Tulokset 1 - 7 / 7

Aihe: Tatuointiliike Helsingin Kalliossa

  1. #1
    Tervakeuhko

    Liittynyt
    02/2012
    Viestit
    3

    Tatuointiliike Helsingin Kalliossa

    EN ole minkään puljun mainosmies, tai kirjoittanut viestiäni kenenkään myynnin edistämiseksi vaan ihan vaan vihjeeksi lähistöllä asuvia höyryttelijöitä varten.


     
     
  2. #2
    Höyrypää

    Liittynyt
    10/2011
    Sijainti
    Pohjanmaa nyt ja kesällä taas Norja
    Viestit
    985

    Vs: Mikä sensuuri täällä on?

    Vaikea sanoa,mutta minä ehdin ilmottaa jo tutuille ja ne käy katsomassa kyseistä liikettä,kun asuvat itse Kalliossa.

     
     
  3. #3
    Tervakeuhko

    Liittynyt
    02/2012
    Viestit
    3

    Vs: Mikä sensuuri täällä on?

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Ketjupolttaja Näytä viesti
    Vaikea sanoa,mutta minä ehdin ilmottaa jo tutuille ja ne käy katsomassa kyseistä liikettä,kun asuvat itse Kalliossa.
    Pitää itsekin perehtyä tarkemmin kun menen jatkamaan tatskaa. Ties vaikka jäis jotain taas käteenkin. Ainakin vielä pelittää erinomaisesti kaikki!

     
     
  4. #4

    Vs: Mikä sensuuri täällä on?

    mitä siellä liikkeessä on myynnissä noin suurin piirtein

     
     
  5. #5
    Banned

    Liittynyt
    10/2011
    Sijainti
    Kerava
    Viestit
    1,260

    Vs: Tatuointiliike Helsingin Kalliossa

    aattelin kanssa jos ottais tatuoinnin niin mikäs sen liikkeen osoite taas olikaan.

    - JJ

     
     
  6. #6
    Tervakeuhko

    Liittynyt
    02/2012
    Viestit
    3

    Vs: Tatuointiliike Helsingin Kalliossa

    Eli uusi yritys. Paikka on fleminginkatu 12 ja paikka nimeltä lucky you studio. Kävin siellä tänään ja myynnissä oli edelleen ego aloituspakkauksia ja muutama 510 aloituspakkaus. Sen lisäksi oli pinkspotin makuja aika reilusti. Löytyi myös kuvasto jossa oli varaosia yms. Omassa egopaketissani oli kaksi akkua(1100mAh), kolme bud kartoa. Laturi ja seinäadapteri sekä suojakuoret kartolle toinen kynäklipsillä varustettuna. On toiminut omassa käytössäni erinomaisesti ja pidän noista suojakuorista. On laadukkaan näköinen.

     
     
  7. #7
    Höyrykone K-57's Avatar

    Liittynyt
    01/2012
    Sijainti
    Hobo
    Viestit
    1,675

    Vs: Tatuointiliike Helsingin Kalliossa

    Lainaus Alkuperäinen postaaja tolppa Näytä viesti
    EN ole minkään puljun mainosmies, tai kirjoittanut viestiäni kenenkään myynnin edistämiseksi vaan ihan vaan vihjeeksi lähistöllä asuvia höyryttelijöitä varten.
    Älä nyt ota itseesi. Täällä nyt on tämmöstä välillä. Kyllä se siitä lähtee, reiluu porukkaa
    Kummipoika yks kesä linnanmäellä kun siinä penkillä jäätelöä syötiin, katseli kaveria viereisessä pöydässä jolla oli komeat tatskat käsivarsissa, ennen kun ehdin mitään sanomaan, niin kummipoika jo täräytti että' Ai ai setä ei saa piirtää käsiin' . Eihän tämä tähän liity mutta tuli nyt mieleen,, ja väärässä osiossa tääkin viesti jonkun mielestä on!

     
     
Keskustelu Hankkiminen

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •