Sivu 15 / 17 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 511121314151617 ViimeinenViimeinen
Tulokset 281 - 300 / 326

Aihe: dripping atomisaattori

  1. #281
    Höyrykonkari hirsipuutarhuri's Avatar

    Liittynyt
    11/2012
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    215

    Vs: dripping atomisaattori

    Viitsiskö joku hieman opastaa tietämätöntä.

    Tilasin tossa päivänä yhtenä eräästä englantilaisesta, näilläkin palstoilla esiintyneestä, kaupasta itselleni Ikenvapen IO6 drippailua varten. Paketti tuli ja kaksin kappalein atomisaattoreita. Ensimmäinen kummastus oli tippi. Aivan erillainen kuin kuvassa ja tipin läpi nesteen saaminen olisi tarvinnut neulan. No pettymys oli tietenkin suuri itse kun en juuri noista litteistä tipeistä tykkää.

    Hyvät oli kuitenkin höyryt. Ohmit 1.8. Kuitenkin asia kalvoi ja pienen selailun jälkeen löysin youtubesta sib77:n videon drippailusta. Yllätyksekseni saamani atomisaattori osoittautuikin Ikenvapen Cannon V2:ksi

    Kysymykseni nyt siis on; onko minua kusetettu vai sainko kaupassa jotain tilaamaani parempaa? Jotenkin olen ymmärtänyt, että IO6 olisi siis uusin parannettu versio kaikista aiemmista malleista.
    Olen esittänyt ko. kaupalle jo reklamaation virheestä, siitä myöhemmin lisää ko. kaupan ketjussa mikäli asiaan ei saada tyydyttävää ratkaisua.

     
     
  2. #282
    Höyrypää Timohe's Avatar

    Liittynyt
    01/2012
    Sijainti
    Riihimäki
    Viestit
    670

    Vs: dripping atomisaattori

    Jos oon ihan oikein käsittäny, niin ensin Ikenvape "teki" IO6 aton ja sitten vasta Cannonit. En ite ole päässyt vielä testaamaan, mutta luulisin vahvasti
    että ovat samat sisukalut erilaisessa rungossa. Hassua kuitenkin ettei tippi sovellu drippaamiseen?

    IO6 höyryn lämpö voi olla parempi koska kiuas on lähempänä suuta? En usko että nuo Cannonitkaan mitään huonoja atoja on. Sopiiko 510-tipit tuon lituskan tilalle?

     
     
  3. #283

    Vs: dripping atomisaattori

    Cannoniin ei mene 510 tipit. Se atoputki on niin paksu.

     
     
  4. #284
    Höyrykonkari hirsipuutarhuri's Avatar

    Liittynyt
    11/2012
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    215

    Vs: dripping atomisaattori

    Drippailuun tottumattomana antaa taivaalliset dryhitit jo minimi tehoilla ( tai vaihtoehtoisesti kurlaa)
    Ulkokuori kuumenee myös lujasti. Niinä hetkinä kun saan sen toimimaan maku on kyllä hyvä ja höyryä tulee riittävästi.

    Kuitenkin tilasin eri tuotteen. Reklamaation jälkeen atojen hinta palautettiin ja atot jäi minulle. Ko. yrityksellä on ollut aikaslailla virheitä lähetetyissä tuotteissa. Onneksi ovat olleet asiaoissa yhteistyökykyisiä.

    Siis IO6 tilaukseen ja opettelemaan drippauksen jaloa taitoa.
    Jos siis jollain on aikaa vääntää pieni drippaus ohjeistus tyhmille, niin olisin kovin kiitollinen.


     
     
  5. #285
    Tervakeuhko

    Liittynyt
    02/2013
    Viestit
    4

    Vs: dripping atomisaattori

    Pystyykö ego-t type B LR atomisoijaan ostamaan driptip päätä ku haluaisin sitä kokeilla?

     
     
  6. #286

    Vs: dripping atomisaattori

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Sib77onparas Näytä viesti
    Pystyykö ego-t type B LR atomisoijaan ostamaan driptip päätä ku haluaisin sitä kokeilla?
    Ensinnäkin, mikä toi sun nickis on
    Mut niin, http://www.healthcabin.net/joye-ego-...duct-7723.html Googlella näköjään löyty, koititko itse googlettaa?

    Koitin joskus itse kans ego-aikoina drippailla ego-atolla, hyvin se onnistuu paitsi on kyllä tosi hanakka kusemaan kaikki heti akun navalle. Ja sit se tankkikäyttöön tarkotettu piikkilevy täytyy riuhtasta irti sieltä aton syvyyksistä, monesti siihen piikkiin kohdistui niin paljon voimaa, että piikki rusentui muodottomaksi/halkesi ja muutenkaan sitä levyä ei enään koskaan saanut pysymään siellä irroittamisen jälkeen. Eli yks ato on siihen hommaan uhrattava ja löydettävä tarpeeks kapeat pihdit jolla se irtois tai sit ruuvimeisselillä nitkutella sieltä levyn sivuista joissa on ne viisteet.
    Kai sitä sen piikinkin kanssa voi koittaa drippailla mut ei se mielestäni täysin sama asia ollut kuin että suoraan vastukselle.
    The real sin is averting your eyes and failing to believe in anyone.

     
     
  7. #287
    Höyrähtänyt

    Liittynyt
    02/2012
    Viestit
    17

    Vs: dripping atomisaattori

    Löytyykös boltin päähän mitään hyvää drippailu atoa?

     
     
  8. #288

    Vs: dripping atomisaattori

    Lainaus Alkuperäinen postaaja wooah Näytä viesti
    Löytyykös boltin päähän mitään hyvää drippailu atoa?
    Millä tavalla hyvää? Ulkonäköön ja istuvuuteen perustuen löytyy joitakin. Hyvyyteen perustuen pysyisin kuitenkin ihan perus 510 etc kokoisissa drippareissa, ihan vain siksi jotta ne tarjoaa parhaimman suorituskyvyn, niinkuin ne on tyyliin

     
     
  9. #289
    HöyryGuru Troll from behind's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Pietarsaari
    Viestit
    14,132

    dripping atomisaattori

    Aikas pitkälti noin.
    Fatty tai DRL voisi istua OK, mutta ne ovat rba-ketjujen kauraa.
    EM 510 nätissä shieldissä on se helpoin ja parhaat höyryt antava tapa.
    KGO & Twist

     
     
  10. #290

    Vs: dripping atomisaattori

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Troll from behind Näytä viesti
    Aikas pitkälti noin.
    Fatty tai DRL voisi istua OK, mutta ne ovat rba-ketjujen kauraa.
    EM 510 nätissä shieldissä on se helpoin ja parhaat höyryt antava tapa.
    EM 510 kyllä ihan päällikkö. Molemmat Apexit tykkää, Ultra ja Ultramax. Ei paljoa höyryt häviä jollekin paljon kalliimmalle rba-kamalle.
    The real sin is averting your eyes and failing to believe in anyone.

     
     
  11. #291
    Höyrähtänyt

    Liittynyt
    02/2012
    Viestit
    17

    Vs: dripping atomisaattori

    Mä olen aivan pihalla nykyään näistä, ku on ollut taukoa höyryttelystä. Viittiskö joku pistää linkin johonkin toimivaan drippi atoon mikä toimis boltin päässä.

     
     
  12. #292

    Vs: dripping atomisaattori

    Lainaus Alkuperäinen postaaja wooah Näytä viesti
    Mä olen aivan pihalla nykyään näistä, ku on ollut taukoa höyryttelystä. Viittiskö joku pistää linkin johonkin toimivaan drippi atoon mikä toimis boltin päässä.
    Eiks tossa sulle jo vastailtu viime viestis jälkeen? Eli mikä vaan 510 ja 306-ato sopii Boltin kanssa drippailuun. Paremmuus riippuu sit käyttäjän mieltymyksistä ja ylenpäätänsä saatavuudesta jos noi kaikkista parhaat ovat aina jossain kivenalla, esim Empire Modsin atoja saa tietääkseni vain jenkeistä tilaamalla.
    http://www.elektrosavu.fi/510-bridge...ori-p-872.html
    http://www.puff.fi/atomisaattoritkar...t-c-33_48.html
    http://www.esmoke.fi/category/54/atomisoijat

    Mikä vaan low res ato noista käy varmasti perus drippailuun. En heti menis ostamaan jotain Innovaporin AVA drippi-atoa 40-50€ hintaan jos drippailu ei miellytäkään.
    The real sin is averting your eyes and failing to believe in anyone.

     
     
  13. #293
    HöyryGuru Troll from behind's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Pietarsaari
    Viestit
    14,132

    dripping atomisaattori

    No mä en ostaisi niitä (enää) muutenkaan.
    KGO & Twist

     
     
  14. #294

    Vs: dripping atomisaattori

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Troll from behind Näytä viesti
    No mä en ostaisi niitä (enää) muutenkaan.
    Mites kävi? Millainen oli tämä legendaarinen rahastus-ato? Kovia ne ainakin ovat brändäämään tuolla jenkkilässä.
    The real sin is averting your eyes and failing to believe in anyone.

     
     
  15. #295
    HöyryGuru Troll from behind's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Pietarsaari
    Viestit
    14,132

    dripping atomisaattori

    Kurlausta, dryhittiä ja hetkittäistä hyvää makua.
    KGO & Twist

     
     
  16. #296

    Vs: dripping atomisaattori

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Troll from behind Näytä viesti
    Kurlausta, dryhittiä ja hetkittäistä hyvää makua.
    Eiks ne kehitetty pääasiassa just noille Apex-modeille? Kurlaus Apexissa lähinnä ominaisuus, tietää et sitä nestettä tosiaan kulkeutuu atoa kostuttamaan
    Tosin nykyään drippaan tipistä suoraan sisään 10-20 tippaa tyhjään Apexiin ja imailen ne sit pois kera maukkaiden mahtihöyryjen niin kauan kuin tippoja riittää
    The real sin is averting your eyes and failing to believe in anyone.

     
     
  17. #297
    HöyryGuru Troll from behind's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Pietarsaari
    Viestit
    14,132

    dripping atomisaattori

    Kuinkas ajaa Odysseuksen Dripmode asiansa drippailussa?
    UFS & Akilles-komboa pyörittelin mielessä, mutta hinta noussee korkeaksi plus enempi RTA toi jo on.
    KGO & Twist

     
     
  18. #298
    Höyrypää Thomssi's Avatar

    Liittynyt
    07/2012
    Sijainti
    RAUMA
    Viestit
    402

    Vs: dripping atomisaattori

    Mun mielestä odyn dripperi pelaa hienosti. Ei sinne mitään tuhotonta määrää silicaa saa tungettua, että usein saa tiputella lisää nestettä. Kaikin puolin maku on todellä hyvä ja oikeaoppinen setuppi pyörähtää helposti just oikeaan paikkaan. Joutuuhan siinä nr langan kanssa pelamaan tai ainakin ite käytän nr lankaa samaan tapaan, ku normaalisti odyssä. Pari kertaa oon testannu tota meshiä silican päälle tossa ja toimii sekin. Tosin mitään hapettamatonta en saanu tehtyä tuohon.

    Jossain LSVapin vanhalla videolla taitaa olla höyrynäyte ody dripperi 1 ohm setupilla ja meshillä silican päällä.

     
     
  19. #299
    Tämmösen tilasin
    IkenVape io6 306 drip atomisaattori + drip tip / Atomisaattorit/kartomisaattorit/ clearomisaattorit/DCT-tankit/ korjattavat RBA RTA + tarvikkeet - Atomisaattorit / PUFF
    Tuli hieman eri näköinen setti ja se tippi - se on saman kokoinen ellei suuaukoltaan peräti kapoisempi kuin atomisaattori eli ei sitä ton aton päälle saa mitenkään. Onkohan nää nyt ihan oikein?! Minkälainen driptippi tuon aton kanssa pitäisi olla?

     
     
  20. #300
    Ihan kuvanmukainen. Ikv io6 on kooltaan ihan omanlaisensa ja aton päälle ei painu kuin ikv io6 oma tippi, 306 tippi ei käy. Tippi liukuu aton päälle, peittäen sen kokonaan.



    Puffin sivuilla näköjään sekoitellaan asioita, 306 ja io6 ovat eriasioita, vaikkakin molemmat ovat atoja

    Saapuu tällaisena

     
     
Keskustelu Atomisaattorit / cartot / tankit

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •