Sivu 14 / 31 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 410111213141516171824 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 261 - 280 / 613

Aihe: Vapers Finland -yhdistys

  1. #261
    Höyrykonkari Rypy's Avatar

    Liittynyt
    01/2013
    Sijainti
    Tampere
    Viestit
    113
    Qualus olisi kyllä hyvä, uskottava ja (tällä äänellä) karismaattinen henkilö joka tietää asioista tuohon keskusteluun, MUTTA kuten tuossa paluuviestissä oli
    "Sähkötupakoitsija tai sähkötupakan myynitä edistävä taho ei automaattisesti ole paras asiantuntija asiassa." Saattaisi Qualuksen tunnettavuus höyrytin piireissä, oma sähkötupakan käyttö ja sidokset vapers finlandiin olla haastattelijan ja tavankansalaisen näkökulmasta katsottuna "oman edun ajamista". Qualus olisi ehdottomasti loistava osallistuja tuollaiseen keskusteluu, mutta vaarana on juuri tuo, että katselijat ajattelevat siinä olevan "oma lehmä ojassa". En todellakaan tyrmää ideaa, vaan haluan herättää näkökulmia keskusteluun.

     
     
  2. #262
    Höyrykone Tomassino's Avatar

    Liittynyt
    11/2011
    Sijainti
    Spoon river County
    Viestit
    3,074
    Farsalinos paikalle!
    "don Tomassino - tekee tarjouksia, joista ei voi kieltäytyä."

    Höyryaakkoset: höyryttelijän sanakirja
    Höyryttelypäiväkirja

     
     
  3. #263
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Rypy Näytä viesti
    Qualus olisi kyllä hyvä, uskottava ja (tällä äänellä) karismaattinen henkilö joka tietää asioista tuohon keskusteluun, MUTTA kuten tuossa paluuviestissä oli
    "Sähkötupakoitsija tai sähkötupakan myynitä edistävä taho ei automaattisesti ole paras asiantuntija asiassa." Saattaisi Qualuksen tunnettavuus höyrytin piireissä, oma sähkötupakan käyttö ja sidokset vapers finlandiin olla haastattelijan ja tavankansalaisen näkökulmasta katsottuna "oman edun ajamista". Qualus olisi ehdottomasti loistava osallistuja tuollaiseen keskusteluu, mutta vaarana on juuri tuo, että katselijat ajattelevat siinä olevan "oma lehmä ojassa". En todellakaan tyrmää ideaa, vaan haluan herättää näkökulmia keskusteluun.
    Mutta sähkötupakan kritisoijaksi kelpaa kyllä, vaikka olisikin julkisesti sähkötupakan vastustaja...

     
     
  4. #264
    PoliisiGuru Rotax's Avatar

    Liittynyt
    11/2011
    Sijainti
    Espoo
    Viestit
    2,856
    ...vaikka olisi yhteyksiä höyryttimien kanssa kilpailevien tuotteiden valmistajiin.

    :wq

     
     
  5. #265
    HöyryGuru Troll from behind's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Pietarsaari
    Viestit
    14,132
    Kyllähän teille nyt on selvää, että tässä puhutaan Huomenta Suomesta, jota katsoo tavalliset ihmiset, joilla ei ole mitään hajua YouTubesta tai höyrycasteista ja joille motoristilta näyttävä karvaturpa on automaattinen eiei?
    Tämä nyt on oikeasti se viimeinen ja näkyvin julkinen esiintymismahdollisuus, eli kyllä sinne tarvitaan ennemin joku sibin näköinen kaveri, joka vetoaa vauvasta vaariin.
    KGO & Twist

     
     
  6. #266
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    05/2015
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    143
    Pitihän mun vielä tuolle Jesselle vastata sen vastaukseen:

    Kiitos vastauksestasi. Sen verran kommenttia tuohon vastaukseesi, että myöskään asiasta
    mitään tietämätön poliitikko, joka on asiasta tietämättömän THL:n tai suomen ASH:in
    propagandan varassa ei ole oikea henkilö keskustelemaan asiasta.
    Tässä olisi linkki jonka takaa löytyy faktaa:
    Lausunto tupakkalakiehdotuksesta ? Vapers Finland ry

    http://vapers.fi/tietoa_sahkosavukkeista.pdf


    Terveisin
    XXXXXXXXXX


    Jos se jotain vastaa, niin laitan senkin tänne...

     
     
  7. #267
    Höyrykone ktdd's Avatar

    Liittynyt
    04/2013
    Sijainti
    Kuopio
    Viestit
    12,342
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Troll from behind Näytä viesti
    motoristilta näyttävä karvaturpa
    Jestas kun repesin. Varsin osuva kuvaushan tuo

    Samaa mieltä muistakin pointeista.

     
     
  8. #268
    Höyrykonkari Rypy's Avatar

    Liittynyt
    01/2013
    Sijainti
    Tampere
    Viestit
    113
    Lainaus Alkuperäinen postaaja FinnVape Näytä viesti
    Mutta sähkötupakan kritisoijaksi kelpaa kyllä, vaikka olisikin julkisesti sähkötupakan vastustaja...
    Kyllä se hyvin todennäköisesti juurikin näin (ikäväkyllä) menee, johtuen ehkä juuri siitä, että suurimmalle osalle suomalaisista tieto sähkötupakasta on juurikin näistä THL ja ASH julkaisuista jotka ovat päässeet täyttämään iltasanomat ja hesarit. Sähkötupakan puolesta puhuvat tutkimukset tahtovat useimmiten jäädä suomen valtamedioissa julkaisematta... Tämä taas johtaa siihen, että 50v Seppo (nimi muutettu) vetää filtteritöntä norttia 30kpl/vrk ja ajattelee, että ne(sähkötupakat) on tikittäviä aikapommeja (akut räjähtäny user errorien vuoksi, mutta sitä osaahan ei valtamediassa uutisoida) joilla vedetään pakkasnestettä (lantrattuna raamatullisiin mittalukemiin yltävillä määrillä kiinalaista saastaista nikotiinia) keuhkot täyteen. Sepon vaimo Pirjo (nimi muutettu) pelkää myöskin, että sähkötupakka on Saatanan keksintö, koska aamuTV niin kertoi, ja päätyy äänestämään seuraavissakin eduskuntavaaleissa Päivi Räsästä, koska silloin pysyy lapset ja kukkahatut turvassa ja Herran nuhteessa...
    Myöskin se, että puhutaan "sähkötupakasta" eikä esim "höyryttimistä" saa aikaan myös sen, että meitä vastaan on tupakoijat ja tupakoimattomat.
    Me olemme ne tupakka maailman elitistit ja hipsterit.
    Ugh olen puhunut!
    Ps. Qualus näyttää kyllä erehdyttävän paljon audi myyjältä, ei pahalla vaan suurella kunnioituksella Qualusta kohtaan

     
     
  9. #269

     
     
  10. #270
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    05/2015
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    143
    Laitoin seuraavanlaisen sähköpostin kaikille kansamme edustajille:

    Arvoisat kansamme edustajat!
    Uusi tupakkalaki on kuulemma tulossa ja siihen ilmeisesti otetaan jollakin tasolla säätelyyn myös ns. sähkösavukkeet.
    Ajattelin jakaa kanssanne kokemukseni tupakoinnistani ja nykyisestä tupakoimattomuudestani.
    Olen vuonna 1961 syntynyt, tällä hetkellä 54-vuotias mies. Aloitin tupakoinnin 14-vuotiaana ja silloin jo poltin n. askin päivässä. Olen useamman kerran yrittänyt lopettaa tupakoinnin kuitenkaan onnistumatta siinä. Kokeilin nikotiinipurukumin, inhalaattorin, laastarin ja suusuihkeen (siitä tuli vain älytön hikka) avulla ja mikään näistä ei auttanut. Pystyin olemaan tupakoimatta korkeintaan joitakin tunteja. Viime kesäkuussa vielä poltin 2 isoa askia punaista Smartia eli n. 50 savuketta päivässä. Jos otin illalla alkoholia, niin vielä enemmänkin. Vuoden 2015 heinäkuun alussa hankin sähkötupakka välineet ja sillä tiellä ollaan. Sen jälkeen olen polttanut 8 kpl savukkeita, viimeisen 18.12.2015. Alussa höyryttelemässäni nesteessä oli nikotiinia n. 36 mg/ml. Tällä hetkellä höyryttelemäni neste sisältää nikotiinia n. 5 mg/ml. Höyryttelynesteitä minulla kuluu tällä hetkellä n. 10 ml/päivä ja nikotiinin määrä on koko ajan laskussa. Olisi sääli jos tämä erittäin hyödyllinen ja hyviä tuloksia tuottava tupakoinnin lopettamiskeino torpattaisiin jollakin tavalla. Kokemukseni tupakoinnin lopettamisesta ovat parempia kuin ikinä uskalsin odottaakaan. Nyt ruoka maistuu siltä kuin sen olisi aina pitänyt maistua ja kaikki, aivan kaikki tuoksuu koko ajan. Poltin siis noin 40 vuotta ja jäin monesta mausta ja tuoksusta paitsi. Harmittaa jonkin verran (Aivan helvetisti harmittaa, ei silloin tiedetty tupakan vaaroista/haitoista juurikaan kun minä aloitin tupakoinnin). Pyydän että ette tee sähkötupakoinnista liian vaikeaa, jotta muutkin saavat haju/makuaistinsa ja terveytensä takaisin.
    Tässä teille hieman luettavaa, ensimmäisenä Iso-Britannian terveysviraston viimeisin lausunto sähkösavukkeista:
    https://www.gov.uk/government/upload...land_FINAL.pdf
    Vapers Finlandin linkit:
    Lausunto tupakkalakiehdotuksesta ? Vapers Finland ry
    http://vapers.fi/tietoa_sahkosavukkeista.pdf


    Ystävällisin Terveisin
    XXX XXXXX Helsinki

     
     
  11. #271
    Höyrykonkari Bob's Avatar

    Liittynyt
    09/2014
    Sijainti
    Tampere
    Viestit
    304
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Troll from behind Näytä viesti
    Kyllähän teille nyt on selvää, että tässä puhutaan Huomenta Suomesta, jota katsoo tavalliset ihmiset, joilla ei ole mitään hajua YouTubesta tai höyrycasteista ja joille motoristilta näyttävä karvaturpa on automaattinen eiei?
    Tämä nyt on oikeasti se viimeinen ja näkyvin julkinen esiintymismahdollisuus, eli kyllä sinne tarvitaan ennemin joku sibin näköinen kaveri, joka vetoaa vauvasta vaariin.
    Kyllä tässä enemmän vaakakupissa painaa esiintymistaito. Tietoa varmasti löytyy monelta. Ja kun Qualus näytää lähinnä Iso-H:lta, eli lepposalta jässikältä.

     
     
  12. #272
    Höyrykone zkys's Avatar

    Liittynyt
    12/2011
    Sijainti
    Oulu
    Viestit
    3,782
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Bob Näytä viesti
    Kyllä tässä enemmän vaakakupissa painaa esiintymistaito. Tietoa varmasti löytyy monelta. Ja kun Qualus näytää lähinnä Iso-H:lta, eli lepposalta jässikältä.
    Samaa mieltä. Pitää olla tietoa ja vakuuttavuutta, kumpaakin Qualukselta löytyy.

     
     
  13. #273
    Oivoi, kylläpä täällä on puoleen ja toiseen tullut meikäläisestä juttua. Mikä on hyvä sinänsä. Mutta fakta on, että itse hyväksyin kipparin aseman, puheenjohtajan ja puhuvan pään pestin. Joten minähän sinne kuitenkin mahdollisesti olen menossa. Totta on, että näytän motoristilta, ehkä jopa audimyyjältä (reps). Todellisuus on kuitenkin että meitä, teitä ja yhdistystä ajaa kovin ääni, ja tunnetusti mulla sitä ääntä ja mielipiteitä löytyy.

    Kiire on, ja pirusti tekemistä, ja tämä poliitikoille viestiminen oli yksi tärkeimmistä päänavauksista tämän vuoden puolella. Mun puheenjohtajakaudella hommat viedään loppuun mitä itse aloitin. Mun seuraaja jatkaa, ja voitte olla varmoja etten mitään raunioita ole jättämässä. Tää taistelu on vasta alkamassa.

    Ugh, ja kiitos.

     
     
  14. #274
    HöyryGuru Troll from behind's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Pietarsaari
    Viestit
    14,132
    Toivotaan sitten, että itseluottamus pätee julkisessa, suorassa lähetyksessä.
    Suosittelisin kyllä ennen sitä konsultoimaan pr-firmaa ihan vain kaiken varalta.
    KGO & Twist

     
     
  15. #275
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Troll from behind Näytä viesti
    Toivotaan sitten, että itseluottamus pätee julkisessa, suorassa lähetyksessä.
    Suosittelisin kyllä ennen sitä konsultoimaan pr-firmaa ihan vain kaiken varalta.
    Enpä ole ensimmäistä kertaa pappia kyydissä. Mutta näillä pikkufaktoillahan ei ole mitään merkitystä foorumivalittajille.

     
     
  16. #276
    Höyrykone ktdd's Avatar

    Liittynyt
    04/2013
    Sijainti
    Kuopio
    Viestit
    12,342
    Lainaus Alkuperäinen postaaja qualus Näytä viesti
    Mutta näillä pikkufaktoillahan ei ole mitään merkitystä foorumivalittajille.
    Tuommoisia lauseita kun heität siellä lähetyksessä niin hyvähän siitä tulee

     
     
  17. #277
    HöyryGuru Troll from behind's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Pietarsaari
    Viestit
    14,132
    Kiva, kun otat asian noin.
    Eli kaikenlainen kritiikki on siis valitusta?
    KGO & Twist

     
     
  18. #278
    Höyrykone zkys's Avatar

    Liittynyt
    12/2011
    Sijainti
    Oulu
    Viestit
    3,782
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Troll from behind Näytä viesti
    Kiva, kun otat asian noin.
    Eli kaikenlainen kritiikki on siis valitusta?
    Sun kritiikki on ainakin täysin turhaa valittavaa "analysointia". Hyvähän se sinänsä on, mutta sillä EI OLE mitään merkitystä itse asian kannalta.

     
     
  19. #279
    HöyryGuru Troll from behind's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Pietarsaari
    Viestit
    14,132
    Lainaus Alkuperäinen postaaja zkys Näytä viesti
    Sun kritiikki on ainakin täysin turhaa valittavaa "analysointia". Hyvähän se sinänsä on, mutta sillä EI OLE mitään merkitystä itse asian kannalta.
    Ja millähän sä kuvittelet sitten olevan merkitystä, faktojen oikimisella piireissä, joissa tieto ei IKINÄ tavoita sitä enemmistöä, jota tässä pitäisi vakuutella, että höyryttely on toimiva ja turvallinen vaihtoehto tupakoinnille?
    Ihan kiva, että sivuutat kaiken sen työn, mitä tässä on jo VUOSIA yritetty tehdä turhana.
    KGO & Twist

     
     
  20. #280
    Höyrykone zkys's Avatar

    Liittynyt
    12/2011
    Sijainti
    Oulu
    Viestit
    3,782
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Troll from behind Näytä viesti
    Ja millähän sä kuvittelet sitten olevan merkitystä, faktojen oikimisella piireissä, joissa tieto ei IKINÄ tavoita sitä enemmistöä, jota tässä pitäisi vakuutella, että höyryttely on toimiva ja turvallinen vaihtoehto tupakoinnille?
    Ihan kiva, että sivuutat kaiken sen työn, mitä tässä on jo VUOSIA yritetty tehdä turhana.
    Miksi sen tiedon tarvitsee enemmistöä tavoittaa? Kansanedustajat tässä on tällä hetkellä avainasemassa päättämässä miten käy. Qualus on mun mielestä habitukseltaan ja ulosanniltaan just oikea mies menemään studioon tässä asiassa, sillä ei ole mitään merkitystä jos joku Marja-Terttu peräkyläntieltä pitää sitä helvetinenkelin näköisenä. Kannattaa varmaan keskittyä olennaiseen, eikä analysoida itse hommaa mahdottomaksi.

    Mitä työtä tässä on VUOSIA nyt tehty? Oot kirjoittanu 13k viestiä tänne foorumille, oletko itse tehnyt jotain muutakin? Mun mielestä ainakin Vapers on tehny nyt jo muutaman kuukauden aikana enemmän ku muuten on tehty.

     
     
Keskustelu Terveys-, lakiasiat, uutisointi ja matkustus

Tämän aiheen tunnukset (tag)

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •