Sivu 13 / 35 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 39101112131415161723 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 241 - 260 / 694

Aihe: Parranajo vanhanliiton vehkeillä.

  1. #241
    Höyrykone jasso's Avatar

    Liittynyt
    01/2012
    Sijainti
    kokkola
    Viestit
    13,801
    R89 pääsi heti tositoimiin Huhhuh kun on höylällä helppoo
    Prorason punainen creme + vg ajonesteenä ja muhlen omalla terällä perinteisen höyläyksen neitsyys menetetty
    Teräkulma veitsen kans näköjään optimoitu, ei mitään ongelmia. Ajotulos ei samaa luokkaa kuin veitsellä mut pesee markettimonimultiterähässäkät 100-0. Todella nopea homma kolmeen suuntaan ajettuna.
    Tämä ns. pikahöyläys antoi jo tuntumaa välineisiin mitä jatkossa tulen käyttämään.
    Kun on hyvin aikaa paneutua niin suon itselleni laatua ja tartun veitseen. Arkiajossa todennäköisesti höylä tulee ykkösvaihtoehdoksi
    Höylä ei vain anna sitä samaa tunnetta kuin veitsi, vaikka puhutaankin "vain" 13€ shavetesta käyttämäni veitsen kohdalla. Ehdottomasti suosittelen kokeilemaan bluebeards revengen shavettea jos veitsihomma kiinnostaa
    Jossain vaiheessa kyl ostoslistalle eksyy kunnon veitsi tykötarpeineen...
    höyryä 17.1.2012 alkaen.

     
     
  2. #242
    Höyrykone WonderC's Avatar

    Liittynyt
    12/2013
    Sijainti
    Kerava
    Viestit
    2,517
    Oikeastaan aika jännä, että noi Personnan terät tuntuu toimivan useimmilla vähintäänkin hyvin. Ehkä juuri sen takia, että ne ei ole kaikkein terävimpiä ja antaa näinollen paljonkin anteeksi.
    Ehkä noita tosiaan kannattaa suositella kokeiltavaksi muillekkin. Itse olen myös ollut tyytyväinen tosin aitoihin, en niinkään noihin feikkeihin.
    -Gerstensaft über alles!

     
     
  3. #243
    Lainaus Alkuperäinen postaaja jasso Näytä viesti
    Höylä ei vain anna sitä samaa tunnetta kuin veitsi, vaikka puhutaankin "vain" 13€ shavetesta käyttämäni veitsen kohdalla. Ehdottomasti suosittelen kokeilemaan bluebeards revengen shavettea jos veitsihomma kiinnostaa
    Jossain vaiheessa kyl ostoslistalle eksyy kunnon veitsi tykötarpeineen...
    Samat ajatukset näistä. Itsekin nyt uskaltautunut kahteen kertaan tuolla shavetella vetämään. Ekalla kerralla vastakarvaan veto meni höylällä, mutta eilen kolmen vedon ajo kokonaan bluebeardsilla. Hieman on arempi ollut iho tänään kuin normaalisti ja huomaa kyllä, että oikean ajokulman löytyminen vaatii reilusti harjoittelua. Mut onhan tää hauskaa hommaa ja oikeasti odottaa, etää pääsee ajamaan.
    Vahvasti alkaa täälläkin näyttää siltä, että veitsi(teroitustarpeineen) tulee kesän kynnyksellä hommattua.

     
     
  4. #244
    Ei tänne varmaan liity mutta kerronpa kuitenkin! Eli normisti käyttänyt perus gillette/jne partavaahtoa, kauheet näpyt naamassa seuraavana päivänä, nyt ostin cittarista jotain isännän parranajogeeliä. Ei mitään näppyjä ja hyvin luistaa Ja samaa sarjaa olevaa kasvovoidetta mikä levitetään ajon jälkeen. Toimii! Ei vituta lainkaan enään parran ajo

     
     
  5. #245
    Höyrykone jasso's Avatar

    Liittynyt
    01/2012
    Sijainti
    kokkola
    Viestit
    13,801
    Lainaus Alkuperäinen postaaja sipsipussi Näytä viesti
    Ei tänne varmaan liity mutta kerronpa kuitenkin! Eli normisti käyttänyt perus gillette/jne partavaahtoa, kauheet näpyt naamassa seuraavana päivänä, nyt ostin cittarista jotain isännän parranajogeeliä. Ei mitään näppyjä ja hyvin luistaa Ja samaa sarjaa olevaa kasvovoidetta mikä levitetään ajon jälkeen. Toimii! Ei vituta lainkaan enään parran ajo
    Onko sul perinteinen höylä vai moniterä? Itselle ei sovi valmiit marketin vaahdot/geelit pätkääkään. Mulla myös tota isännän kasvovoidetta, jättää mulle sellasen kumman kuoren ihoon vaik ohuesti pyyhin puhtaaseen naamaan.
    höyryä 17.1.2012 alkaen.

     
     
  6. #246
    3-teräinen mitä saa lidlistä, kyllä mun mielestä voittaa helposti gilleten 150-teräiset monsterit. Tätä triidiä vähän katsellut silläsilmällä että pitäs kai hankkia jotain parempaa, jos tuokin toimii niin luulis että kunnon terällä pääsee vielä parempaan tulokseen. Mulla toi naamarasva toimii ihan ok, imeytyy nopeaan ja tuoksuu miellyttävälle. Mulla on tosin aika kuiva iho että jos sulle sopis joku vielä kevyempi? Mutta tohon ajogeeliin oon todella tyytyväinen, maksaa 100ml 6 euroa vissiin, luulis että tolla ajaakin aika monet kerrat.

    Tosiaan noi vaahdot on ihan paskaa, hirveet näpyt kaulaan. Nyt ei mitään, yllätyin kyllä täysin!

     
     
  7. #247
    Höyrypää Timohe's Avatar

    Liittynyt
    01/2012
    Sijainti
    Riihimäki
    Viestit
    670
    Ihan just lähtee R89 ja teriä tilaukseen...

     
     
  8. #248
    Höyrykone jasso's Avatar

    Liittynyt
    01/2012
    Sijainti
    kokkola
    Viestit
    13,801
    Lainaus Alkuperäinen postaaja sipsipussi Näytä viesti
    3-teräinen mitä saa lidlistä, kyllä mun mielestä voittaa helposti gilleten 150-teräiset monsterit. Tätä triidiä vähän katsellut silläsilmällä että pitäs kai hankkia jotain parempaa, jos tuokin toimii niin luulis että kunnon terällä pääsee vielä parempaan tulokseen. Mulla toi naamarasva toimii ihan ok, imeytyy nopeaan ja tuoksuu miellyttävälle. Mulla on tosin aika kuiva iho että jos sulle sopis joku vielä kevyempi? Mutta tohon ajogeeliin oon todella tyytyväinen, maksaa 100ml 6 euroa vissiin, luulis että tolla ajaakin aika monet kerrat.

    Tosiaan noi vaahdot on ihan paskaa, hirveet näpyt kaulaan. Nyt ei mitään, yllätyin kyllä täysin!
    Käytin aiemmin samoja Suosittelen kyl perus höylää, jälki ihan toista eikä mee tukkoon. Höylä + partasaippua + teriä ~ 70-80€
    ja oot koukussa. Teräthän ei käytännös maksa juuri mitään
    höyryä 17.1.2012 alkaen.

     
     
  9. #249
    Höyrypää Timohe's Avatar

    Liittynyt
    01/2012
    Sijainti
    Riihimäki
    Viestit
    670
    No nyt on korissa:

    R89
    Personna teriä
    Mitchell's Wool Fat -saippua kulholla
    Omega villisika -suti
    Alunapuikko

    Yhteishinnaks 86,25€

    Eiköhän noilla pääse hienosti alkuun

     
     
  10. #250
    Mitchell's wool fat saippuaa kannataa käyttää säännöllisesti tai säilöä suljetussa ratsiassa jossa kosteus säilyy.
    Ei ole helpoin saippua saada toimimaan, mutta kun sen kanssa oppii elämään on kiistatta yksi parhaista saippuoista.

     
     
  11. #251
    Höyrykone _S_'s Avatar

    Liittynyt
    05/2013
    Sijainti
    Satakunta
    Viestit
    10,375
    Jännä homma tässä
    Ennen vitutti ajaa naamaa nyt sitä melkein jopa odottaa
    Itse tosiaan huomannut eron gillette + purkkivaahto vs de + mömmöt niin jälki ja lopputulos vielä päivän jälkeen aivan eri

     
     
  12. #252
    Lainaus Alkuperäinen postaaja _S_ Näytä viesti
    Jännä homma tässä
    Ennen vitutti ajaa naamaa nyt sitä melkein jopa odottaa
    Itse tosiaan huomannut eron gillette + purkkivaahto vs de + mömmöt niin jälki ja lopputulos vielä päivän jälkeen aivan eri
    Sama juttu, ennen ahisti kaivaa se moniterä hyllystä ja alkaa raapimaan naamaria, nyt asia on ihan toisin.

    Tulihan ostettua lisää rompetta, löysin käyttärinä Merkur Futur höylän.
    <---- Jaa että säästetty noin paljon euroja ja paskanmarjat !!
    eGO-CE4

     
     
  13. #253
    Höyrykone _S_'s Avatar

    Liittynyt
    05/2013
    Sijainti
    Satakunta
    Viestit
    10,375
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Mosse70 Näytä viesti
    Sama juttu, ennen ahisti kaivaa se moniterä hyllystä ja alkaa raapimaan naamaria, nyt asia on ihan toisin.

    Tulihan ostettua lisää rompetta, löysin käyttärinä Merkur Futur höylän.
    Itsekin katsellut vähäsen jo next step höylää (pidän silti ostohousut kaapissa vielä vähän aikaa) ja kullattu / kiiltävä futur olisi se laite
    Mistä nappasit ja mitä kustansi ?

     
     
  14. #254
    Parranajajien kirpparilla vasebookissa oli osto ilmo ja maksoin 38€ sis jamal polkemiset.
    <---- Jaa että säästetty noin paljon euroja ja paskanmarjat !!
    eGO-CE4

     
     
  15. #255
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    04/2014
    Viestit
    101
    Lainaus Alkuperäinen postaaja hifk3223 Näytä viesti
    Mitchell's wool fat saippuaa kannataa käyttää säännöllisesti tai säilöä suljetussa ratsiassa jossa kosteus säilyy.
    Ei ole helpoin saippua saada toimimaan, mutta kun sen kanssa oppii elämään on kiistatta yksi parhaista saippuoista.
    Kompit tälle, tulee vielä tyylikäs rasia messiin.
    Liitetyt kuvat Liitetyt kuvat

     
     
  16. #256
    Höyrykone jasso's Avatar

    Liittynyt
    01/2012
    Sijainti
    kokkola
    Viestit
    13,801
    Nyt loppuu keuliminen...
    Tuli sit napattua Heljestrandin veitsi & stroppivyö parempaan talteen Joko nyt riittää?
    höyryä 17.1.2012 alkaen.

     
     
  17. #257
    Lainaus Alkuperäinen postaaja jasso Näytä viesti
    Nyt loppuu keuliminen...
    Tuli sit napattua Heljestrandin veitsi & stroppivyö parempaan talteen Joko nyt riittää?
    Eiii....vastahan me vauhtiin päästiin.
    <---- Jaa että säästetty noin paljon euroja ja paskanmarjat !!
    eGO-CE4

     
     
  18. #258
    Höyrykone pki's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Vantaa
    Viestit
    2,097
    Mulle tuli myös tänään Wool fat shaving soap ja Muhlen agressiivisempi ajopää.
    Nämä ja Feather terällä tänään ajettu paras lopputulos ikinä.

    Tämmöstä jälkeä en ole saanut koskaan aikaiseksi millään aikaisemmilla välineillä.
    Iso kiitos kaikille ketjun vinkeistä.

    DSE 901, eGo Type B, eGo Twist, Vision Spinner, Buzz Pro, Provari v2, Bolt (tele), PAPS Piccolo V1 & V3,
    EAmod, Lavatube Robust, PiColibri Tepuis, Atmomixani Nemesis + FT klooni Nemesis, Ambassadeur

     
     
  19. #259
    Lainaus Alkuperäinen postaaja pki Näytä viesti
    Mulle tuli myös tänään Wool fat shaving soap ja Muhlen agressiivisempi ajopää.
    Nämä ja Feather terällä tänään ajettu paras lopputulos ikinä.

    Tämmöstä jälkeä en ole saanut koskaan aikaiseksi millään aikaisemmilla välineillä.
    Iso kiitos kaikille ketjun vinkeistä.
    Siitä se lähtee mopo käsistä.

    Kohta vähän pre-shavee, ja sitten sitä terä rumbaa että mikä on paras terä omalle naamalle.
    <---- Jaa että säästetty noin paljon euroja ja paskanmarjat !!
    eGO-CE4

     
     
  20. #260
    Höyrykone pki's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Vantaa
    Viestit
    2,097
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Mosse70 Näytä viesti
    Siitä se lähtee mopo käsistä.

    Kohta vähän pre-shavee, ja sitten sitä terä rumbaa että mikä on paras terä omalle naamalle.
    Se mopo lähti jo.. eikä sitä enää näy edes kiikareilla.
    Razor Masterilta on jo tullut 3 pakettia ja teriä tulossa itä naapurista eBay kauppiaalta. Testattu ainoastaan Razor Masterilta tulleilla Featherin terillä, jotain muitakin tuli samassa lähetyksessä mut merkkiä en muista.
    Vaahtoja kans useempia ja ei iha heti tartte lisää.. Partasudin hain Body Shopista, kun ei innosta naamaa penslata elikoiden karvoilla.

    Veitsi vois kiinnostaa, mut ei uskalla..

    DSE 901, eGo Type B, eGo Twist, Vision Spinner, Buzz Pro, Provari v2, Bolt (tele), PAPS Piccolo V1 & V3,
    EAmod, Lavatube Robust, PiColibri Tepuis, Atmomixani Nemesis + FT klooni Nemesis, Ambassadeur

     
     
Keskustelu Yleinen keskustelu

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •