Sivu 7 / 12 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 34567891011 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 121 - 140 / 230

Aihe: Origen Genesis V2- keskustelua

  1. #121
    Höyrykone jasso's Avatar

    Liittynyt
    01/2012
    Sijainti
    kokkola
    Viestit
    13,801
    Dualina mujilla +30w ~0,5ohm
    höyryä 17.1.2012 alkaen.

     
     
  2. #122
    Höyrykone humppis's Avatar

    Liittynyt
    10/2013
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    1,216
    46W 0.4 ohm duali.

     
     
  3. #123
    Höyrykone pdz4's Avatar

    Liittynyt
    10/2011
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    1,078
    Lainaus Alkuperäinen postaaja humppis Näytä viesti
    46W 0.4 ohm duali.
    Humppis pistää aina paremmaks


    VAPETALES FROM THE EASTSIDE

    ** CLZ Mods **
    ** Squape rs **

    ** IPV D2 **
    ** Vapor giant mini V2.5 nano edition **

    Tulossa


     
     
  4. #124
    Höyrykone symbol's Avatar

    Liittynyt
    07/2013
    Sijainti
    Helsinki, Finland
    Viestit
    1,110
    Duali .56 ja cotton baconilla 38W. Tuntuu että sais kyllä antaa enemmänkin.
    Graphic designer
    www.ahjopalo.com

     
     
  5. #125
    Höyrykone jasso's Avatar

    Liittynyt
    01/2012
    Sijainti
    kokkola
    Viestit
    13,801
    Enhän mä sanonu ku +30
    höyryä 17.1.2012 alkaen.

     
     
  6. #126
    Höyrykonkari jeezus's Avatar

    Liittynyt
    06/2013
    Sijainti
    Nokia
    Viestit
    213
    Dubbel, 0.5-0.6, cotton bacon vai bacon cottonko oli, 40w-50w. Tankki hupenee ihan perkeleellistä kyytiä.
    Go for the eyes Boo, GO FOR THE EYES!! RrraaaAAGHGHH!!!

     
     
  7. #127
    Höyrypää jsi811's Avatar

    Liittynyt
    08/2011
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    457
    aika miehekkäillä wateilla äijät tykittelee menee Tankki varmaa tyhjeene silmissä ku dualit pauhaa

     
     
  8. #128
    Höyrykonkari Röbämies's Avatar

    Liittynyt
    01/2012
    Sijainti
    Tampere
    Viestit
    232
    Vaakatasoisella 3mm yhden ohmin singlecoililla molemmat pumpulinhännät tankissa ja 15-20w litkusta riippuen on herkkuva mun kitusiin. Miks vitussa tapella kurlailuitten tai wickausongelmien kanssa enää nykypäivänä, kun tää on niin jessuksen helppoa? No, kukin tyylillään.

     
     
  9. #129
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    10/2014
    Sijainti
    Tampere
    Viestit
    63
    Onkohan origenia missää saldoilla?

     
     
  10. #130
    Höyrykonkari Lampinen's Avatar

    Liittynyt
    04/2014
    Sijainti
    Hollola, Etelä-Suomi
    Viestit
    375
    Onkohan mekaaninen (tässä tapauksessa G-tube) liian laiska tuolle mun tekemälle setupille? 0.4 kanthalista dualcoil 3mm ruuvarin ympärille 7 kieppiä per coili, 0.5Ohm. Aika laiskasti potkii. Boxia odotellessa...

     
     
  11. #131
    Tuohan on siis periaatteessa 1ohmin rakennelma. Itse vähäisillä dc-viritelmillä olen tähdännyt 0.3-0.4ohmiin jos mekaanisella ajelen. Eli siellä 0.6-0.8ohmissa. Paksu lanka tosin lämpenee myös hitaammin.. 0.5ohmia 0.45 langalla ei ainakaan toimi itsellä, ilman alkulämmittelyä.

    Dc-prot tietää nämä tosin paljon paremmin. Itse pitäydyn paljon sinkuissa, silläkin saa kunnon höyryt.

     
     
  12. #132
    Höyrykonkari Lampinen's Avatar

    Liittynyt
    04/2014
    Sijainti
    Hollola, Etelä-Suomi
    Viestit
    375
    Lainaus Alkuperäinen postaaja muti88 Näytä viesti
    Tuohan on siis periaatteessa 1ohmin rakennelma. Itse vähäisillä dc-viritelmillä olen tähdännyt 0.3-0.4ohmiin jos mekaanisella ajelen. Eli siellä 0.6-0.8ohmissa. Paksu lanka tosin lämpenee myös hitaammin.. 0.5ohmia 0.45 langalla ei ainakaan toimi itsellä, ilman alkulämmittelyä.

    Dc-prot tietää nämä tosin paljon paremmin. Itse pitäydyn paljon sinkuissa, silläkin saa kunnon höyryt.
    Kieltämättä epäselvästi selitetty, vaikka tajusin mitä hait takaa mutta tein tänää setupin .32 langalla ja nyt pöhisee kivasti. Tankki hupenee kyllä nopeasti.
    Taitaa olla vaa toi .40 lanka hitaasti lämpenevää sorttia ei siis ole henk. Koht. Langasta mitää kokemusta. Tähän asti ja näköjää jatkossakin .32 on mun juttu.

     
     
  13. #133
    Joskus joku kommentoi että sopisin yliopistoon professoriksi, niin vaikealta ja monitahoiselta saan kuulostamaan helpon asian. Käsiala on tosin sitten kuin lääkärillä. Mutta joo, 0.32 on myös itselle se the lanka. 25m kela sitä melkein mennyt.

     
     
  14. #134
    Höyrypää Höyrypää69's Avatar

    Liittynyt
    03/2014
    Sijainti
    Kotka
    Viestit
    406
    Kannanpa korteni tähänkin kekoon... Minulla ei siis ole koskaan ollut perinteisiä pumpuliatoja, vain gennyjä ja drippereitä. Drippereihin löysin joskus setupin, jonka jälkeen kokeilut loppuivat. Siis ,32 lankaa koneella twistattuna viisi kiekkaa 3 mm poralle, ja dualina.
    Älyttömän helppo tehdä ja maku on ollut ylivoimainen normi yhdenlangan viritelmiin.

    Nyt olen ihmetellyt tätä uunia kuukauden taikka pari. Ainakin kymmenen erilaista setuppia takana, mikään ei tyydytä, koska maku vain häviää liikaa drippereille.

    Jotenka, elikkäs... Tein saman twistauksen, mutta neljän mm poralle ja vain neljä kieppiä. Nyt on ensimmäinen setuppi johon olen varauksettoman tyytyväinen. Imeskelen pienillä reijillä, makua piisaa ja nestettä kuluu...

     
     
  15. #135
    Höyrähtänyt

    Liittynyt
    10/2014
    Viestit
    15
    Minä en kyllä kerrassaan ymmärtä tätä laitetta. Useita tunteja taiteilin toimivan setupin toivossa, mutta aina ne päätyivät oikosulkuun, tai jokin tolppa tai ruuvi antoi periksi. Lukuisia eri atoja kasattuna, mutta tästä en saanut kertaakaan höyryjä imuteltua. Odotin kyllä paljon, mutta petyin paljon enemmän. Onneksi en mennyt tilaamaan aitoa heti aluksi.

    No, onneksi kyseessä oli vain klooni, niin ei tuntunut niin pahalta heittää menemään.

     
     
  16. #136
    Höyrypää Höyrypää69's Avatar

    Liittynyt
    03/2014
    Sijainti
    Kotka
    Viestit
    406
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Squege Näytä viesti
    Minä en kyllä kerrassaan ymmärtä tätä laitetta. Useita tunteja taiteilin toimivan setupin toivossa, mutta aina ne päätyivät oikosulkuun, tai jokin tolppa tai ruuvi antoi periksi. Lukuisia eri atoja kasattuna, mutta tästä en saanut kertaakaan höyryjä imuteltua. Odotin kyllä paljon, mutta petyin paljon enemmän. Onneksi en mennyt tilaamaan aitoa heti aluksi.

    No, onneksi kyseessä oli vain klooni, niin ei tuntunut niin pahalta heittää menemään.
    Jaaha... Siinä se sitten lopulta on, pöljyydessään ylivoimaisesti hämmentävin viesti, mihin tällä foorumilla olen törmännyt

     
     
  17. #137
    Reivi
    Vieras
    Hymyilen leveästi syvällä sielussani kun kloonin ostanut pettyy siihen että postit pyörii tyhjää ja mikään ei onnistu. Jotain sympatiaa vois ehkä antaa jos kysessä olisi ato jota ei kertakaikkiaan aitona pysty mistään ostamaan, mutta tätä kun saa kaupasta ihan rahalla niin .

     
     
  18. #138
    Höyrypää moonhoax69's Avatar

    Liittynyt
    06/2012
    Sijainti
    Pirkanmaa
    Viestit
    623
    Lainaus Alkuperäinen postaaja JukkaPoje Näytä viesti
    Onkohan origenia missää saldoilla?
    Itseä kiinnostaisi myös kovasti kyseinen ato. Eli onko tietoa missä olisi saldolla ?

     
     
  19. #139
    Tuolta löytyy atoa Origen Mods Selbstwickelverdampfer hier im Shop | InTaste[0]=0&specialsOnly=0&minimumPrice=5&maximumPrice=130

     
     
  20. #140
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    01/2014
    Sijainti
    virrat
    Viestit
    210
    Intaste vaikka,mk2 saldoilla.

     
     
Sivu 7 / 12 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 34567891011 ... ViimeinenViimeinen
Keskustelu Rebuildable

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •