Sivu 15 / 41 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 511121314151617181925 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 281 - 300 / 812

Aihe: Höyrypilviä Trollin luolasta

  1. #281
    Höyrykone

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Launonen
    Viestit
    1,332

    Vs: Höyrypilviä Trollin luolasta

    No mä en oo nähnyt sun vanhojakaan renkuloita, niin kelpaa varsin hyvin ihasteltavaksi. Voin sit esitellä mun tappi kokoelman sulle samalla reissulla.
    Ööööö missä mä oon...

     
     
  2. #282
    HöyryGuru Troll from behind's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Pietarsaari
    Viestit
    14,132

    Höyrypilviä Trollin luolasta

    Räyh!
    Jää kohta tuo Spectrum ostamatta jos ei ala niitä mittauksia kuulua, olisikohan tullut ylläreitä mittauksissa?
    Toi putki houkuttaisi potentiaalisten lisäosien takia, mutta en kyllä ala Kickin kanssa leikkimään ja en oikein tiedä miten tuota nestetankkia saisi järkevästi hyödynnettyä, atoja kun ei ihan heti viitsisi yhtä modia varten hommata.
    Dog edelleen matkalla, eBaronin dripperi tarvisi uuden kiukaan ja nesteitäkin tarvis kokata.
    Paps syö miestä, ei toi jaksa antaa virtaa tarpeeksi, 1.3 atolle AW jaksoi pukata 3,8 panasonic vielä vähempi mistä päästäänkin siihen johtopäätökseen, että akkujännitteilliselle putkelle ei muita, kuin AWitä, efesti ja panat kyykkää.
    KGO & Twist

     
     
  3. #283
    Höyrykone

    Liittynyt
    12/2011
    Viestit
    1,996

    Vs: Höyrypilviä Trollin luolasta

    Ne mittaukset on ihan turhia kun ei niitä voi verrata keskenään millään tasolla, erot on niin pieniä että kaikki mittauksessa käytetyt laitteet voi muuttaa niitä suuntaan jos toiseenkin... BTW AW käyttää Panasonicin kennoja.

     
     
  4. #284
    HöyryGuru Troll from behind's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Pietarsaari
    Viestit
    14,132

    Höyrypilviä Trollin luolasta

    Minkä takia itseäkin ihmetytti laiska pana. Nojaa, syitä voi olla tuhat ja yksi.
    KGO & Twist

     
     
  5. #285
    Höyrykone

    Liittynyt
    12/2011
    Viestit
    1,996

    Höyrypilviä Trollin luolasta

    Sunnuntai kappale...

     
     
  6. #286
    HöyryGuru Troll from behind's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Pietarsaari
    Viestit
    14,132

    Höyrypilviä Trollin luolasta

    Downshiftausta!!!
    Eli aloitetaan tämä harrastus uudesta pohjalta.
    KGO & Twist

     
     
  7. #287
    Höyrykone

    Liittynyt
    11/2011
    Sijainti
    Manchesteri
    Viestit
    2,496

    Vs: Höyrypilviä Trollin luolasta

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Troll from behind Näytä viesti
    Downshiftausta!!!
    Eli aloitetaan tämä harrastus uudesta pohjalta.
    Vanupatruuna-eGo?

     
     
  8. #288
    HöyryGuru Troll from behind's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Pietarsaari
    Viestit
    14,132

    Höyrypilviä Trollin luolasta

    No ei ihan, FVltä 510-T ja toi uusi Ego-klearokitti.
    KGO & Twist

     
     
  9. #289
    HöyryPoliisi luuponen's Avatar

    Liittynyt
    03/2010
    Sijainti
    Steamland Yard
    Viestit
    3,620

    Vs: Höyrypilviä Trollin luolasta

    Back to basics, eh?
    Mulla ei oo vielä edes lähteny lapasesta tämä, edelleen akumodilla 4v ja bogetankki ja18mg.
    Saa tajun kankaalle jo tolla.

    Laitas jotain tunnelmia sit jos oot tosissa 510 ja egon kanssa.

    Palautetta : "Eli Luuponenhan sun käyttäjänimi oli/on millä f....ing ilveellä voit väittää noin oikeesti tekisi mieleni itse vääntää jostain paikasta eli korjaa virheesi ja myönnä että olet väärässä.
    "

     
     
  10. #290
    HöyryGuru Troll from behind's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Pietarsaari
    Viestit
    14,132

    Vs: Höyrypilviä Trollin luolasta

    Juu, laittelen. Pistin jo Finnvapelta tavarat tulemaan ja mielenkiinnolla odottelen, miten tää lähtee toimimaan.
    KGO & Twist

     
     
  11. #291

    Vs: Höyrypilviä Trollin luolasta

    Ai tuo maxi clearo vai mitä häh?

     
     
  12. #292
    HöyryGuru Troll from behind's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Pietarsaari
    Viestit
    14,132

    Höyrypilviä Trollin luolasta

    Jep.
    Ajattelin kokeilla.
    KGO & Twist

     
     
  13. #293

    Vs: Höyrypilviä Trollin luolasta

    Voi jee pakko alkaa seurata sun kokeilua

     
     
  14. #294
    Höyrykone

    Liittynyt
    11/2011
    Sijainti
    Manchesteri
    Viestit
    2,496

    Vs: Höyrypilviä Trollin luolasta

    Mä oon tässä rinnalla aina välillä testaillu noita erilaisia clearoja, helpon varavehkeen toivossa. Ei niistä vaan oikein mikään toimi, kangerin M3 poikkeuksena. Niissä on ainakin mun makuun kaikissa sama vika kuin esim vivinovassa, eli kumia ihan liian lähellä vastusta. Minitehoilla ihan ok mutta vähänkään jos haluais höyryä/makua/lämpöä niin alkaa kärventynyt kumi maistumaan. Toivottavasti toi minkä tilasit tekee poikkeuksen tähän. Mutta joo, kyllähän tuota itelläkin välillä tekis mieli palata bogeihin

    Nyt on toisaalta taas ainakin yhden illan hype päällä: Hain just Gixxxeriltä Taifunin. Ensivaikutelmat todella vakuuttavat. Helppo tehdä setuppi ja höyryää niin pirusti 0.9ohmisella vastuksella ja ylitehoja antavalla miniegolla. Ehkä vaan vähän hölmön näköinen kokoonpano kun akku on kolmanneksen koko setistä, mutta so what
    Sillä vain mainostan kun muistaakseni olit helpoista kiinnostunut (ei, en puhu naisista, siitä en tiedä ). Tämän kanssa ei ainakaan tuhraudu aikaa setuppien kanssa taistellessa.

     
     
  15. #295
    Höyrykonkari mrco's Avatar

    Liittynyt
    03/2012
    Sijainti
    Tampere
    Viestit
    322

    Höyrypilviä Trollin luolasta

    Mä tein ton downgreidauksen kerran ja sitä kesti noin kaks päivää jonka jälkeen taas provaria ja penelopee metsästämään. Mutta tsemppiä..

     
     
  16. #296
    Höyrypää

    Liittynyt
    04/2012
    Sijainti
    Ylivieska
    Viestit
    431

    Vs: Höyrypilviä Trollin luolasta

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Tapo Näytä viesti
    Mä oon tässä rinnalla aina välillä testaillu noita erilaisia clearoja, helpon varavehkeen toivossa. Ei niistä vaan oikein mikään toimi, kangerin M3 poikkeuksena. Niissä on ainakin mun makuun kaikissa sama vika kuin esim vivinovassa, eli kumia ihan liian lähellä vastusta. Minitehoilla ihan ok mutta vähänkään jos haluais höyryä/makua/lämpöä niin alkaa kärventynyt kumi maistumaan. Toivottavasti toi minkä tilasit tekee poikkeuksen tähän. Mutta joo, kyllähän tuota itelläkin välillä tekis mieli palata bogeihin

    Nyt on toisaalta taas ainakin yhden illan hype päällä: Hain just Gixxxeriltä Taifunin. Ensivaikutelmat todella vakuuttavat. Helppo tehdä setuppi ja höyryää niin pirusti 0.9ohmisella vastuksella ja ylitehoja antavalla miniegolla. Ehkä vaan vähän hölmön näköinen kokoonpano kun akku on kolmanneksen koko setistä, mutta so what
    Sillä vain mainostan kun muistaakseni olit helpoista kiinnostunut (ei, en puhu naisista, siitä en tiedä ). Tämän kanssa ei ainakaan tuhraudu aikaa setuppien kanssa taistellessa.
    Pahoittelut heti kärkeen topicin lainaamisesta. Paljon ton Taifunin halkaisija on?
    Elämä ei ole aina vain vanhoja autoja. Se on joskus myös vanhoja moottoripyöriä.

     
     
  17. #297
    Höyrykone

    Liittynyt
    11/2011
    Sijainti
    Manchesteri
    Viestit
    2,496

    Vs: Höyrypilviä Trollin luolasta

    About egoakun verran, ehkä millin enemmän eli olisikohan 15mm.

     
     
  18. #298
    HöyryGuru Troll from behind's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Pietarsaari
    Viestit
    14,132

    Höyrypilviä Trollin luolasta

    Palkitsin itseäni hitusen etukäteen ja listauduin Stammerin listalle UVOn lisäksi, siihen asti tuprutellaan aloituspakkauksilla.
    Alustan tuon downshiftauksen perusteellisemmin viikonloppuna ja kokeilu käyntiin alkuviikosta.
    KGO & Twist

     
     
  19. #299
    HöyryGuru Troll from behind's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Pietarsaari
    Viestit
    14,132

    Vs: Höyrypilviä Trollin luolasta

    No niin, FV paketti saapui ja vanhat tavarat lähtivät uusiin koteihin.
    Nyt ollaan sitten Maxin ja eRollin varassa vähintään kuukauden, että vekottimet maksavat itsensä takaisin.
    Mikäs näiden kanssa ollessa, molemmat vaikuttavat pirun lupaavilta.
    eRolli kulkee töissä mukana, höyryä irtoaa noin 20 hönkäystä LR-atopäällä, eli juurikin passelisti tupakkitauon tarpeisiin. Noin 7 wattia riittää ihan mukavasti ja wikkaa hyvin.
    Maxi taasen...Vau, perus-Egollakin höyryää sangen tyydyttävästi, vaikka watteja tulee sen kuusi. Lisäksi wikkaa ok, loppupuolella tarvii kallistella, kuten kaikilla klearoilla, mutta tyytyväinen olen, pieksee kirjoissani kaikki muut, paitsi V2.
    KGO & Twist

     
     
  20. #300
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    04/2012
    Viestit
    49

    Vs: Höyrypilviä Trollin luolasta

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Troll from behind Näytä viesti
    oletko testannut noita EM dualcoil 306sia?
    Testattu. Hyvin pöhisee. iVapourin Ciscoihin verrattuna varsin mainiosti. Ja maku on tasaisempaa kuin Ciscoissa. Eikä "kyykkää" DCA:ssa eli voi overdripata huoletta.
    Semmoinen huomio, että tiputtamisen jälkeen näistä lähtee alipaineella nesteet kurkkuun ilman virransyöttöäkin. En tiedä johtuisiko pienemmistä rei'istä eli neste ei heti ehtisi kuppiin tms.
    Mutta seuraushan on vain ylivoimainen makunautinto sekä kurkkuhitti pienemmilläkin niksoilla - ja jos patteri loppuu, voi niksoissaan imeä pelkkää DCA:ta

    Negatiivisena puolena väkevän liimamainen primeri. Saa liuottaa ja keittää. Ei puhettakaan nopeasta käyttöönotosta. Mulla ei tosin kokemuksia EM 510:sta, joten mahtollisesti samanlainen.

     
     
Keskustelu Blogit ja päiväkirjat

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •