Sivu 21 / 41 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 1117181920212223242531 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 401 - 420 / 812

Aihe: Höyrypilviä Trollin luolasta

  1. #401
    Höyrykone jarif's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Espoo
    Viestit
    2,697
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Troll from behind Näytä viesti
    Innokinin klearot korvaavat silicavermeet, en vain saa RBAista tarpeeksi isoa eroa iCleareihin, että se oikeuttaisi RBAiden "vaivan" ja paremmilla tankkimalleilla (VJ, Kayfun, Ody) hinnan. Varmasti maku paranisi, mutta jostain täytyy luopua selkeyden nimissä.
    Minkälainen tuo iClear on käytössä, jos vertaa vaikka ViVi Novaan? Wikkaako hyvin? Onko mahdollista itse väkertää setuppia, vaiko onko valmiit perfektiä?

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Troll from behind Näytä viesti
    En sivuuta kotimaista tuotantoa yksistään taloudellisesti, toi pohjanappi vain ei ole mua varten.

    Joku VV/VW-putki tulee vielä korvaamaan Vamon Somniumin kaverina, Innokinin SVDtä hitusen katsellut sillä silmällä.
    gixxerin DNA20-putki, jos jaksaa odotella?
    Kauppiaan kaveri: https://www.bitwell.biz
    Lähetetty minun Apple läppäristä ilman mitään vitun tupakkia.

     
     
  2. #402
    HöyryGuru Troll from behind's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Pietarsaari
    Viestit
    14,132
    Kyllä mä tuosta iClearista tykkään. Tuleehan siinä sama, kuin ViVissä, eli kallistelemaan joutuu tankin mennessä alle puolen ja kondenssia tulee, mutta tuota saa paukutella mukavilla 10 watilla, jolloin höyry on lämmintä ja makua & höyryä piisaa, tykkään enempi, kuin Puromaizerista tai T3sta.
    Varmaan tuohonkin saa uuden coilin tehtyä, mutta en taida jaksaa alkaa väkertää, säästän sen ajan gennylle.

    Qixxerin DNA20 harkinnan arvoinen, ei siinä, ei vain ihan heti taida olla ajankohtainen,
    KGO & Twist

     
     
  3. #403
    HöyryGuru Troll from behind's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Pietarsaari
    Viestit
    14,132
    Eipä tarvi persettä myydä Silver Dogiin, Del lupasi pistää yhden sivuun.

    Sen sijaan IQ:n ja Model T:n päivitystahti hitusen hitaanpuoleinen. Alkanut hitusen mietityttää tuo IQ:n kytkin, 1 ohmin minimi ei nyt varsinaisesti hurraata kerää, mutta eiköhän toi nätisti pöhise jahka joskus kotiutuu, toi alustava 2 - 5 viikkoa taisi olla optimistinen.
    Model T:n proton ja lopullisen hinnan pitäisi selvitä tällä viikolla, näkee nyt.

    Cohiba Robusto tekeytymässä, ensi maistiainen Sompusta ei ihan vielä vakuuttanut, tosin taisi olla liian tuoretta vielä hän, mutta dirty baza olisi jälkiviisaasti olla se oikeampi base.
    KGO & Twist

     
     
  4. #404
    HöyryGuru Troll from behind's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Pietarsaari
    Viestit
    14,132
    Ottaako herra Misterin?
    No tuota, riippuu siitä, onko rahnaa, mitä tälle hetkellä EI ole.

    Hyvin tuossa olisi paketti kasassa eikä tarvisi akkuputkeen erikseen investoida vs. Odysseus/Ithaka, mutta reaalimualmia ja lähinnä lompakko, sanoo Ei.

    Kova on elämä, kun ei saa, mitä tahtoo, mutta tähän on jo yökerhoissa opittu.
    Ei mulla tosin olis ollut akkujakaan.
    KGO & Twist

     
     
  5. #405
    HöyryGuru Troll from behind's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Pietarsaari
    Viestit
    14,132
    Lähtikö vähäsen lapasesta, häh?

    Mister, Combo Hybrid, Silver Dog, IQ ja Model T sekä joskus kaukaisessa tulevaisuudessa Orion 3 ja Senesis.
    Lisäksi toi Senesis tulee aikanaan vaatimaan hyvän akkuputken, mutta sinne on vielä piiiitkä matka.

    Noilla on miltei pakko pärjätä, vaikkakin Spheroid ja Line LE kutittelisivat kivasti, tosin Silver Foxi olisi optio.
    KGO & Twist

     
     
  6. #406
    HöyryPoliisi luuponen's Avatar

    Liittynyt
    03/2010
    Sijainti
    Steamland Yard
    Viestit
    3,620
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Troll from behind Näytä viesti
    Lähtikö vähäsen lapasesta
    Komiasti lähti rukkasesta

    Palautetta : "Eli Luuponenhan sun käyttäjänimi oli/on millä f....ing ilveellä voit väittää noin oikeesti tekisi mieleni itse vääntää jostain paikasta eli korjaa virheesi ja myönnä että olet väärässä.
    "

     
     
  7. #407
    Höyrypää E-Ferret's Avatar

    Liittynyt
    10/2011
    Sijainti
    Kuopio
    Viestit
    569
    Kerralla sit kunnolla, perkele! :beer:

     
     
  8. #408
    HöyryGuru Troll from behind's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Pietarsaari
    Viestit
    14,132
    No ei noi nyt vielä ihan kaikki maksettu ole, IQ ja Model T odottaa vielä valmistumista.
    KGO & Twist

     
     
  9. #409
    HöyryGuru Troll from behind's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Pietarsaari
    Viestit
    14,132
    Hyvä on Misteri, mutta jännästi alkaa taas kurkkua kipeyttää.
    Eipä ole wateista tahi niksoista kiinni, koska samaa tavaraa meni Sompusta isommilla tehoilla.

    Toinen "huono" puoli tuli kanssa mieleen, nimittäin kaikesta loistokkuudesta huolimatta tämä ei ole genesis.
    KGO & Twist

     
     
  10. #410
    Banned

    Liittynyt
    11/2011
    Sijainti
    Turku
    Viestit
    3,227
    Mulla on sama homma silican kanssa. Kurkku ei varsinaisesti tule mitenkään älyttömän kipeäksi, mutta sellainen "pala kurkussa" fiilis kokoajan. Lisäksi yskä puskee päälle.

     
     
  11. #411
    HöyryGuru Jalippo's Avatar

    Liittynyt
    10/2011
    Sijainti
    Seinäjoki
    Viestit
    5,380
    Ei muuta kuin meshistä vääntämään u-wickkiä tonne silican tilalle...
    Haastetta vähän piisaa, mutta todistetusti toimii.

     
     
  12. #412
    Höyrypää MikaMM's Avatar

    Liittynyt
    12/2011
    Sijainti
    Jyväskylä
    Viestit
    874
    Silicoissakin tuntuu oleva eroja. Jotkut yskittävät meikäläistä kunnolla ja jodenkin kanssa ei mitään oireita.
    Enpähän nyt tähän hätään muista, että mikä silica oli minun kurkulle sopivaa. Ei ainakaan tuo sakemannien 3mm silica, mistä nyt olen setupin tehnyt.

     
     
  13. #413
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Troll from behind Näytä viesti
    Hyvä on Misteri, mutta jännästi alkaa taas kurkkua kipeyttää.
    Tohotatko wickin kunnolla ennen setupointia? Mulla nimittäin tulee täysin samanlaista ongelmaa ja varsinkin silloin jos en tohota huolellisesti wickiä etukäteen.

     
     
  14. #414
    HöyryGuru Troll from behind's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Pietarsaari
    Viestit
    14,132
    Nopeasti tuon narun hehkutin, alkoi kaasu olla lopussa, joten voi olla tuossa perää.
    Pitänee täyttää toho ja lyödä uusi kiuas kasaan illalla.
    KGO & Twist

     
     
  15. #415
    HöyryGuru Troll from behind's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Pietarsaari
    Viestit
    14,132
    Pikkuisen nyt iskee vainoharhat päälle, ei kait nyt silicasta voi saada jumaliste sentään yliherkkyysreaktiota?!?
    Kuitenkin tullut vedeltyä drippereillä ja klearoilla nestettä alas useampia desejä uran varrella.

    Noudatin Vanttilan neuvoa ja tohotin uuden setin kunnolla, mutta olo sen kun kurjenee, on kuin olisi alkava flunssa, eli päätä särkee, keuhkoputket tulessa ja nokka vuotaa koko ajan. Imaisut Misteristä saa yskimään ja kirvelevän kurkkukivun yhdistettynä lievään keuhkoputkien supisteluun.
    Nestekin vaihtui varmuuden vuoksi tuttuun ja turvalliseen absinttiin.
    Auttakee nyt miestä mäessä, pitäisikö jättää vekotin suosiolla rauhaan vai iskeekö vain flunssa rajusti?
    Vastaava kohtaus iski aikoinaan Bullyn kanssa, kun sitä päivän verran kiskoi.
    Jännän äärellä tässä, sano,
    KGO & Twist

     
     
  16. #416
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    12/2012
    Sijainti
    Oulu
    Viestit
    178
    Jännä kuulla että muillakin tuntemuksia silicasta. Minulla tuntui tulevan kurkku kipeäksi aina kun silicavehkeellä höyryttelin, siksipä minun silica-ura jäi melko lyhyeksi. Itse laitoin nuo tuntemukset kuitenkin vainoharhaisuuden ja foliohatun kiristyksen piikkiin. Tohotin silican aina huolella. MISTerikin jäi hankkimatta juuri tuosta syystä.

     
     
  17. #417
    HöyryGuru Troll from behind's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Pietarsaari
    Viestit
    14,132
    Juuei, valitettavasti mun ja Misterin tiet taitavat nyt erota, samalla lähtee koko olemassa oleva silica-arsenaali, viitsi itseään enää näillä kiusata.

    U-wikkiä olisi voinut kokeilla, mutta noita meshivehkeitä jokunen tulossa, joten pitäydyn niissä, ei kuitenkaan täysin vie maussa meshiä.
    KGO & Twist

     
     
  18. #418
    HöyryGuru Jalippo's Avatar

    Liittynyt
    10/2011
    Sijainti
    Seinäjoki
    Viestit
    5,380
    Kokeile ihmeessä sitä u-meshiä misteriin, on ihan alan parhaimmistioa, eikä sitä setuppia NIIN vaikea ole tehdä.

     
     
  19. #419
    HöyryGuru Troll from behind's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Pietarsaari
    Viestit
    14,132
    No okei, sait ylipuhuttua. Kuinka isosta palasta toi pitäisi taistella ja käykö umpitukki?
    KGO & Twist

     
     
  20. #420
    Höyrykone jarif's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Espoo
    Viestit
    2,697
    Vaikuttaako umpitukkius taivuteltavuuteen?
    Kauppiaan kaveri: https://www.bitwell.biz
    Lähetetty minun Apple läppäristä ilman mitään vitun tupakkia.

     
     
Keskustelu Blogit ja päiväkirjat

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •