Sivu 9 / 18 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 5678910111213 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 161 - 180 / 345

Aihe: Kivijalkamyymälät Suomessa, päivitetty 03.11.2017

  1. #161
    Höyrykonkari outokainen's Avatar

    Liittynyt
    08/2011
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    285
    Lainaus Alkuperäinen postaaja xt44tx Näytä viesti
    Facen puolelta lueskeltua: uusi helsinkiläinen kivijalkakauppa Stadin Höyry avasi ovensa tänään. Osoite Hämeentie 46 eli ihan Kurvin kupeessa. Löytyy facen puolelta kaupan nimellä.

    Jutuista päätellen mallia ei ole otettu Paul Saarelta vaan kyseessä on ihan asiallinen pulju. Verkkokauppaa ei toistaiseksi ole mutta pikkulintujen mukaan olisi tulossa jossain kohtaa (toivottavasti eivät tässä ota mallia venemieheltä).

    Hitto sehä on iha tossa kulman takana, pitääkin käydä tsekkaamassa toi. Kiitos tiedosta.

     
     
  2. #162
    Höyrypää Köhötin's Avatar

    Liittynyt
    07/2014
    Sijainti
    Espoo
    Viestit
    794
    Ilmoittelehan sitten vähän hintatasosta. Ei oikein viitsisi lähteä vain tuon vuoksi länsi-espoosta Helsingin puolelle.


    Smok Xpro M80 Plus, Wismec Releaux RX200, Helix, Russian91%, Arctic Tank, Bellus, Velocity, Serpent, Griffin 25mm, Supertank mini

     
     
  3. #163
    Höyrykone Temonen's Avatar

    Liittynyt
    03/2014
    Sijainti
    Lohja
    Viestit
    2,505
    Kauppiaan olis hyvä tehdä oma ketjunsa tänne forkalle, johon niitä kokemuksia yms saataisi koottua. Ken käy liikkeessä voisi hihkasta asiasta. Kun kerran ei vielä verkkokauppaakaan ole

     
     
  4. #164
    Höyrypää FinTab's Avatar

    Liittynyt
    12/2013
    Sijainti
    Tampere
    Viestit
    532
    Facen sivuja pääsi kirjautumattakin ihmetteleen https://www.facebook.com/pages/Stadi...y/210690221588
    Näky olevan kuvia tuotteista hintoineen...

     
     
  5. #165
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    04/2014
    Sijainti
    Seinäjoki
    Viestit
    216
    Kuvissahan näkyy oikein Svoemestonkin paketteja.



     
     
  6. #166
    Missä marketeissa tms. ketjukaupoissa voisi olla myynnissä nikotiinittomia nesteitä? Citymarketissa siis tämän ketjun mukaan, mutta muualla? En ole nimittäin niitä ikinä itse nähnyt myymälöissä, kun en ole paljon katsonut & vähän käyn isommissa puljuissa.

     
     
  7. #167
    Höyrykone _S_'s Avatar

    Liittynyt
    05/2013
    Sijainti
    Satakunta
    Viestit
    10,375
    Lainaus Alkuperäinen postaaja SVK Näytä viesti
    Missä marketeissa tms. ketjukaupoissa voisi olla myynnissä nikotiinittomia nesteitä? Citymarketissa siis tämän ketjun mukaan, mutta muualla? En ole nimittäin niitä ikinä itse nähnyt myymälöissä, kun en ole paljon katsonut & vähän käyn isommissa puljuissa.
    Tokmannit myy ainaki

     
     
  8. #168
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    10/2014
    Viestit
    56
    Ainakin tokmanneissa ja jollain huolto asemilla oon nähnyt, mutta ei ne valikoimat ole kovin suuria niissä

     
     
  9. #169
    Kiitosta. Pitääpä ottaa silmä kouraan ja katsoa, kun seuraavan kerran käy Tokmannilla. Citymarketit ei meillä päin ole kovin cityssä, joten niissä ei tule paljon käytyä.

     
     
  10. #170
    Höyrykone ktdd's Avatar

    Liittynyt
    04/2013
    Sijainti
    Kuopio
    Viestit
    12,342
    Mä oon nähny Maxissa (siinä Gigantin vieressä) Phoenix Vapesin tuotteita, tosin en tiedä onko enää kun ei ole koko firmaakaan enää.

     
     
  11. #171
    Lainaus Alkuperäinen postaaja ktdd Näytä viesti
    Mä oon nähny Maxissa (siinä Gigantin vieressä) Phoenix Vapesin tuotteita, tosin en tiedä onko enää kun ei ole koko firmaakaan enää.
    Mä luulen, että se on nykyään nimeltään juurikin Tokmanni. Samaa ketjua nämä ovat käsittääkseni.

     
     
  12. #172
    Höyrykone

    Liittynyt
    02/2013
    Sijainti
    helsinki
    Viestit
    6,044
    Ainaki lähi KKK marketissä on paulsaaren tuotteita, egoja, ce klearoja, niksattomia nesteitä oli montaa eri makua, varmaan jotai 7 eri makua.

     
     
  13. #173
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Apossium Näytä viesti
    Facen puolelta lueskeltua: uusi helsinkiläinen kivijalkakauppa Stadin Höyry avasi ovensa tänään. Osoite Hämeentie 46 eli ihan Kurvin kupeessa. Löytyy facen puolelta kaupan nimellä.

    Jutuista päätellen mallia ei ole otettu Paul Saarelta vaan kyseessä on ihan asiallinen pulju. Verkkokauppaa ei toistaiseksi ole mutta pikkulintujen mukaan olisi tulossa jossain kohtaa (toivottavasti eivät tässä ota mallia venemieheltä).
    Näitä yrittäjiä tarvitaan lisää! Nyt ei enää pelota jos modi menee rikki, niin ei tarvitse odottaa enää päiviä ennenkuin saa uuden, vaan voi kätevästi käydä kaupasta ostamassa

     
     
  14. #174
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    03/2013
    Sijainti
    Kuopio
    Viestit
    58
    Kunpa tulis Kuopionkin lähistölle edes jonkinlainen kivijalkamyymälä...tulis omilla käynneillä varmaan pidettyä lafka pystyssä, olis niin paljon helpompaa

     
     
  15. #175
    Höyrykone RiMa's Avatar

    Liittynyt
    01/2015
    Sijainti
    Oulu
    Viestit
    1,066
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Höyryrahvi Näytä viesti
    Kunpa tulis Kuopionkin lähistölle edes jonkinlainen kivijalkamyymälä...tulis omilla käynneillä varmaan pidettyä lafka pystyssä, olis niin paljon helpompaa
    Onko tämä pelkkä verkkokauppa

    e:Taannoisen keskusteluntason perusteella en toki voi kehua.
    Spoileri!

     
     
  16. #176
    Höyrykonkari Jakkee's Avatar

    Liittynyt
    12/2012
    Sijainti
    Jyväskylä
    Viestit
    254
    Lainaus Alkuperäinen postaaja RiMa Näytä viesti
    Onko tämä pelkkä verkkokauppa

    e:Taannoisen keskusteluntason perusteella en toki voi kehua.
    On pelkkä verkkokauppa, kaveri pitää sitä kotoa käsin.


    Täyttä höyryä eteenpäin 18.07.2012!

     
     
  17. #177
    Tampereelle tarvis keskustaan puffilan,elektrosavun tai finnvapen tyylisen mestan... Ei oo ku höyrypää tuol kangasalan jontsassa. Menekkiä olis varmastikin kun bussista aina nousee sakki megamodit kourissaan herwoodin kaduille savumerkkiä antamaan

     
     
  18. #178
    Höyrykone esu's Avatar

    Liittynyt
    01/2016
    Sijainti
    Oulu
    Viestit
    1,030
    Onneksi Oulussa on vaporvandal Etusivu - VaporVandal.com - Höyrytarvikkeet
    Kaikki epäoniistuu jotenkin.

     
     
  19. #179
    Höyrykone arskaxx's Avatar

    Liittynyt
    03/2015
    Sijainti
    Masku
    Viestit
    7,072
    Saattaa noista muutamista kivijalkaliikkeistä tulla aika ruuhkaisia paikkoja, jos netin kautta ei saa mitään myydä/ostaa ???

     
     
  20. #180
    Tämänpä takia olis jees olla liike tampereellakin. Ei mitää paulsaar pas*aa. Vaan kunnon vapokellari. Tai no kulkeehan se junakin...
    Viimeksi muokannut savukoje; 25.03.16 kello 07:18. Syy: Typo

     
     
Keskustelu Hankkiminen

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •