Sivu 17 / 33 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 713141516171819202127 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 321 - 340 / 644

Aihe: Freemax Starre Tank, DVC Sub Ohm

  1. #321
    Miten nuo 0.25 ja 0.5 ohmiset atot eroaa käytännössä toisistaan? Kumpi on raadin mielestä parempi?

     
     
  2. #322
    Höyrykone Teppa's Avatar

    Liittynyt
    07/2012
    Sijainti
    Vuorentausta
    Viestit
    4,071
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Sundman Näytä viesti
    Miten nuo 0.25 ja 0.5 ohmiset atot eroaa käytännössä toisistaan? Kumpi on raadin mielestä parempi?
    Yhtä hyviä mun mielestäni, mutta silti suosin 0.5 ohmisia. Tuntuu vaan hullulta ajella 40-80w, kun saman höyryn saa pienemmilläkin tehoilla.
    Virtaa: G-Tube, Tesla WYE, ja iStick Pico
    Höyryä: Berzerker RTA, Skyline RTA ja Dvarw MTL

     
     
  3. #323
    Höyrykone Niksi's Avatar

    Liittynyt
    12/2013
    Sijainti
    Satunnainen
    Viestit
    1,047
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Sundman Näytä viesti
    Miten nuo 0.25 ja 0.5 ohmiset atot eroaa käytännössä toisistaan? Kumpi on raadin mielestä parempi?
    0.5 ite aina käytin. 0.25 oli maultaan jotenkin kärkkäämpiä, ei niin pehmeä höyry, kuin 0.5. Jotenkin se maku tuntui vaan niin erilaiselta noilla atoilla, vaikka millä tehoilla ajelin. Eli 0.5 ja ~45w voimaa ulos.

     
     
  4. #324
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Teppa Näytä viesti
    Noissa "tein itse ja säästin" mallisissa isoissa tankeissa tuppaa olemaan paine ongelmia. Joko ei wikkaa, tai sitten nesteen paine/paino tuuppaa litkut pihalle joka rööristä. Jatketaan jatkuvaa tankkailua. Tai ehkä Generade Starremiehenä kehittää jotakin sopivaan hintaan.
    Kiitoksia tästä. Eipä käynyt paineet mielessäkään.

     
     
  5. #325
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    10/2015
    Sijainti
    Tampere/Nokia
    Viestit
    52
    Toista päivää starret käytössä. Ei vielä ainakaan ole maku yltänyt vision MK:n tasolle. V2 0.5 ja V3 0.25 käytössä. Nestettä kulkenut molemmista noin 10 ml. Puffilan paketti juuttunut kustin taskuun, siksi hiukan vaillinaiset testaukset vielä. VTC ministä hukku V3 ilmoittelee että ato ois liian matala

     
     
  6. #326
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    10/2015
    Sijainti
    Lahti
    Viestit
    25
    Mahtava peli tää starre.

     
     
  7. #327
    43w 0,5ohmin atopäillä tuntuu olevan maun suhteen sweetspot. Ja ilmansäätö kaksi naksua kiinni. Jos tuuttaa täysin auki, makua häviää jonkin verran. Ja nestettä tällä kyllä menee ihan liikaa...

     
     
  8. #328
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Sundman Näytä viesti
    Ja ilmansäätö kaksi naksua kiinni.
    Näinkin yksinkertainen juttu vaikuttaa näköjään yllättävän paljon. Edelleen riittävän avara imu, mutta makua tuntuu löytyvän ihan eri tavalla, taas mennään...
    "Not a bad life really"

     
     
  9. #329
    Höyrykonkari JesseBob's Avatar

    Liittynyt
    10/2013
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    152
    Freemax Scyllasta valmistajan video:



    Kertokaa, jos siellä on jotain ihmeellistä. Oma ennätys tähän mennessä 7min putkeen katsottuna tuota heiluvaa tarkennusta, ennenkuin alkoi päässä viiraamaan.
    Viimeksi muokannut JesseBob; 12.12.15 kello 16:37.

     
     
  10. #330
    Höyrykone Miru's Avatar

    Liittynyt
    03/2015
    Sijainti
    Järvenpää
    Viestit
    6,563
    Nätti tankki ja paljon lupauksia..ihan vähän alkoi kiinnostamaan

     
     
  11. #331
    Niin kauan kuin starren atopäät on hyviä, niin on laite käytössäkin. Jokaisen atopään sisäänajoa lukuunottamatta maku on aina pysynyt samana. Atopäiden kestokin alkaa vakioitumaan vain muutaman päivän eroihin. Subtankilla atopää kesti pahimmillaan 2 tankkia ja parhaimmillaan 15> tankkia. Tämä on kyllä hyvä laite. Rba:n puutetta korvaan eri vehkeillä sitten. Subtankin aika oli ja meni jo.

     
     
  12. #332
    Höyrykone Teppa's Avatar

    Liittynyt
    07/2012
    Sijainti
    Vuorentausta
    Viestit
    4,071
    Subtank? Mulla on joku etäinen muisto tankista mistä ei saanut makua sitten millään... Tais vielä vuotaakkin joka toisella uhrilla...
    Virtaa: G-Tube, Tesla WYE, ja iStick Pico
    Höyryä: Berzerker RTA, Skyline RTA ja Dvarw MTL

     
     
  13. #333
    Höyrykone Miru's Avatar

    Liittynyt
    03/2015
    Sijainti
    Järvenpää
    Viestit
    6,563
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Teppa Näytä viesti
    Subtank? Mulla on joku etäinen muisto tankista mistä ei saanut makua sitten millään... Tais vielä vuotaakkin joka toisella uhrilla...
    Koskapa olet Teppa niin pro tuon starren kanssa niin heitäppä ehdotuksia hyvä modi sille.Eli mistä saisi parhaat hyödyt,höyryt etc...jassolta saan lainaan yhden, mutta mieleni halajaa uutta modia ja joku hyvä starrelle ja wattejakin saapi olla

     
     
  14. #334
    Höyrykone Teppa's Avatar

    Liittynyt
    07/2012
    Sijainti
    Vuorentausta
    Viestit
    4,071
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Miru Näytä viesti
    Koskapa olet Teppa niin pro tuon starren kanssa niin heitäppä ehdotuksia hyvä modi sille.Eli mistä saisi parhaat hyödyt,höyryt etc...jassolta saan lainaan yhden, mutta mieleni halajaa uutta modia ja joku hyvä starrelle ja wattejakin saapi olla
    No huh, vai oikein Pro? Mä oon vallan hyvin pärjännyt näillä omillani, eli Smok 80+ ja eVic VT. Smokilla pääsee 80w, ja erkillä 60w. Molemmissa tehot piisaa vaikka 0.25 atoille. Paha sinäänsä mitään suositella, kun nää vehkeet on aika samanlaisia kaikki nykyään. Jos nyt ostaisin jonkun kalikan niin varmasti kaatuisin ton Wismec Reuleaux RX200 kikkareen suuntaa. Tehot ei varmasto lopu, sitten vielä lämpösäätöd siihen kylkiäisiks. Ei mikään neitimodi toi Wismec, mutta miten olis se eVic VT mini, joka on aika sippoinen ja vaihdettavalla akulla? Saa ihq värejäkin.
    Virtaa: G-Tube, Tesla WYE, ja iStick Pico
    Höyryä: Berzerker RTA, Skyline RTA ja Dvarw MTL

     
     
  15. #335
    Höyrykone Miru's Avatar

    Liittynyt
    03/2015
    Sijainti
    Järvenpää
    Viestit
    6,563
    Kiitos vinkeistä mä en tartte neitimodia..värilläkään ei väliä kunhan saan parhaat hyödyt irti nyt alan tutkailemaan mikä sopis mulle ja kyllähän sä pro vähän olet ja kiitti vielä

     
     
  16. #336
    Höyrykone ktdd's Avatar

    Liittynyt
    04/2013
    Sijainti
    Kuopio
    Viestit
    12,342
    Ota suosiolla se VTC mini, ei ole kallis ja 75 wattia lähtee tehoja. Oikein mainio modi

     
     
  17. #337
    Höyrykone _S_'s Avatar

    Liittynyt
    05/2013
    Sijainti
    Satakunta
    Viestit
    10,375
    Paven kanssa samaa mieltä
    Silitä Miru sitä ukkoasi korvan takaa niin voi herua testiin VTC Mini

    E : Extrana voi antaa myös villisikaa (se pervo laittoi mulle kuviakin )

     
     
  18. #338
    Höyrykone Miru's Avatar

    Liittynyt
    03/2015
    Sijainti
    Järvenpää
    Viestit
    6,563
    No joo, kävin kattelee nuita ja tuo olis mulle varmaan paras ja onhan noi väritkin kivoja kyllä pojat tietää mikä on naiselle parasta tässä asiassa

     
     
  19. #339
    Höyrähtänyt

    Liittynyt
    10/2013
    Viestit
    18
    Paljonko ni200 .15 atopäissä resistanssin pitäis muuttua? Onko normaalia että nousee tulittaessa 0.15->0.4? Asolosta säädetty 255 asteeseen ja käyttää noin 60wattia tälle asetukselle. Lämpenee koko clearo aika nopeasti, niin mietin että onko atopää vielä ihan kunnossa.

     
     
  20. #340
    Höyrykone Teppa's Avatar

    Liittynyt
    07/2012
    Sijainti
    Vuorentausta
    Viestit
    4,071
    Kaippa toi ihan normaalia sinänsä on. Eikö Assholossa saa ohmeja lukittua? Nikkelillä resistanssi muuttuu kun se lämpenee.
    Virtaa: G-Tube, Tesla WYE, ja iStick Pico
    Höyryä: Berzerker RTA, Skyline RTA ja Dvarw MTL

     
     
Keskustelu Atomisaattorit / cartot / tankit

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •