Sivu 8 / 17 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 456789101112 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 141 - 160 / 326

Aihe: dripping atomisaattori

  1. #141

    Vs: dripping atomisaattori

    Ei sisäänajo pitäs palaneelta maistua, enemmänki joltain vahalta tjsp. Varmaan paskana toi sun 1.5 ohminen, mullaki on tässä kevään aikana tullu jonku verran noita jo valmiiksi paskana olevia vastaan.

     
     
  2. #142

    Vs: dripping atomisaattori

    Pitää vielä kokeilla mutta toi 1.8ohminen on kyllä niin hemmetin hyvä että huh huh. Safercigsilta on tulossa IKV 510 XLR joka myös pitäisi olla ihan loistava vehje (ainakin arvostelujen mukaan).

    Vielä jos sais hankittua jostain HH357. En vaan ymmärrä miks ne ovat 3-4 kertaa kalliimpia kuin io6. Ovatko ne oikeesti NOIN hyviä?

     
     
  3. #143

    dripping atomisaattori

    Ei ole, mikään kertakäyttöinen ato ei ole 30€ väärti. Sillä hinnalla saa jo korjattavan

     
     
  4. #144

    Vs: dripping atomisaattori

    Kyllä ne magnumit tuppaa kestämäänkin 5x kauemmin kuin muut atot, joten mielestäni ovat kyllä tuon 20usd arvoisia.

     
     
  5. #145

    Vs: dripping atomisaattori

    Lainaus Alkuperäinen postaaja vanttila Näytä viesti
    Kyllä ne magnumit tuppaa kestämäänkin 5x kauemmin kuin muut atot, joten mielestäni ovat kyllä tuon 20usd arvoisia.
    Luin keskustelun toisella foorumilla ja mangumeilla taitaa olla vähän huono maine. About 50% ei toimi kuin pitäisi ja on lähetetty takas. Toiset 50% toimii ihan sairaan hyvin.

     
     
  6. #146

    Vs: dripping atomisaattori

    mulla aina suunilleen yksi neljästä toiminut niinkuin pitää. kuin arpoja ostaisi.

     
     
  7. #147

    Vs: dripping atomisaattori

    Noniin, nyt selvis miksi 1.5 ohminen IO6 mitä ostin ecigwizardilta tällä viikolla maistui palaneelle. Meni hermot ja tein obduktion
    Vissiin keraaminen kuppi oli halki joten eka veto oli ok, mutta sen jälkeen paloi koska neste oli jo valunut ulos liittimesta. Noh, ainakin sain 8 punnalla hienon delrin io6 drip tipin :P

     
     
  8. #148

    Vs: dripping atomisaattori

    Lainaus Alkuperäinen postaaja vanttila Näytä viesti
    Kyllä ne magnumit tuppaa kestämäänkin 5x kauemmin kuin muut atot, joten mielestäni ovat kyllä tuon 20usd arvoisia.
    27-30euroa on oikea hinta ja sillä saa korjattavan aton postilaatikkoon, joka taas kestää kunhan hermot kestää uudelleen rakentamisen
    Ja tosiaan samankaltaisia hybridi atoja saa esim empiremodsilta 6dollaria kipale. Sitä en todellakaan kiellä, etteikö 357 toimisi loistavasti, parhaat mitä minulla on ollut. Mutta 30euron arvoiset, ei todellakaan!

     
     
  9. #149
    Höyrykone iisi's Avatar

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Pori
    Viestit
    1,112

    dripping atomisaattori

    Tilasin kans ton adapterin, mut jotain näyttäis puuttuvan...


    Viimeks samasta firmasta tilatusta 306 long drip tipistä puuttui reikä.

     
     
  10. #150

    Vs: dripping atomisaattori

    Ei kannata noita delrin IO6 tippejä mitä tulee "kaupan päälle" ecigwizardilta käyttää ne ovat kauheita. Ostin safercigsilta Siam Moden Precision Io6 ja TIP converterin ja molemmat toimivat PALJON PALJON PALJON paremmin. Itellä on nyt ollut käytössä IO6 + Tip Converter + SS MING noin viikon ja voin sanoa että parempaa en ole vielä löytänyt (juu, en ole vielä kokeillut HH357)

     
     
  11. #151
    Höyrypää

    Liittynyt
    10/2011
    Sijainti
    Oulu
    Viestit
    628

    Vs: dripping atomisaattori

    Ciscon 306:ta ajettu sisään tämä ilta. Pikkuhiljaa alkaa huomaamaan, milloin lähestytään kuivuutta. Lisäksi en suostunut jättämään myös tilaamaani pakettiin kuulunutta driptippiä, vaan hoonasin tipin ulkoreunaa kunnes mahtui drip shield conen sisään. Samalla joutui hoonaamaan vähän sisäpuolelta, kun oli niin tiukka ettei meinannut mennä kunnolla paikalleen atoon. Lopputulos kuitenkin korvaa vaivan, dripshieldattu 306 eikä litkua sormilla.


     
     
  12. #152
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    02/2012
    Viestit
    50

    Vs: dripping atomisaattori

    Suuri osa mun kokeilemista 306 atoista on ollu pettymyksiä. Joye on ollu mun kokeilemista ihan kärjessä ja hinta-laatusuhteelta ihan ylivoimanen. Noi wickaa hyvin, eikä pahemmin vuoda. Höyryn määrässäkään ei havaittavasti poikkea kalliimmista. Käyttöikä ei kyllä ole pisimmästä päästä. Erityisesti olympianit ja bauwayt jää mun listalla kauas taakse. Jääköön mun osalta sitten ciscot kokeilematta, vaikka monet niitä hehkuttaa. Tällä viikolla tuli HC:n tarjouksesta kahdeksan joyen 306:a, ja hinnaksi tuli posteineen aika tasan kolme euroa kappale. Noilla mä varmasti höyryttelen siihen asti, kun saan itseni vieroitettua tikusta.

    Voin myös lämpimästi suositella Siam Modsin Precision 306 drip tippiä. Painaa jonkin verran, mutta mulle ainakin on tärkeämpi, ettei kasvata höyrystimen pituutta järkyttävästi. Perus muovisten 306 drip tippien käyttäminen aika tuskaista. Usein paksummat nesteet saattaa jäädä killumaan siihen kaulaan. Venymisen takia noi on melkein kertakäyttöisiä (tippi/ato). Muutenkin ovat aika tyylittömiä varsinkin, jos eivät uppoa pohjaan asti. Noi läpinäkyvät ovat myös monilla nesteillä aika sottasen näköisiä. Myös toinen tiivisteellinen rosteritippi löytyy canon tyyppisenä, mutta Precision kyllä istuu paremmin suuhun.

     
     
  13. #153
    Höyrypää

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Tampere
    Viestit
    432

    Vs: dripping atomisaattori

    Lainaus Alkuperäinen postaaja iisi Näytä viesti
    Tilasin kans ton adapterin, mut jotain näyttäis puuttuvan...


    Viimeks samasta firmasta tilatusta 306 long drip tipistä puuttui reikä.
    Haha!

    Vinkki hitaammille: alakierteet. 8)



    Lainaus Alkuperäinen postaaja JakobL Näytä viesti
    Ei kannata noita delrin IO6 tippejä mitä tulee "kaupan päälle" ecigwizardilta käyttää ne ovat kauheita. Ostin safercigsilta Siam Moden Precision Io6 ja TIP converterin ja molemmat toimivat PALJON PALJON PALJON paremmin. Itellä on nyt ollut käytössä IO6 + Tip Converter + SS MING noin viikon ja voin sanoa että parempaa en ole vielä löytänyt (juu, en ole vielä kokeillut HH357)
    Itse tilasin grateful vaperilta IO6 sleeven. Siihen saa kiinni 510 tipin ja mahtuu ainakin joidenkin drip shieldien sisälle.
    Ei sovi: empiremodsin original 901 shield, avip vaperin delrin drip shield ja delrin drip shield cone.
    Sopii: empiremodsin china import SS shield, empiremodsin delrin drip shield MAP edition.

    Huomenna koeajon vuoro, odotan innolla.
    Höyryn voimalla 11.3.2012 alkaen.

     
     
  14. #154
    Höyrykone iisi's Avatar

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Pori
    Viestit
    1,112

    dripping atomisaattori

    Lainaus Alkuperäinen postaaja 95410
    Haha!

    Vinkki hitaammille: alakierteet. 8)
    Näin juuri eikä varmaan taaskaan tuu korvaavaa. Onhan se silti järjetöntä lähettää tollasta yhtä kikkaretta ympäri maailmaa.

     
     
  15. #155
    Höyrykonkari Pavosen Heska's Avatar

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Kajaani
    Viestit
    264

    Vs: dripping atomisaattori

    Ei tuo IKV i06 kyllä minun maailmaa mullistanu. Odotin kyllä enemmän. Perus bogesta lähtee paljon paremmat tötsyt. Sama homma tuon IKV cannonin kans.

     
     
  16. #156

    Vs: dripping atomisaattori

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Pavosen Heska Näytä viesti
    Ei tuo IKV i06 kyllä minun maailmaa mullistanu. Odotin kyllä enemmän. Perus bogesta lähtee paljon paremmat tötsyt. Sama homma tuon IKV cannonin kans.
    Teet jotain väärin 1.5ohminen io6, perus 18500 bolt, 50/50 fsusa gummybears + siam precision driptip = 2x höyryä verrattuna cartoon ja 3-4x enemmän makua. Mä en enää koske cartoihin jos ei ole pakko. En kestä sitä pumpulin ekstramakua enää ja bogeitten laatu on kyllä laskenut viimeisen 5-6kk aikana

     
     
  17. #157
    Höyrykonkari Pavosen Heska's Avatar

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Kajaani
    Viestit
    264

    Vs: dripping atomisaattori

    Lainaus Alkuperäinen postaaja JakobL Näytä viesti
    Teet jotain väärin 1.5ohminen io6, perus 18500 bolt, 50/50 fsusa gummybears + siam precision driptip = 2x höyryä verrattuna cartoon ja 3-4x enemmän makua. Mä en enää koske cartoihin jos ei ole pakko. En kestä sitä pumpulin ekstramakua enää ja bogeitten laatu on kyllä laskenut viimeisen 5-6kk aikana
    2 tai 3 tippaa yleensä laitan ja lavatubesta 5 volttia. Makua kyllä tulee, mutta ei lähellekkään niin paljon kuin bogesta. Käytössä tuo 2.5 ohm. Ja muutenkin tuntuu tulevan jotain ihmeellistä "taustamakua" kun tuota käyttää. Liekkö paskana koko io6.

     
     
  18. #158

    Vs: dripping atomisaattori

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Pavosen Heska Näytä viesti
    2 tai 3 tippaa yleensä laitan ja lavatubesta 5 volttia. Makua kyllä tulee, mutta ei lähellekkään niin paljon kuin bogesta. Käytössä tuo 2.5 ohm. Ja muutenkin tuntuu tulevan jotain ihmeellistä "taustamakua" kun tuota käyttää. Liekkö paskana koko io6.
    Kuulostaa oudolta. Io6 on ollut minulle niin hyvä että melkein on heti kättelystä kaikki toiminut kunnolla (paitsi yksi 1.5ohminen io6 jonka kuppi oli halki kun sain sen) . Toisaalta yleensä sisäänajoon menee pari tuntia. IKV510n kanssa kesti kauemmin. En omista enkä ole kokeillut cannonia. IO6ssa ei _pitäisi_ olla mikään taustamakua koska ato tulee ilman mitään primenestettä. En osaa sanoa mikä mättää :-(

    Yleensä höyry/maku ongelmat johtuvat over-drippingistä olen huomannut. Eli puhalla neste ulos ja pistä vaan 2 tippaa, anna olla 10-15 sekkaa ja ime ensin ilman painallusta kerran ja sitten ihan tavallisesti. Olen huomannut että io6n kanssa kannattaa imeä hitaasti ja pitkään.

     
     
  19. #159

    Vs: dripping atomisaattori

    Löytyykö iMistiin driptippejä mistään? Kätevä drippiato muuten mutta kun ei oo löydy muuta kuin tuo perus tankki.,

     
     
  20. #160
    Höyrypää

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Tampere
    Viestit
    432

    Vs: dripping atomisaattori

    Ensimmäinen iO6 kesti 3 päivää. Maku muuttui viime yönä oudoksi enkä saanut sitä normaaliksi, joten aloin kännispäissäni poistamaan siltaa ja wickiä. Se ei onnistunut, vaan ato hajosi palasiksi. Olin aiemmin päivällä tilannut jo uuden tulemaan tilalle.

    Eli älkää poistako iO6:sta siltaa, tai tehkää se erittäin varovasti ja selvinpäin. O0
    Höyryn voimalla 11.3.2012 alkaen.

     
     
Keskustelu Atomisaattorit / cartot / tankit

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •