Sivu 2 / 2 EnsimmäinenEnsimmäinen 12
Tulokset 21 - 35 / 35

Aihe: Taidenurkkaus

  1. #21
    Höyrykonkari Saiccu's Avatar

    Liittynyt
    12/2014
    Sijainti
    Satakunta
    Viestit
    138
    Pakko laittaa tämä tännekin:



    Okei, tää tyyppi tässä on mun unestani. Oli vain pakko piirtää se.

    Uni meni kutakuinkin näin: Olin isän luona ja täällä riehui ihan saatanallinen ukkosmyrsky trombeineen ja tornadoineen.
    Yhtäkkiä kuitenkin vanhassa huoneessani välähti kirkas valo ja sinne ilmestyi hahmo, jolla oli pitkät, sileät ja aivan valkeat hiukset. Sillä oli päällä jonkinlainen kimonon tapainen vaate ja sen alta pilkisti pitkä tumma häntä. Se oli joku jumalaolento, tai ainakin kertoi olevansa sellainen. Luulin aluksi tätä naiseksi, sillä hänellä oli tuuheat tummat ripset ja kuulas iho. Mutta tämä paljastuikin miespuoliseksi. Se kertoi myös, että minulla olisi yliluonnollisia voimia ja että hän näkisi miten voimakas olen, kun astuisin kuun valoon. Se loihti taivaalle pilviin aukon, jotta kuun valo pääsi paistamaan ikkunasta sisään ja astuin kuun valoon. Sitten se totesi kummissaan, että voimani ovat hyvin suuret. Ja että kuunvalo buustaa vielä 5% lisää voimiani. Ja kuinka ollakaan, elementtini oli tuli sekä pystyin levitoimaan tavaroita.
    Yhtäkkiä maa alkoi täristä ja pihaan ilmestyi suuria railoja, joiden pohjalla pulppusi laavaa. Talo halkesi kahtia ja perheenjäseniäni putosi railoon. Singahdin epäröimättä perään ja ajattelin jo, että kuolemme kaikki, kunnes tajusin, ettei tuli satuta minua. Sain pelastettua perheeni laavasta.

    Sitten tämä jumalolento pyysi, että jakaisin elämäni sen kanssa, sillä minun voimani olivat tehneet siihen vaikutuksen. Ja jossain vaiheessa mullekin kasvoi pitkä tumma häntä.

    Heavenly creature by Saiccu on DeviantArt

    Hahmo & taide © Saija "Saiccu" Ketola

     
     
  2. #22
    Höyrykone

    Liittynyt
    03/2014
    Viestit
    3,085
    Onpas hieno piirrustus,jos näitä piirrustuiksi voipi sanoa.Mulla on parikymppinen tytär joka näitä "satuhahmoja" on pienestä pitäen piirtänyt ja on mielestäni erittäin lahjakas niinkuin sinäkin

     
     
  3. #23
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Saiccu Näytä viesti
    Pakko laittaa tämä tännekin:

    http://orig11.deviantart.net/1a4c/f/...cu-d8vm94t.png

    Okei, tää tyyppi tässä on mun unestani. Oli vain pakko piirtää se.

    Uni meni kutakuinkin näin: Olin isän luona ja täällä riehui ihan saatanallinen ukkosmyrsky trombeineen ja tornadoineen.
    Yhtäkkiä kuitenkin vanhassa huoneessani välähti kirkas valo ja sinne ilmestyi hahmo, jolla oli pitkät, sileät ja aivan valkeat hiukset. Sillä oli päällä jonkinlainen kimonon tapainen vaate ja sen alta pilkisti pitkä tumma häntä. Se oli joku jumalaolento, tai ainakin kertoi olevansa sellainen. Luulin aluksi tätä naiseksi, sillä hänellä oli tuuheat tummat ripset ja kuulas iho. Mutta tämä paljastuikin miespuoliseksi. Se kertoi myös, että minulla olisi yliluonnollisia voimia ja että hän näkisi miten voimakas olen, kun astuisin kuun valoon. Se loihti taivaalle pilviin aukon, jotta kuun valo pääsi paistamaan ikkunasta sisään ja astuin kuun valoon. Sitten se totesi kummissaan, että voimani ovat hyvin suuret. Ja että kuunvalo buustaa vielä 5% lisää voimiani. Ja kuinka ollakaan, elementtini oli tuli sekä pystyin levitoimaan tavaroita.
    Yhtäkkiä maa alkoi täristä ja pihaan ilmestyi suuria railoja, joiden pohjalla pulppusi laavaa. Talo halkesi kahtia ja perheenjäseniäni putosi railoon. Singahdin epäröimättä perään ja ajattelin jo, että kuolemme kaikki, kunnes tajusin, ettei tuli satuta minua. Sain pelastettua perheeni laavasta.

    Sitten tämä jumalolento pyysi, että jakaisin elämäni sen kanssa, sillä minun voimani olivat tehneet siihen vaikutuksen. Ja jossain vaiheessa mullekin kasvoi pitkä tumma häntä.

    Heavenly creature by Saiccu on DeviantArt

    Hahmo & taide © Saija "Saiccu" Ketola
    Tuli tästä mieleen vähän Magus Chrono Triggeristä, tosin sillä on sinisempi tukka ja tämä on huomattavasti kiltimmän näköinen.

    Hieno on tämä
    All your cookie are belong to us.

    RIP Mr. Marlboro 18.10.2013

    Laitteisto: 2 x ESquare DNA40, G-Tube #115, 3 x Billow V2, Hobo 3.1, Kayfun V5, Bachelor

     
     
  4. #24
    Samahan se tänne on näitä omia kötystyksiä laittaa:

    Kaverille joku ihme ufohässäkkä: https://twitter.com/LovaDesigns/stat...90489182957568

    Sit moderni, minimalistinen samalle hepulle: https://twitter.com/LovaDesigns/stat...35232910315520

    Edit: Seuraava proggis ois esineiden vastakohdat ja käyttökohteet

     
     
  5. #25
    Väänsinpä aikani kuluksi pikku orkestraation.

    All your cookie are belong to us.

    RIP Mr. Marlboro 18.10.2013

    Laitteisto: 2 x ESquare DNA40, G-Tube #115, 3 x Billow V2, Hobo 3.1, Kayfun V5, Bachelor

     
     
  6. #26
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    03/2012
    Sijainti
    Tampere, Finland
    Viestit
    145
    -
    Viimeksi muokannut kumimuumi; 27.10.16 kello 15:19.

     
     
  7. #27
    Lisää orkestraatiota. Pistin Chrono Triggerin pääteeman uuteen kuosiin.

    All your cookie are belong to us.

    RIP Mr. Marlboro 18.10.2013

    Laitteisto: 2 x ESquare DNA40, G-Tube #115, 3 x Billow V2, Hobo 3.1, Kayfun V5, Bachelor

     
     
  8. #28
    Höyrykone Tomassino's Avatar

    Liittynyt
    11/2011
    Sijainti
    Spoon river County
    Viestit
    3,074
    Oma taidemuotoni on enimmäkseen käsitöiden tekoa ja ajattelin, jos uskaltaisi muutaman työn tänne esille laittaa.
    Kyseessä on muutama valmistamani puukko. Olen ne tehnyt terän taonnasta tuppeen ja koristeluihin asti käsityönä.

    Vasemmalta oikealle: Härmän kaksneuvoonen, lappalaistyylinen pikkupuukko, sorkoupotettu peruspuukko ja pari emännänveitsiä, jotka menivät suvun matriarkoille elikkäs mammoille.
    DSC05190.jpg DSC05184.jpg DSC05185.jpg Unna Niibas.jpg tuohikahva.jpg emännän veitset2.jpg
    "don Tomassino - tekee tarjouksia, joista ei voi kieltäytyä."

    Höyryaakkoset: höyryttelijän sanakirja
    Höyryttelypäiväkirja

     
     
  9. #29
    Höyrypää Tompppa's Avatar

    Liittynyt
    02/2015
    Sijainti
    Laitila
    Viestit
    482
    EDit: Väärä topicci vahingossa..

     
     
  10. #30
    Pokémonia tällä kertaa.

    All your cookie are belong to us.

    RIP Mr. Marlboro 18.10.2013

    Laitteisto: 2 x ESquare DNA40, G-Tube #115, 3 x Billow V2, Hobo 3.1, Kayfun V5, Bachelor

     
     
  11. #31
    Höyrykonkari pirate's Avatar

    Liittynyt
    02/2014
    Sijainti
    Kateissa
    Viestit
    359
    .....tai sitten ei.®

     
     
  12. #32
    Lisää Pokémonia.

    All your cookie are belong to us.

    RIP Mr. Marlboro 18.10.2013

    Laitteisto: 2 x ESquare DNA40, G-Tube #115, 3 x Billow V2, Hobo 3.1, Kayfun V5, Bachelor

     
     
  13. #33
    Höyrykonkari pirate's Avatar

    Liittynyt
    02/2014
    Sijainti
    Kateissa
    Viestit
    359
    .....tai sitten ei.®

     
     
  14. #34
    Höyrykonkari Zep's Avatar

    Liittynyt
    12/2015
    Sijainti
    United Federation Of Planets
    Viestit
    357
    Tuolla kasa omaa sontaa korvien lopulliseen tukkimiseen -> ccMixter - Zep Hurme
    Creative Commons -lisenssillä, eli melko vapaasti käytettävissä.
    Olen myös ccMixter-sivuston yksi admineista.
    cc-mixter-logo.png

     
     
  15. #35
    Höyrykonkari pirate's Avatar

    Liittynyt
    02/2014
    Sijainti
    Kateissa
    Viestit
    359
    .....tai sitten ei.®

     
     
Sivu 2 / 2 EnsimmäinenEnsimmäinen 12
Keskustelu Yleinen keskustelu

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •