Sivu 31 / 33 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 2127282930313233 ViimeinenViimeinen
Tulokset 601 - 620 / 644

Aihe: Freemax Starre Tank, DVC Sub Ohm

  1. #601
    Höyryttelijä Möge's Avatar

    Liittynyt
    08/2016
    Sijainti
    Turguses
    Viestit
    49
    Starre Pure ollut nyt vajaan kuukauden aktiivisessa käytössä ja edelleen sama 0.25 ato tankissa mikä tuli vehkeen mukana. Nestemäärää en ole laskenut mutta yli 100ml kepeästi mennyt läpi. Noussut aika selkeästi suosikkitankikseni. Parempi, kuin mikään muu mitä olen kokeillut(Starre V2, Zephyrys V2, Scylla, eGo One Mega, Melo 3, TFV4 & Tornado nano). Tehoja olen antanut 55-60W ja pölisee ainakin tuolla 0.25 atolla oikein helvetin hyvin. Makua tulee mahtavasti ja höyryä vähintäänkin riittävästi. Vuotanut ei ole tippaakaan. Drip tippi tosin meni vaihtoon, koska en tykkää rosterisista tipeistä. Suosittelen varauksetta kaikille DL imeskelijöille.

     
     
  2. #602
    Onko tuosta puresta poskisolistille iloa?ei sen nyt tupakkaa vastaava tarvis olla,mutta kun ei ämpäristäkään osaa imeä

     
     
  3. #603
    Höyrykone Teppa's Avatar

    Liittynyt
    07/2012
    Sijainti
    Vuorentausta
    Viestit
    4,071
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Pörri Näytä viesti
    Onko tuosta puresta poskisolistille iloa?ei sen nyt tupakkaa vastaava tarvis olla,mutta kun ei ämpäristäkään osaa imeä
    Ei.
    Virtaa: G-Tube, Tesla WYE, ja iStick Pico
    Höyryä: Berzerker RTA, Skyline RTA ja Dvarw MTL

     
     
  4. #604
    Höyryttelijä Möge's Avatar

    Liittynyt
    08/2016
    Sijainti
    Turguses
    Viestit
    49
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Pörri Näytä viesti
    Onko tuosta puresta poskisolistille iloa?ei sen nyt tupakkaa vastaava tarvis olla,mutta kun ei ämpäristäkään osaa imeä
    Ei sitten pienintäkään. Täysin keuhkoimuille tarkoitettu tankki.

     
     
  5. #605
    Höyrykone Beenari's Avatar

    Liittynyt
    06/2014
    Sijainti
    Hässlinki
    Viestit
    2,591
    Pakko kysyä, vaikka se toinen lanka osuisi ehkä paremmin kohdalleen.

    Poistin kirpparilta Maganuksen. Ulkoisesti täysin sama laitos kun Starre V2. Leveät ilmaröörit pohjassa ja ovaali täyttöreikä. Mutta nuo pohjan ja tankin kierteet tuntuvat vähän kahnaavan. Onko tämä Maganuksen ominaisuus vai onko tämä yksilö nyt vain katoin kohdeltu? Jotakin naarmuja on tuossa tankin alaosassa, olisiko pihdeillä yritetty aukaista ja samalla saatu vääntymään kieroksi? Ja sitten tuo ilmansäätörinkula mitä en juurikaan käytä, on hyvin tiukka kääntymään verrattuna Starreihin.
    #teamStarre

    Lähetetty minun vaimon läppäristä ilman mitään vitun tapatalkkia.




     
     
  6. #606
    Höyrykone ahteri's Avatar

    Liittynyt
    07/2012
    Sijainti
    Ylöjärvi
    Viestit
    1,318
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Beenari Näytä viesti
    Pakko kysyä, vaikka se toinen lanka osuisi ehkä paremmin kohdalleen.

    Poistin kirpparilta Maganuksen. Ulkoisesti täysin sama laitos kun Starre V2. Leveät ilmaröörit pohjassa ja ovaali täyttöreikä. Mutta nuo pohjan ja tankin kierteet tuntuvat vähän kahnaavan. Onko tämä Maganuksen ominaisuus vai onko tämä yksilö nyt vain katoin kohdeltu? Jotakin naarmuja on tuossa tankin alaosassa, olisiko pihdeillä yritetty aukaista ja samalla saatu vääntymään kieroksi? Ja sitten tuo ilmansäätörinkula mitä en juurikaan käytä, on hyvin tiukka kääntymään verrattuna Starreihin.
    Kuulostaa selkeesti kaltoinkohdellulta. Kyllä mulla maganuksen kierteet ja säätörinkula toimii oikeen jouheesti, ehkä jopa paremmin kuin starressa
    "FEAR stands for fuck everything and run."

     
     
  7. #607
    Höyrykone Beenari's Avatar

    Liittynyt
    06/2014
    Sijainti
    Hässlinki
    Viestit
    2,591
    Sain korjattua tuon aton pohjan ja tankin kirraamisen. Ratkaisu oli niinkin helppo kuin pohjan vaihto. Nyt on Starren pohja Maganuksen tankissa ja Maganuksen pohja Starren tankissa. Kumpikaan kombo ei kirraa yhtään.
    #teamStarre

    Lähetetty minun vaimon läppäristä ilman mitään vitun tapatalkkia.




     
     
  8. #608
    Höyrypää Isukka's Avatar

    Liittynyt
    02/2015
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    813
    Purea minäkin nyt n. 3-4 viikkoa käyttänyt. Ajossa kolmas atopää, ensimmäinen 0,25nen kesti reilusti yli 100ml litkua, toinen mokoma ei pelittänyt kuin 3-4 päivää (ilmeisesti maanantai kappale) ja nyt sisuksissa paketin mukana tullut 0,5nen. Se 0,25nen on enemmän minun makuun antaa lämpöisemmät höyryt.
    Muita huomioita:

    • Maku ja Höyryntuotto 0,25lla riittävä.
    • Vuotamaton rakenne on asia jota arvostan suuresti.
    • Kotikäyttöön sopiva, koon takia en ota helpolla taskuun.
    • Mutu tuntumalla ilman tieteellistä mittausta nämä Puren atopäät eivät ajallisesti kestä yhtä pitkään kuin perus Starren ni0,15set, litkumäärän osalta läpimeno voinee olla sama mutta tämä kuluttaa enemmän.
    FLAVOUR VAPERS 1% FINLAND


     
     
  9. #609
    Höyrykone Teppa's Avatar

    Liittynyt
    07/2012
    Sijainti
    Vuorentausta
    Viestit
    4,071
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Isukka Näytä viesti
    Purea minäkin nyt n. 3-4 viikkoa käyttänyt. Ajossa kolmas atopää, ensimmäinen 0,25nen kesti reilusti yli 100ml litkua, toinen mokoma ei pelittänyt kuin 3-4 päivää (ilmeisesti maanantai kappale) ja nyt sisuksissa paketin mukana tullut 0,5nen. Se 0,25nen on enemmän minun makuun antaa lämpöisemmät höyryt.
    Muita huomioita:

    • Maku ja Höyryntuotto 0,25lla riittävä.
    • Vuotamaton rakenne on asia jota arvostan suuresti.
    • Kotikäyttöön sopiva, koon takia en ota helpolla taskuun.
    • Mutu tuntumalla ilman tieteellistä mittausta nämä Puren atopäät eivät ajallisesti kestä yhtä pitkään kuin perus Starren ni0,15set, litkumäärän osalta läpimeno voinee olla sama mutta tämä kuluttaa enemmän.
    Mä oon oikeastaan todella pettynyt atojen kestoon. Ei meinaa max-VG mehut toimia niin hyvin kuin perus Starressa. Eka 0.5 ohminen kesti sen 100ml, loput 4 siinä 50ml. 0.25 ohm ato tais kestää sen yhden päivän. Se oli selkeästi viallinen, kun ohmeja oli laitteesta riippumatta 0.33. Noh, jopa Freemax voi mennä metsään alkupään tuotannossa. Tilataan uus aski ja ihmetellään. Maku ja vuotamattomus edelleen huippuluokkaa.
    Virtaa: G-Tube, Tesla WYE, ja iStick Pico
    Höyryä: Berzerker RTA, Skyline RTA ja Dvarw MTL

     
     
  10. #610
    Höyrykone M.Kane's Avatar

    Liittynyt
    04/2015
    Sijainti
    Espoo
    Viestit
    1,755
    Mulla taas on "vakiintunut" atojen kesto (0.50 Ω) n.kahteen viikkoon ja tehoiksi ko.atoille se 49 wattia. Yksi ato kesti viikon mutta siinä oli omaa syytä kun käräytin sitä hieman.
    Nesteinä suurinpiirtein ollut vg75/25pg makeita sekoituksia.
    Töissä mukana tuo tankki ja nesteen kulutusta ei ole nyt tullut katottua mutta useita tankkauksia päivässä kuitenkin.
    Tällä viikolla pitäs olla kourassa lisää atoja, alkaa olemaan kohta finito.

     
     
  11. #611
    Höyrypää Isukka's Avatar

    Liittynyt
    02/2015
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    813
    Minulla ollut Puressa paksumpaa litkua, pohja ja niksa VGtä ja vain tiivari PGtä tulisko ero sitten siinä.. mutta katsotaan nyt ensin kauanko tämä 0,5nen käy ja kukkuu ja kuten Teppa totesi näissä lienee alkukankeutta tuotannossa, seuraava aski saattaa jo olla parempi..

    Edit: Tsekkasin tuon saapumispäivän olin hakenut postista 3.11ta eli kohta kolme viikkoa ollut käytössä (muistelin että viikkoa pidempään) ja nyt siis jo kolmas ato ajossa.
    Viimeksi muokannut Isukka; 22.11.16 kello 19:06.
    FLAVOUR VAPERS 1% FINLAND


     
     
  12. #612
    Höyrypää Isukka's Avatar

    Liittynyt
    02/2015
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    813
    Pari päivää sitten koitti ehtoo tuolle 0,5sellekin. Paikansin ongelmaa, joka vaikuttaisi olevan siinä että paksulla litkulla putkeen vapotellessa jää ilma hengaamaan alas aton wickirööreille ja sen takia napaa kuivaa / kärventää aton vaikka dryhittiä ei varsinaisesti tule / heti huomaa, syy tälle rakenteellinen lasin ja kammion väli lienee liian kapoinen kuten ollut muutamissa muissakin esim. Lemo2 ja MoonShot, ilmakuplat ei vaan kerkeä vikkauksen alta pois jos litku paksua.
    FLAVOUR VAPERS 1% FINLAND


     
     
  13. #613
    Höyrykone M.Kane's Avatar

    Liittynyt
    04/2015
    Sijainti
    Espoo
    Viestit
    1,755
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Isukka Näytä viesti
    Pari päivää sitten koitti ehtoo tuolle 0,5sellekin. Paikansin ongelmaa, joka vaikuttaisi olevan siinä että paksulla litkulla putkeen vapotellessa jää ilma hengaamaan alas aton wickirööreille ja sen takia napaa kuivaa / kärventää aton vaikka dryhittiä ei varsinaisesti tule / heti huomaa, syy tälle rakenteellinen lasin ja kammion väli lienee liian kapoinen kuten ollut muutamissa muissakin esim. Lemo2 ja MoonShot, ilmakuplat ei vaan kerkeä vikkauksen alta pois jos litku paksua.
    Juu, nyt kun sanoit niin hokannu samaa jotta ne kuplat jää aika kauaksi aikaa siihen rei'ille. Niissä kammion rei'issä pitäs olla joku viiste tms. jotta pääsis pakenemaan helposti ylöspäin..?

     
     
  14. #614
    Höyrykone Beenari's Avatar

    Liittynyt
    06/2014
    Sijainti
    Hässlinki
    Viestit
    2,591
    Starre???? wuuut???? aaaaaaa poijjjjaat puhuu kammiosta. Semmoistahan ei perus-Starressa ole. Piti vähän katsella mitäs poijaat on aikaisemmin kirjoittanut jotta selviäsi että mistähän tankista oikein puhuvat......

    Eli kyseessä taitaakin olla Starre Pure eikä Starre?
    #teamStarre

    Lähetetty minun vaimon läppäristä ilman mitään vitun tapatalkkia.




     
     
  15. #615
    Höyrykone M.Kane's Avatar

    Liittynyt
    04/2015
    Sijainti
    Espoo
    Viestit
    1,755
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Beenari Näytä viesti
    Starre???? wuuut???? aaaaaaa poijjjjaat puhuu kammiosta. Semmoistahan ei perus-Starressa ole. Piti vähän katsella mitäs poijaat on aikaisemmin kirjoittanut jotta selviäsi että mistähän tankista oikein puhuvat......

    Eli kyseessä taitaakin olla Starre Pure eikä Starre?
    Purepa pure. Ittellä ei tosiaan ole ollu ongelmia tämän kanssa, kaikki atot ollu hyviä tähän asti. Siitäpä tulikin mieleen notta pitääpä vaihtaa uusi 0.5:sen murkula kun tykkään enämpi niistä kuin noista 0.25:sta. Satsi uusia taas kaapissa nääs.

     
     
  16. #616
    Höyrypää Isukka's Avatar

    Liittynyt
    02/2015
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    813
    Lainaus Alkuperäinen postaaja M.Kane Näytä viesti
    Juu, nyt kun sanoit niin hokannu samaa jotta ne kuplat jää aika kauaksi aikaa siihen rei'ille. Niissä kammion rei'issä pitäs olla joku viiste tms. jotta pääsis pakenemaan helposti ylöspäin..?
    Jep, viiste saattaisi hyvinkin jeesata mutta pitänee kokeilla hiukka lirummalla litkulla..
    FLAVOUR VAPERS 1% FINLAND


     
     
  17. #617
    Höyrykone M.Kane's Avatar

    Liittynyt
    04/2015
    Sijainti
    Espoo
    Viestit
    1,755
    Jahas, mullekin sattunut nyt atopäiden kanssa notta ei wickaa kunnolla vaikka käytössä samat nesteet samoilla vg/pg suhteilla. Nämä kolme atopäätä on samasta paketista ja 0.5Ω vastuksilla. Liekö tuo huono satsi vai mikä. Helkkarin tiukkaan on ainakin nuo pumpulit noissa ahdettu, tästä viimeisestä nypin neulalla hieman vähemmäksi jotta paremmin wickais mutta kyllä tämäkin on jo menetetty. Täytynee laittaa uusi taas.
    E: siis Puren atot kyseessä.
    Viimeksi muokannut M.Kane; 21.12.16 kello 16:38.

     
     
  18. #618
    Höyrypää Isukka's Avatar

    Liittynyt
    02/2015
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    813
    Hohm Slicen lämmönsäädöllä tuntuvat puren atot rokkaavan pidempään mutta sen kanssa ei sitten saa kunnon plosseja joka kerta kun lyö rajoitusta päälle. Aatelin jossain vaiheessa ihan testimielessä pumpuloida yhden itse uusiksi ja katsoa miten kestää löysemmillä villoilla mutta ei ole tullut kokeiltua kun koko idea kärsii, hommasin sen takia ettei tarvitse itse setupoida.
    FLAVOUR VAPERS 1% FINLAND


     
     
  19. #619
    Höyrykone M.Kane's Avatar

    Liittynyt
    04/2015
    Sijainti
    Espoo
    Viestit
    1,755
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Isukka Näytä viesti
    Hohm Slicen lämmönsäädöllä tuntuvat puren atot rokkaavan pidempään mutta sen kanssa ei sitten saa kunnon plosseja joka kerta kun lyö rajoitusta päälle. Aatelin jossain vaiheessa ihan testimielessä pumpuloida yhden itse uusiksi ja katsoa miten kestää löysemmillä villoilla mutta ei ole tullut kokeiltua kun koko idea kärsii, hommasin sen takia ettei tarvitse itse setupoida.
    Testinä minäkin tuota kerran kokeilin setupoida itse vaan jäi siihen.
    Laitoin nyt toisesta paketista aton, katsotaan kestääkö tuo totutun aikaa.

     
     
  20. #620
    Höyrykone Beenari's Avatar

    Liittynyt
    06/2014
    Sijainti
    Hässlinki
    Viestit
    2,591
    [foliopipo päähän]
    Olisikohan Freemaxilla tajuttu että yhtä Starren tankkia kohden myydään noin 3 pakettia atopäitä vuodessa? Pieni säätö atopäitä valmistavaan koneeseen ja atopäiden menekki nousee kymmeneen pakettiin per tankki.
    [foliopipo pois päästä]

    Juuri saapui Kiinasta kolme pakettia Starren atopäitä. Pienellä jännityksellä odottelen kuinkakohan mahtavat kestää näihin vanhoihin verrattuna.
    #teamStarre

    Lähetetty minun vaimon läppäristä ilman mitään vitun tapatalkkia.




     
     
Keskustelu Atomisaattorit / cartot / tankit

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •