Sivu 16 / 23 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 6121314151617181920 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 301 - 320 / 448

Aihe: STEAMer RTA by Vmods

  1. #301
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    12/2014
    Sijainti
    Pori
    Viestit
    77
    Itellä on tankis tosiaan tuo cäppiongelma, mutta jos sitä ei lasketa mukaan, niin oon kyllä erittäin tyytyväinen neljäs tankillinen tuli myös juuri imailtua loppuun ja on kyllä janoinen tankki ainakin tällä setupilla ja tehoilla jos ei tarvis pelätä, että housut on märät (väärällä tavalla ), niin tulis kyllä kuljetettua mukana toistaiseksi siis jääpi kotimakustelusavukonekäyttöön

     
     
  2. #302
    Höyrykonkari Jakkee's Avatar

    Liittynyt
    12/2012
    Sijainti
    Jyväskylä
    Viestit
    254
    Setupin teko yhtä hässäkkää ja lasi on löysä kuin.. Mutta kotikäytössä menee hyvä maun ja höyryntuoton takia. Surettaa kyllä että hyvin potentiaalinen ato kusahtaa tuollaiseen tyhmään vikaan..


    Täyttä höyryä eteenpäin 18.07.2012!

     
     
  3. #303
    Höyrypää zelro's Avatar

    Liittynyt
    03/2013
    Sijainti
    Kajaani
    Viestit
    901
    Onko ne O-renkaat liian löysät eli pysyvätkö itse O-renkaat paikallaan? Vai ovatko ne vain niin ohuet, että topcap ei pysy paikallaan? Kokeilkaa laittaa pari kierrosta esim hammaslankaa o-renkaiden alle, jos vaikka auttaisi vähän?

     
     
  4. #304
    Höyrykone Petsku89's Avatar

    Liittynyt
    05/2014
    Sijainti
    Vantaa
    Viestit
    1,034
    Mulla on ainaki tuossa omassa liian ohuet ne o-renkaat. Pitää kattoo jaksaako vaivautua säätämään tuon hammaslangan kanssa, jos kuitenkin kohtapuoliin ois paksumpia o-renkaita tulossa?

     
     
  5. #305
    Höyrypää zelro's Avatar

    Liittynyt
    03/2013
    Sijainti
    Kajaani
    Viestit
    901
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Petsku89 Näytä viesti
    Mulla on ainaki tuossa omassa liian ohuet ne o-renkaat. Pitää kattoo jaksaako vaivautua säätämään tuon hammaslangan kanssa, jos kuitenkin kohtapuoliin ois paksumpia o-renkaita tulossa?
    Suosittelen kokeilemaan. Itse olen muutaman aton "korjannut" tuolla pikaisella fixauksella, yleensä toimii ihan hyvin.

     
     
  6. #306
    Joo ohuet o-renkaat. Mulla sleeve korjaa ongelman, täyttäessä vaan olla varovainen.

     
     
  7. #307
    Höyrypää GISM's Avatar

    Liittynyt
    03/2014
    Sijainti
    13210
    Viestit
    897
    Eihän uutta laitetta pitäis joutua fiksailemaan. Kyllä nyt on kämmi käynyt suunnittelussa tai pajalla. Sääli

     
     
  8. #308
    Selvitellään parhaillaan noita renkaita. Melko varmasti laitetaan kaikille tilanneille menemään paremmat, kun vaan saadaan erä jostain varastolle.

     
     
  9. #309
    Kyse ei välttämättä ole o-renkaan ohuudesta (tuo menee kuitenkin koloon aika hyvin ja veikkaisin että se paksumpi ei välttämättä mahtuisi edes paikalleen, ellei sitten siitä ole välikokoja tai tietysti tilaamalla saa tehtaalta millä mitoilla haluaa). Suurin ongelma on o-renkaan uran syvyys, o-rengas katoaa melkein kokonaan sinne. Sitä taas en sitten osaa sanoa onko kyse suunnittelun vai pajan mokasta. Onko jotain muutoksia tehty proton jälkeen? Jokuhan puheli että siinä ei top-cap hölsky, tuossa omassani ainakin hölskyi (toki se saattoi olla erittäin susi yksilö). Tai o-renkaan toimittajaa vaihdettu?

    Pakko antaa propsit kuitenkin Vapetalolle tästä asian hoidosta.

     
     
  10. #310
    Kuka vittu tän deckin suunnitteli? Ihan jees jos vuosi olis 2012, mutta nykyään tää on kyllä aivan jäätävästi jäljessä muita DC tankkeja. Wickaa jees, maku ihan jees, mutta kun ei uskalla taskuun laittaa ja deckin kattominen vituttaa niin ei jatkoon.

     
     
  11. #311
    Höyrykone

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Sorvan kylä
    Viestit
    1,748
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Rommel Näytä viesti
    Kuka vittu tän deckin suunnitteli? Ihan jees jos vuosi olis 2012, mutta nykyään tää on kyllä aivan jäätävästi jäljessä muita DC tankkeja. Wickaa jees, maku ihan jees, mutta kun ei uskalla taskuun laittaa ja deckin kattominen vituttaa niin ei jatkoon.
    Nyt kankea suututtaa

     
     
  12. #312
    Höyrykone Steamy's Avatar

    Liittynyt
    12/2013
    Sijainti
    Varkaus
    Viestit
    4,318
    Ettei olis sattunut koneistajalla terärikko ja sitten ei ole uutta pistopalaa laittanut pohjaan niin tullut liian syvä ura.

     
     
  13. #313
    Nuo ny oli ihan rehellisiä mietteitä. Suorituskyvyltään paras DC tankki mitä oon kokeillu, mutta toi tankin kiinnitys ja decki on semmoset etten ala niiden kans elämään kun voi päästä helpommallaki. Setupin sai tehtyä heti, mut on se mun motoriikalle vaan liian säätämistä. Miksei vaikka kolme tolppaa ja samatyylinen setupointi ku dripperiin? Helpottais heti. Ja tankki vois olla kiinni muullaki ku o-renkailla.

     
     
  14. #314
    Höyrykone terokum's Avatar

    Liittynyt
    01/2013
    Sijainti
    Riihimäki
    Viestit
    3,506
    Saako tän ostettua prepaidilla?

    Nesteet: CumVapes:Mom's sweet boobs
    CumVapes: Stroker´s delight
    CumVapes:Cameltoe
    CumVapes: Creme Brulee

     
     
  15. #315
    Kyllähän se tankki renkaillakin pysyy, smokin kartotankkien kanssa joskus elettiin sulassa sovussa. Vaatii vaan sopivat o-renkaat suhteessa uran syvyyteen (sekä tankin sisähalkaisijaan). Eikä tuo deckki nyt _niin_ kamala ole, parempi voisi olla mutta samalla valmistuskustannukset kasvaisivat. Jos tankin kiinnitys olisi jämäkkä, niin olisihan tuo varmaan soiva peli. Toivottavasti ne uudet o-renkaat auttavat asiaan. Toivotaan ettei käy liian kalliiksi Vapetalolle tämä tapaus, kun ilmeisesti aika pienellä katteella tätä myydään. Olisi kiva kuulla modin tekijöiltä selitys tähän, onko o-rengas vaihtunut proton jälkeen, onko piirustuksia muutettu, koneistaja kännissä vai mikä tässä on syynä jos proto oli kerran toimiva peli. Selitys kiinnostaa puhtaasti ammatin takia, ei syyttelyn tai haukkumisen

     
     
  16. #316
    Joku Pertti tuumannu, että tuohan näyttää samalta renkaalta, kiinni vaan.

     
     
  17. #317
    Kauppias gixxxer's Avatar

    Liittynyt
    04/2012
    Sijainti
    Klaukkala
    Viestit
    2,852
    Veikkaan että ongelman taustalla on toleranssit laseissa. Niitä kun tilaa 100 niin yhdessäkään ei ole samat sisämitat.

    Vaatii vähintään 1.25mm paksuisen o-renkaan että saa tiivistymään normaaleiden heittojen puitteissa kaikki lasit.

    Itsellä on vastaavasta kokemusta ja niin pitkään kun lasitankkeja käyttää on myös ongelmia.

    Itsellä joutuu vieläkin heittämään 20% tilatuista laseista suoraan roskiin kun ovat joko liian tiukkoja tai liian löysiä.
    www.diablomods.net
    www.diabloliquid.net - Home of the premium US made e-liquids

     
     
  18. #318
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    05/2014
    Sijainti
    Imatra
    Viestit
    236
    Miulle sattu tosi napakka yksilö. Saa nimittäin vähä aikaa liikutella et irtoaa. Millainen setuppi täs oikei toimii? Ei meinaa mitenkään luonnistuvan kunnolla. Hyöryä tulee kohtuu ok, mut maku ei sit mitekää peri oo sinnepäikää. Nesteenä ollu jalippon milk 70/30 suhteel ja paronin pimpulalla.

     
     
  19. #319
    Tuli tällainen "siltä väliltä" yksilö. Ei tippuile topcap sentään itsestään, mutta liian löysä on kun saanut nestevoitelun. Paksumpia o-renkaita odotellessa. Nyt ei kehtaa taskuun laittaa, eli kotona vaan.

     
     
  20. #320
    Höyrykone Beenari's Avatar

    Liittynyt
    06/2014
    Sijainti
    Hässlinki
    Viestit
    2,591
    Alkaa tuntua siltä että, vaikka tätä kuinka odotti saapuvaksi, niin oli ihan oikea päätös pitää ostohousut henkarissa roikkumassa. Katsotaan sitten uudestaan kun nuo pienet viat on korjattu....
    #teamStarre

    Lähetetty minun vaimon läppäristä ilman mitään vitun tapatalkkia.




     
     
Keskustelu Rebuildable

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •