Sivu 9 / 33 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 567891011121319 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 161 - 180 / 644

Aihe: Freemax Starre Tank, DVC Sub Ohm

  1. #161
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Kubbih Näytä viesti
    Miten kauan meni tilauspäivästä? Tuleeko tuo postin kautta vai kuriirin?
    Postnordilla lähikauppaan ja tilauksesta n. 5 viikkoa.

     
     
  2. #162
    Nyt molempia jonkin verran testanneena pikainen vertailu:

    Starre v2 plussat:
    - parempi maku
    - pienempi koko
    - isompi tankki
    - parempi atopäiden kesto

    Starre Pro plussat:

     
     
  3. #163
    Höyrykone Beenari's Avatar

    Liittynyt
    06/2014
    Sijainti
    Hässlinki
    Viestit
    2,591
    Lainaus Alkuperäinen postaaja CoccoBill Näytä viesti
    Nyt molempia jonkin verran testanneena pikainen vertailu:

    Starre v2 plussat:
    - parempi maku
    - pienempi koko
    - isompi tankki
    - parempi atopäiden kesto

    Starre Pro plussat:
    #teamStarre

    Lähetetty minun vaimon läppäristä ilman mitään vitun tapatalkkia.




     
     
  4. #164
    Ei tää oo pahan hintanen suomestakaan ostettuna mut noiden atopäiden hinta on se mikä mietityttää.. Monta noita menee about kuukaudessa tai kauan esim yks kestää noin suunnilleen?

     
     
  5. #165
    Höyrykone Teppa's Avatar

    Liittynyt
    07/2012
    Sijainti
    Vuorentausta
    Viestit
    4,071
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Roelly Näytä viesti
    Ei tää oo pahan hintanen suomestakaan ostettuna mut noiden atopäiden hinta on se mikä mietityttää.. Monta noita menee about kuukaudessa tai kauan esim yks kestää noin suunnilleen?
    Mulla kestää tupakkamakuja 100ml, Menthol /muut ei niin karstoittavat 100-250ml. Eli mun käytössä kaksi viikkoa per ato. Pelkästään Starret käytössä.
    Virtaa: G-Tube, Tesla WYE, ja iStick Pico
    Höyryä: Berzerker RTA, Skyline RTA ja Dvarw MTL

     
     
  6. #166
    Höyrähtänyt

    Liittynyt
    05/2015
    Sijainti
    Kuopio
    Viestit
    18
    Onpa vaihtelua gearbestin toimitusajoissa. Mulle tuli juuri postiluukkuun paketti, tilaus tehty 19.10.

     
     
  7. #167
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    02/2015
    Sijainti
    Turku
    Viestit
    29
    Lainaus Alkuperäinen postaaja hessun Näytä viesti
    Onpa vaihtelua gearbestin toimitusajoissa. Mulle tuli juuri postiluukkuun paketti, tilaus tehty 19.10.
    Samoin tänne, mutta tilaus laitettu 9.10. ja lähetetty 17.10.

     
     
  8. #168
    Onko muilla Starren kanssa semmosta ongelmaa että ampuu nestettä suuhun höyrytellessä? Meinaan on vähän ärsyttävää kun joka imasulla puskee nestettä kielelle ja kitalakeen.

     
     
  9. #169
    Höyrykone Teppa's Avatar

    Liittynyt
    07/2012
    Sijainti
    Vuorentausta
    Viestit
    4,071
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Niklotin Näytä viesti
    Onko muilla Starren kanssa semmosta ongelmaa että ampuu nestettä suuhun höyrytellessä? Meinaan on vähän ärsyttävää kun joka imasulla puskee nestettä kielelle ja kitalakeen.
    Liian litkua nestettä. Starre toimii hyvin kun VG pitoisuus on siinä 70%. Omat Starret ei räi, ja nesteet on siinä 80+ VG.
    Virtaa: G-Tube, Tesla WYE, ja iStick Pico
    Höyryä: Berzerker RTA, Skyline RTA ja Dvarw MTL

     
     
  10. #170
    Höyrykone Beenari's Avatar

    Liittynyt
    06/2014
    Sijainti
    Hässlinki
    Viestit
    2,591
    Loppui usko ennen kuin atopäästä hönkä. Tänään oli pakko vaihtaa yli kaksi kuukautta palvellut starren atopää uuteen ihan oman mielenrauhan vuoksi.
    Käytetty näytti tuolta purettuna:
    IMG_1326.JPGIMG_1328.JPG

    Siis 1.9. käyttöön otettu Starre, sen jälkeen päivittäisessä käytössä. Vähintään tankillinen päivässä joka ikinen päivä.... Eli mitäs se nyt tekee? Minimissään 300ml höyrytelty TPA RY4D lientä. Ja kun käämiä kattelee, niin olisi varmasti vielä kuukauden pöhissyt ihan hyvin. Mutta kun alkoi oikeasti epäilyttämään että mun makuaistini on mennyt pilalle ja en enää tunnista kärähtäneen/tukkiutuneen aton makua....
    #teamStarre

    Lähetetty minun vaimon läppäristä ilman mitään vitun tapatalkkia.




     
     
  11. #171
    Höyrykone Teppa's Avatar

    Liittynyt
    07/2012
    Sijainti
    Vuorentausta
    Viestit
    4,071
    Eks olekkein ihan paska ato?
    Virtaa: G-Tube, Tesla WYE, ja iStick Pico
    Höyryä: Berzerker RTA, Skyline RTA ja Dvarw MTL

     
     
  12. #172
    Höyrykone Beenari's Avatar

    Liittynyt
    06/2014
    Sijainti
    Hässlinki
    Viestit
    2,591
    On. Purin samalla tankin osiksi ja tiskasin. Uusi atopää kasteltuna tankkiin, nesteet tupaan ja tankki telineeseen odottamaan aamukahveja... prkl että otti kupoliin kun se höyry maistui ihan samalle uudella atopäällä kuin tuolla vanhalla. Ihan paskaa siis.

    Jostakin kumman syystä vaan lopui usko kesken. Forkalla jannut kehuu kuinka atopää kestää sen 100ml-250ml ennen vaihtoa, itsellä kun sitä on mennyt tuosta varmasti sen 400ml, ellei enemmänkin. Tuo aiemmin mainittu 300ml tulee ihan laskukaavasta 60pv x 5ml/päivä (=tankillinen) ja aika vähän on noita päiviä jolloin ato olisi takattu vain kerran...

    No nyt tietää että tuolla paska-atolla voi imeä niin kauan kunnes maku muuttuu palaneelle.. Näitä on hankittava lisää - ja paljon.
    #teamStarre

    Lähetetty minun vaimon läppäristä ilman mitään vitun tapatalkkia.




     
     
  13. #173
    Höyrykonkari Veewee's Avatar

    Liittynyt
    04/2013
    Sijainti
    Nokia
    Viestit
    237
    Osa kestosta kuuluu kyllä tuolle RY4D:lle. Loistava neste ja ei karstaa setuppia niin kuin muut ryynäset. Pitäis olla hyllyssä yks starre ylimääräisenä pelkästään RY4D:lle.

     
     
  14. #174
    Höyrykonkari obsifi's Avatar

    Liittynyt
    08/2015
    Sijainti
    Kempele
    Viestit
    147
    Joo onhan tuo ato ollut kestävä omallakin käytöllä, kun vaihtelen nestettä joka 1-2 tankin välein laidasta laitaan. Keskimäärin 2-3 tankkia per päivä ja taisi kestää 10 päivää. Osa nesteistä melko tököttiä (esim IDKFA)

     
     
  15. #175
    Höyrypää

    Liittynyt
    12/2013
    Viestit
    739
    Starresta tais tulla omalla kohdalla Subtank-killer. Tykkään oikeasti kun siitä että imuvastusta ei ole kun vehdataan subohmien ja lunghittien kanssa. Luulin ettei subtankissa ole, sitten tuli starre.
    Ja tuo täyttäminen! Ei tarvi ees ottaa laitetta irti modista että saat sen täytettyä.
    Atopäitten kestosta ei ole vielä omakohtasta dataa, kun reilun viikon on ollut vasta käytössä starret.

    Kaksi on, kolmas tulossa!

     
     
  16. #176
    Höyrykone Teppa's Avatar

    Liittynyt
    07/2012
    Sijainti
    Vuorentausta
    Viestit
    4,071
    On tää vit... pirun kova clearo. Zkys tätä hehkutti joskus, ja ajattelin ettei voi olla paska, koska kyseiselle herralle paska ei maistu. Ennen Starrea luulin että Subtank on hyvä varsinkin RBA romuilla. Subtank on pelkkää kuraa tähän verrattuna. Jos nyt ihan super kriittinen on, niin ainoa valituksen aihe on liian hyvä toiminta ja maku. Kaikki muu on turhaa tähän verrattuna. Täytyy kyllä ottaa testiin Uwell Crown ja joku muukin uudempi clearo. Eikai nyt näin vanha voi olla vieläkin paras?
    Virtaa: G-Tube, Tesla WYE, ja iStick Pico
    Höyryä: Berzerker RTA, Skyline RTA ja Dvarw MTL

     
     
  17. #177
    Höyrykone Beenari's Avatar

    Liittynyt
    06/2014
    Sijainti
    Hässlinki
    Viestit
    2,591
    Niin minäkin luulin että Subtank on aivan pirun hyvä liero... No joo, subin pystyatopää pisti kampoihin Starrelle, mutta tämä ihan käsittämätön kestävyys vihelti pelin poikki. Ikävintä tässä asiassa on se että Starre/Maganus teki tästä hommasta täysin tylsän. Enää ei kiinnosta mitkään uutuudet lierojen osalta. Lemo2 teki saman RTA:n osalta.... Mitä mulle jää? DIY nesteet on enää suuremman mielenkiinnon kohteena ja ehkä modit.
    #teamStarre

    Lähetetty minun vaimon läppäristä ilman mitään vitun tapatalkkia.




     
     
  18. #178
    Mitäs versiota täällä kaikki hehkuttaa: Starre pro, V2 vai V3. Vai onko noi kaikki yhtä hyviä?
    "Not a bad life really"

     
     
  19. #179
    Höyrypää

    Liittynyt
    12/2013
    Viestit
    739
    No ihtellä ei oo kun Pro-malleja, ja nekin vasta reilun viikon olleet käytössä. Mutta tää on oikeesti yks parhaita lieroja mitä minä oon pitäny käsissäni. Melkein kokonaan on kuihtunu mielenkiinto rakennettaviin kun on atopäät yleensäkkin ottaneet aika huiman hypyn eteenpäin siitä mitä ne oli kun ite niitä viimeksi hypisteli, eli 1.5v takaperin!

    Ato kiinni, kostuta, täytä ja höyryä. Ei tämä enää helpompaa voi olla!




    Vai voiko?

     
     
  20. #180
    Höyrykone Beenari's Avatar

    Liittynyt
    06/2014
    Sijainti
    Hässlinki
    Viestit
    2,591
    V2 on ihan perus liero. V3 pitää sisällään tipin juuressa ylimääräisen ilmanoton.
    #teamStarre

    Lähetetty minun vaimon läppäristä ilman mitään vitun tapatalkkia.




     
     
Keskustelu Atomisaattorit / cartot / tankit

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •