Sivu 18 / 23 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 8141516171819202122 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 341 - 360 / 448

Aihe: STEAMer RTA by Vmods

  1. #341
    Höyrykonkari Jakkee's Avatar

    Liittynyt
    12/2012
    Sijainti
    Jyväskylä
    Viestit
    254
    Ei ole laittaessa, aina sen millin sitä joudun ulos ruuvaamaan. Kun aton laitan modiin niin nasta on syvällä ja kontakti huono/poissa.


    Täyttä höyryä eteenpäin 18.07.2012!

     
     
  2. #342
    Höyrypää Para's Avatar

    Liittynyt
    02/2013
    Sijainti
    Toijala, Akaa
    Viestit
    913
    Sit siin on väljä kierre et lähtee pyörimään mukana.
    Japa japa

     
     
  3. #343
    Höyrykonkari Jakkee's Avatar

    Liittynyt
    12/2012
    Sijainti
    Jyväskylä
    Viestit
    254
    No nyt se ohmien heittely loppui ainakin hetkeksi Ruuvasin aton plussaa ulos ihan reilulla kädellä ennen IPV4:seen kiinni laittoa ja nyt ilmeisesti aton plussa ei kiertynyt aivan sisään asti atoa modiin ruuvatessa.
    Seuraillaan tilannetta


    Täyttä höyryä eteenpäin 18.07.2012!

     
     
  4. #344
    Höyrypää shadowwalker's Avatar

    Liittynyt
    08/2012
    Sijainti
    tre
    Viestit
    699
    Joo täällä alko samat ongelmat tuon säädettävän pinnin kanssa. Vittu mikä paska. Ei toimi kun yhdellä laitteella

     
     
  5. #345
    Mulla ei ainakaan mitään ongelmia oo ollu vaikka sxminissäkin jousitettu. Mites ootte tätä wikannu? Ite oon mujia laitellu enemmän ja vähemnän, ollu vähä ongelmaa et kyljellään kuseksii syliin / taskuun.

     
     
  6. #346
    Höyrykone _S_'s Avatar

    Liittynyt
    05/2013
    Sijainti
    Satakunta
    Viestit
    10,375
    Toi toi
    Koskas ne metallipöntöt tuli ?
    Jos ottaisi uusinta testiin tämän taas

     
     
  7. #347
    Höyrykonkari Lampinen's Avatar

    Liittynyt
    04/2014
    Sijainti
    Hollola, Etelä-Suomi
    Viestit
    375
    Kaikki kunnioitus tekijöitä kohtaan, mutta näitä ihmisten mietteitä lukiessa en voi ymmärtää kuka jaksaa taistella kaikkien mahdollisten ongelmien kanssa kun on olemassa toimiviakin tankkeja. Oma origenny ei ikinä vaihdu tälläseen epävarmuuteen vaikka olis mukamas parempi maku. Itsekin aikoinani parikin mister510 omistaneena tiesin tasan minkälaisia ongelmia tän kanssa tulee olemaan.

     
     
  8. #348
    Joo kyllä tämä kovin alkukantainen on. Laadukkaasti tehty, koneistukset menee ku isi äitiin ja kierteet pyörii mutta kyllä niitä negatiivisia juttuja vaan on enemmän ku positiivisia. Decki on huono, tankin kiinnitys huono, 510 huono, osassa ei pysy top cappi kiinni ja viimeisenä vielä pakkaus. Kai näitä on ehjänä saatu perille, mutta kyllä se on vaan "Herran haltuun" meininkiä nakata paljas lasitankki kuplakuoreen ja maailmalle.

     
     
  9. #349
    Ei jumalauta, onko mulla sitten liian lirut nesteet kun 60/40 suhteella tehty, laitoin pumpulia lisää ja oikeen enempää ei varmaan mahtuskaan niin rinnan päälläkin kun pitää niin syliin kusee. Täytynee varmaa nostaa VG:tä jos helpottais mutta vituttaa kyllä tämä. Ihmettelen kyllä kun vielä kohotetut ilmaröörit tossa kuitenkin. Tankin vikahan tämä tuskin on.

     
     
  10. #350
    Höyrypää zelro's Avatar

    Liittynyt
    03/2013
    Sijainti
    Kajaani
    Viestit
    901
    Ihan mielenkiinnosta, miksi tuo dekki on huono? Itse vielä pohdin, että uskaltaako tätä ostaa. Kokemuksien perusteella ei nyt valitettavasti vakuuta

     
     
  11. #351
    No en kanssa tiiä, porukka valittaa että on muka vaikee setupoida ja blaablaablaa, ei mulla ainakaan menny 10min kauempaa vaikka en ees dual coileja yleensä tee. Joku sano että miinus postien alle vaikee saada kiepattua mutta sekään ei ainakaan musta pidä paikkaansa, taitaa olla enemmän nakkisormissa vika kun dekissä.

     
     
  12. #352
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Rommel Näytä viesti
    Joo kyllä tämä kovin alkukantainen on. Laadukkaasti tehty, koneistukset menee ku isi äitiin ja kierteet pyörii mutta kyllä niitä negatiivisia juttuja vaan on enemmän ku positiivisia. Decki on huono, tankin kiinnitys huono, 510 huono, osassa ei pysy top cappi kiinni ja viimeisenä vielä pakkaus. Kai näitä on ehjänä saatu perille, mutta kyllä se on vaan "Herran haltuun" meininkiä nakata paljas lasitankki kuplakuoreen ja maailmalle.
    Eri medioita lukemalla saa käsityksen että näitä olisi paljonkin särkynyt matkalla, todellisuus on että n. 2% on vioittunut kuljetuksessa, eikä se meidän mielestä ole paljoakaan. Paketointia en siis lähtisi moittimaan mitenkään kovin mahdottomasti.

    Samoin myös noita ei ollenkaan kiinni pysyviä cappeja on liikenteessä meidän tiedon mukaan 4 kappaletta ja nekin tullaan kyllä huolehtimaan, että kaikki saa toimivan laitteen. Päivitystiivisteet tulee myös kaikille lähtemään, mikä varmasti poistaa jo melkein kaikilta ongelmat tankin paikoillaan pysymisen kanssa.

    Deckistä olisi voinut varmasti helpomminkin setupoitavan tehdä, mutta se olisi jo tuplannut koko laitteen hinnan ja ajatuksena oli koko ajan pyrkiä mahdollisimman edulliseen myyntihintaan.

     
     
  13. #353
    Mun mielestä vapetalo hoitaa osuutensa mainiosti, koneistus virhe tjms sattunut joka on ymmärrettävää ja tiivisteet lähtee kaikille, nuinhan se pitääkin tehdä. Oon jo monesti maininnut että ite oon ainakin tyytyväinen laitteeseen, etenkin kun saan uudet tiivisteet tähän niin tulee vähän parempi täyttää. Vuoto-ongelmat kun saan kuriin niin se on sitten siinä. Voiko olla mahdollista että mulla on nesteensäätö liian auki? Käytän 60/40 vgpg litkuja ja tuppaa kuseksiin allensa jos säilyttää vähän kallellaan tai kokonaan kyljellään. Vai voisiko jompikumpi tiiviste vuotaa sen verran että ilmaa pääsee pikkusen tankkiin ja aiheuttaa tämän. Wikkauksesta en usko johtuvan. E: Ja vuotaa vain säilyttäessä, ei höyryteltäessä.

     
     
  14. #354
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    07/2013
    Viestit
    87
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Deeku666 Näytä viesti
    Mun mielestä vapetalo hoitaa osuutensa mainiosti, koneistus virhe tjms sattunut joka on ymmärrettävää ja tiivisteet lähtee kaikille, nuinhan se pitääkin tehdä. Oon jo monesti maininnut että ite oon ainakin tyytyväinen laitteeseen, etenkin kun saan uudet tiivisteet tähän niin tulee vähän parempi täyttää. Vuoto-ongelmat kun saan kuriin niin se on sitten siinä. Voiko olla mahdollista että mulla on nesteensäätö liian auki? Käytän 60/40 vgpg litkuja ja tuppaa kuseksiin allensa jos säilyttää vähän kallellaan tai kokonaan kyljellään. Vai voisiko jompikumpi tiiviste vuotaa sen verran että ilmaa pääsee pikkusen tankkiin ja aiheuttaa tämän. Wikkauksesta en usko johtuvan. E: Ja vuotaa vain säilyttäessä, ei höyryteltäessä.
    Öhh siis säilytät atoa nesteensyöttö auki? Sen mitä tämän ja misterin kanssa on tullut touhuttua niin aina nesteensyöttö kiinni jos laittaa taskuun tmv. Siinä on kuitenkin reikä läpi (nesteensyöttö -> höyrykammio -> driptip tai ilmaröörit) niin kyllä neste jollain aikavälillä sieltä pois valuu. Saattaa kyljellään ollessaan hengittää tankkiin päin, jolloin paine tasautuu -> neste lähtee kulkemaan. Miettii paineen kannalta, vertaa vaikka auton bensatankkiin: kanisteri maassa, letku tankkiin ja imaisu -> neste virtaa ensin ylävirtaan jotta pääsee sitten alhaalla olevaan kanisteriin.

    Tuosta topcapin löysyydestä, jos tankin täyttää piripintaan, ei topcap pysy kunnolla koska sen paikalleen painaminen puristaa sitä vähää ilmaa kasaan (neste ei käytännössä puristu) -> paine kasvaa, mikä pullauttaa sen topcapin irti. Saman huomannut misterissäkin, oikein täyteen täyttäessä eivät yläkierteet millään meinaa kiertyä kiinni. Se on se paine mikä estää.

    Edit: ja niin, mulla on kyllä about kaikki tankit (KFL+ aito ja klooni, protankit, aerotank mega) alkaneet vuotaa jossain vaiheessa, jos ne jättää kyljelleen. Paitsi mister ja steamer, koska niistä saa nesteensyötön suljettua kokonaan :P

     
     
  15. #355
    Joo auki ollut. Täytyypi ruveta sulkeen jatkossa Piripintaan en täytä, huomannu juuri tuon että paine hankaa vastaan. Tarviikos tuo nesteensäätö avata ja sulkea muuten ylösalaisin säilöönlaittaessa?

     
     
  16. #356
    Höyrypää Pelipoika's Avatar

    Liittynyt
    01/2015
    Sijainti
    Espoo
    Viestit
    479
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Deeku666 Näytä viesti
    Joo auki ollut. Täytyypi ruveta sulkeen jatkossa Piripintaan en täytä, huomannu juuri tuon että paine hankaa vastaan. Tarviikos tuo nesteensäätö avata ja sulkea muuten ylösalaisin säilöönlaittaessa?
    Miksi pitäisi? Ei sinne silloin painetta kerry.

    IMO paras tapa Steamerin paineentasaukseen on täytön jälkeen kääntää ylösalaisin ja avata nesteensyöttöä reilusti. Sitten nesteensyöttö kiinni -> oikeinpäin -> nesteensyöttöä vähän auki. Säilöön laitettaessa vain sulkee nesteensyötön kokonaan. Kunnollinen sleeve ei paljoa maksa ja tukevoittaa atoa huomattavasti.


    Laitteet ja nesteet vaihtuu koko ajan!

     
     
  17. #357
    Joo näin arvelinkin mutta varmistin vaan. Mulla on juhan tekemä sleeve kyllä, onneksi koska muuten ei mukana pystyisi kantaan.

     
     
  18. #358
    Höyrykonkari zapster's Avatar

    Liittynyt
    08/2012
    Sijainti
    Espoo
    Viestit
    286
    Mummielestä helpoiten täyttyy pohjan kautta. Nestesyöttö raolleen ja lasia vähän alas (ylös), raosta nesteet sisään kammion kanteen asti, lasi paikalleen ja paine karkaa samantein neste urista, syöttö kiinni ja ylimäärästen pois höyryäminen. Operaation jälkeen höyryttely normaalisti.

     
     
  19. #359
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    07/2013
    Viestit
    87
    Lainaus Alkuperäinen postaaja VapeTalo.com Näytä viesti
    Eri medioita lukemalla saa käsityksen että näitä olisi paljonkin särkynyt matkalla, todellisuus on että n. 2% on vioittunut kuljetuksessa, eikä se meidän mielestä ole paljoakaan. Paketointia en siis lähtisi moittimaan mitenkään kovin mahdottomasti.

    Samoin myös noita ei ollenkaan kiinni pysyviä cappeja on liikenteessä meidän tiedon mukaan 4 kappaletta ja nekin tullaan kyllä huolehtimaan, että kaikki saa toimivan laitteen. Päivitystiivisteet tulee myös kaikille lähtemään, mikä varmasti poistaa jo melkein kaikilta ongelmat tankin paikoillaan pysymisen kanssa.

    Deckistä olisi voinut varmasti helpomminkin setupoitavan tehdä, mutta se olisi jo tuplannut koko laitteen hinnan ja ajatuksena oli koko ajan pyrkiä mahdollisimman edulliseen myyntihintaan.
    Joku "virallinen" sleeve olisi kyllä kiva. Nyt joutuu kaivelemaan ympäri foorumeita/FBtä tippi/sleevemaakaria. Tässä olisi nyt hyvä sauma alan yhteistyölle? Isommalle erälle jos löytäisi toimittajan niin tuskin montaa markkaa maksaisi joku perusmalli (musta POM tms ilman krumeluureja) jokaisen aton mukaan. Niitä voisi laittaa vaikka samaan pakettiin noiden o-renkaiden kanssa

    Sen jälkeen itellä ainakaan olisi mitään pahaa sanottavaa laitteesta (ei tosin nykyiselläänkään kauheasti)

     
     
  20. #360
    https://m.fasttech.com/products/1448700

    Tuosta tipistä tein ite sleeven pienellä viilauksella.

     
     
Keskustelu Rebuildable

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •