Sivu 7 / 12 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 34567891011 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 121 - 140 / 233

Aihe: Vapeston - Maganus 150W Sub Ohm Tank (BDVC)

  1. #121
    Höyrykone Teppa's Avatar

    Liittynyt
    07/2012
    Sijainti
    Vuorentausta
    Viestit
    4,071
    Lainaus Alkuperäinen postaaja JaW Näytä viesti
    Työkaverilta maistelleena muuten jees, mut miinus nestetilavuudesta, ja kun ei voi täyttää "täyteen". Ehkä nuo seuraavan sukupolven clerarot missä on päältä täyttö vie voiton Atlantiksesta...
    Ai 5ml ei nykyään riitä? Vedäppä päältä täytettävä ato piripintaan täyteen ja ihmettele kun puskee kuivaa.
    Virtaa: G-Tube, Tesla WYE, ja iStick Pico
    Höyryä: Berzerker RTA, Skyline RTA ja Dvarw MTL

     
     
  2. #122
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    12/2013
    Sijainti
    Kempele
    Viestit
    368
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Teppa Näytä viesti
    Ai 5ml ei nykyään riitä? Vedäppä päältä täytettävä ato piripintaan täyteen ja ihmettele kun puskee kuivaa.
    No prkl ku Atlantiksen voi täyttää ongelmitta täyteen niin ärsyttää nää muut clearot siinä mielessä

     
     
  3. #123
    Höyrykone Teppa's Avatar

    Liittynyt
    07/2012
    Sijainti
    Vuorentausta
    Viestit
    4,071
    Lainaus Alkuperäinen postaaja JaW Näytä viesti
    No prkl ku Atlantiksen voi täyttää ongelmitta täyteen niin ärsyttää nää muut clearot siinä mielessä
    Atlantis täyteen on kait huikeat 3.1ml? Ja sillä isommalla tankilla saa sen 5ml? Tankit nyt vaan tarvii ilmaan sisäänsä. Ilmeisesti fysiikkaa tai jotain. Maganus/Freemax pesee Atlantiksen niin maussa, kuin höyryn määrässä 50-0.
    Virtaa: G-Tube, Tesla WYE, ja iStick Pico
    Höyryä: Berzerker RTA, Skyline RTA ja Dvarw MTL

     
     
  4. #124
    Itse asiassa haluaisin jotain mitattavaa dataa asian tiimoilta. Kun nyt katselee mitä tahansa sub ohm revikoita,niin höyryn silmämääräinen arviointi on mitä on. Ja maku tehdään joka tankille erikseen. Eikö? Se mikä Atlantiksella on hyvä,niin on toisessa koneessa liian vahva.

     
     
  5. #125
    Höyrykone zkys's Avatar

    Liittynyt
    12/2011
    Sijainti
    Oulu
    Viestit
    3,782
    Lainaus Alkuperäinen postaaja JaW Näytä viesti
    No prkl ku Atlantiksen voi täyttää ongelmitta täyteen niin ärsyttää nää muut clearot siinä mielessä
    Itse vedän päivässä sen 20ml melko usein. Tankata siis saa ja aika helvetin monta kertaa. Lopulta ei oikeastaan kiinnosta edes kuinka monta kertaa, ei se paljoa päivän tahti siitä muutu tankkaako 5 vai 10 kertaa.

     
     
  6. #126
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    12/2013
    Sijainti
    Kempele
    Viestit
    368
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Teppa Näytä viesti
    Atlantis täyteen on kait huikeat 3.1ml? Ja sillä isommalla tankilla saa sen 5ml? Tankit nyt vaan tarvii ilmaan sisäänsä. Ilmeisesti fysiikkaa tai jotain. Maganus/Freemax pesee Atlantiksen niin maussa, kuin höyryn määrässä 50-0.
    Ääh, en maininnut et käytössä 5ml tankki, Eikä tarvi ilmaa sisäänsä. Edelleen en kokenu eroa niin suureks verrattuna Atlantikseen. Nytkin höyryttelen viimeisiä tiivareita ehkä 1 % suhteella ja makua riittää mun tarpeisiin. Ihmettelen kyllä suuresti niitä, jotka ei makua muka saa Atlantiksesta. Mut makunsa kullakin. Mulla toimii hyvin tuolla, toisilla jollain muulla, en tuomitse ketään, pääasia että höyry nousee

     
     
  7. #127
    Höyrykone zkys's Avatar

    Liittynyt
    12/2011
    Sijainti
    Oulu
    Viestit
    3,782
    Lainaus Alkuperäinen postaaja JaW Näytä viesti
    Ääh, en maininnut et käytössä 5ml tankki, Eikä tarvi ilmaa sisäänsä. Edelleen en kokenu eroa niin suureks verrattuna Atlantikseen. Nytkin höyryttelen viimeisiä tiivareita ehkä 1 % suhteella ja makua riittää mun tarpeisiin. Ihmettelen kyllä suuresti niitä, jotka ei makua muka saa Atlantiksesta. Mut makunsa kullakin. Mulla toimii hyvin tuolla, toisilla jollain muulla, en tuomitse ketään, pääasia että höyry nousee
    On atlantiksessa ja MCanuksessa mun mielestä hyvin paljonkin eroa. Kyllä se anuksen maku on paljon voimakaampi ja atopäät kestää sekä huomattavasti suuremman litkumäärän vetää läpi, että sitä tehoa voi antaa vaikka sen 60w päivittäisessä käytössä jatkuvasti jos siltä tuntuu. Atlantiksen atopää kestää sen vähän aikaa VG mehua, mutta melko äkkiä sanoo sopimuksen irti. Anuksella taas vetää sen 100ml aivan kevyesti läpi sitä VG mehua.

     
     
  8. #128
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    12/2013
    Sijainti
    Kempele
    Viestit
    368
    Lainaus Alkuperäinen postaaja zkys Näytä viesti
    On atlantiksessa ja MCanuksessa mun mielestä hyvin paljonkin eroa. Kyllä se anuksen maku on paljon voimakaampi ja atopäät kestää sekä huomattavasti suuremman litkumäärän vetää läpi, että sitä tehoa voi antaa vaikka sen 60w päivittäisessä käytössä jatkuvasti jos siltä tuntuu. Atlantiksen atopää kestää sen vähän aikaa VG mehua, mutta melko äkkiä sanoo sopimuksen irti. Anuksella taas vetää sen 100ml aivan kevyesti läpi sitä VG mehua.
    Tuo VG homma on kyllä rajoitus tuon Atlantiksen kans, 70-75 on max noille 0.5/nikkelipäille. Tuo nestemäärä taas on kyllä mun kokemuksilla tyyliini viikko/ato. Ja mulla menee sen 15-25ml päivässä.

    Edit. Meinaatko, että 100%VG?

     
     
  9. #129
    Höyrykone zkys's Avatar

    Liittynyt
    12/2011
    Sijainti
    Oulu
    Viestit
    3,782
    Lainaus Alkuperäinen postaaja JaW Näytä viesti
    Tuo VG homma on kyllä rajoitus tuon Atlantiksen kans, 70-75 on max noille 0.5/nikkelipäille. Tuo nestemäärä taas on kyllä mun kokemuksilla tyyliini viikko/ato. Ja mulla menee sen 15-25ml päivässä.

    Edit. Meinaatko, että 100%VG?
    VG mehulla meinaan lähinnä 80VG mehuja ja siitä yli. En oo saanu vielä tuollaisella suhteella atlantiksen atoa kestämään ku n. 30ml ja sitten se on entinen.

     
     
  10. #130
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    12/2013
    Sijainti
    Kempele
    Viestit
    368
    Tuo 70 on aika max mun kokemuksella. Nyt on 7VG/20 ku ei oo tiivareita niin tuntuu olevan mahdoton yhtälö Atlantikselle...Atopään vaihtoon, kuivaa pukkaa nikkelipäällä, onko tää Dicodeski näin onneton prkl!

     
     
  11. #131
    Höyrykone zkys's Avatar

    Liittynyt
    12/2011
    Sijainti
    Oulu
    Viestit
    3,782
    Lainaus Alkuperäinen postaaja JaW Näytä viesti
    Tuo 70 on aika max mun kokemuksella. Nyt on 7VG/20 ku ei oo tiivareita niin tuntuu olevan mahdoton yhtälö Atlantikselle...Atopään vaihtoon, kuivaa pukkaa nikkelipäällä, onko tää Dicodeski näin onneton prkl!
    Ei oo tullu ikinä kokeiltua mihin tuo oikeasti taipuu, muistaisin kuitenkin että ainakin yhdet imut otin 100w joskus testiksi ja pelitti ihan ok.

    40w tulee käytettyä päivittäin nyt ja se on mun mielestä ihan ok.

     
     
  12. #132
    Höyrykonkari Cure's Avatar

    Liittynyt
    11/2013
    Sijainti
    Forssa
    Viestit
    357
    Hölmö kysymys ehkä, mutta saako tätä käytettyä maltillisilla tehoilla, esim 20w?

     
     
  13. #133
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Cure Näytä viesti
    Hölmö kysymys ehkä, mutta saako tätä käytettyä maltillisilla tehoilla, esim 20w?
    Omasta mielestä aika onneton alle 30w tehoilla, 30watillakin tahtoo olla aika viileähköt höyryt. Saattaa se jotakuta mielyttää vielä 20-30w välillä kun on ilmansäätö ihan minimissä.

     
     
  14. #134
    Höyrykone zkys's Avatar

    Liittynyt
    12/2011
    Sijainti
    Oulu
    Viestit
    3,782
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Cure Näytä viesti
    Hölmö kysymys ehkä, mutta saako tätä käytettyä maltillisilla tehoilla, esim 20w?
    Kokeilin viestisi innoittamana. Kyllä tuota pystyy käyttämään 20w kun lyö vaan ilman niin pienelleen kuin se menee. Höyryä kyllä antaa melko lujasti jo noillakin tehoilla. Lunghittinä toki on vedettävä, muuhun käyttöön tuo ei oikein taivu juuri mitenkään.

     
     
  15. #135
    Höyrykonkari Cure's Avatar

    Liittynyt
    11/2013
    Sijainti
    Forssa
    Viestit
    357
    Thänks guys, taidan pitäytyä vielä siis subtankeissa kun tuo nesteen kulutus on jo nyt tarpeeksi suurta.

     
     
  16. #136
    Höyrykone zkys's Avatar

    Liittynyt
    12/2011
    Sijainti
    Oulu
    Viestit
    3,782
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Cure Näytä viesti
    Thänks guys, taidan pitäytyä vielä siis subtankeissa kun tuo nesteen kulutus on jo nyt tarpeeksi suurta.
    Melko varmasti parempi ratkaisu, jos et hae paljon höyryä ja makua.

     
     
  17. #137
    Höyryttelijä jim's Avatar

    Liittynyt
    08/2014
    Sijainti
    Vihti
    Viestit
    71
    Ihan mukava laite. Multa vaan on korkannu tiivisteet tästä. Onhan tää ollu päivittäin käytössä ja mikään ei kestä ikuisesti. Nyt vuotaa käsille tankin yläpäästä. Onkos kellekkään tullut vastaan paikkaa mistä saisi uudet tiivisteet tilattua?

    On pesty putsattu jne jne. Mutta on sen verran olematon määrä materiaalia noissa, et ei vaan auta kuin niiden tiivisteiden uusiminen.

     
     
  18. #138
    Höyrykone Teppa's Avatar

    Liittynyt
    07/2012
    Sijainti
    Vuorentausta
    Viestit
    4,071
    Lainaus Alkuperäinen postaaja jim Näytä viesti
    Ihan mukava laite. Multa vaan on korkannu tiivisteet tästä. Onhan tää ollu päivittäin käytössä ja mikään ei kestä ikuisesti. Nyt vuotaa käsille tankin yläpäästä. Onkos kellekkään tullut vastaan paikkaa mistä saisi uudet tiivisteet tilattua?

    On pesty putsattu jne jne. Mutta on sen verran olematon määrä materiaalia noissa, et ei vaan auta kuin niiden tiivisteiden uusiminen.
    Omaani laitoin ilmeisesti kaiffarin tankin tiivisteet. Aavistuksen ohuemmat kuin alkuperäiset, mutta lasi istuu paremmin eikä vuoda mistään.
    Virtaa: G-Tube, Tesla WYE, ja iStick Pico
    Höyryä: Berzerker RTA, Skyline RTA ja Dvarw MTL

     
     
  19. #139
    Höyryttelijä jim's Avatar

    Liittynyt
    08/2014
    Sijainti
    Vihti
    Viestit
    71
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Teppa Näytä viesti
    Omaani laitoin ilmeisesti kaiffarin tankin tiivisteet. Aavistuksen ohuemmat kuin alkuperäiset, mutta lasi istuu paremmin eikä vuoda mistään.
    Pitääpi testailla

     
     
  20. #140
    Höyryttelijä jim's Avatar

    Liittynyt
    08/2014
    Sijainti
    Vihti
    Viestit
    71
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Teppa Näytä viesti
    Omaani laitoin ilmeisesti kaiffarin tankin tiivisteet. Aavistuksen ohuemmat kuin alkuperäiset, mutta lasi istuu paremmin eikä vuoda mistään.
    Eipä istunut paikoilleen ainakaan kloonikaiffarin tiivisteet. Jäi liian löysiksi. Löysin kuitenkin jostain muusta talonhoidollisesta projektista ylijääneitä o-renkaita jotka oli lievästi paksumpia mutta halkaisijaltaa pienempiä jotka brutaalilla venytyksellä meni hienosti paikoilleen ja ajaa asiansa. Ainakin toistaiseksi

     
     
Sivu 7 / 12 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 34567891011 ... ViimeinenViimeinen
Keskustelu Atomisaattorit / cartot / tankit

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •