Sivu 8 / 16 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 456789101112 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 141 - 160 / 312

Aihe: Ni200 setupit ja lämmönsäätö.

  1. #141
    Höyrykone Teppa's Avatar

    Liittynyt
    07/2012
    Sijainti
    Vuorentausta
    Viestit
    4,071
    Mullon 0.35 softia. Tää on hyvää pumpulille.
    Virtaa: G-Tube, Tesla WYE, ja iStick Pico
    Höyryä: Berzerker RTA, Skyline RTA ja Dvarw MTL

     
     
  2. #142
    Höyrypää

    Liittynyt
    09/2014
    Sijainti
    Oulu
    Viestit
    446
    Tuohon Vape Mesh Companyyn liittyen, yleensä olen käyttänyt lämpösäätöhommiin Elektrosavulta ostettua .32 nikkelilankaa, joten mikähän noista olisi sitten lähimpänä sitä, hard vai soft? Titaanilankaa tekisi myös mieli testata, joten suosituksia sille paksuudeksi/tavoiteltaviksi ohmeiksi?

     
     
  3. #143
    Höyrähtänyt Frosty's Avatar

    Liittynyt
    11/2013
    Sijainti
    Savonlinna
    Viestit
    21
    Tulipahan väännettyy Marquisiin dual nikkeli setuppi hyvin pöhisee ja makuu irtoo hyvin!
    IMG_20150905_115450.jpg

    Smok Cube XII, Diablo Reaver, Origen genesis V2MKII, Fogger V4.1, Derringer, Marquis

     
     
  4. #144
    Oivoi. Tänään tuli subtank miniin 0.15ohmin NI200 atopäitä ja 0.35 nikkelilankaa. Innosta puhkuen tulin töistä kotiin ja löin subtankkiin valmiit atopäät kiinni, säädin laitteen 420 fahrenheittiin, 35 wattiin ja parvekkeelle. Palasin parvekkeelta pettyneenä, en nähnyt isoja pilviä, en maistanut laajoja makuja. Tästä lannistumattomana väänsin dogeen 2.5mm/14 kieppiä/dual coilin ja yritin eri tehoilla, mutta on kyllä melko mitään sanomaton. Otsasuoni pullistellen väsäsin subtankin RBA-päähän 13 kiepin coilin vanhan kunnon sinisen ruuvimeisselin ympäri, mutta ei maistu. Nikkelihypehärpäkkeet ovat nurkassa, dogessa dual coilit kanthalista ja elämä hymyilee. Laitteena toimi snow wolf 200w, user erroria vaiko eikö?

     
     
  5. #145
    Höyrykone Teppa's Avatar

    Liittynyt
    07/2012
    Sijainti
    Vuorentausta
    Viestit
    4,071
    Lainaus Alkuperäinen postaaja mouzeeh Näytä viesti
    Oivoi. Tänään tuli subtank miniin 0.15ohmin NI200 atopäitä ja 0.35 nikkelilankaa. Innosta puhkuen tulin töistä kotiin ja löin subtankkiin valmiit atopäät kiinni, säädin laitteen 420 fahrenheittiin, 35 wattiin ja parvekkeelle. Palasin parvekkeelta pettyneenä, en nähnyt isoja pilviä, en maistanut laajoja makuja. Tästä lannistumattomana väänsin dogeen 2.5mm/14 kieppiä/dual coilin ja yritin eri tehoilla, mutta on kyllä melko mitään sanomaton. Otsasuoni pullistellen väsäsin subtankin RBA-päähän 13 kiepin coilin vanhan kunnon sinisen ruuvimeisselin ympäri, mutta ei maistu. Nikkelihypehärpäkkeet ovat nurkassa, dogessa dual coilit kanthalista ja elämä hymyilee. Laitteena toimi snow wolf 200w, user erroria vaiko eikö?
    Valmiit atot on aivan suolesta. Ei makua juuri ollenkaan. Laita vähän lisää lämpöä, toi 420f ei ainakaan mulle riitä mihinkään kun on vain n. 215c. Mä tykkään lämmöistä 245-270c. Watteja pidän 40-60 välillä. Näillä eväillä makua ja höyryä piisaa kun virtaa antaa eVic ja atoina Freemax ja Submini RBA.
    Virtaa: G-Tube, Tesla WYE, ja iStick Pico
    Höyryä: Berzerker RTA, Skyline RTA ja Dvarw MTL

     
     
  6. #146
    Höyrykone M.Kane's Avatar

    Liittynyt
    04/2015
    Sijainti
    Espoo
    Viestit
    1,755
    Komppaan tuota ettei mini ni200 valmisatot yllä itsetehtyjen setuppien tasolle, oikeastaan lähellekkään. Mulla on ollut lämmöt 210-260 vähän riippuen nesteestä, nämähän on makuasioita. Kieputtele vain lisää sitä nikkeliä, sopiva setuppi löytyy kyllä hakemalla.

     
     
  7. #147
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    12/2014
    Sijainti
    Pori
    Viestit
    77
    Nonni. Tähän asti oon pitkälti tyytyny vanhan subtank minin rba:han (ei sivureikiä) kyhättyyn nikkelisetuppiin. Ihan ok höyryt, muttei mitään maata mullistavaa. Tänään kyrsiinnyin ja porasin reiät kylkeen. Maailmani mullistui, talo täyttyi höyrystä ja makuelämys nousi johonkin toiseen sfääriin

     
     
  8. #148
    Höyrypää Köpi's Avatar

    Liittynyt
    01/2014
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    526
    Paras ollu itellä 0.32 lankaa 5 kieppii 2.5 halkaisijalla tekee noin 0.065ohmi ja sxminissä skulaa parhaiten. Lämmöt 230c ja joulet 25j ja toimii paremmin ku dna40 ikinä. Lämmintä ja kosteeta usvaa

     
     
  9. #149
    Höyrykone M.Kane's Avatar

    Liittynyt
    04/2015
    Sijainti
    Espoo
    Viestit
    1,755
    .32 itekkin kieputellut noita coileja, helppo tuosta kyllä vääntää. Saa nähdä sitten kun saapuu tilaamani .25 lanka, meneeköhän liian ohueksi jo.

     
     
  10. #150
    Höyrypää Pelipoika's Avatar

    Liittynyt
    01/2015
    Sijainti
    Espoo
    Viestit
    479
    Kertokaapa mikä olisi kuuminta hottia lämpösäädettävä modi+ato yhdistelmänä? Missä modissa on hyvä piiri lämmönsäädölle? Ja mikä ato kannattaa hommata?

    Tarkennuksena vielä, että atopäiden vaihtoon en enää ala, kun olen setuppini oppinut itse tekemään.

    Käyttääkö joku avarrettua Mister 510:aa nikkeleillä?


    Laitteet ja nesteet vaihtuu koko ajan!

     
     
  11. #151
    Höyrypää Köpi's Avatar

    Liittynyt
    01/2014
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    526
    Misterissä ei toimi ni200. Itellä on sx mini m ja taifun gt2 ja toimii paremmin kuin millään muulla mitä olen aikaisemmin kokeillu. Ja koko dna40 on aika huono mun mielestä tohon lämmönsäätöön

     
     
  12. #152
    Itse taas olen alkanut tykästyä noihin vaihdettaviin rba atopäihin. Saa sekä itse viritettyä haluamansa setupin että tehtyä niitä kerralla useamman varastoon, aivan loistavaa esim. reissuilla.

     
     
  13. #153
    Höyrypää Pelipoika's Avatar

    Liittynyt
    01/2015
    Sijainti
    Espoo
    Viestit
    479
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Köpi Näytä viesti
    Misterissä ei toimi ni200. Itellä on sx mini m ja taifun gt2 ja toimii paremmin kuin millään muulla mitä olen aikaisemmin kokeillu. Ja koko dna40 on aika huono mun mielestä tohon lämmönsäätöön
    Vähän tuollaista muistelin Misterin suhteen. Johtuu varmaan hybridipalasta? Laitetaanpa Taifun harkintaan.

    Lainaus Alkuperäinen postaaja CoccoBill Näytä viesti
    Itse taas olen alkanut tykästyä noihin vaihdettaviin rba atopäihin. Saa sekä itse viritettyä haluamansa setupin että tehtyä niitä kerralla useamman varastoon, aivan loistavaa esim. reissuilla.
    Tuossakin on pointtinsa. Mikäs noista subitankeista on hyvä?


    Laitteet ja nesteet vaihtuu koko ajan!

     
     
  14. #154
    Höyrykonkari obsifi's Avatar

    Liittynyt
    08/2015
    Sijainti
    Kempele
    Viestit
    147
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Pelipoika Näytä viesti
    Vähän tuollaista muistelin Misterin suhteen. Johtuu varmaan hybridipalasta? Laitetaanpa Taifun harkintaan.


    Tuossakin on pointtinsa. Mikäs noista subitankeista on hyvä?
    Täh? Mitä meinaat hybridipalalla?

     
     
  15. #155
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Pelipoika Näytä viesti
    Tuossakin on pointtinsa. Mikäs noista subitankeista on hyvä?
    Sen kun tietäis. Ego one megalla mennään joka on ihan ok, freemax starre tulossa. TFV4:stä jos olisi 22mm versio niin se voisi olla kova.

     
     
  16. #156
    Höyrypää Pelipoika's Avatar

    Liittynyt
    01/2015
    Sijainti
    Espoo
    Viestit
    479
    Lainaus Alkuperäinen postaaja obsifi Näytä viesti
    Täh? Mitä meinaat hybridipalalla?
    Mister 510:ssa on sovite 510-kierteille, eli 22x1 -> 510.


    Laitteet ja nesteet vaihtuu koko ajan!

     
     
  17. #157
    Höyrykonkari obsifi's Avatar

    Liittynyt
    08/2015
    Sijainti
    Kempele
    Viestit
    147
    Aijoo, ei humaltuneena ymmärtänyt.

     
     
  18. #158
    Höyrypää

    Liittynyt
    01/2012
    Sijainti
    Pori
    Viestit
    482
    Mitä eroa on käytössä nichrome ja 100% nikkeli?
    Laitteet: EBOX ONE


     
     
  19. #159
    Lainaus Alkuperäinen postaaja antti_h Näytä viesti
    Mitä eroa on käytössä nichrome ja 100% nikkeli?
    Toinen toimii kanthalin tavoin, toinen on pelkästään lämpösäätömodeille.

     
     
  20. #160
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    12/2011
    Viestit
    188
    Käykö tämä lämpösäädettäviin laitteisiin? Hämää tuo "100% nikkeli", kun tottunut, että lukisi ni200.
    https://happyjuice.eu/fi/vastuslanga...keli-04mm.html

     
     
Keskustelu Rebuildable

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •