Sivu 22 / 33 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 1218192021222324252632 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 421 - 440 / 642

Aihe: metsästäviä höyryttelijöitä?

  1. #421
    Höyrykone jasso's Avatar

    Liittynyt
    01/2012
    Sijainti
    kokkola
    Viestit
    13,801
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Zavuke Näytä viesti
    Tilasin muuten sunnuntaina tuon Eka Swingblade G3 ku yhellä oli seurassa. Pirun näppärä vehje näytti olevan. Vinkkinä jos joku sellaista miettiny niin cdonilla on nyt 46% alennus niistä. Halpa ku saippua.

    e. Jasso sun risukamerasta loppuu kohta patterit.
    Juu itsellä Ekan kääntöveitsi ollu jo varmaan 5 vuotta. Paras hirvipuukko mihin oon törmänny. Tosi harvoin tarvii terottaa kun viiltää sisältäpäin eikä tylsy karvoissa.
    Kaverin lähettävä kamera, mun oma vetelee viimeisiä...

    Elitisti
    höyryä 17.1.2012 alkaen.

     
     
  2. #422
    Lainaus Alkuperäinen postaaja jasso Näytä viesti
    Juu itsellä Ekan kääntöveitsi ollu jo varmaan 5 vuotta. Paras hirvipuukko mihin oon törmänny. Tosi harvoin tarvii terottaa kun viiltää sisältäpäin eikä tylsy karvoissa.
    Kaverin lähettävä kamera, mun oma vetelee viimeisiä...

    Elitisti
    Se ensimmäinen versio mulla oli mutta tuossa kesällä myin pois ja en kyllä jostain syystä sitä koskaan käyttänyt. Nyt sitten tositoimissa kun näin veitsen niin pakkohan sellainen oli taas hankittava.


     
     
  3. #423
    Höyrykone jasso's Avatar

    Liittynyt
    01/2012
    Sijainti
    kokkola
    Viestit
    13,801
    Jaaha, mökillä vaihteeks🤗
    Tullessa 4 hirvee pellolla lähellä mökkiä... 2 sonnia ja emä+vasa, pitkän aikaa tähtäilin vasaa kylkeen😎 Jos aamulla ovat aamupalalla niin exodus vasalle.
    Tuli sijotettua reppuun tänään, Fjällrävenin Stubben eksy kainaloon sivutaskuineen. On se saatana, mulla on pari Eberlestockia ja nyt toi. Samaan rahaan saa kotimaisen uuden kiväärin😂
    höyryä 17.1.2012 alkaen.

     
     
  4. #424
    Stubben . Paras reppu omaan jahtityyliin. Vuosi sitten hankin omani. Luulis siihenkin hintaan että kuuluu jo sivutaskut mukaan. Pari eberlee ollut mutta se ei ollut minun juttu.
    Tässä odotellaan jospa tulis alennuksia niin tulee varmaan Chevalierin puku hankittua seuraavaksi. Ainakin housuille olisi tarvetta.


     
     
  5. #425
    Höyrykone jasso's Avatar

    Liittynyt
    01/2012
    Sijainti
    kokkola
    Viestit
    13,801
    Beretan hirvilaillinen takki ja fjällrävenin pöksyt. Kurkkusalaatti löytyy myös samoin viiminen sa "normimaasto".
    Eberlestockin "mini-me" asekotelolla ja european X mikä lie reilunkokonen kotelolla.
    Kyntösis nykyään vaelluskenkätyyppiset kengät, kumpparit liian vetelät nilkoille.
    Viking deer hunterit ja jotku toiset vanhemmat toimii kuljettimina.
    Kumppareita pino mut ei oo enää mun kengät. Ns. nokialaisia varmaan 6 paria kotona, mut ei yhtään kontiota🤗
    Tuuraa, finnjagdia, trek outlastia... ym jahtisaapasta...
    Armeijan marssikenkää tuli koitettua myös, jalaksen "taistelijan jalkine" mut ei sekään autuaaks tee. Jos tuol mehtäs/suolla rämmit niin pitää hakee se itselle sopivimman tyylinen jalkine...
    höyryä 17.1.2012 alkaen.

     
     
  6. #426
    Lainaus Alkuperäinen postaaja jasso Näytä viesti
    Eberlestockin "mini-me"
    . Ostitko käytettynä? Meinaan möin omani Kokkolaan Maaliskuussa 2016. Mutta oli kyllä ilman asekoteloa.


     
     
  7. #427
    Höyrykone jasso's Avatar

    Liittynyt
    01/2012
    Sijainti
    kokkola
    Viestit
    13,801
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Zavuke Näytä viesti
    . Ostitko käytettynä? Meinaan möin omani Kokkolaan Maaliskuussa 2016. Mutta oli kyllä ilman asekoteloa.
    En ku ostin kivelältä ajat sitten😆
    Kukaan ollu kuullukkaan sillon vielä.
    höyryä 17.1.2012 alkaen.

     
     
  8. #428
    .... välineurheilijoita perhana.

    Suomiverkkarit, turvaliivi, ja pystykorva hihnasta roikkumaan.

     
     
  9. #429
    Höyrykone jasso's Avatar

    Liittynyt
    01/2012
    Sijainti
    kokkola
    Viestit
    13,801
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Twisted Näytä viesti
    .... välineurheilijoita perhana.

    Suomiverkkarit, turvaliivi, ja pystykorva hihnasta roikkumaan.
    Halpaa hirvenlihaa...
    höyryä 17.1.2012 alkaen.

     
     
  10. #430
    Lainaus Alkuperäinen postaaja jasso Näytä viesti
    En ku ostin kivelältä ajat sitten
    Kukaan ollu kuullukkaan sillon vielä.
    Ok. Se joka multa osti sen niin oli kyllä paras sähköposti ikinä. Viikon pari nauroin sille ja vieläkin hymyilyttää... pelastusylijumala@....

    Täällä jaloissa Muckbootsit. Veri ei tunnu jaloissa kiertävän millään joten lämpöä tarvii. Pahimpiin keleihin Kumitehtaan kumpparit sisävuorella.


     
     
  11. #431
    Höyrypää

    Liittynyt
    12/2013
    Viestit
    739
    Nokialta tulee vielä jotain hyvää. Nimittäin just nuo huopakumot kiinteällä vuorella. Mulla palelee jalkoja talvella Power-bootseissa mutta nuo huopakumot+kunnon villasukat on parempi yhdistelmä omaan kinttuun.

     
     
  12. #432
    Höyrykone

    Liittynyt
    11/2012
    Sijainti
    Turku
    Viestit
    3,125
    Vinkkiä tarvitsen. Jossain näin joskus maiharit vetoketjulla eivätkä olleet kalliit. Vaan en muista että missä ja ovatko yhtään lämpimät edes. Myöskin pohjassa pitää olla pitoa talvella ja myös liukkailla kesäkallioilla. Mun vanhat ja käytettyinä ostetut SA-n -07 maiharit eivät olleet hyviä siinä mielessä että: A: pohjat hajosivat. B: kastuivat läpi helposti ja C: eivät olleet lämpimät. Ja halvalla siksi kun köyhä oon. Aina oon ollut Maiharit pitää olla siksi kun joskus teen reserviläishommia (myöskin joulun kunniavartiot) jne.

     
     
  13. #433
    Lainaus Alkuperäinen postaaja benji Näytä viesti
    Vinkkiä tarvitsen. Jossain näin joskus maiharit vetoketjulla eivätkä olleet kalliit. Vaan en muista että missä ja ovatko yhtään lämpimät edes. Myöskin pohjassa pitää olla pitoa talvella ja myös liukkailla kesäkallioilla. Mun vanhat ja käytettyinä ostetut SA-n -07 maiharit eivät olleet hyviä siinä mielessä että: A: pohjat hajosivat. B: kastuivat läpi helposti ja C: eivät olleet lämpimät. Ja halvalla siksi kun köyhä oon. Aina oon ollut Maiharit pitää olla siksi kun joskus teen reserviläishommia (myöskin joulun kunniavartiot) jne.
    Löytyiskö tuolta: https://www.varusteleka.fi/fi/group/...a-maiharit/167

    Ei se linkki toimi mutta Varustelekasta kuitenkin on jotain malleja.


     
     
  14. #434
    Höyrykone

    Liittynyt
    11/2012
    Sijainti
    Turku
    Viestit
    3,125
    Varustelekasta on tullut jotain joskus kyllä ostettua. Mutta oikein käyttäjäkokemuksia tarvitsen että tulee varmasti hyvät

     
     
  15. #435
    Siihen en osaa sanoa sitten mitään. Jotain kommentteja kyllä on ostajilla tuolla joten niitäkin kannattaa lueskella.


     
     
  16. #436
    Hirviä tuntuu olevan. Tänään 5 orteen ja seassa 14 piikkinen. Kohta sopille ja ihanata....Huomenna ei ole jahtia. Saa vetää soppaa oikein kunnolla. Taxi tulee ovelle 20min kuluttua.
    Older men declare war. But it is youth that must fight and die

     
     
  17. #437
    Höyrykone

    Liittynyt
    11/2012
    Sijainti
    Turku
    Viestit
    3,125
    Kyllä se hirven liha on hyvää! Ei siitä mihinkään pääse! Itse laitan kastikkeena mielellään rosee ja viherpippuri sekoituksena. Hyvää tulee kastiketta.

     
     
  18. #438
    Höyrykone jasso's Avatar

    Liittynyt
    01/2012
    Sijainti
    kokkola
    Viestit
    13,801
    Vittu toinen hirvi viikon sisään monttuun😣 Hyvin sujuu johtajakausi kun koko ajan selviteltävää😩

    höyryä 17.1.2012 alkaen.

     
     
  19. #439
    Vähä painepesuria ja......

    Ei helvatta. Kello vasta näin vähän ja takaisin kotona. Ennen vanhaan lyötiin korttia tai miestä vielä reilusti yli puolenyön,mutta nykyään menty tähän. Porukat vanhentuu ja riekkuminen jää pois. Nykyään sunnuntaisin on yhtä paljon porukkaa kuin lauantaisin. Ennen sunnuntaina puuttu vähintään puolet kun ei kyenny jahtiin.

    O tempora o mores
    Older men declare war. But it is youth that must fight and die

     
     
  20. #440
    Höyrykone jasso's Avatar

    Liittynyt
    01/2012
    Sijainti
    kokkola
    Viestit
    13,801
    Helvetin hyväs henges kyl muuten lähteny kausi käyntiin👍
    Ehkä alkuun joku jänkky koetteli rajoja mut nekin rauhottu kun ymmärsi ettei auta yhtään. Porukka kiitelly kun meil on wu-ryhmä jossa tiedotan + muille lähtee tekstiviesti kellä ei tota oo.
    Viime lauantaina illalla soitti varajohtaja ja kysy saako laskee koiran irti tietystä paikasta su-aamuna. Sanoin et päätä itse ku oot johtajana sunnuntaina😊
    Oli unohtanu😆
    höyryä 17.1.2012 alkaen.

     
     
Keskustelu Yleinen keskustelu

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •