja
    Viestit
    985

    Vs: Keuhkoihin sattuu.

    Vittu mikä päänsärky.Olin höyryttelemättä pikkasen aikaa,kun hammastulehdukset ja aloitin taas enkä mielestäni liikaa vaan saakelin moinen päänsärky tuli taas höyryttelystä.Joinkohan taas liian vähän?

     
     
  17. #37

    Vs: Keuhkoihin sattuu.

    Ite ainakin saan sellaisen keuhkoputken tulehdus fiiliksen jos innostun liikaa höyryämään. Keuhkoihin ei pistä mutta huomaa sellaista ärsytystä. Häviää aina seuraa aamuun mennessä.

    Voikohan höyry kuivattaa keuhkoja? Näin luulis kun ainakin oma suu kuivaa niin perkeleesti välillä.

     
     
  18. #38
    Höyrykone jasseri's Avatar

    Liittynyt
    11/2011
    Sijainti
    Hollola
    Viestit
    1,494

    Vs: Keuhkoihin sattuu.

    No niin, lääkärissä on käyty, ja diaknoosi oli sen verran mystinen kuin ylähengitysteiden infektio, jäi kyllä itelle outo fiilis tästä reissusta. Keuhkoja kuunneltiin, ei mitään vikaa, ei keuhkoputken sun muutakaan tulehdusta, eli kaikki pitäis olla kunnossa, vika taitaakin olla mun korvien välissä , itse en kyllä siiihen usko mutta oisko sit kun lääkäri sanoi jotta kun keuhkot rupee puhdistumaan, niin saattaa aiheuttaa tiettyä kipua kurkkutorvessa ja sitä sit luulee että se olis keuhkoissa. Toivotaan että näin olis, eli pojat joutuu perintöö odotteleen muutaman kymmentä vuotta kauemmin. Ette sitten päässeetkään musta eroon.

    -mikään työ ei ole tehty ennenkuin, lihava mies on poistunut rakennuksesta-

     
     
  19. #39

    Vs: Keuhkoihin sattuu.

    Lainaus Alkuperäinen postaaja jasseri Näytä viesti
    No niin, lääkärissä on käyty, ja diaknoosi oli sen verran mystinen kuin ylähengitysteiden infektio, jäi kyllä itelle outo fiilis tästä reissusta. Keuhkoja kuunneltiin, ei mitään vikaa, ei keuhkoputken sun muutakaan tulehdusta, eli kaikki pitäis olla kunnossa, vika taitaakin olla mun korvien välissä , itse en kyllä siiihen usko mutta oisko sit kun lääkäri sanoi jotta kun keuhkot rupee puhdistumaan, niin saattaa aiheuttaa tiettyä kipua kurkkutorvessa ja sitä sit luulee että se olis keuhkoissa. Toivotaan että näin olis, eli pojat joutuu perintöö odotteleen muutaman kymmentä vuotta kauemmin. Ette sitten päässeetkään musta eroon.
    Tämä sopii jotenkin tähän kirjoituksen henkeen=) :
    http://www.youtube.com/watch?v=kFCjwIr9m8Y

     
     
  20. #40
    Höyrykonkari Polgara's Avatar

    Liittynyt
    01/2012
    Sijainti
    Varkaus
    Viestit
    366

    Vs: Keuhkoihin sattuu.

    Lainaus Alkuperäinen postaaja jasseri
    No niin, lääkärissä on käyty, ja diaknoosi oli sen verran mystinen kuin ylähengitysteiden infektio, jäi kyllä itelle outo fiilis tästä reissusta.
    Monesti mietin, että lääkäreillä pitäisi olla pakollisena vuoden välein kurssi, jossa opeteltaisiin laskeutumaan potilaan tasalle ja puhumaan ymmärrettävää kieltä. Ylähengitystieinfektiot.

    Savutta #0059

    Let's Twist.


     
     
Sivu 2 / 7 EnsimmäinenEnsimmäinen 123456 ... ViimeinenViimeinen
Keskustelu Terveys-, lakiasiat, uutisointi ja matkustus

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •