Sivu 28 / 41 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 1824252627282930313238 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 541 - 560 / 812

Aihe: Höyrypilviä Trollin luolasta

  1. #541
    HöyryGuru Troll from behind's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Pietarsaari
    Viestit
    14,132
    Vaihtelun vuoksi roinaa jakoon, jätetään itselle SVD ja Pro tankki, iski RBA-ähky.
    SR-Bogeja pitää hommata, reikäkone ja kiva tankki myös pop,
    Viimeksi muokannut Troll from behind; 03.08.13 kello 13:35.
    KGO & Twist

     
     
  2. #542
    HöyryGuru Troll from behind's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Pietarsaari
    Viestit
    14,132
    I haz too much junk in me trunk.
    No ei vaines, takamus on tiukka.

    Yhden ajanjakson pääte höyrystelyn suhteen. Viime aikoina kaikki muu paitsi Pro tankki ja SVD jääneet pölyttymään, joten roina lähtee huutoon, päättäkööt markkinavoimat yksittäisten tuotteiden arvon.

    Miksi näin?
    Bottom coil clearot ovat parasta, mitä markkinoilla on tarjolla tällä hetkellä.
    Tarkennus, hinta/laatu/helppoussuhteessa.
    Toki gennyistä irtoaa parempi höyryttelykokemus, mutta kun ei enää koe setupointia mielekkääksi on aika realisoida.
    Sinänsä harmillisesti Kick2 matkalla samoin, kuin Zorbaksen fiksaus ja Khai boxi & Pakkasukon ato, mutta en vain koe tarvitsevani niitä enää.
    Mitäs jatkossa?
    No bcc:itä, lähinnä eri Pro:T ja Puritan, virtalähteeksi VTR jahka ilmestyy, muita Pron nieleviä modeja ei tule heti mieleen.
    Nesteinä jatkaa Pluid&GVC-kopiot, AL Utzo ja DVn Absinthe.
    KGO & Twist

     
     
  3. #543
    Höyrykone

    Liittynyt
    11/2011
    Sijainti
    Manchesteri
    Viestit
    2,496
    Sä oot kyllä yks tuuliviiri

     
     
  4. #544
    Höyrykone

    Liittynyt
    11/2011
    Sijainti
    Manchesteri
    Viestit
    2,496
    Nii ja pitää sanoa että protank (itsellä minikoossa) on kyllä positiivisin kokemus ever, kun puhutaan "valmishöyryttimistä." Nämähän oikeasti toimii. Molemmat makuwickit vaan lemppaa suoraan tunkiolle niin taipuu paksumpiin nesteisiinkin.

     
     
  5. #545
    Höyrykone jasso's Avatar

    Liittynyt
    01/2012
    Sijainti
    kokkola
    Viestit
    13,801
    Mikäs toi al utzo o
    :screwy:
    höyryä 17.1.2012 alkaen.

     
     
  6. #546
    Höyrykone

    Liittynyt
    11/2011
    Sijainti
    Manchesteri
    Viestit
    2,496
    No jasso, pitäishän sun nyt uutso tietää

     
     
  7. #547
    Höyrykone jasso's Avatar

    Liittynyt
    01/2012
    Sijainti
    kokkola
    Viestit
    13,801
    Soon Ouzo
    Hokasin kyl jälkeenpäin mitä meinasit. Mut ennemmin Ouzo jäillä kuin kuumana höyrynä
    höyryä 17.1.2012 alkaen.

     
     
  8. #548
    Höyrykone jasso's Avatar

    Liittynyt
    01/2012
    Sijainti
    kokkola
    Viestit
    13,801
    Sekotan Röllin ketjua, tässä ainoata oikeaa Ouzoa, tullu jokunen puteli aikojen saatossa imuroitua
    Liitetyt kuvat Liitetyt kuvat
    höyryä 17.1.2012 alkaen.

     
     
  9. #549
    Höyrykone Darra's Avatar

    Liittynyt
    02/2013
    Sijainti
    Dirty Neutral Base
    Viestit
    2,470
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Troll from behind Näytä viesti
    I haz too much junk in me trunk.

    Yhden ajanjakson pääte höyrystelyn suhteen. Viime aikoina kaikki muu paitsi Pro tankki ja SVD jääneet pölyttymään, joten roina lähtee huutoon, päättäkööt markkinavoimat yksittäisten tuotteiden arvon.

    Miksi näin?
    Bottom coil clearot ovat parasta, mitä markkinoilla on tarjolla tällä hetkellä.
    Tarkennus, hinta/laatu/helppoussuhteessa.
    Toki gennyistä irtoaa parempi höyryttelykokemus, mutta kun ei enää koe setupointia mielekkääksi on aika realisoida.
    Sinänsä harmillisesti Kick2 matkalla samoin, kuin Zorbaksen fiksaus ja Khai boxi & Pakkasukon ato, mutta en vain koe tarvitsevani niitä enää.
    Mitäs jatkossa?
    No bcc:itä, lähinnä eri Pro:T ja Puritan, virtalähteeksi VTR jahka ilmestyy, muita Pron nieleviä modeja ei tule heti mieleen.
    Nesteinä jatkaa Pluid&GVC-kopiot, AL Utzo ja DVn Absinthe.
    Itselläni on viime kuukausien taitossa tullut ihan samanlaiset fiilikset.
    Gennyt lähinnä pölyttyvät hyllyssä, ja vaijeri wickit ja meshit laatikossa, en vain yksinkertaisesti jaksa räpeltää niiden kanssa enään..
    BCC:t ovat jokapäiväisessä käytössä ja satunnainen kartotankki aina silloin tällöin.
    Enempikin tuolla BCC linjalla menen myös itse.

     
     
  10. #550
    HöyryGuru defuncta's Avatar

    Liittynyt
    10/2012
    Sijainti
    HKI
    Viestit
    3,726
    Mä en jotenkin oikein ymmärrä tuota clearohehkutusta, ostin tuossa eukolle vaposetiksi SVD + Protankin ja melko tunkkaset höyryt se tarjoilee. Ei edes itserakentama setuppi ollut kovin häävi, pikkasen parani höyry mutta ei niin paljoa että sitä jaksais noihin kääriä jatkuvasti uutta. Gennyjen jälkeen clearot vaan ei tarjoa mitään mielenkiintoista
    Videot ja arvostelut: Defuncta Vaping

     
     
  11. #551
    HöyryGuru Troll from behind's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Pietarsaari
    Viestit
    14,132

    Höyrypilviä Trollin luolasta

    Suhteellista.
    Hyvä rba pieksee helposti, mutta imo tehdashöyrystimistä paras.
    Jos haetaan nikkiksenhoitoa bcc hoitaa sen asian tyydyttävästi, mutta laatu löytyy sitten muualta.
    Ja rehellisyyden nimissä käytän näitä lähinnä siksi, koska päällä on aikaansaamattomuus/evo-kausi, eli ei vain jaksa alkaa kasaamaan edes sitä suht nopeaa ja helppoa perus-setuppia.
    KGO & Twist

     
     
  12. #552
    Höyrykone Darra's Avatar

    Liittynyt
    02/2013
    Sijainti
    Dirty Neutral Base
    Viestit
    2,470
    Lainaus Alkuperäinen postaaja defuncta Näytä viesti
    Mä en jotenkin oikein ymmärrä tuota clearohehkutusta, Gennyjen jälkeen clearot vaan ei tarjoa mitään mielenkiintoista
    Mulla se johtuu nyt oikeastaan vaan laiskuudesta ja kiireestä.
    Itselläni ainakin protank antanut hyvät käyttökokemukset, mutta vaatii kyllä kickin mekaanisten kanssa.
    T3S ja pro tankkia olen itse viimeiset pari viikkoa käyttänyt, T3S parasta mitä twistin nokkaan sopii, ja pro tank taasen muissa modeissa.
    Luotettava, toimiva, hyvät höyryt ja tyydyttää mun nikotiini tarpeeni.
    Pro tankkeja pistän varmasti pari varalle lisään tilaukseen, sillä joulukuussa muutto kanarialle talveksi ja siellä en jaksa mitään rba juttuja..
    Tai jaksan mutta mutta..
    Tämä vain oma mielipiteeni.
    Bcc:n kanssa kaikki vain niin helppoa.

    Edit:
    Tärkeintähän aina kaikessa on se että mikä ikinä toimii parhaiten sinulle ja pitää erossa myrkkykääryleestä on paras juttu.
    Olkoot se sitten kartotankki, klera taikka genny.
    Eiks jeh?

     
     
  13. #553
    Höyrypää

    Liittynyt
    12/2011
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    436
    Minulle ei ole mitään sitä vastaan jos ihmiset haluaa käyttää clearoja ja ne clearot antaa käyttäjälleen tyydyttävät hyöryt.

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Troll from behind Näytä viesti
    Suhteellista.
    Ja rehellisyyden nimissä käytän näitä lähinnä siksi, koska päällä on aikaansaamattomuus/evo-kausi, eli ei vain jaksa alkaa kasaamaan edes sitä suht nopeaa ja helppoa perus-setuppia.

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Darra Näytä viesti
    Mulla se johtuu nyt oikeastaan vaan laiskuudesta ja kiireestä.

    Mutta, kenelläkään ei JUMALAUTA voi olla niin kiire ettei pari setuppi kerkeä viikossa rakentaa siihen omaan atomisaattoriinsa. Varsinkin jos päivät pitkät jaksaa ja kerkee kuitenkin foorumeilla notkua ja spekuloida mitäs sitä hankkisi seuraavaksi. Uuden meshin ja coilin pyörittelee jokainen hiemankaan niiden kanssa peuhannut alta 10 minuuttiin.

     
     
  14. #554
    Höyrykone Darra's Avatar

    Liittynyt
    02/2013
    Sijainti
    Dirty Neutral Base
    Viestit
    2,470
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Peksi85 Näytä viesti
    Minulle ei ole mitään sitä vastaan jos ihmiset haluaa käyttää clearoja ja ne clearot antaa käyttäjälleen tyydyttävät hyöryt.

    Mutta, kenelläkään ei JUMALAUTA voi olla niin kiire ettei pari setuppi kerkeä viikossa rakentaa siihen omaan atomisaattoriinsa. Varsinkin jos päivät pitkät jaksaa ja kerkee kuitenkin foorumeilla notkua ja spekuloida mitäs sitä hankkisi seuraavaksi. Uuden meshin ja coilin pyörittelee jokainen hiemankaan niiden kanssa peuhannut alta 10 minuuttiin.
    Mitä ajat takaa?
    Mulla on netti aina auki puhelimessa,tabletissa ja läppärissä.
    Jos mua ei huvita tehdä setuppeja mihinkään gennyyn tai kaiffariin, niin luulisin että se on enempi mun kuin sun asiasi.
    Toin nyt vain oman kantani asiaan julki ja yhdyin trolliin, joka totesi että helppoa on BCC:n kanssa, ja NIIN HELVETTI ONKIN.
    Totta, OLEN hankkinut ja ostellut paljon yhtä sun toista, joista suurinosa lepää nyt jossain laatikossa.
    Jos mulle yksinkertaisuus on parasta, niin sitten se on sitä.
    Pitääkö mun perustaa oma blogi missä voidaan riidellä siitä miksen minä näe gennyä,kaiffaria tai muita rba:ta tällä hetkellä elämäni prioriteetiksi.
    Mä seuraan asioita paljon, puhun niistä, kerron myös teille mistä saa halvalla jne.
    En nyt jaksa toisen henkilön blogia spammata omilla mielipiteilläni+sen aiheuttamalla eripuralla, on kenties syytä perustaa oma blogi.
    Peace.

     
     
  15. #555
    HöyryGuru Troll from behind's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Pietarsaari
    Viestit
    14,132
    Omnomnom, puuvilla & microcoil on parhautta!
    Väsätty setupit kaikkiin muihin, paitsi AGAaan, liian pieni on reikä hänellä.

    Tuuliviiri laittanee romunsa myyntiin ja tähtää Reo Grandiin ja RM2-atoon.
    Tällä viikolla, siis.
    KGO & Twist

     
     
  16. #556
    Höyrykone Darra's Avatar

    Liittynyt
    02/2013
    Sijainti
    Dirty Neutral Base
    Viestit
    2,470
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Troll from behind Näytä viesti
    Omnomnom, puuvilla & microcoil on parhautta!
    Väsätty setupit kaikkiin muihin, paitsi AGAaan, liian pieni on reikä hänellä.
    hmm, minkäslainen on puuvilla & microcoil setup? jotain spheroid tyylistä?
    minkälaista puuvillaa käytät?

     
     
  17. #557
    HöyryGuru Troll from behind's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Pietarsaari
    Viestit
    14,132
    Apteekista hain ihonhoitoon tarkoitettua, valmiiksi leikattua.
    Luulisi olevan sieltä puhtaimmasta päästä.
    KGO & Twist

     
     
  18. #558
    Höyrypää

    Liittynyt
    08/2011
    Sijainti
    Vantaa
    Viestit
    435
    Saitko RM2-aton? Kerro kokemukset kun saat sen.

     
     
  19. #559
    Millasilla tehoilla muuten trolli ajelet noita microcoil+pumpuleita? Mietin vaan, kun mulla ei ole ollut hinkua mennä paljoakaan yli 9w, kun usvaa tuntuis pukkaavan niin perkuleesti. Sitten välillä lukee jostain, että joku kiduttaa jotain laitettaan miljoonalla watilla.

     
     
  20. #560
    HöyryGuru Troll from behind's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Pietarsaari
    Viestit
    14,132
    Maksimilla, mitä lähtee, eli atm 15 wattia. Ainakaan RSSTllä ole kärähtänyt.
    Yleensähän näitä näkee high end-drippereissä, joissa se nestesyöttö ei ole oleellista.
    KGO & Twist

     
     
Keskustelu Blogit ja päiväkirjat

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •