Sivu 7 / 17 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 34567891011 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 121 - 140 / 326

Aihe: dripping atomisaattori

  1. #121

    Vs: dripping atomisaattori

    Io6 mustassa driptipissa ei ole sitä "vyötä" ja on vähän pidempi kuin ne värilliset. Sopii ainakin omaan shieldiin. Värillisissä tuo vyö on ongelma

     
     
  2. #122
    Höyrypää

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Tampere
    Viestit
    432

    Vs: dripping atomisaattori

    Lainaus Alkuperäinen postaaja muti88 Näytä viesti
    Io6 mustassa driptipissa ei ole sitä "vyötä" ja on vähän pidempi kuin ne värilliset. Sopii ainakin omaan shieldiin. Värillisissä tuo vyö on ongelma
    Mulla taas ei sovi. velhon iO6 mustalla tipillä, avidin musta muovinen drip shield.
    Höyryn voimalla 11.3.2012 alkaen.

     
     
  3. #123

    Vs: dripping atomisaattori

    Lainaus Alkuperäinen postaaja 95410 Näytä viesti
    Mulla taas ei sovi. velhon iO6 mustalla tipillä, avidin musta muovinen drip shield.
    Ei avidilla ole muovisia shieldejä Ne on alumiinia

     
     
  4. #124

    Vs: dripping atomisaattori

    Avidilla on ainakin ollu joskus muovisia kun oon sieltä niitä tilannukki, paskaahan ne oli.

     
     
  5. #125

    Vs: dripping atomisaattori

    No hitto, ei ole koskaan tullut eteen Olen sentään 6kk siellä pyörinyt. Otetaan sit takasi :-[
    Tosin, itsekin joudun aina hampailla testaamaan onko se tosiaan alumiinia

     
     
  6. #126
    Höyrypää

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Tampere
    Viestit
    432

    Vs: dripping atomisaattori

    Lainaus Alkuperäinen postaaja vanttila Näytä viesti
    Avidilla on ainakin ollu joskus muovisia kun oon sieltä niitä tilannukki, paskaahan ne oli.
    Omani on ivapourista tilattu. Mutta näköjään nykyään avidin shieldit ovat alumiinia. Ei toi ollenkaan huono ole vaikka muovia onkin.
    Höyryn voimalla 11.3.2012 alkaen.

     
     
  7. #127

    Re: dripping atomisaattori

    Mitäs mieltä porukka on, että mitä kaikkia kunnollisia 306 atoja on muita kun ciscon? Ainoastaan gsv:n omat sillattomat on ollu tähän asti yhtä hyviä mitä oon noita kokeillu. Pitäis avidilta tilata seuraavaks noita ciscon sillattomia ku niitä ei oo tällä hetkellä laatikossa.

     
     
  8. #128
    HöyryGuru Troll from behind's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Pietarsaari
    Viestit
    14,132

    dripping atomisaattori

    Hassu juttu, itse kirosin noi MAn atot alimpaan helvettiin, paskaks menivät miltei heti.
    Olen ollut tyytyväinen noihin ns.halpisatoihin, hyvin ovat hintansa feederissä haukkuneet.
    AVA taasen...En ole oikein päässyt näiden kanssa sinuiksi, joskus antaa ehdottomasti parhaan maun, toisinaan taas sitten ei.
    KGO & Twist

     
     
  9. #129

    Re: dripping atomisaattori

    Noi ei oo most angryn atoja. Ihan gsv:n omia ovat. En sitten tiiä tekeekö ne noi itte ne vai mistä tulee. Most angryjä en oo ikinä kokeillu.

    Edit. http://www.cloud9vaping.co.uk/epages...ucts/GSV-30652

    Noita oon pitkän aikaa käyttäny.

     
     
  10. #130
    Höyrypää

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Tampere
    Viestit
    432

    Vs: Re: dripping atomisaattori

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Jali Näytä viesti
    Mitäs mieltä porukka on, että mitä kaikkia kunnollisia 306 atoja on muita kun ciscon? Ainoastaan gsv:n omat sillattomat on ollu tähän asti yhtä hyviä mitä oon noita kokeillu. Pitäis avidilta tilata seuraavaks noita ciscon sillattomia ku niitä ei oo tällä hetkellä laatikossa.
    Jos tykkäät ciscoista niin miksi vaihtaa? Tykkään ite, 306 vaikuttaisi paremmalta kuin 510, vaikka en olekaan testannut kuin vasta yhdet kumpaakin.

    Ite aattelin kokeilla Bauway atoja seuraavaksi (safercigsistä).
    Höyryn voimalla 11.3.2012 alkaen.

     
     
  11. #131

    Re: Vs: Re: dripping atomisaattori

    Lainaus Alkuperäinen postaaja 95410
    Jos tykkäät ciscoista niin miksi vaihtaa? Tykkään ite, 306 vaikuttaisi paremmalta kuin 510, vaikka en olekaan testannut kuin vasta yhdet kumpaakin.

    Ite aattelin kokeilla Bauway atoja seuraavaksi (safercigsistä).
    Ei kai tossa muuta oo kun et aina pitää ettiä jotain parempaa

     
     
  12. #132
    Höyrypää

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Tampere
    Viestit
    432

    Vs: Re: Vs: Re: dripping atomisaattori

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Jali Näytä viesti
    Ei kai tossa muuta oo kun et aina pitää ettiä jotain parempaa
    Ymmärrän. Itelläki on hankittuna cisco, gsv, joyetech, olympian ja iO6.
    Höyryn voimalla 11.3.2012 alkaen.

     
     
  13. #133
    Höyrypää

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Tampere
    Viestit
    432

    Vs: dripping atomisaattori

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Henkonen Näytä viesti
    Auttakee ny miestä mäessä, olen uusi höyryttelijä eikä tyhmä oikein pysy näiden asioiden perässä vaikka intoa piisaa eli drippauksen haluaisin sisäistää oikein olan takaa, eli linkeillä vaikkapa ecigiltä että mikä ato ja drip tip tulisi tilata + jos jottai muuta tarvitsee. laitteena löytyypi ego-t. kiitoksia jo etukäteen
    Tässäpä sulle täydellinen vastaus. Kerralla hyvät laitteet niin ei innostus lopahda ainakaan paskojen vehkeiden takia. O0
    Mä ehdotan seuraavanlaista settiä, saat kaiken yhdestä kaupasta:

    - eGo akku (sulla on jo)
    - suljettu 510-510 adapteri - estää nesteen valumisen akun navalle. Liberty flightsin V2 510 Shorty Extension Sealed on vähän halvempi, eli jos tarvit sieltä jotain, niin laita noita tulemaan samaan tilaukseen.
    - 1,5 ohm cisco 306 atomisaattori - nämä atomisaattorit ovat HYVIÄ. olen myös kokeillut cisco 510 atoja, mutta kyllä 306 vie voiton.
    - atomisaattorin pudotusvalikosta drip tip. black - X-long - curvy ja blue sky - x-long curvy ovat 44 mm pitkiä ja mielestäni parhaita. muut tipit ovat 33 mm ja voi niitäkin käyttää, mutta ei yhtä mukavasti. Alempana kuva. (mun libertystä ostetut 510-510 adapterit lisäävät mittaa 6 mm niin lisäämällä yhden sellaisen pääsee pituuksissa sitten puoleenväliin, eiköhän nuo ole suunnilleen saman pituisia)
    - drip shield cone - viimeistelee ulkonäön ja pitää vuotaneet nesteet tallessa. Ala- ja yläpäissä on tiivisteet ja koska pohja on täysin tiivis, shieldin varressa on ilmareiät.

    Allaolevassa kuvassa eGo-akkuun on liitetty suljettu 510-adapteri ja ciscon 306 ato. Ato saa ilmaa punaisen nuolen kohdalta, samasta kohtaa aton pohjan läpi valuneen nesteen on myös mahdollista päästä ulos. Drip shield conen o-rengas tulee sinisen nuolen kohdalle, joten nesteen on teoriassa mahdollista päästä akun navalle vihreän nuolen kohdalta. Suurin on nesteestä on kuitenkin aton pohjan ja suljetun 510-adapterin pohjan välissä.



    Drip tip kiinni atomisaattoriin:



    Lopuksi drip shield cone kiinni ja koko komeus on valmis:



    Jos drip tip on mielestäsi liian pitkä, niin ota se 11 mm lyhyempi "perus" 33 mm pitkä tippi. Tuossa tasaista jää näkyville 12 mm, eli sen verran olisi lyhennysvaraa. Mun mielestä se on vaan epämukava käyttää niin lyhyenä, huulet meinaa väkisinkin mennä tuon conen ympärille. Lyhyt tippi + toinen 510 adapteri olisi paras balanssi esteettisyyden ja käyttömukavuuden välillä. (rakettitiedettä) Noissa muissa setupeissa tuon tipin pituus onkin erittäin bueno.
    Jos hamstrailet jossain vaiheessa lisää tippejä, niin kannattaa ottaa huomioon tiputusreiän koko. Tuossa tipissä se on ihan riittävän kokoinen. Cannon drip tipissä (myydään esim cloud9vaping) on paras reikä, mutta se ei muuten tunnu suussa yhtä hyvältä. (hyi mikä sanamuoto )



    Jos haluat drippailla (jossain vaiheessa) modin kanssa, niin yksi suljettu 510-adapteri, ato ja drip tip. Kuvassa bolt.



    Ja tuon komeuden päälle drip shield conen sijaan normaali drip shield, sillä drip shield conen o-rengas jäisi edellisen kuvan sinisen nuolen kohdalle, eli vuotokohdan yläpuolelle, jolloin koko conella ei ole mitään virkaa. Drip shieldin o-rengas sen sijaan tulee punaisen nuolen kohdalle (vuotokohdan alapuolelle), eli koko paketti on täysin tiivis ja modin liittimelle ei pääse litkuja mistään. Valmis paketti:



    Tuota drip shieldiä voi käyttää myös ego-akun kanssa, mutta silloin tarvitset sopivan shorty conen. perus 3,5 ml DCT-tankin cone käy, mutta se ei ole parhaimman mahdollisen näköinen. Tuossa mulla on b-tyypin shorty cone. (ostettu cloud9vapingista) Tuossa on myös se hyvä puoli verrattuna drip shield coneen, että akun navalle ei VARMASTI pääse nestettä.



    Modin kanssa voi myös käyttää drip shield conea ja tuon suljetun 510-adapterin sijaan suljettua 510-eGo adaptoria.



    Samaa adapteria voi käyttää myös eGo-akun kanssa, jolloin akun navalle ei myöskään varmastikaan pääse nestettä. Tällöin viritys vaatii shorty conen, muuten akun ulkokierre irvistää ikävästi.



    hintoja:
    (Drip shield: £6,50)
    Drip shield cone: £6,95
    Atomisaattori: £6,95
    Drip tip: £2,50
    Adapteri: £4,50

    Postit ivapour elixiristä oli muistaakseni kolmisen puntaa, eli about 30 euroa tulisi maksamaan käyttövalmis drippailusetti. Ainut kuluva osa siinä onkin sitten ato, eli se hinta ei ole ollenkaan paha, vaikka se siltä saattaakin kuulostaa. . Shieldin mukana tulee myös yksi ylimääräinen o-rengas, mutta vielä ei ole mun tarvinnut vaihtaa sitä. Atotkin tuntuvat kestävän 24/7 käyttöä viikkotolkulla.

    Tuo Laitteet » Atomisaattorit / cartot / tankit » dripping atomisaattori -ketju tuntuu nykyisellään olevan suositumpi ketju, sieltä saa nopeammin vastauksia, joten kopsaan tämän myös sinne. Jommassakummassa ketjussa oli myös ohjeita ja linkkejä putsaukseen ja kuivapolttoon, sekä sillan poistoon. Tuossa ketjussa on atomisaattorin käyttöohjeet. Toivottavasti oli apua ja hyötyä muillekin. 8)
    Höyryn voimalla 11.3.2012 alkaen.

     
     
  14. #134
    Höyrykone iisi's Avatar

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Pori
    Viestit
    1,112

    dripping atomisaattori

    Nyt on tosiaan testattu valtaosa noista drippailuatoista, kun toi io6: kin tuli postissa tänään.
    Mun mielestä voiton vie toi 306 vaikkakin long driptipin vielä puuttuessa (tilattu oli muurattu umpeen) toi 901 on päivittäisessä käytössä dripshieldin vuoksi.
    306ssa on mun mielestä ihan paras maku ja höyry. 901 tulee karvan verran perässä, mutta muut todella kaukana.

     
     
  15. #135

    Vs: dripping atomisaattori

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Troll from behind Näytä viesti
    1,5
    Anteeksi että vastaan vanhaan viestiin, mutta nyt vasta olen aloitellut IO6n tehokäytön ja 1.5ohm ei todellakaan toimi hyvin EGOn kanssa. Tulee heti palanut maku. 3.2-3.3v on about sopiva 1.5ohmin io6lle. Eli riippuu EGO-mallista (onko aito joye vai ei eli tasasähkö vai ei. 3.7V on AIVAN liian paljon 1.5ohmin IO6lle. 1.8ohm toimii hyvin. Nyt ottaa päähän etten tilannut (enemmän) 1.8ohmin ja 2.5ohmin IO6sia koska maku ja höyry on aivan sairaan loistava kunhan ei anna liikaa poweria sille. Ainoa joka ottaa päähän on se että pitää melkein koko ajan täyttää sitä, eli olen tottunut enemmän cloud9n atoihin ja niillä pystyi 5-6 drippiä pistää ja hyvin kesti 10 minuuttia, IO6lla 2-3 drippiä tai vuotaa ja kestää 1-2 imaisua ja IO6 tulee ERITTÄIN kuumaksi nopeesti

     
     
  16. #136
    HöyryGuru Troll from behind's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Pietarsaari
    Viestit
    14,132

    dripping atomisaattori

    Tota häh, itselläni toimii 1.5 hyvin ihan perus-akkumodeillakin, tällä hetkellä moinen asustelee Krimsomin 14500-bottomfeederissä eikä kyllä maistu palaneelle. Vaihdan akkua jänöjen kuormassa tipahtaessa alle 3.7.
    KGO & Twist

     
     
  17. #137

    Vs: dripping atomisaattori

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Troll from behind Näytä viesti
    Tota häh, itselläni toimii 1.5 hyvin ihan perus-akkumodeillakin, tällä hetkellä moinen asustelee Krimsomin 14500-bottomfeederissä eikä kyllä maistu palaneelle. Vaihdan akkua jänöjen kuormassa tipahtaessa alle 3.7.
    Nallekarhuja olen tänään vapotellut koko päivän ja 1.5ohminen palaa muulla kuin provari@3.3V, 1.8ohminen toimii EGO/BOLTilla. Oletko tarkistanut ohmit? Nehän ovat ihan saman näköiset? Tai sitten tässä 1.5ohmisessa on jotain paljonkin vikaa. Ei olis eka kerta kun saan rikkinäistä tavaraa ecigwizardilta. Tilailin samalla sd keyringin ja molemmat cartot pakkauksessa oli rikki - pitäisi varmaan pelata lottoa (rofl)

     
     
  18. #138
    HöyryGuru Troll from behind's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Pietarsaari
    Viestit
    14,132

    dripping atomisaattori

    Pitääpä varmistaa nuo kuormajänöt ihan varalta, mutta noita 1,5 ohmisiahan myydään juuri perus-Egoille tarkoitettuina. Pari-kolme tippaa ja vuotaa kuulostaa myös hitusen vähältä. Pitää tarkistaa asia illalla ja heittää toi 1.5 2.1Then kiinni ja tippailla naiivisti
    ilman feederiä.
    KGO & Twist

     
     
  19. #139

    Vs: dripping atomisaattori

    Ite kyllä rokkailen 1.5 ohmin io6:sta 4.2 voltilla provarilla, joten 3.7 ei todellakaan ole liikaa. 1.5ohmia 3.7 voltilla tekee 9,1267W, joka on monelle jopa liian vähän.

     
     
  20. #140

    Vs: dripping atomisaattori

    Lainaus Alkuperäinen postaaja vanttila Näytä viesti
    Ite kyllä rokkailen 1.5 ohmin io6:sta 4.2 voltilla provarilla, joten 3.7 ei todellakaan ole liikaa. 1.5ohmia 3.7 voltilla tekee 9,1267W, joka on monelle jopa liian vähän.
    Eli kyseessä voi olla rikkinäinen IO6? Tai sitten koska se otettiin käyttöön eilen niin voi kestää vähän aikaa ennenkuin se toimii kunnolla? Ottaa päähän koska 1.8ohminen toimii LOISTAVASTI (heti ekasta imusta), 1.5ohmisestä tulee kyyneleet silmiin (ei rahan takia vaan poltetun maun takia kun kokeilen sitä egolla ..vihaan sitä poltetun makua niin perkeleesti )

     
     
Sivu 7 / 17 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 34567891011 ... ViimeinenViimeinen
Keskustelu Atomisaattorit / cartot / tankit

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •