Sivu 26 / 33 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 16222324252627282930 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 501 - 520 / 644

Aihe: Freemax Starre Tank, DVC Sub Ohm

  1. #501
    Höyrypää Isukka's Avatar

    Liittynyt
    02/2015
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    813
    Lieneekö Scyllasta jo kokemuksia. Lähinnä kiinnostaa täyttötapahtuma, vuotaako jos täyttää sulkematta ilmaröörejä ?
    FLAVOUR VAPERS 1% FINLAND


     
     
  2. #502
    Höyrähtänyt

    Liittynyt
    09/2015
    Viestit
    17
    Ei o itel scylla vuotanu ku täytelly.

     
     
  3. #503
    Onko joku saanut enemmän ilmaa irti tuosta normi Starresta? Lähtiskö porailemalla tai muuten rakennetta särkemällä enemmän ilmaa kuin orginaalista? Tarkoituksena olis ajella kovemmalla teholla kuin mitä tuolla nyt pystyy ajamaan.

     
     
  4. #504
    Höyrykone Teppa's Avatar

    Liittynyt
    07/2012
    Sijainti
    Vuorentausta
    Viestit
    4,071
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Kubbih Näytä viesti
    Onko joku saanut enemmän ilmaa irti tuosta normi Starresta? Lähtiskö porailemalla tai muuten rakennetta särkemällä enemmän ilmaa kuin orginaalista? Tarkoituksena olis ajella kovemmalla teholla kuin mitä tuolla nyt pystyy ajamaan.
    Ei se reikien kairaus hyödytä yhtään mitään. Ilmavirtaa rajoittaa atopään keskiröörin halkaisija, sitä et isommaksi saa rikkomatta. Jos haluat clearon jossa ilma liikkuu vikkelämmin, niin osta Horizon Krixus. Se on omalla kohdalla ilmavin ato sitten dripperien.
    Virtaa: G-Tube, Tesla WYE, ja iStick Pico
    Höyryä: Berzerker RTA, Skyline RTA ja Dvarw MTL

     
     
  5. #505
    En kyllä vaihda tätä mihinkään toiseen. Tämä on itsellä ns. luottotankki. Kun drippailu alkaa kyrsimään, niin tähän voi kaataa samaa nestettä kuin dripatessa (94vg/6pg). Ei ole koskaan vuotanut ja toimii aina talvella ja kesällä. Ainoa miinus on tuo kuristettu ilmansaanti. Tosin dripperissä käytän quad coilia, jolloin kaikki ilmaröörit on täysin auki. Sitten kun luottotankki alkaa tympimään, niin vaihdan taas dripperiin.

     
     
  6. #506
    Höyrykone Beenari's Avatar

    Liittynyt
    06/2014
    Sijainti
    Hässlinki
    Viestit
    2,591
    Starren atopää nieli maanantaina viimeiset millit 400ml satsista tuplaryynästä, Uusi satsi jo korkattu eikä tuo atopää ole millänsäkään, ei makumuutoksia ja häyryä tulee niin maan perusteellisesti. Taitaa tulla uusi ennätys. 10% 70VG/30PG 0,5ohm 50W
    #teamStarre

    Lähetetty minun vaimon läppäristä ilman mitään vitun tapatalkkia.




     
     
  7. #507
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Beenari Näytä viesti
    Starren atopää nieli maanantaina viimeiset millit 400ml satsista tuplaryynästä
    Miten luulet, maistuisko mulle vielä toi tuplaryynänen, kun spessu alkoi n. 2 litran jälkeen maistumaan aika pahalta. Itseasiassa hajukin siitä tuottaa voimakkaan nieleskelyreaktion. Onkohan olemassa ryynästä, joka olis kohtuu kuiva(peräti aika kuiva), silti maistettavissa ryynäselle?

     
     
  8. #508
    Höyrykone Beenari's Avatar

    Liittynyt
    06/2014
    Sijainti
    Hässlinki
    Viestit
    2,591
    Mulla taisi tulla ihan vastaava reaktio vastaan noilla Defun ryynäsillä. Aikanaan. Liika on liikaa. Itse asiassa kaikki nesteet mitkä sisälti samaa vanilijaa aiheutti saman reaktion. Tuplaryynänen pelasti siinä vaiheessa.

    Minun mielestä tämä tuplaryynänen on aikas kuivaa tavaraa tuonne 11% - 12% sekoitussuhteisiin saakka. Siitä yli ja alkaa tulla makeutta mukaan kuvioon. Ja siis Starrella vedettynä puolen muumin atopäällä. Oma neste 70VG/30PG lubrin pohjilla, 3mg/ml niksalla (MnM).
    #teamStarre

    Lähetetty minun vaimon läppäristä ilman mitään vitun tapatalkkia.




     
     
  9. #509
    Höyrähtänyt

    Liittynyt
    09/2014
    Sijainti
    Kuopio
    Viestit
    15
    Näköjään fasttechille tullut erivärisiä vaihtolaseja. Pitää varmaan laittaa testiksi mustia laseja paketti tulemaan.

    https://www.fasttech.com/search?free...20glass%20tank

     
     
  10. #510
    Höyrykone Beenari's Avatar

    Liittynyt
    06/2014
    Sijainti
    Hässlinki
    Viestit
    2,591
    Tämmöistäkö meinasit?
    #teamStarre

    Lähetetty minun vaimon läppäristä ilman mitään vitun tapatalkkia.




     
     
  11. #511
    Höyrähtänyt

    Liittynyt
    09/2014
    Sijainti
    Kuopio
    Viestit
    15
    Ai niitä on saanut aikaisemminkin? Miten ei oo osunut silmään :O

    Ja ettei nyt ihan turha postaus ollut, niin mainittakoon että scyllaa saa myös aika hyvään hintaan fasttechilta.

     
     
  12. #512
    Höyrykone Beenari's Avatar

    Liittynyt
    06/2014
    Sijainti
    Hässlinki
    Viestit
    2,591
    Nuo mun on Zephyruksen laseja. Millimetrin pidempiä, mutta toimii täydellisesti. Jopa Subtank Minin lasikin käy, mutta silloin pitää siihen Starren yläkäpin putkeen laittaa toinenkin o-rengas. Starre 22x28mm, Zephyrus/Zephyrus2 22x29mm ja Subtank Mini 22x30mm. Kaikissa 1,5mm vahvuus.
    #teamStarre

    Lähetetty minun vaimon läppäristä ilman mitään vitun tapatalkkia.




     
     
  13. #513
    Höyrykone Beenari's Avatar

    Liittynyt
    06/2014
    Sijainti
    Hässlinki
    Viestit
    2,591
    Nonni!!1!! Nyt voi sitten viritellä onnittelulauluja, nimittäin Starren atopää (0.5Ω, 50W, RY4D 10%) täytti juuri 500ml!!
    #teamStarre

    Lähetetty minun vaimon läppäristä ilman mitään vitun tapatalkkia.




     
     
  14. #514
    Höyrypää

    Liittynyt
    12/2013
    Viestit
    739
    Kova on ato!
    Tosin tuo tuplaryynänen on muutenkin sellanen neste että se ei pahemmin sotke/karstaa. Uskomattomia määriä oon itekkin vedelly Misteristä tuota nestettä samoilla vanuilla.

    Jostain syystä omalle kohdalle on sattunut nyt pari-kolme huonoa Starren atoa. 50ml jälkeen alakaa tulla kuivahtavainen sivumaku ekoilla höyryillä. Tehoa en kuitenkaan oo antanu tuolla 0.5ohmin atoille kun sen 40w.

     
     
  15. #515
    Höyrykone Beenari's Avatar

    Liittynyt
    06/2014
    Sijainti
    Hässlinki
    Viestit
    2,591
    Jep. Varsinkin tankkauksen jälkeen saattaa vähän oirehtia. Kierreliitoksella kun on, niin ilmeisesti ilmanpaine tekee pienet tepposet atopäälle? Olenkin ottanut tavaksi jättää aton tankkauksen jälkeen pystyyn pariksi tunniksi rauhottumaan.

    Ja saattaa tuolla omalla höyryttelytavallakin jotain tekemistä atopään keston kanssa. Eli ei edes yritetä mahdollisimman nopeasti mahdollisimman paljon mahdollisimman isoja pilviä ketjussa puhallella, vaan rauhallisia 4-5 sekunnin keuhkoimuja ja höyryn mausta nautiskellen ulos puhallellen. Saa atopää siinä samalla jäähtyä kunnolla ennen seuraavaa hatsia.

    Uskomattoman hyvä tuuri on käynyt noiden atopäiden kanssa, ne vähät mitä on kerennyt käyttämään. Kolme atopäätä antautunut "ennen aikojaan", kaksi ihan käyttäjän hölmöilystä johtuen ja yksi ihan muuten vaan antautui reilun 300ml:n jälkeen.
    #teamStarre

    Lähetetty minun vaimon läppäristä ilman mitään vitun tapatalkkia.




     
     
  16. #516
    Höyrypää

    Liittynyt
    12/2013
    Viestit
    739
    Beenari kirjottaa kyllä asiaa!

    Taas!

     
     
  17. #517
    Höyrykone Beenari's Avatar

    Liittynyt
    06/2014
    Sijainti
    Hässlinki
    Viestit
    2,591
    Kyllä tämä on kone! Tein kokeeksi 200ml Copsan Bat Mousea 5% tintrauksella. Starrella kiskottuna maku ei muuttunut mihinkään. Tai no jos oikein pinnistelee makuhermoja, niin kait se maku on hiuksen hienosti laimeampi....tai sitten ei. No enää ei yhdeksän ja puolen euron tiivaripullon hintakaan harmita. Ja sopivalla lasilla ja tipillä varustettuna maukkaan näköinenkin:
    #teamStarre

    Lähetetty minun vaimon läppäristä ilman mitään vitun tapatalkkia.




     
     
  18. #518
    Höyrykone Teppa's Avatar

    Liittynyt
    07/2012
    Sijainti
    Vuorentausta
    Viestit
    4,071
    Nyt voitte lopettaa tuskailut paskojen RBA-päiden kanssa. Otin piruuttani testiin Fasttechiltä Demon killer Notch coileja. Ekalla yrityksellä toimiva SS316 setup sisään. Helvetin helppo tehdä. Ohut soiro pumpulia ympärille, ja paketti vanhan puretun aton sisään. Varmaan heti hoksaatte miten menetellä kun näette coilit: https://www.fasttech.com/products/4692000
    Tosin melko kertakäyttöisiä nämä on. Eipä taida saada ehjänä ulos kuivapolttoa varten... Tulipahan testattua.
    Virtaa: G-Tube, Tesla WYE, ja iStick Pico
    Höyryä: Berzerker RTA, Skyline RTA ja Dvarw MTL

     
     
  19. #519
    Höyrykone Beenari's Avatar

    Liittynyt
    06/2014
    Sijainti
    Hässlinki
    Viestit
    2,591
    Palaappa Teppa asiaan sitten kun on vähän käyttökokemusta tuosta virityksestä. Kiinnostaa maun ja höyryn tuotto vs. alkuperäinen valmisatopää. Ja ennen kaikkea kestävyys. Ohut soiro pumpulia vähän epäilyttää ettei pysty varaamaan riittävästi nestettä pitkiin imuihin, kuten alkuperäinen atopäää tekee.
    #teamStarre

    Lähetetty minun vaimon läppäristä ilman mitään vitun tapatalkkia.




     
     
  20. #520
    Höyrykone Teppa's Avatar

    Liittynyt
    07/2012
    Sijainti
    Vuorentausta
    Viestit
    4,071
    Jep. Mä kertoilen fiiliksiä kyllä. Ilmaisin itseäni taas hieman huonosti kun puhuin ohuesta pumpulisoirosta. Tarkoitin siis kapeata, coilin levyistä soiroa joka tiiviisti rullataan coilin ympärille.
    Virtaa: G-Tube, Tesla WYE, ja iStick Pico
    Höyryä: Berzerker RTA, Skyline RTA ja Dvarw MTL

     
     
Keskustelu Atomisaattorit / cartot / tankit

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •