Sivu 26 / 35 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 16222324252627282930 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 501 - 520 / 694

Aihe: Parranajo vanhanliiton vehkeillä.

  1. #501
    Höyrykonkari ToMsTeR's Avatar

    Liittynyt
    08/2014
    Sijainti
    Raisio
    Viestit
    170
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Tomassino Näytä viesti
    Kyllä meillä päin on tuonlaisille pojille ihan suomenkielinenkin nimi.
    Ei ole kyse sellaisesta vaikka vois kuvitella

     
     
  2. #502
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    10/2015
    Sijainti
    Tampere/Nokia
    Viestit
    52
    Itsellä Thiers-issardin veitsi ja kevyempään ajoon Mühle R89 Höylä. Mühlen saippualla ajellu jo useemman vuoden. Näihin oli pakko siirtyä kun iski aloeveerasta yliherkkyys. Gilette lisäsi geeleihin aloeveeraa, minkä jälkeen alkoi esiintyä kutinaa ja pientä näppyä kasvoissa. Vink vink TomsTer.

     
     
  3. #503
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    12/2015
    Sijainti
    Björneborg
    Viestit
    229
    Lainaus Alkuperäinen postaaja ToMsTeR Näytä viesti
    Tää on pakko allekirjoittaa, kyl äijä sekä tuoksut haisee paremmilta kun ei oo röökinkäryä joukossa... Myönnän olevani jonkinasteinen Fraghead, olisko noin 30 kpl kokoelma tällä hetkellä eikä yhtään "Prismaa" joukossa

    Parranajokin näillä oldskool vehkeillä olis mukava harrastus mutta iholla on joku ongelma, pari päivää höyläyksen jälkeen alkaa kutittaa saakelisti ja nousee näppylöitä Toisaalta... KUNNON vehkeillä en ole koskaan koittanutkaan. ollut gillette/vaahto linjaa...
    Nykyään ajan ton ärtymisen takia hiustenleikkuukoneella niin lyhyeksi kuin saa, on pysyny suht siistinä sänkenä.
    Koita Kunnon preshavea tai pualvillasta kikkakakkosta mitä mä teen laiskoina päivinä Rasvaan ensin naaman, sitten veittee ja ei tunnu misään Tuli gilleteistäkin aina kutinaa mut pre-shave oilin(bluebeards, loistavaa tavaraa vauva-öljy pullossa) ja ihan rasvaamisen ansioista ei oo ollut vuosiin enään mitään.

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Tomassino Näytä viesti
    Kyllä meillä päin on tuonlaisille pojille ihan suomenkielinenkin nimi.
    Kerro vaan mullekkin Ja ihan heteroa miestä ollaan täällä, hyllystä löytyy ihan hermestä unisexinä, nuotit tais taipuu omenaan ja mangoon mut ei nuakaan purkit oo mua munaa saanut imemään. Väittäsin jopa jotain naistenmiestä suurella itsevarmuudella ellei tää vaimoke ois vienyt tovi sit jalkoja alta.
    Viimeksi muokannut Sensuroitu; 26.01.16 kello 14:32. Syy: Quotes

     
     
  4. #504
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    12/2015
    Sijainti
    Björneborg
    Viestit
    229
    Ja noista saippoista vielä! Jos jotain kiinnostaa niin toi shaveclubin oma on ollut parasta mihin oon törmännyt. Truefitt & hill jäi kaappiin samantien kun toi sitruuna saippoo tuli taloon. Oli vie jtn suomessa käsin tehtyy luonnollista saippoota ja tais olla vitosen pala ainakin silloin... En usko et parempaan törmään koskaan ainakaan vastaavalla hinnalla. Toinen mistä en luopuis on featherit... Ihan niin pitkälle et on niitten oma shavette joskus pakko pistää tilaukseen

     
     
  5. #505
    Höyrykone Tomassino's Avatar

    Liittynyt
    11/2011
    Sijainti
    Spoon river County
    Viestit
    3,074
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Sensuroitu Näytä viesti
    Kerro vaan mullekkin Ja ihan heteroa miestä ollaan täällä, hyllystä löytyy ihan hermestä unisexinä, nuotit tais taipuu omenaan ja mangoon mut ei nuakaan purkit oo mua munaa saanut imemään. Väittäsin jopa jotain naistenmiestä suurella itsevarmuudella ellei tää vaimoke ois vienyt tovi sit jalkoja alta.
    Juu kato se sana mitä mä hain oli kikkolo, vai mikäseoli. Ei täälläkään kakilta haista, mutta huvitti että joka asialle on nykyään joku oma nimityksensä. Mulla on kaveri, joka pukeutuu aina sillai vanhanajan sivistyneesti, IVY-league tyyliin ja on töissä kasvatuskodissa. Oli nuoriso hieman epäillyt setsuaalista suuntautumista niin tämä oli vastannut: "Mä oon retroseksuaali, tykkään vain naisista." Se oli paras kommentti mitä oon itte kuullu koskaan tähän asiaan liittyen.
    "don Tomassino - tekee tarjouksia, joista ei voi kieltäytyä."

    Höyryaakkoset: höyryttelijän sanakirja
    Höyryttelypäiväkirja

     
     
  6. #506
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    12/2015
    Sijainti
    Björneborg
    Viestit
    229
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Tomassino Näytä viesti
    Juu kato se sana mitä mä hain oli kikkolo, vai mikäseoli. Ei täälläkään kakilta haista, mutta huvitti että joka asialle on nykyään joku oma nimityksensä. Mulla on kaveri, joka pukeutuu aina sillai vanhanajan sivistyneesti, IVY-league tyyliin ja on töissä kasvatuskodissa. Oli nuoriso hieman epäillyt setsuaalista suuntautumista niin tämä oli vastannut: "Mä oon retroseksuaali, tykkään vain naisista." Se oli paras kommentti mitä oon itte kuullu koskaan tähän asiaan liittyen.


    Nää tuoksut ja partavehkeet sopii ihan kaikille!!(jos nyt ees pari karvaa leuassa on, mulla tais ol huulissa 4 ja leuassa 2 kun alotin) Musta on sivistyneen näkönen kaveri kaukana, yleensä hymyilevät ihmiset vaihtaa toiselle puolelle katua mut ei se oo mun ongelma etteivät haluu haistella hermestä!! Arpinaamasena kaverina joka tykkää mustasta muuten kun modeissa täs samaistuu jo pakolaisiin 9 jälkeen

     
     
  7. #507
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    12/2015
    Sijainti
    Björneborg
    Viestit
    229
    Niin ja ToMsTeR Josset oo allerginen/yliherkkä aloelle niin toi on todennäkösesti razorburnia, käsittääkseni ihan suht normaalia jos välineet on terässä ja iho ei oo vaan tottunut. Siihen on just tarkotettu se pre-shave oil(vaikka sit tuolta clubilta) tai sit vaan kokeilet rasvata etukäteen (ja jälkikäteen kun oot sulkenut huokoset alunalla tai/ja kylmällä vedellä) jossei jaksa kummemmin kikkailla. Käytän itte vieläkin lähinnä etukäteen kun hoituu vaan niin simppelisti ja iho ei kränää vastaan vaikka ajaiskin kiireellä.

    Yks kikka on vielä et ajat suihkussa mut suosin itte tota lotionii ihan vaan helppouden takia ja tiestysti kun sudilla leikkii niin ihan pre-shavella mennään.

    "Ei tuo ole mies, se on ihan täys susi"

     
     
  8. #508
    HöyryGuru Charun's Avatar

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Vantaa
    Viestit
    9,243
    Tuli huudeltua vähän vaihtelua partaveitsiin.



    Gillette Tech, GEM MicroMatic OC ja Gillette Super Adjustable aka. "Black Beauty" lyhyellä varrella. Jälkimmäiset vaatinee pientä laittoa.
    Viimeksi muokannut Charun; 01.02.16 kello 08:22.

     
     
  9. #509
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    12/2015
    Sijainti
    Björneborg
    Viestit
    229
    Taikatöhnää pojat ja halvalla!
    NIVEA MEN Creme - NIVEA
    Taitaa löytyy joka sittarista ja hinta/laatu pyörii siellä 6/5 paikkeilla!!

    "Ei tuo ole mies, se on ihan täys susi"

     
     
  10. #510
    Höyrykone Tonic's Avatar

    Liittynyt
    02/2013
    Sijainti
    lappeenranta
    Viestit
    1,373
    [

    Tein Fatip piccoloon vähä paksumman varren. Vielä suti kahva pitää askarrella samalla tavalla.

     
     
  11. #511
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    01/2014
    Sijainti
    Riihimäki
    Viestit
    320
    Jos jollain on OIKEASTI agressiivisille höylälle tarvetta tai mielenkiintoa kokeilla niin allekirjoittaneella tälläinen myynnissä:


     
     
  12. #512
    Höyrykone Tonic's Avatar

    Liittynyt
    02/2013
    Sijainti
    lappeenranta
    Viestit
    1,373
    Oliko liian ottava? En itsekkää oikei ton kaa päässyt sinuiksi

     
     
  13. #513
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    01/2014
    Sijainti
    Riihimäki
    Viestit
    320
    Silloin kun käteen sain eikä aiemmin ollut kokemusta agressiivista niin tuntui oikein hyvältä ratkaisulta saada parin kolmen päivän sänki katkeamaan tuolla.
    Meikäläisellä on aika kevyt parta ja herkkä kaula, joten kaulan alueelle tuli razor burnia todella helposti. Fatip mistä juuri mainitsit sen jälkeen kun olin ostanut R41:sen kun tuli kouraan niin siinä tuntuu olevan agressiivisuus enemmän balanssissa meikäläisen ajoille.
    Tulee kuitenkin päivittäin ajettua ja R41 oli turhan kova siihen hommaan.

    Ajattelin hommata vielä Granden Piccolon kaveriksi niin tämä tieltä pois

     
     
  14. #514
    Höyrykone AnttiE's Avatar

    Liittynyt
    10/2013
    Sijainti
    Jyväskylä, aika-ajoin Tampere
    Viestit
    3,768
    Pitää vissiin alkaa kyttää mitä höyliä täällä on myynnissä vapottelijoilla. Tyrkyttää vaan vape kamaa vaihdossa

     
     
  15. #515
    Höyrykone _S_'s Avatar

    Liittynyt
    05/2013
    Sijainti
    Satakunta
    Viestit
    10,375
    Täällä olisi se Merkur Futur ylimääräisenä (satiini)
    Jollekin hyvä säädettävä höylä halvalla

     
     
  16. #516
    Höyrykone AnttiE's Avatar

    Liittynyt
    10/2013
    Sijainti
    Jyväskylä, aika-ajoin Tampere
    Viestit
    3,768
    Lainaus Alkuperäinen postaaja _S_ Näytä viesti
    Täällä olisi se Merkur Futur ylimääräisenä (satiini)
    Jollekin hyvä säädettävä höylä halvalla
    Perkule ku olis rahaa jos ei kukaan oo parin kuukauden päästä oo ostanu niin ostan pois

     
     
  17. #517
    Höyrykone Tonic's Avatar

    Liittynyt
    02/2013
    Sijainti
    lappeenranta
    Viestit
    1,373
    Lainaus Alkuperäinen postaaja _S_ Näytä viesti
    Täällä olisi se Merkur Futur ylimääräisenä (satiini)
    Jollekin hyvä säädettävä höylä halvalla
    Mikäs ois halvalla?? Laitas vaik yyveetä

     
     
  18. #518
    Höyrykone _S_'s Avatar

    Liittynyt
    05/2013
    Sijainti
    Satakunta
    Viestit
    10,375
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Tonic Näytä viesti
    Mikäs ois halvalla?? Laitas vaik yyveetä
    Tilaa mulle vaikka Mini Volt modi niin laitan sulle höylän ja sarjan teriä ?
    Onks tarpeeks halpa ?

     
     
  19. #519
    Höyrykone Tonic's Avatar

    Liittynyt
    02/2013
    Sijainti
    lappeenranta
    Viestit
    1,373
    Se ois perhana halpa.. pittää katsoa jääkö kätee mitää ku viikoloppuna autoo paukutan kuntoon

     
     
  20. #520
    Höyrykone _S_'s Avatar

    Liittynyt
    05/2013
    Sijainti
    Satakunta
    Viestit
    10,375
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Tonic Näytä viesti
    Se ois perhana halpa.. pittää katsoa jääkö kätee mitää ku viikoloppuna autoo paukutan kuntoon
    Oon halpa , helppo & varma
    Huutele jos höylä kelpaa

     
     
Keskustelu Yleinen keskustelu

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •