Sivu 9 / 11 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 567891011 ViimeinenViimeinen
Tulokset 161 - 180 / 216

Aihe: XvoStick by miniecig (Chels)

  1. #161
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    08/2011
    Viestit
    98
    Lainaus Alkuperäinen postaaja risro Näytä viesti
    Mulle lähti 13.4 ProXvoStick ja oma paketti on myös jossain ties missä. Israelin posti sanoo, että matkalla suomeen ja suomen postilla ei ole paketista mitään tietoa. noh odotellaan...
    Oho mitäs tämä on. Posti on vihdoin rekisteröinyt paketin. Ehkäpä se sieltä vielä sittenkin saapuu. Tässä jo vähän alkoikin epätoivo hiipimään.

     
     
  2. #162
    Voihan israel. 13.4. tosiaan tuli toimitusilmoitus, tänään tracking-tieto muuttui tällaiseksi:

    The item is in the process to be sent to the country of destination, latest update on 18/04/2016

    Edit: jaa, eipä hätää, löytyy nyt postin seurannasta.

     
     
  3. #163
    Höyrykone M.Kane's Avatar

    Liittynyt
    04/2015
    Sijainti
    Espoo
    Viestit
    1,755
    Juhuu! Tänne saapui tänään, helatorstai kai vähän viivytti patea entisestään. Huomaa; akun kannessa ei ole ulkomemaa
    Liitetyt kuvat Liitetyt kuvat

     
     
  4. #164
    Höyrypää Isukka's Avatar

    Liittynyt
    02/2015
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    813
    Lainaus Alkuperäinen postaaja M.Kane Näytä viesti
    Juhuu! Tänne saapui tänään, helatorstai kai vähän viivytti patea entisestään. Huomaa; akun kannessa ei ole ulkomemaa
    Oho ilman ulkonemaa ja onko vihreä Efest sisässä ?
    FLAVOUR VAPERS 1% FINLAND


     
     
  5. #165
    Höyrykone M.Kane's Avatar

    Liittynyt
    04/2015
    Sijainti
    Espoo
    Viestit
    1,755
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Isukka Näytä viesti
    Oho ilman ulkonemaa ja onko vihreä Efest sisässä ?
    On joo. Olihan siinä se ulkonema vaan niin kuin sanoin niin siitä hankkiudutaan eroon tavalla tai toisella Tällä kertaa tapa oli painaa penkissä akun plussanapaa hieman alaspäin, siinä on tuota väliä alkujaan aika paljon, minuutin homma.

    Modiin ei sentään viittiny kajota.

    E: Tässä ei muuten olekaan säädettävää 510 deckiä, ei sillä että olisin kaivannut mutta jotkut on Xvosticeistä säädelleet.
    Viimeksi muokannut M.Kane; 11.05.16 kello 20:22.

     
     
  6. #166
    Höyrypää Isukka's Avatar

    Liittynyt
    02/2015
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    813
    MTA-RTA + ss430 setuppi lämmönsäädöllä ja yhden akun kapa riittänyt jo kahdesti golfrundin verran eli himmeli tekee sen mihin sen hommasinkin
    Vielä pitää jossain välissä vasaroida noita eFestejä litteämmäksi kun en muita metallityökaluja omista.
    FLAVOUR VAPERS 1% FINLAND


     
     
  7. #167
    Vihdoin saapui Ystick tännekin. Hetken aikaa ehdin sillä leikkiä ja tutustua valikoihin. Ihmettelin heti kun tulitti vaimeasti powermoodissa,ja sen jälkeen lakkasi kokonaan. Ilmoittaa vaan "check battery" Ja kyllä useampaa akkua koitettu,ovat varmasti täysiä Myös eri tankkeja koitettu,sama juttu. Olisiko teillä jotain ideoita mitä vielä voisi itse tehdä?

     
     
  8. #168
    Höyrykone M.Kane's Avatar

    Liittynyt
    04/2015
    Sijainti
    Espoo
    Viestit
    1,755
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Hartsa77 Näytä viesti
    Vihdoin saapui Ystick tännekin. Hetken aikaa ehdin sillä leikkiä ja tutustua valikoihin. Ihmettelin heti kun tulitti vaimeasti powermoodissa,ja sen jälkeen lakkasi kokonaan. Ilmoittaa vaan "check battery" Ja kyllä useampaa akkua koitettu,ovat varmasti täysiä Myös eri tankkeja koitettu,sama juttu. Olisiko teillä jotain ideoita mitä vielä voisi itse tehdä?
    Huono homma.
    Laitapa tuonne info@mini-ecig.com kuvaus ongelmasta, vastaavat aika nopeasti.

     
     
  9. #169
    Lainaus Alkuperäinen postaaja M.Kane Näytä viesti
    Huono homma.
    Laitapa tuonne info@mini-ecig.com kuvaus ongelmasta, vastaavat aika nopeasti.
    Laitoin viestiä,odotellaan vastausta. Sillä välin mennään Picolla ja Vtc minillä.

     
     
  10. #170
    Höyrykone M.Kane's Avatar

    Liittynyt
    04/2015
    Sijainti
    Espoo
    Viestit
    1,755
    Käynnyt tuossa s.postikeskustelua miniezigin kanssa. ProYstickin 510 decki näyttää olevan kasattu käyttäen väärän kokoista työkalua kun metalli on painunut läjään parista kohtaa ja noussut koholle. Laittelin niille kuvat ja nyt aikovat lähettää uuden deckin tilalle. Voishan tuonkin hioa mutta uusi aina parempi. Tuossa vielä kuva tännekkin, vähän vaikea ottaa kännykameralla.

    Edit: Tuossa modissa oli lisäksi kaksi pientä jälkeä joista on anodisointi lähtenyt irti, piirin puoleisella sivulla ylä ja alareunassa. Laitoin niistä samalla viestiä ja kuvia, pitkällisen viesteilyn jälkeen vastaus jäi tähän: Hi -------,

    Please try to paint the marks with black permanent marker. The marks are not very big so marker should help.

    Ei siinä mitään, saahan ne peitettyä esim. tikunkärkeä mattamustaan kastamalla koska ovat pieniä. Vaan vituttaa kuitenkin moinen pelleily, vai tussia uuteen modiin.. In my ass. Tähän on sitten turha tulla vänkäämään, aatteleppa ite ostaisitko uutta autoa jossa on jo valmiiksi pari lommoa?

    No, hoidetaan kuntoon, tämäkin, ite, perkele.
    Liitetyt kuvat Liitetyt kuvat
    Viimeksi muokannut M.Kane; 13.05.16 kello 16:15.

     
     
  11. #171
    Täällä myöskin käyty sähköposti keskustelua "check battery" ongelmasta. Kyselivät mitä mitä akkua käytän ja minkälaista setuppia tulitan.Scylla, 45w,0.5 kanthal.Viimeisin vastaus oli vähintäänkin erikoinen. "I asked at the factory and they tried to fire at 45W and then the battery dies in just 5 puffs.
    One standard 18650 can't do it for a reasonable time.

    Chels, the modder, uses YStick at 21W the whole day. At your settings indeed the battery lives for several pufs and that's it.
    We asked at one of the forums and people say that to get a fullday vaping at high watts, the mod needs 3 or 4 18650 batteries.
    The good thing is that somebody recommended 30Q HG2 batteries.
    They can provide for a couple of hours at high power vaping.

    Is your mod working well at 20W?
    First of all let's check if the problem is in high watts. Eihän tää niin voi mennä et mulla 75w laite jota käytetään 20w . Eikä se toimi silläkään. Jotain löysää liitosta johdoissa tai piirissä vikaa,en viiti takuu aikana itse aukoa.

     
     
  12. #172
    ^Ihan höpöjä puhuvat. Sampan 30Q sisällä, 38.5W ja yhden scylla-tankillisen kulutuksella akusta mennyt näytön mukaan noin kolmannes.

     
     
  13. #173
    Höyrykone M.Kane's Avatar

    Liittynyt
    04/2015
    Sijainti
    Espoo
    Viestit
    1,755
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Hartsa77 Näytä viesti
    Täällä myöskin käyty sähköposti keskustelua "check battery" ongelmasta. Kyselivät mitä mitä akkua käytän ja minkälaista setuppia tulitan.Scylla, 45w,0.5 kanthal.Viimeisin vastaus oli vähintäänkin erikoinen. "I asked at the factory and they tried to fire at 45W and then the battery dies in just 5 puffs.
    One standard 18650 can't do it for a reasonable time.

    Chels, the modder, uses YStick at 21W the whole day. At your settings indeed the battery lives for several pufs and that's it.
    We asked at one of the forums and people say that to get a fullday vaping at high watts, the mod needs 3 or 4 18650 batteries.
    The good thing is that somebody recommended 30Q HG2 batteries.
    They can provide for a couple of hours at high power vaping.

    Is your mod working well at 20W?
    First of all let's check if the problem is in high watts. Eihän tää niin voi mennä et mulla 75w laite jota käytetään 20w . Eikä se toimi silläkään. Jotain löysää liitosta johdoissa tai piirissä vikaa,en viiti takuu aikana itse aukoa.
    Jaa, vastailivat mulle mm.että Suomesta ei ole tullut yhtään ilmoistusta viallisesta laitteesta.

     
     
  14. #174
    Höyrykone M.Kane's Avatar

    Liittynyt
    04/2015
    Sijainti
    Espoo
    Viestit
    1,755
    Tässä nyt laitetta käytetty muutama päivä ja hienosti on toiminut. Vähän ylläri oli että mukana tuli putki jolla saa 18650:set akutkin menemään modiin, vai menikö multa ohi tuo jossain. Piiri nyt ei mitään uutta ja ihmeellistä tuonut kun jo aikaisemmin olen siihen tutustunut, mielestäni erittäin hyvä piiri. Lähinnä Starre ollut nyt käytössä.

    Tuossa muutama kännyräpsy.
    Liitetyt kuvat Liitetyt kuvat

     
     
  15. #175
    Höyrykone M.Kane's Avatar

    Liittynyt
    04/2015
    Sijainti
    Espoo
    Viestit
    1,755
    Keskustelu mini-ezigin kanssa jatkuu.. Ensin lupasivat laittaa uuden deckin, nyt kertoivatkin etteivät lähetäkään akunkorkkia koska decki proYstickiin on vaikea vaihtaa itse...suuri riski rikkoa elektroniikka ym shaibaa.. Eli olisiko kiinnitetty alapuolelta: irroittaminen todennäköisesti vaatii modin purkamisen. Samalla tiedustelivat miksi akunkorkki ei mene pohjaan asti ja pyytivät mittailemaan akun. No, laitoin sinne kuvia, mitat ja linkin ko.akusta.

    Pyysin myös tulemaan vastaan näiden virheiden vuoksi, katsotaan mitä seuraa..

     
     
  16. #176
    Lainaus Alkuperäinen postaaja M.Kane Näytä viesti
    Samalla tiedustelivat miksi akunkorkki ei mene pohjaan asti ja pyytivät mittailemaan akun. No, laitoin sinne kuvia, mitat ja linkin ko.akusta.

    Pyysin myös tulemaan vastaan näiden virheiden vuoksi, katsotaan mitä seuraa..
    Onhan sulla useita akkuja ja varmaan jotain yleistä tyyppiä.

    Mittailemaan ja tussilla eloksointia korjailemaan.

    Sinuna rupeisin tiukentaan sävyä. Takuuhuoltoonhan tuo on saatava.

    Lähetetty minun LG-H850 laitteesta

     
     
  17. #177
    Höyrykone M.Kane's Avatar

    Liittynyt
    04/2015
    Sijainti
    Espoo
    Viestit
    1,755
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Twisted Näytä viesti
    Onhan sulla useita akkuja ja varmaan jotain yleistä tyyppiä.

    Mittailemaan ja tussilla eloksointia korjailemaan.

    Sinuna rupeisin tiukentaan sävyä. Takuuhuoltoonhan tuo on saatava.

    Lähetetty minun LG-H850 laitteesta
    Juu, olen jo tuossa aikaisemmin laittanutkin vähän tiukemmin, vaan kun lupasivat laittaa sen uuden deckin niin aattelin että fine, vaan mitästä vittua, ei tuukaan uutta. No, katsotaan mitä nyt vastaavat.

    Sanomattakin lienee selvää että täytynee harkita mini-ezigin kanssa tulevaa kauppasuhdetta jos heillä ei ole jotain järkevää nyt esittää.

     
     
  18. #178
    Höyrykone esu's Avatar

    Liittynyt
    01/2016
    Sijainti
    Oulu
    Viestit
    1,030
    Jotenkin outoa ämpyilyä. Mutta jotku kauppiaat on hanurista.
    Kaikki epäoniistuu jotenkin.

     
     
  19. #179
    Höyrykone M.Kane's Avatar

    Liittynyt
    04/2015
    Sijainti
    Espoo
    Viestit
    1,755
    Lainaus Alkuperäinen postaaja esu Näytä viesti
    Jotenkin outoa ämpyilyä. Mutta jotku kauppiaat on hanurista.
    Niinpä, asiallisesti tässä on kuitenkin menty.

     
     
  20. #180
    Mun Ystick lähti palautukseen,saa nähdä koska tulee ehjä takasin.

     
     
Keskustelu Kaupalliset akkumodit

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •