Sivu 28 / 33 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 18242526272829303132 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 541 - 560 / 644

Aihe: Freemax Starre Tank, DVC Sub Ohm

  1. #541
    Höyrykone Beenari's Avatar

    Liittynyt
    06/2014
    Sijainti
    Hässlinki
    Viestit
    2,591
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Teppa Näytä viesti
    Mulla oli paketillinen paskoja cCell atoja. Tykkäsin kyllä toimivista erittäin paljon. Ehkä rosterisille voisi antaa vielä mahdollisuuden.
    Kärähti. Alta 30ml kiskottu. Kertoivat että selviää tuosta mutta palaneen maku vain paheni. Ja rosterilangalla joten kuivapolttokin vähän niin ja näin. Ja tankki oli puolillaan nestettä ettei kärähtänyt kuivana, ilmeisesti vaan wickaus loppui. No 0.9 muuminen kantturapää kehiin ja testaamaan.
    #teamStarre

    Lähetetty minun vaimon läppäristä ilman mitään vitun tapatalkkia.




     
     
  2. #542
    Höyrykonkari mikagee's Avatar

    Liittynyt
    09/2015
    Sijainti
    Pori
    Viestit
    354
    Nonni, 450 ml kesti eka ato mulla, sitten hävisi maku. On kyllä mainio vekotin, hyvät höyryt ja kestävät atopäät

     
     
  3. #543
    Höyrypää Pelipoika's Avatar

    Liittynyt
    01/2015
    Sijainti
    Espoo
    Viestit
    479
    Scyllaa pari kuukautta käyttäneenä en suosittele. Starressa hyväksitodetut atopäät alkavat kusemaan alleen ennen pitkää. Veikkaan että johtuu päältätäytöstä, eli kun kansi laitetaan paikoilleen, syntyy pieni ylipaine joka puolestaan hajottaa atopään.


    Laitteet ja nesteet vaihtuu koko ajan!

     
     
  4. #544
    Höyrykonkari JesseBob's Avatar

    Liittynyt
    10/2013
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    152
    Mulla on ollut kaksi Scyllaa tammikuusta lähtien päivittäisessä käytössä Freemaxin 0.5 ohmin kanthalpäillä, eikä ole vuotanut tai huohottanut pisaraakaan.

    Ettei olis vaan joku O-rengas tai clearo muuten viturallaan.

     
     
  5. #545
    Höyrypää Pelipoika's Avatar

    Liittynyt
    01/2015
    Sijainti
    Espoo
    Viestit
    479
    Lainaus Alkuperäinen postaaja JesseBob Näytä viesti
    Mulla on ollut kaksi Scyllaa tammikuusta lähtien päivittäisessä käytössä Freemaxin 0.5 ohmin kanthalpäillä, eikä ole vuotanut tai huohottanut pisaraakaan.

    Ettei olis vaan joku O-rengas tai clearo muuten viturallaan.
    Käynyt jo kolme kertaa sclyllalla eikä kertaakaan starrella. Atopää kunnolla kierretty ja uuden vaihtaminen lopetti tulvimisen. Eli kyllä se atopäässä vika oli. Samasta paketista otettu starreen atopäitä ilman ongelmia.


    Laitteet ja nesteet vaihtuu koko ajan!

     
     
  6. #546
    Höyrypää Isukka's Avatar

    Liittynyt
    02/2015
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    813
    Mielestäni scyllan NI 0,15 atot offeroivat heikomman vaponautinnon kuin Starren originaalit, tuo kyylän ato jotenkin tukkoisempi eikä puske makua samaan malliin, löytyykö vastaavaa havaintoa kanthaliaton puolelta ?
    FLAVOUR VAPERS 1% FINLAND


     
     
  7. #547
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    01/2012
    Sijainti
    Nivala
    Viestit
    209
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Pelipoika Näytä viesti
    Scyllaa pari kuukautta käyttäneenä en suosittele. Starressa hyväksitodetut atopäät alkavat kusemaan alleen ennen pitkää. Veikkaan että johtuu päältätäytöstä, eli kun kansi laitetaan paikoilleen, syntyy pieni ylipaine joka puolestaan hajottaa atopään.
    Tuo on ehkä ihan mahdollistakin.
    Mielestäni tuota voi ehkäistä välttämällä koko kannen kolon kastelua nesteellä että ilma pääsee vapaasti tulemaan välistä pois kantta suljettaessa.
    Ja suorittamalla sulkemisen rauhallisesti, eli hissukseen pohjaan asti ja sitten vasta kiertää kiinni.
    Toki kannattaa myös minimoida aika jonka kansi on auki.

    Mulla on starre pro kastellut modin kahdesti ihan omaa tyhmyyttäni kun ilmareikä on unohtunut kiertää kiinni.

    Et olisi halukas vaihtamaan Scyllaa Starre prohon?

     
     
  8. #548
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    06/2016
    Viestit
    35
    Mielenkiinnolla luin tätä ketjua ja lopuksi jäikin askarruttamaan, että mikä näistä nyt kannattaisi ottaa kokeiluun?
    Höyryttelyn aloitellut vasta tuossa kesän alkupuolella ja nykyisten cubiksien ja ijust 2 tankin rinnalle haluais jotain uutta ja parempaa.

    onkos nämä muuten kauhean vuotoherkkiä vai pysyvätkö kuivana?

     
     
  9. #549
    Höyrykone ahteri's Avatar

    Liittynyt
    07/2012
    Sijainti
    Ylöjärvi
    Viestit
    1,318
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Migo Näytä viesti
    Mielenkiinnolla luin tätä ketjua ja lopuksi jäikin askarruttamaan, että mikä näistä nyt kannattaisi ottaa kokeiluun?
    Höyryttelyn aloitellut vasta tuossa kesän alkupuolella ja nykyisten cubiksien ja ijust 2 tankin rinnalle haluais jotain uutta ja parempaa.

    onkos nämä muuten kauhean vuotoherkkiä vai pysyvätkö kuivana?
    Taitaa olla kaikki ihan hyviä versioita, pro vähän kai huonompi. Ei kuseskele yhtään kunnollisilla atopäillä, mulla joskus lirauttanu hieman alleen 0,5 ohmin claptoneilla.
    "FEAR stands for fuck everything and run."

     
     
  10. #550
    Höyrykone M.Kane's Avatar

    Liittynyt
    04/2015
    Sijainti
    Espoo
    Viestit
    1,755
    Starrea voi kyllä huoletta suositella. Itse käyttänyt 0.5 ohmin kanthaliatoja lähinnä.
    Oli starre mukana pohjoisen kalareissulla, ainut tankki joka toimi kuin tauti kokoajan, ilman kuseskeluja, vaikka heilui taskussa kilometritolkulla helteessä ja välillä sateessa. Lisäilin vain nesteitä ja kovaa ajoa.

     
     
  11. #551
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    06/2016
    Viestit
    35
    Selvä homma ja kiitoksia vastauksista. Taidan tommosen V2:n tai V3:n laittaa tilaten.
    Ei noiden välillä taida hirveästi eroja olla?

     
     
  12. #552
    Höyrykone Teppa's Avatar

    Liittynyt
    07/2012
    Sijainti
    Vuorentausta
    Viestit
    4,071
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Migo Näytä viesti
    Selvä homma ja kiitoksia vastauksista. Taidan tommosen V2:n tai V3:n laittaa tilaten.
    Ei noiden välillä taida hirveästi eroja olla?
    No ei sinäänsä. V3 versiossa maailman turhin lisäilma-tippi. Muistaakseni? Ihan pieniä eroja V1 ja V2 versioiden välillä oli ilmarööriin tehty pykälä millä ei ole mitään merkitystä.
    Virtaa: G-Tube, Tesla WYE, ja iStick Pico
    Höyryä: Berzerker RTA, Skyline RTA ja Dvarw MTL

     
     
  13. #553
    Höyrykonkari Mrmork's Avatar

    Liittynyt
    01/2016
    Sijainti
    Kouvola
    Viestit
    150
    joo tolla lisäilma-tipillä ei tee mielestäni yhtään mitään ärsyttäää vain.. pidän sen aina kiinni
    muuta eroa en oo huomannu käytössä v2 ja v3 välillä
    molempi parempi

     
     
  14. #554
    Höyrykone Beenari's Avatar

    Liittynyt
    06/2014
    Sijainti
    Hässlinki
    Viestit
    2,591
    V2:ssa yhden pykälän verran isompi ilma-aukko kuin V1:ssä. V3 muuten sama kuin V2 mutta tipissä täysin turha lisä-ilma-aukko.
    #teamStarre

    Lähetetty minun vaimon läppäristä ilman mitään vitun tapatalkkia.




     
     
  15. #555
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    01/2012
    Sijainti
    Nivala
    Viestit
    209
    Scylla on helpoin täyttää, ei tarvi ruuvata.
    Eikä mulla 3 desin kokemuksella ole vuotanut kertaakaan.

     
     
  16. #556
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    06/2016
    Viestit
    35
    Tuli nyt tilattua tuo starre v2:n, hetken pohdinnan jälkeen. Mietin myös Uwellin crownia, mut ehkä sen sitten vielä myöhemmin ottaa kokeiluun.

    Yksi kysymys ja varmistus, ovathan nämä atopäät oikeanlaisia tuohon starreen:
    https://m.fasttech.com/products/3007...b-ohm-dvc-coil
    vai onko vielä joku muu hyväksihavaittu atopää?

     
     
  17. #557
    Höyrykone ahteri's Avatar

    Liittynyt
    07/2012
    Sijainti
    Ylöjärvi
    Viestit
    1,318
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Migo Näytä viesti
    Tuli nyt tilattua tuo starre v2:n, hetken pohdinnan jälkeen. Mietin myös Uwellin crownia, mut ehkä sen sitten vielä myöhemmin ottaa kokeiluun.

    Yksi kysymys ja varmistus, ovathan nämä atopäät oikeanlaisia tuohon starreen:
    https://m.fasttech.com/products/3007...b-ohm-dvc-coil
    vai onko vielä joku muu hyväksihavaittu atopää?
    Hyvä ratkaisu. On käypiä päitä nuokin. Mä oon käyttäny enimmäkseen näitä: https://m.fasttech.com/products/3007...i200-coil-head
    "FEAR stands for fuck everything and run."

     
     
  18. #558
    Höyrykonkari Mrmork's Avatar

    Liittynyt
    01/2016
    Sijainti
    Kouvola
    Viestit
    150
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Migo Näytä viesti
    Tuli nyt tilattua tuo starre v2:n, hetken pohdinnan jälkeen. Mietin myös Uwellin crownia, mut ehkä sen sitten vielä myöhemmin ottaa kokeiluun.

    Yksi kysymys ja varmistus, ovathan nämä atopäät oikeanlaisia tuohon starreen:
    https://m.fasttech.com/products/3007...b-ohm-dvc-coil
    vai onko vielä joku muu hyväksihavaittu atopää?
    oon 5 samaa fasttechiltä ostanu ja 200ml (black toffee 60vg) ajaa kevyesti läpi nestettä kpl

     
     
  19. #559
    Höyrykone M.Kane's Avatar

    Liittynyt
    04/2015
    Sijainti
    Espoo
    Viestit
    1,755
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Migo Näytä viesti
    Tuli nyt tilattua tuo starre v2:n, hetken pohdinnan jälkeen. Mietin myös Uwellin crownia, mut ehkä sen sitten vielä myöhemmin ottaa kokeiluun.

    Yksi kysymys ja varmistus, ovathan nämä atopäät oikeanlaisia tuohon starreen:
    https://m.fasttech.com/products/3007...b-ohm-dvc-coil
    vai onko vielä joku muu hyväksihavaittu atopää?
    Varma valinta

     
     
  20. #560
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    06/2016
    Viestit
    35
    Vielä yks, ehkä tyhmäkin kysymys, niin eikös
    nämä scyllaan myytävät atopäät ole tismalleen samoja, mitä linkkailin tuossa muutama viesti takaperin?
    https://m.fasttech.com/products/3007...anthal#reviews

    sen takia kyselen, kun näitä näyttäis olevan varastossa heti.

     
     
Keskustelu Atomisaattorit / cartot / tankit

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •