Sivu 17 / 22 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 7131415161718192021 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 321 - 340 / 438

Aihe: Smok Variable Voltage

  1. #321

    Vs: Smok Variable Voltage

    Mitähän mahtaa olla kun laite sammuilee vaikka on 7.3 volttia jäljellä?Eipäpaljon varoittele vilkkumalla etukäteen,vaan yhtäkkiä vilkuttaa kerta,kaksi, jz sammuu.Koneisto nollautuu samalla.

     
     
  2. #322
    HöyryGuru Charun's Avatar

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Vantaa
    Viestit
    9,243

    Vs: Smok Variable Voltage

    ^Mitkä akut käytössä?
    Jännitehän akuissa notkahtaa kuormassa, joten voipi olla, että suojaus iskee päälle..

     
     
  3. #323

    Vs: Smok Variable Voltage

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Charun Näytä viesti
    ^Mitkä akut käytössä?
    Jännitehän akuissa notkahtaa kuormassa, joten voipi olla, että suojaus iskee päälle..
    AW IMR nuo pitäisi olla, arizonalta ja puffilta tilattuja. Ovat ladattu n 4-5 kertaa,joten voisko johtua siitä etteivät ole vielä sisäänajettuja? Käytän n. 3.8 volttia,joten siitä ei pitäisi olla kiinni.

     
     
  4. #324
    HöyryGuru Charun's Avatar

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Vantaa
    Viestit
    9,243

    Vs: Smok Variable Voltage

    ^Voi olla, etteivät ole vielä päässeet täyteen iskuun.. Itselläni teki tuota jonkin aikaa noname-akuilla, mutta sitten kun niitä oli ~10 kertaa lataillut, pätkiminenkin lakkasi.
    Periaatteessa käytetyillä volteilla ei niinkään ole merkitystä akun jännitteen notkahteluun, vaan teholla. Voithan seurata tuolla VMaxilla akkujännitteen käyttäytymistä, kun valitset valikosta "5.dS" valinnan "du", niin näet miten akkujen jännite menee kuorman alla.

    Edit. Kurkkasin nyt tuosta omastani ja käytössä akkujen jännite laskee n.0.6V; 7.6-7.0V. Käytössä normi Boge ja voltit säädetty 3.5V. Eli jos sulla on ilman kuormaa 7.3V, siitä laskee sen 0.6V käytössä, niin saadaan 6.7V/2=3.35 per akku, eli suojat pärähtää päälle (joka on ihan hyvä asia noissa volteissa)..

     
     
  5. #325

    Vs: Smok Variable Voltage

    mulla näytti 7.3 ja kuormitettuna laski 7ään. Eli 0.3 v laski...mutta tämä on siis vmaxin mittarin mukaan,ei ole mittausboksia.

     
     
  6. #326
    HöyryGuru Charun's Avatar

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Vantaa
    Viestit
    9,243

    Vs: Smok Variable Voltage

    ^No tuossa VMaxissa ei mittaboksista hyötyä oliskaan, kun tyrkkää aallon muotoista jännitettä pihalle..

    No, onhan ne akut nyt kuitenkin suht vähissä, jos 3.5V per akku on ja kun ottaa huomioon, ettei nuo sarjassa olevat akut aivan samaa tahtia tyhjene, lienee vaan parempi lykätä ne lataukseen, kun alkaa pätkimään.

     
     
  7. #327
    Höyrypää

    Liittynyt
    10/2011
    Sijainti
    Seinäjoki
    Viestit
    779

    Vs: Smok Variable Voltage


    Itsellä on myös aw imr:t ja kyllä niillä pystyy höyrytteleen sinne 6.3 asti kunnes sitten rupeaa kuorman kanssa menemään 6.0 jolloin vmax vain sammuttaa virransyötön.

    Voipi olla vikaa jossain.

     
     
  8. #328
    HöyryGuru Charun's Avatar

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Vantaa
    Viestit
    9,243

    Vs: Smok Variable Voltage

    Taitaa toikin riippua VMaxin versiosta? Mulla on sitä ekaa settiä (toimivalla napilla tosin) ja alkaa pätkimään viimestään kun akkujen jännite on kuormassa 6.6, myös AW IMR:illä..

     
     
  9. #329
    Höyrypää

    Liittynyt
    10/2011
    Sijainti
    Seinäjoki
    Viestit
    779

    Vs: Smok Variable Voltage

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Charun Näytä viesti
    Taitaa toikin riippua VMaxin versiosta? Mulla on sitä ekaa settiä (toimivalla napilla tosin) ja alkaa pätkimään viimestään kun akkujen jännite on kuormassa 6.6, myös AW IMR:illä..
    Mulla on myös tuo 1.5v, eli ensimmäinen versio piiristä mutta parempi nappi.

     
     
  10. #330
    Höyrypää MikaMM's Avatar

    Liittynyt
    12/2011
    Sijainti
    Jyväskylä
    Viestit
    874

    Vs: Smok Variable Voltage

    Meikäläisen ex-Vmax alkoi piiputtaa n. 6.2 voltissa. Kuoman kanssa kun tippui alle 6.0 volttiin, niin sammutti itsensä.
    Yleismittarilla mitattuna tuolloin akuissa oli jännitettä n. 3.3 volttia. Saman tulos Efestin ja AW:n IMR-akuilla.

    Ja Vmaxin versiosta en ihan takuuseen mene, että onko 1.0 vaiko tuo "1.5". Ainakin piirilevyllä oleva mikrokytkin on erilainen kuin Overflowin purkukuvissa...

     
     
  11. #331

    Vs: Smok Variable Voltage

    Paljonko se mittari näyttää voltteja kun on uudet akut sisällä,siis ladatut?Mulla nousee yli 8 volttia. Nyt se pätkii ja sammuilee vaikkamittari näyttää 8.1 ja kuormituksessa laskee 7.9ään.Taitaa ollz häikkää vekottimessa.

     
     
  12. #332
    Höyrypää

    Liittynyt
    10/2011
    Sijainti
    Seinäjoki
    Viestit
    779

    Vs: Smok Variable Voltage

    Lainaus Alkuperäinen postaaja grizzly77 Näytä viesti
    Paljonko se mittari näyttää voltteja kun on uudet akut sisällä,siis ladatut?Mulla nousee yli 8 volttia. Nyt se pätkii ja sammuilee vaikkamittari näyttää 8.1 ja kuormituksessa laskee 7.9ään.Taitaa ollz häikkää vekottimessa.
    Mulla näyttää 8.3 täyteen ladatuilla aw imr.llä ilman kuormaa.

     
     
  13. #333

    Vs: Smok Variable Voltage

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Jipatsu Näytä viesti
    Mulla näyttää 8.3 täyteen ladatuilla aw imr.llä ilman kuormaa.
    No se puoli on sitten kunnossa...Nyt kun vaan tietäis miksi se sammuilee vaikka voltit näyttää yli 8. Pitää varmaan ottaa liikeeseen yhteyttä. On se kumma kun aina tulee ongelmia kun tilaan jotai, lavasta oli kierteet hassusti, ja tässä on nyt joku muu demoni.

     
     
  14. #334
    HöyryGuru Charun's Avatar

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Vantaa
    Viestit
    9,243

    Vs: Smok Variable Voltage

    Ootko muuten putsannu niitä rungon ja päätycapin kierteitä? Välillä saattaa tulla kosketushäiriötä niistä.

     
     
  15. #335

    Vs: Smok Variable Voltage

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Charun Näytä viesti
    Ootko muuten putsannu niitä rungon ja päätycapin kierteitä? Välillä saattaa tulla kosketushäiriötä niistä.
    Sain tän vekottimen eilen, joten en ole hirveästi ehtinyt niitä edes sotkemaan. Ja puhtaalta näyttää.
    Kuuluuko teidän vekottimista melkoista vinkumista kun painatte nappia? Semmosta sähköistä ininää, en nyt parempaa sanaa keksi.

     
     
  16. #336
    Höyrypää

    Liittynyt
    10/2011
    Sijainti
    Seinäjoki
    Viestit
    779

    Vs: Smok Variable Voltage

    Lainaus Alkuperäinen postaaja grizzly77 Näytä viesti
    Sain tän vekottimen eilen, joten en ole hirveästi ehtinyt niitä edes sotkemaan. Ja puhtaalta näyttää.
    Kuuluuko teidän vekottimista melkoista vinkumista kun painatte nappia? Semmosta sähköistä ininää, en nyt parempaa sanaa keksi.
    Ei kuulu, kuvauksen perusteella voisin sanoa, että laite on rikki.

     
     
  17. #337
    HöyryGuru Charun's Avatar

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Vantaa
    Viestit
    9,243

    Vs: Smok Variable Voltage

    Joo ei sen vinkua kuulus.

    Tosta omastani jouduin putsaamaan kierteet heti kun sain käteeni, sen verran oli jääny työstöjätettä sinne että teki oikein pahaa kiertää kiinni, kun niin ikävää ääntä päästi. :P

     
     
  18. #338

    Vs: Smok Variable Voltage

    Sen vinkumisen huomasin vasta kun aloin tarkistamaan vekotinta vähän hiljaisemmassa ympäristössä. Oli semmoinen korkeataajuinen ääni, joka joskus kuuluu pienistä muuntajista, latureista ym.
    Noh, olin yhteydessä liikeeseen josta sen ostin, ja laitettu jo postiin kotimatkalle.
    Seuraavan kerran kun tilaan jotain, tilaan heti kahta, ettei tarvi sitten olla kokonaan ilman kun lähetän toisen takuuseen takaisin... Kalliiksi tulee jos ProVarin tai Venäläisen lego-palikan tulis hankittua...

     
     
  19. #339
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    03/2012
    Sijainti
    Vantaa
    Viestit
    94

    Vs: Smok Variable Voltage

    Lainaus Alkuperäinen postaaja grizzly77 Näytä viesti
    Sen vinkumisen huomasin vasta kun aloin tarkistamaan vekotinta vähän hiljaisemmassa ympäristössä. Oli semmoinen korkeataajuinen ääni, joka joskus kuuluu pienistä muuntajista, latureista ym.
    Noh, olin yhteydessä liikeeseen josta sen ostin, ja laitettu jo postiin kotimatkalle.
    Jos sulla on esim carto paikallaan niin se ääni kuuluu käsittääkseni siitä cartosta ei vmaxista. Se on ihan normaalia ainakin joissain bogeissa. Osta joku pomminvarma boximodi varalaitteeksi. Niin minä oon ainaki tehny ja näkyis 25e hintaan nytkin olevan tuolla noita myynnissä

     
     
  20. #340

    Vs: Smok Variable Voltage

    Lainaus Alkuperäinen postaaja mw2 Näytä viesti
    Jos sulla on esim carto paikallaan niin se ääni kuuluu käsittääkseni siitä cartosta ei vmaxista. Se on ihan normaalia ainakin joissain bogeissa. Osta joku pomminvarma boximodi varalaitteeksi. Niin minä oon ainaki tehny ja näkyis 25e hintaan nytkin olevan tuolla noita myynnissä
    Joo, ei se kartosta kuulu, vaan ihan vekottimen piirihelvetistä.

     
     
Keskustelu Kaupalliset akkumodit

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •