Sivu 6 / 9 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 23456789 ViimeinenViimeinen
Tulokset 101 - 120 / 164

Aihe: Origen Genesis V2 KLOONI

  1. #101
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    12/2014
    Sijainti
    Pori
    Viestit
    77
    Itellä kyseinen kloonilaitos toimii kuin unelma. Ainoo miinus tulee tuosta nesteen kulutuksesta...tosin kyllä sen maussa huomaa

     
     
  2. #102
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    08/2015
    Viestit
    49
    Tobecon klooni pitäs ilmestyy lähipäivinä. Toivottavasti on maineensa veroinen laitos

     
     
  3. #103
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    08/2015
    Viestit
    49
    On kyllä mahtava laitos parin päivän testailun jälkeen, kyykyttää maussa kaikki tähän astiset dripperit mitä oon käyttäny, neatettähän tällä palaa mutta väliäkösen 0,5 kanthal 7 kieppii 3 mm tapille dualina oon ajellu ja ei tietoo vuodoista

     
     
  4. #104
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    08/2014
    Sijainti
    Kaalimaa
    Viestit
    80
    Lainaus Alkuperäinen postaaja pume Näytä viesti
    On kyllä mahtava laitos parin päivän testailun jälkeen, kyykyttää maussa kaikki tähän astiset dripperit mitä oon käyttäny, neatettähän tällä palaa mutta väliäkösen 0,5 kanthal 7 kieppii 3 mm tapille dualina oon ajellu ja ei tietoo vuodoista
    Mulla on sama setuppi, on toiminut oikein hyvin.

     
     
  5. #105
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    02/2015
    Sijainti
    Turku
    Viestit
    29
    Parin epäonnistuneen kokeilun jälkeen sain setupin pöhisemään ilman dry hitteja. Maku tolla sinkulla (0,7ohm) ei nyt mitenkään erinomaisen ainutlaatuinen ole ja häviää vielä ainakin subtankille (0,6ohm). Pumpuloinnissa kait edelleen parantamisen varaa. No, jatketaan harjoittelua.

     
     
  6. #106
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    08/2015
    Viestit
    49
    Mun miestä tää pesee maussa ja höyryssä subtankin kirkkaasti,paras ato mihin törmänny ehdottomasti

     
     
  7. #107
    Muutaman päivän ollut tobecon versio tästä käytössä ja täytyy sanoa että olen erittäin tyytyväinen. Olen vasta aloittelija rebuildablejen kanssa, mutta tähän sain laakista hyvän setupin.

     
     
  8. #108
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    02/2015
    Sijainti
    Turku
    Viestit
    29
    Laitos pöhisee mainiosti, höyryn määrä vähintäänkin riittävä, mutta maku vaan on pirun köyhä. Wick-materiaali vaihtoon? Laboa käytössä nyt.

     
     
  9. #109
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Mikkeli
    Viestit
    382
    Tipillä on muuten yllättävän iso rooli tuon maun suhteen. Kokeiles huviksesi jollain pienempireikäisellä, niin yllätyt.

     
     
  10. #110
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    08/2015
    Viestit
    49
    Ootko kokeillu samaa nestettä jollain muulla atolla? Makua tästä vehkeestä meinaan lähtee

     
     
  11. #111
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    08/2015
    Viestit
    49
    Kokeile yllämainittu duali setuppi

     
     
  12. #112
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    02/2015
    Sijainti
    Turku
    Viestit
    29
    Lainaus Alkuperäinen postaaja pume Näytä viesti
    Ootko kokeillu samaa nestettä jollain muulla atolla? Makua tästä vehkeestä meinaan lähtee
    Joo, samaa batchia imuttelin toisella aiemmin. Dualin taidan rakennella tässä vklopun aikana.

     
     
  13. #113
    Höyrypää japau's Avatar

    Liittynyt
    12/2014
    Sijainti
    kotona
    Viestit
    976
    kannattaa myös kattoa että coilit lämpee tasasesti. jos on kuumia jalkoja ja ei lämpöee keskeltä nätisti niin makukin on hukassa.

     
     
  14. #114
    Höyrypää

    Liittynyt
    05/2013
    Sijainti
    Oulu
    Viestit
    492
    Oisko jollaki ylimääräsenä laseja?
    Pistin tilluukseen viiden kappaleen paketin mutta toimitus taitaa olla pitkässä kuusessa.
    Jos jollakulla ois myydä tai "lainata" lasi niin sais laitoksen käyttöön.
    Paiskaa yv mikäli tunnet myötätuntoa.

     
     
  15. #115
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    08/2015
    Viestit
    49
    Lainaus Alkuperäinen postaaja thaapala Näytä viesti
    Joo, samaa batchia imuttelin toisella aiemmin. Dualin taidan rakennella tässä vklopun aikana.
    Kerro sitten miten toimi 3mm tapin ympärille kannattaa tehdä,tais olla toisen puolen reiät viel isommat jos oikein muistan

     
     
  16. #116
    Piti hehkutuksen takia tilata pitkästä aikaa joku rakenneltava eli tobecon versio tästä.
    Milläs langalla ja mihin ohmeihin kannattaa tähdätä ja onko tuolla hehkutetulla claptonilla kukaan kokeillut ja jos on niin kokemuksia.
    Pumpulilla olisi tarkoitus tehdä,meshit taisin jo kaikki tyrkätä roskiin.

     
     
  17. #117
    Ei mennyt vaakamallinen sinkkucoili ihan niin kuin olin mielessä pyöritellyt. Wickaa nimittäin ihan saatanasti ja joutuu 40 wattia melkeinpä työntämään. Ei se silti huono ole, mutta idea oli käyttää siinä 20 watin tuntumassa. Ehkä pitää enempi survoa reikiin tota vanua.

     
     
  18. #118
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    08/2015
    Viestit
    49
    Mä oon ainakin rakennullu tähän pystyyn, on huomattavasti helpompi

     
     
  19. #119
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    08/2015
    Viestit
    49
    0,5 kanthal, 7 1/2 kieppii, dualina, vertical ja ohmit 0.33, rokkaa! Miksei claptonikin toimis, ei vaan kauheen jytky mahu plussa postiin

     
     
  20. #120
    Noin kolme kuukautta tobecon klooni palvellut ilman mitään ongelmaa. Isompana 6ml sekä pienempänä versiona. Huippu tankki kyllä kaikenkaikkiaan. Halvalla hyvää Kloonilla kulkee ja vihaajat vihaa

     
     
Keskustelu Rebuildable

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •