Sivu 22 / 33 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 1218192021222324252632 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 421 - 440 / 644

Aihe: Freemax Starre Tank, DVC Sub Ohm

  1. #421
    Enpä ole kertaakaan yli 50W tehoja kaivannut.

     
     
  2. #422
    Kiitos kovasti vastauksista! Yksi kysymys vielä, mikä noista kaikista paras? Juuri tämä pro ylätäytöllä vai sitten se v3? Kiitos!

     
     
  3. #423
    Höyrykone Teppa's Avatar

    Liittynyt
    07/2012
    Sijainti
    Vuorentausta
    Viestit
    4,071
    Lainaus Alkuperäinen postaaja tukemoi Näytä viesti
    Kiitos kovasti vastauksista! Yksi kysymys vielä, mikä noista kaikista paras? Juuri tämä pro ylätäytöllä vai sitten se v3? Kiitos!
    Makuasia. Mä tykkään v1 ja v2 malleista. Pro lähti jo koska liian pieni tankki, ja jostain syystä vähän tiukempi imu ja jonkin verran wikkaus ongelmia. V3 varmaan yhtä hyvä kuin 1 ja 2 versio, mutta turha lisäilma tipissä.
    Virtaa: G-Tube, Tesla WYE, ja iStick Pico
    Höyryä: Berzerker RTA, Skyline RTA ja Dvarw MTL

     
     
  4. #424
    Joo taitaa kaatua tohon 5ml tankkiin. Onks v1 ja v2 mitään eroa? Kuvan perusteella ei näyttänyt kauheesti olevan.

     
     
  5. #425
    Höyrykone Teppa's Avatar

    Liittynyt
    07/2012
    Sijainti
    Vuorentausta
    Viestit
    4,071
    Lainaus Alkuperäinen postaaja tukemoi Näytä viesti
    Joo taitaa kaatua tohon 5ml tankkiin. Onks v1 ja v2 mitään eroa? Kuvan perusteella ei näyttänyt kauheesti olevan.
    Eipä juuri. Kakkonen on vähän paremmin viimeistelty, ja imuaukkoon on tehty joku lipare minkä vaikutusta en ole huomannut. Tai ehkä litkut ja kondensio valuu paremmin modin päälle?
    Virtaa: G-Tube, Tesla WYE, ja iStick Pico
    Höyryä: Berzerker RTA, Skyline RTA ja Dvarw MTL

     
     
  6. #426
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Teppa Näytä viesti
    Eipä juuri. Kakkonen on vähän paremmin viimeistelty, ja imuaukkoon on tehty joku lipare minkä vaikutusta en ole huomannut. Tai ehkä litkut ja kondensio valuu paremmin modin päälle?
    Kiitoksia näistä tärkeistä tiedoista! laitan tilaten...

     
     
  7. #427
    Höyrykone Beenari's Avatar

    Liittynyt
    06/2014
    Sijainti
    Hässlinki
    Viestit
    2,591
    On tämä vaan vinkeä tankki...

    Defun spessu-ryynänen sekä VotD versio paskoi kayfunin setupin viimeistään 15ml kohdalla. Pääsi tuo TPA:n tuplaryynänen loppumaan ja korvaavaa lientä kaivelin kätköistäni. Ei löytynyt kun 30ml spessu-ryynästä ja 100ml VotD ryynästä. Vähän arvelutti tuo paskomistaipumus, mutta kun atopäällä oli jo reilu 200ml imetty tuplaryynästä, niin eipähän se harmita jos menee tukkoon.

    Ja kattia kanssa!!11!! 30ml spessua meni huomaamatta ja nyt sitten tuo VotD pullokin näyttää tyhjää. Ja ei minkäänlaista oireen poikastakaan setupin paskomisesta. Tai no kerran näkyi tankin sisällä nesteessä tumma juova. Ja tuo samainen juova nesteessä kayfunissa tarkoitti sitä että strupöi oli tullut tiensä päähän. Mutta ei tässä.

    Ilmeisesti mulla on ollut aivan käsittämättömän hyvä tuuri noiden atopäiden kanssa. Joten täytyy koputtaa puista päätäni ja tilata lisää. Ja V2 malli Starresta siis kyseessä 0.5 atolla.
    #teamStarre

    Lähetetty minun vaimon läppäristä ilman mitään vitun tapatalkkia.




     
     
  8. #428
    Mä oon tykänny tuosta Pro-mallista juurikin sen ylätäytön takia ja omassa käytössä en oo huomannu mitään eroa V2:een.
    Prota saa nyt aikas edukkaasti GB:ltä Original Freemax Starre Pro Sub Ohm Clearomizer-13.59 and Free Shipping| GearBest.com
    Jeah

     
     
  9. #429
    Höyrypää Isukka's Avatar

    Liittynyt
    02/2015
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    813
    Lainaus Alkuperäinen postaaja kyy99 Näytä viesti
    Mä oon tykänny tuosta Pro-mallista juurikin sen ylätäytön takia ja omassa käytössä en oo huomannu mitään eroa V2:een.
    Prota saa nyt aikas edukkaasti GB:ltä Original Freemax Starre Pro Sub Ohm Clearomizer-13.59 and Free Shipping| GearBest.com
    Samat mieltymykset minulla, juuri sen vuotamattoman ylätäytön takia pro istuu modin nokassa huomattavasti tiuhemmin kuin v2nen, pitänee tilata näitä lisää kun noin halvalla lähtee.
    FLAVOUR VAPERS 1% FINLAND


     
     
  10. #430
    Itellä kans pro malli käytössä ja oon tykänny. En tykkää vaa yhtää tosta lisäilmarööristä tipissä ja toinen miinus ku tahtoo kondensoitunutta nestettä löytyä sieltä välillä :/ jos siitä nyt jotai positiivista voi sanoa nii jos sattuu olemaan paska neste nii röökit auki vaa nii maut häviää ku pieru saharaan

     
     
  11. #431
    Höyrypää Isukka's Avatar

    Liittynyt
    02/2015
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    813
    Juu ne tipin röörit on persiistä, v2sessa tippi ehdottomasti parempi olen aeimminkin haikaillut pro.ta v2sen tipillä..
    FLAVOUR VAPERS 1% FINLAND


     
     
  12. #432
    Eikös tossa v3 mallissa mikä on sama kuin v1 ja v2 niin voi halutessaan sulkea sen turhan lisäilmaröörin?

     
     
  13. #433
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    10/2015
    Sijainti
    Lahti
    Viestit
    25
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Speedballl Näytä viesti
    Eikös tossa v3 mallissa mikä on sama kuin v1 ja v2 niin voi halutessaan sulkea sen turhan lisäilmaröörin?
    Kyllä.
    Tai sitten voi vaihtaa tavallisen tipin.

     
     
  14. #434
    Starreen on tullu näköjää 0.5 claptoneita :O onko mistää kotosin?

     
     
  15. #435
    Höyrypää Isukka's Avatar

    Liittynyt
    02/2015
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    813
    Sopiikohan tuo cCell Starreen ?
    FLAVOUR VAPERS 1% FINLAND


     
     
  16. #436
    Höyrykone Teppa's Avatar

    Liittynyt
    07/2012
    Sijainti
    Vuorentausta
    Viestit
    4,071
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Isukka Näytä viesti
    Sopiikohan tuo cCell Starreen ?
    Sopii. Juuri nyt käytössä. Nam nam.
    Virtaa: G-Tube, Tesla WYE, ja iStick Pico
    Höyryä: Berzerker RTA, Skyline RTA ja Dvarw MTL

     
     
  17. #437
    Höyrykonkari DaMulQ's Avatar

    Liittynyt
    08/2012
    Sijainti
    Rauma
    Viestit
    357
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Isukka Näytä viesti
    Sopiikohan tuo cCell Starreen ?
    Eiköhän, kun aspireen kerran käy:

    Aspire Atlantis Coils will fit.

    Vapeston Maganus
    Freemax Starre
    Anyvape Sega Sub Tank
    Eleaf Melo
    Sense Tech Herakles
    Horizon Tech Arctic

     
     
  18. #438
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    09/2011
    Viestit
    50
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Teppa Näytä viesti
    Sopii. Juuri nyt käytössä. Nam nam.
    Millaisilla asetuksilla/kikoilla?
    Tänään sain pari ccell atoa. Pari tippaa keramiikan päälle ja muutamat sivureikiin. Aika huonosti keramiikka imee nestettä eikä ollut aikaa odotella vuorokautta.
    Aluksi varovasti 220C/50W. No hetihän se löi temp protectionit. 260C sama, 310C vähän kärähtänyt maku. Siitä laskin 280C ja eipä höyryissä tai maussa ole hurraamista. Vaikka tämänkin piti olla jeesus atopää. Kohta 5ml höyrytelty eikä vaan millään ala wikata kunnolla. Starre V2 siis atona ja VTC mini uusimmalla softalla.

    Ainut positiivinen asia tässä pettymyksessä on se että ei ole pumpulia mikä palaisi ja ato olisi heti pilalla.
    Sitkeästi tässä on kohta 5½ vuotta kaikenlaisia kokeiltu ja oikeastaan pettymyksestä toiseen menty.. 310C taulussa ei hirveän montaa imua voi ottaa kun alkaa maistua palanut.

    edit: Sama juttu toisella ccell atopäällä. No takaisin pumpuli ni200:nen niin makua tulee moninkertaisesti enemmän eikä olla heti rajoittalla.
    Viimeksi muokannut Roku; 03.02.16 kello 02:43.

     
     
  19. #439
    Höyrykone Teppa's Avatar

    Liittynyt
    07/2012
    Sijainti
    Vuorentausta
    Viestit
    4,071
    Käytössä cCell kanthal versio Starre v2:n sisällä. Tehoja 30-35. Joku toinenkin valitteli ettei makua tule juuri paskaakaan ja kuivaa iskis. Olis tosi tyypillistä jos nämäkin atot olis paskoja kun niitä enemmän tehdään. Ja toi "huonosti keramiikka imee nestettä" ihmetyttää. Mä olin masokisti, ja tein niinkuin Busardo. En esikostuttanut ollenkaan vaan kuivana sisään ja muutama imu päälle. Heti kun alkoi höyryä tulemaan, tuli myös maku.
    Virtaa: G-Tube, Tesla WYE, ja iStick Pico
    Höyryä: Berzerker RTA, Skyline RTA ja Dvarw MTL

     
     
  20. #440
    Mulle tuli eile noi ccell atopäät. Kanthal lähti eka testii ja melkei sama tepalla paitsi ite tein perinteisesti muutamalla tipalla kostutus ja pari pitkää imua röörit kiinni ja pikkuhiljaa watit ylös. Tulee makua nam!

     
     
Keskustelu Atomisaattorit / cartot / tankit

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •